DoruS Posted September 1, 2017 Author Report Share Posted September 1, 2017 Ionele nu e chiar asa. Xiaomi este totusi un brand. Intra pe net si vezi produse, facilitati, cercetare, etc. Dar in Asia. Pana ajung serios si in Europa mai dureaza. Am mai avut Xiaomi MI5 si a fost in telefon super. Chiar daca am avut ghinion sa nimeresc un telefon defect nu blamez producatorul ci sistemul si procedurile vanzator - service, care sunt sub orice critica. Sp1tfire 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ionel Posted September 3, 2017 Report Share Posted September 3, 2017 Cel mai probabil fiecare vânzător în parte are contract cu diverse service-uri, pentru reparații, în lipsa unei recomandări oficiale din partea celor de la Xiaomi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DoruS Posted September 3, 2017 Author Report Share Posted September 3, 2017 Da asa este. Din pacate, politica pretului cel mai mic aduce in bussines multi habarnisti, fara softuri, care inceasca sa invete meserie, si fac ceva bani pe nervii nostri. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DTTR Posted September 4, 2017 Report Share Posted September 4, 2017 Ce aveți fetelor? RDS nu este vânzător de telefoane, la fel cum nici Oranfe, Vodafone sau Telekom nu sunt.Sunt furnizori de servicii care îți oferă totuși posibilitatea să cumperi de la ei un telefon.Lucru pe care nu ești obligat să-l faci.Apoi numărul unu, politica celui mai mic preț nu se aplică în cazul telefoanelor vândute de RDS. Sunt chiar mai scumpe decât cele vândute de "vânzători".Dar publicul este atras de posibilitatea de a cumpăra telefonul "în rate pe factură". Apoi numărul doi. Achiziția unui telefon este ÎNTOTDEAUNA însoțită de riscuri, indiferent de unde îl cumperi. Mulți dintre noi am avut probleme de service și cu numele mari din retailul românesc.Apoi numărul trei, asta nu justifică modul defectuos de a îți rezolva problema și bine ai făcut că ți-ai apărat drepturile.Felicitări.Trăiască prețurile mici! Sent from my LG-D855 using Tapatalk ionel and Innoxius 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ionel Posted September 4, 2017 Report Share Posted September 4, 2017 (edited) Nu avem nimic :D. Sunt de părere că e bine să te informezi înainte să cumperi. În cazul celor de la RDS, nu știm la cine repară telefoanele în caz de probleme. Și da, au prețuri mici la abonamentele de telefonie mobilă, dar au prețuri mari la telefoane. Edited September 4, 2017 by ionel DTTR 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DTTR Posted September 4, 2017 Report Share Posted September 4, 2017 I rest my case.În afară de comoditatea plății "în rate pe factură" nu există motiv real de a achiziționa terminale de la ei.Sent from my LG-D855 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.