Jump to content
  • Announcements

    • Szilárd Ervin Szőgyenyi

      Modificari modalitate Log In   07/26/2017

      În urma unor modificări  efectuate la platforma pe care rulează Forumul Mobilissimo, s-au produs câteva modificări la modalitatea de login. Dacă până acum se folosea numele de utilizator, de acum, logarea se va face cu numele afişat pe forum sau adresa de email cu care v-ați înregistrat pe forum. Parola contului a rămas aceeași. Ne cerem scuze pentru inconveniențe! Termenii și condițiile de utilizare ale forumului le găsiți aici.
fLu

Inca o teapa marca Vodafone

Recommended Posts

Va salut.

 

Asa cum zice si titlul acestui topic, tocmai am realizat ca am fost tepuit de Vodafone.Cum ? in felul urmator, anul trecut prin Dec mi-a expirat abonamentul si am fost sunat de un tip, cam nesimtit asa de felul dar asta e o alta problema, cu care dupa ce am stabilit ce si cum sa fie aboanmentul i-am specificat sa fie pe 1 an (12 luni) ca deja aveam G3-ul cumparat si nu mai aveam nevoie de telefon si nu avea rost sa-mi fac pe 2 ani atata timp cat nu-mi cumpar un telefon. Tipul respectiv a inteles chiar mi-a laudat telefonul si mi-a dat  dreptate ca nu are rost sa-mi iau alt telefon si a zis ca-l facem pe 12 luni, 1 AN de zile. Azi de dim nu stiu ce mi-a venit sa ma uit pe contractul meu sa citesc mai tot ce e pe acolo cand observ ca el defapt a fost incheiat pe 24 luni ..... Adica eu vb ceva cu timpul respectiv, recunoaste si el ca am dreptate si acum ma trezesc ca a facut tot cum a vrut el ??!! sau mai bine zis cum vrea VDF.  Recunosc,  poate e si vina mea ca nu m-am uitat apoi pe contract mai atent ,  eu atunci am fost interesat sa vad optiunile pe care le a trecute in contract si valoarea totala dar durata contractului efectiv mi-a scapat, nici prin gand nu-mi trecea ca nu e cum am stabilit.  Intrebarea mea acum este, Ce ma sfatuiti sa fac, scandal oricum trebuie sa fac ca la VDF nu se pot rezolva lucrurile,  dar ce voi ce ziceti, si ce optiuni as vrea???  Din cate stiu eu oricum exista inregistrarea conversatiei cu acel nemernic, deci se poate dovedii ca am dreptate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu pana acum, tot ce am avut de rezolvat / reparat cu Vodafone a fost "cu vorba buna", nu cu scandal. Chiar si cand era 50,0001% dreptatea lor au facut cum am vrut eu.

Legat de sanse, contractul e incheiat la distanta sau exista si forma semnata ? Daca exista forma semnata, nu cred ca ai sanse, chiar daca exista inregistrarea convorbirii. Daca e "pe vorbe", atunci s-ar putea, dar nu stiu daca nu exista un termen, care sigur nu e de 6-7 luni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate stiu, ai mai multe drepturi/avantaje daca inchei un contract prin telefon..

Nu stiu sigur..cred ca ai dreptul sa.l reziliezi acum deoarece tu nu ti.ai pus semnătura pe contractul ala, totul fiind rezolvat telefonic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atata timp cat nu are semnatura pe contract, eu zic ca ar fi ceva normal..

Nu ti.au dat ceva telefon sau ceva dupa ce ai prelungit/refacut (sau cun s.o numi) abonamentul?

Eu zic sa mergi sa le faci scandal, ala practic te.a luat de prost, ii permiti? Da.i in mustata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E incheiat la distanta, prin telefon. Aici are dreptate Innoxius, a trecut mult prea mult timp de atunci si sanse cred ca au scazut foarte mult. Singura varianta pe care o vad eu ar fi sa fac o contestatie ceva si apoi sa se asculte inregistrarea respectiva .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Avand in vedere ca ei spun ca se inregistreaza convorbirile, cred ca se poate rezolva, daca in convorbirea telefonica v-ati inteles la prelungire pe un an. Suna la ei, explica-le frumos ce si cum si cred ca ai sanse de rezolvare. E vorba doar de valabilitatea contractului, nu de vreo clauza de care vrei sa scapi. Mie nici macar nu mi-au mai trimis contractul pe mail dupa convorbirea telefonica, dar am prelungit pe 2 ani oricum.

 

Sent from my LG G3-D855

Share this post


Link to post
Share on other sites

In cazul in care sa spunem ca nu vor sa modificam nimic eu mai am dreptul sa-mi cumpar telefon la un pret redus daca tot raman cu un abonament de 2 ani??? . Oricum mai intai voi incerca sa ii sun sa vb la telefon si sa le explic ce si cum poate poate rezolva situatia .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu telefonul, vezi daca nu ai bifa pe undeva, prin contract, "fara telefon".


E 14 zile termenul de reziliere al contractului la distanta. Sau 90 daca nu primesti conditiile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vb cu o tipa la telefon si dupa ce i-am explicat cum sa treaba a zis sa ca o sa verifice si revine cu un telefon sa-mi spuna exact ce este de facut si ce a putut ea sa rezolve.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa atata timp am fost sunat acum cateva min de catre o tipa de la VDF care pentru inceput si-a cerut scuze pentru problema respectiva si ca totul a fost doar o neintelegere , o greseala tehnica, nimic intentionat. Pana la urma am un abonament pe 1 an, asa cum ar fi trebuit,  care o sa expire anul asta in Noiembrie si totul este asa cum am vb cu respectivul tip la telefon. Chiar deja azi aveam de gand sa ii sun sa vad ce naiba fac de nu ma suna dar cred ca au simtit asta si au sunat ei la prima ora :))) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pare ca tepele Vodafone sunt fara sfarsit. La reincarcarea de 6 EUR pe cartela ar trebui sa intre in vigoare beneficiile de 1000 min/ sms/ MB. Dar...surpriza! NIMENI nu spune ca in momentul reincarcarii trebuie dezactivat serviciul de date....pentru ca va consuma instant cel putin cativa centi si nu vei mai avea " 1000 orice vrei tu", ci vei plati ca fraierul la Vodafone pretul "de lista" astfel incat in cateva ore se vor consuma cei 6 EUR care credeai ca iti ajung 1luna!!!! Uite asa face Vodafone bani. Raspunsul lor : "e logic sa fie asa". Voua vi se pare logic, de la sine inteles, ca nu necesita informare??!!! Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poti avea doar 1000 min sau doar 1000 SMS sau doar 1000 MB, functie de ce utilizezi prima data dupa activare ? Sau e ceva de genul "se aduna minute + SMS + MB si cand se ajunge la 1000 se pune stop" ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am incarcat 6 eur ( pt. 1 luna). Daca nu sunt activate datele, intra automat oferta lor cu pachetul de 1000 pt. cartele, daca sunt activate datele, se consuma sa zicem 10centi si sistemul vodafone nu mai recunoaste incarcare de 6 eur si nu activeaza pachetul ci la fiecare convorbire/ sms/ mb se incaseaza pretul standard astfel incat cei 6 eur se consuma instant pe - sa zicem 10 mb (nu stiu exact cat costa mb, probabil cateva zeci de centi).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postez si aici cea ce am postat si pe un alt forum

 

"Cu tot respectul @vodafone, dar nu ar fi corect să menționați acest lucru pe site Vodafone? 
Măcar, așa un asterix.... 
* Înainte de reîncărcarea cartelei asigurați-vă că datele mobile sunt oprite. 
Așa ar fi corect wink.png  Că nu toată lumea cunoaște căile încurcate ale Vodafone." 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Who's Online (See full list)

    There are no registered users currently online

×

Important Information

Terms of Use