Dragos Turza Posted October 17, 2016 Report Share Posted October 17, 2016 Buna seara, am achizitionat in urma cu 2-3 saptamani telefonul galaxy s7 edge de la Altex. Astazi am intampinat o problema... Am observat ca am vreo 4 dungi orizontale cam 0,7 cm pe ecran. Daca dau luminozitatea la maxim, ele dispar insa cu cat scad luminozitatea cu atat sunt mai evidente. Cand dau la lista de apeluri... ramane oarecum blocata imaginea catorva apeluri. O fi dus display-ul? Sau care ar fi problema? L-am cumparat dintr-un magazin din Maramures, sunt student la Oradea asa ca nu ma pot deplasa acum sa-l duc acolo la magazin. Pot sa il duc la alt Altex in Oradea? Foarte interesant.. nu l-am scapat niciodata jos nu l-am lovit deloc, nu l-am bagat in apa, am husa... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
samyjuanito Posted October 17, 2016 Report Share Posted October 17, 2016 Garanție. Este o problema la edge cu display-ul, dacă te uiți pe YouTube o sa vezi. Și frate-meu are probleme cu al lui doar ca la el display-ul este inutilizabil și asta sa întâmplat asa din senin stătea telefonul pe masa și sa încălzit asa de tare de chiar am zis ca o sa explodeze. Uite https://www.youtube.com/shared?ci=FnknaTSVzG4 Sent from my SM-N930F using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dragos Turza Posted October 17, 2016 Author Report Share Posted October 17, 2016 Aha, am inteles. Multumesc! Am gasit si eu acum pe youtube un filmulet in care individul are exact aceeasi problema ca mine. O sa il duc la garantie, sper doar sa nu ma trimita acolo de unde l-am cumparat ca nu pot.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dalia Aniela Posted March 11, 2017 Report Share Posted March 11, 2017 Aceeasi problema cu dungile orizontale pe ecran o am si eu , au aparut din senin. Ce ai facut in legatura cu asta ? L-ai dus la garantie ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...