samyjuanito Posted July 29, 2013 Report Share Posted July 29, 2013 Ma îndoiesc ca în străinătate o sa rămâi cu altceva. Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2 IonuÈ› 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DTTR Posted August 8, 2013 Author Report Share Posted August 8, 2013 (edited) azi am facut demersul de a scapa in prima instanta de abonament.... SOLICITARE REZILIERE ABONAMENT SI TRANSFORMARE NUMAR IN CARTELA PRE-PLATITTA PENTRU A PORTA NUMARUL IN ALTA RETEA Subscrisa ____SRL identificata cu datele din antet si reprezentata legal prin ec. ______, in calitate de administrator, solicitam prin prezenta PENTRU NUMARUL DE TELEFON 0745 ______ REZILIEREA ABONAMENTULUI CA URMARE A EXPIRARII PERIOADEI CONTRACTUALE PASTRAREA NUMARULUI TRANSFORMAREA CARTELEI SIM IN CARTELA PREPLATITA Motivam acestea prin relatia extrem de proasta pe care Orange Romania o cultiva cu clienti persoane fizice sau juridice, semnal prost GSM, abonamente scumpe si beneficii reduse pentru clienti. Ca demers ulterior vom porta numarul in o retea care speram sa aprecieze mai mult clientii, indiferent de marimea lor sau de forma de organizare. Asteptam urgentarea demersurilor, transmiterea rezolutiei dvs. telefonic, pe email si POSTAL (in forma letrica). Administrator, _________ Oradea, 08/08/2013 Edited August 8, 2013 by DTTR Innoxius 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DTTR Posted August 8, 2013 Author Report Share Posted August 8, 2013 discutia telefonica a fost in termeni mult mai putin politicosi. am folosit argumentele de mai sus si am subliniat cuvantul DEZGUST. am insistat sa scrie ea in aplicatia ei de "retentie" acel cuvant. mi-a comunicat ca trebuie o cerere scrisa. drept urmare le-am facut o reclamatie prin care am reclamat salariatul serviciului de relatii cu clientii care acum 3 zile nu mi-a comunicat acest lucru. Innoxius 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ciprian34 Posted October 15, 2013 Report Share Posted October 15, 2013 sunt nou aici dar cu problem se pare vechi ,dupa ce am citit pe aici,ma lupt si eu cu cei de la orange ,cu o garantie a unui telefon,care de aproape 2 luni este pe la ei prin service ,ma desgusta si pe mine atitudinea lor,e prima data in 12 ani de cant sunt abonat la ei cand apelez la garantia produselor lor si surpriza ,batjocura totala,sustin manifestul anti orange cu toata taria ,promit multe doar doar ai sa renunti de buna voie la garantie,te mint atat de frumos ca primele 3 dati chiar te fac sa ii crezi n_iulian 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innoxius Posted October 15, 2013 Report Share Posted October 15, 2013 Niste puncte ar prinde bine. Si nu de fidelitate. Oricum, Mihnea 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bogdanb Posted August 16, 2014 Report Share Posted August 16, 2014 DTTR ce zici mergi cu tricoul asta la urmatoarea reclamatie la Orange? )) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
samyjuanito Posted August 16, 2014 Report Share Posted August 16, 2014 Eu nu ma pot plânge, mi-au înlocuit telefonul. Trimis de pe al meu SM-N9005 folosind Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlad Ciprian Posted October 3, 2014 Report Share Posted October 3, 2014 Mda, si eu am făcut ceva "anti" nu am încărcat PrePay ul de 4luni si obișnuiam sa încarc in fiecare luna de la 8€ , ei uite acum m-am supărat si nu le-am mai dat nici un ban. Si pot sa spun ca nu am murit fără net pe tel. sau convorbiri nelimitate. Am vrut sa vad cum,este aproape fără telefon. Sebi and Innoxius 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.