DoruS Posted July 15, 2016 Report Share Posted July 15, 2016 Am un smartphone Xiaomi Redmi Note 3 cumparat pe 20.04.2016. In mai putin de 3 luni a plecat de 5 (cinci) ori in service (SC SERVICE-RETURN SRL din Baia Mare.)din care ultimile 3 ori cu acelasi defect. Cei de la RCS zic ca nu il pot schimba fara negatie de la service. Cei de la service nu dau negatie ci il trimit inapoi de fiecate data cu mentiunea RESOFTAT. E clar ca e foarte greu sa recunosti ca esti prost si nu poti face un job pentru care esti platit. Urmeaza sa scriu la protectia consumatorului - care telefonic mi-a spus ca eu nu am nici o treaba cu service-ul ci cu vanzatorul. O sa postez unde gasesc un loc gol pana ii fac celebri! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innoxius Posted July 15, 2016 Report Share Posted July 15, 2016 Ăsta e un zvon, nu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DoruS Posted July 15, 2016 Author Report Share Posted July 15, 2016 am documente Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innoxius Posted July 15, 2016 Report Share Posted July 15, 2016 Nu, era vorba de locul unde ai postat: "Știri, informații, zvonuri". Și mai e ceva: titlul spune că problema o ai cu operatorul, când de fapt o ai cu service-ul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DoruS Posted July 15, 2016 Author Report Share Posted July 15, 2016 Protectia consumatorului zice ca o am cu vanzatorul. Am cumparat un produs defect. Si legea 449/2003 zice tot ca protectia consumatorului. Problema e ca service-ul o tine una si buna ca sa il trimit din nou, eu ma indoiesc ca a 5 a oara e cu noroc. Rcs zice ca procedura lui e sa primeasca negatie. dar service-ul crezi ca o sa zica ca e prost si nu poate repara? Nu, o sa imi zica sa il retrimit pentru a beneficia de toata atentia. Ce fac dupa 2 ani cand telefonul iese din garantie si a stat in service un an si jumatate? Răspunderea vânzătorului privind garanția legală de conformitate,conform prevederilor art.9 – 14, este angajată dacă lipsa de conformitate apare într-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului. L449/2003 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIGI_Helper Posted July 16, 2016 Report Share Posted July 16, 2016 @doriansandu - Informatia primita este cea corecta. Pentru inlocuire dispozitiv de catre noi/stornare este nevoie de fisa de negatie de la service. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DoruS Posted July 16, 2016 Author Report Share Posted July 16, 2016 Exact, informatia primita de voi e cea corecta. Cititi Legea 449/2003 cu completarile si modificarile ulterioare. Citez - Răspunderea vânzătorului privind garanția legală de conformitate,conform prevederilor art.9 – 14, este angajată dacă lipsa de conformitate apare într-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului. Dar RCS &RDS este mai presus de lege. Nu e problema mea obtinerea negatiei. Problema mea e ca v-am dat bani pe un produs defect, pe care partenerii vostri nu il pot repara si voi o tot dati de gard in loc sa schimbati produsul sau sa returnati banii. De 3 luni platesc telefonul si serviciile degeaba. Sunteti buni afaceristi chiar ideali. incasati bani si oferiti iluzii, minciuni si sperante. Probabil ca va incurca clientii. aveti prea multi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DoruS Posted July 16, 2016 Author Report Share Posted July 16, 2016 Atasez si raspunsul oficial al celor de la Xiaomi in care explica clar ca in Europa nu exista facilitati pentru service. Dear Sir/Madam, Thank you for your support and attention towards XiaoMi. Sorry for all the trouble you've met, and we understand your situation. But please understand that in Europe we could provide warranty or repair service for the products purchased from official websitehttp://www.mi.com/en/store.​ We haven’t started to sell phones here, and our EU service center don’t have the facility to repair phones now.In this case hope you can contact the seller and see if they can help with it. We appreciate your understanding and cooperation. If you have any further question, please feel free to contact us. May you experience a lifetime of love, happiness and joy! Best regards, Emma XiaoMi European Customer Service Center Website: http://www.mi.com/en/store/ E-mail: [email protected] “Always believe that something wonderful is about to happenâ€. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sarbul Posted July 16, 2016 Report Share Posted July 16, 2016 Ce situatie de ciocolata ! Inca una in dreptul lui Digi ... . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sp1tfire Posted July 16, 2016 Report Share Posted July 16, 2016 Nu m-as grabi sa dau vina pe Digi. Asa se practica oriunde. Negatia vine de la service, nu de la vanzator. Trimis de pe al meu YOGA Tablet 2-1050L folosind Tapatalk Bodolay Botond and Innoxius 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DoruS Posted July 17, 2016 Author Report Share Posted July 17, 2016 Nu ma grabesc sa dau vina pe nimeni. Dar.... legea zice ca vanzatorul e responsabil, protectia consumatorului zice ca eu am relatie contractuala cu vanzatorul nu cu service-ul, iar producatorul zice ca in Europa nu sunt facilitati pentru asigurarea service-ului la produsele sale. Deci ma intreb cum comercializeaza digi produse a caror garantie nu o rezolva la producator sau la cineva agreat de producator. Apoi deca tot ai hotarat sa asiguri service-ul asa aiurea la un verisor sau la amanta de ce nu iti asumi responsabilitatea de a schimba un produs daca vezi ca ala nu e in stare sa il repare. Peste 2 ani telefonul meu iese din garantie si constat ca a stat un an jumatate in service si tot stricat este. Service-ul nu va da negatie ca aia ar insemna sa recunoasca ca e prost. il trimite inapoi resoftat si iar si iar.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innoxius Posted July 17, 2016 Report Share Posted July 17, 2016 De aia există autorități care să rezolve problemele când doi nu se înțeleg. În cazul acesta, ANPC. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sp1tfire Posted July 17, 2016 Report Share Posted July 17, 2016 Eu inteleg problema ta, am patit-o cu LG si service-ul lor oficial, nu service de la colt de strada. Cei care nu importa direct de la producator (gen quickmobile) sau care importa chinezarii (Xiaomi si alte marci care nu vin oficial in tara) , nu au cum sa ofere garantie la un service oficial. Nu e interzis sa vinzi telefoane si sa asiguri garantia la un service oarecare Dorel SRL. Iti recomand sa faci o plangere la ANPC (merge facuta online pe site-ul ANPC) in care sa reclami atat vanzatorul, cat si service-ul. Nu vreau sa-ti dau mari sperante, pentru ca eu n-am rezolvat nimic la ANPC, dar asta e singura solutie care te poate ajuta. Sent from my LG G3-D855 Feri 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DoruS Posted July 17, 2016 Author Report Share Posted July 17, 2016 Corect ce spui, dar service-ul care il alegi, daca nu rezolva problemele aparute, trebuie sa iti asumi responsabilitatea. Nu sa porti telefonul pana se uzeaza de la transport si are 10 ore de functionare in 2 ani. Am vb la ANPC si am depus si o sesizare iar ei au zis ca se rezolva facil. Vedem. oricum o sa postez rezultatele. Multumesc tuturor pentru sfaturi. Daniel R 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DoruS Posted July 17, 2016 Author Report Share Posted July 17, 2016 Dear Sir/Madam, Thank you for your support and attention towards XiaoMi. Now with EU official website http://www.mi.com/en/store,​ we can ship to UK, France and Germany, we couldn't ship to Romania yet. Please do noted that our EU service center could provide warranty or repair service to the products purchased from this official website only. Sincerely suggest you to contact the seller and see if they can help with this case. We appreciate your understanding and cooperation. If you have any further question, please feel free to contact us. May you experience a lifetime of love, happiness and joy! Best regards, Emma XiaoMi European Customer Service Center Website: http://www.mi.com/en/store/ E-mail: [email protected] “Always believe that something wonderful is about to happenâ€. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel R Posted July 18, 2016 Report Share Posted July 18, 2016 @doriansandu - Informatia primita este cea corecta. Pentru inlocuire dispozitiv de catre noi/stornare este nevoie de fisa de negatie de la service. OK Dar daca livrati prin curier un telefon defect care este obligatia rcs-rds? mie unul prin curierul vostru miati livrat ,, telefon nou,, cu defect din fabrica bateria+wilfi deja lam trimis in service a 3 oara. Pentru accelasi defect Trebui sa apelez la anpc ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DoruS Posted July 18, 2016 Author Report Share Posted July 18, 2016 OK Dar daca livrati prin curier un telefon defect care este obligatia rcs-rds? mie unul prin curierul vostru miati livrat ,, telefon nou,, cu defect din fabrica bateria+wilfi deja lam trimis in service a 3 oara. Pentru accelasi defect Trebui sa apelez la anpc ? Cu siguranta. Rcs rds nu are decat obligatia de a incasa banii. Multe produse de la ei nu stiu de unde sunt luate dar sunt cam de unica folosinta (modemuri, telefoane fixe si mobile, decodoare, antene satelit, etc), semnal ai din cand in cand, call-center cu habarnisti, mult tupeu si datorii. Daca ai norocul sa nimeresti un echipament care sa iti functioneze e ok daca nu ei nu au nici o responsabilitate. La tiganii de pe marginea drumului care vand telefoane furate ai garantia ca il vezi functionand. Si al meu a venit tot prin curier, fara casti si cu probleme. Iar acum ma trimitsa obtin eu negatie de la SERVICE-RETURN din Baia Mare, service care nu are nici o treaba cu producatorul telefonului. Astea sunt contractele lui rcs cu pretul cel mai mic - echipamente refurbish de pe vapor si service la potcovarul satului. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paraschivrazvan25 Posted August 4, 2016 Report Share Posted August 4, 2016 Am un smartphone Xiaomi Redmi Note 3 cumparat pe 20.04.2016. In mai putin de 3 luni a plecat de 5 (cinci) ori in service (SC SERVICE-RETURN SRL din Baia Mare.)din care ultimile 3 ori cu acelasi defect. Cei de la RCS zic ca nu il pot schimba fara negatie de la service. Cei de la service nu dau negatie ci il trimit inapoi de fiecate data cu mentiunea RESOFTAT. E clar ca e foarte greu sa recunosti ca esti prost si nu poti face un job pentru care esti platit. Urmeaza sa scriu la protectia consumatorului - care telefonic mi-a spus ca eu nu am nici o treaba cu service-ul ci cu vanzatorul. O sa postez unde gasesc un loc gol pana ii fac celebri! Cea mai buna idee ar fi sa sesizezi protectia consumatorului, insa incearca sa ii anunti dinainte ca o vei face poate se calmeaza si iti dau negatia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DoruS Posted August 4, 2016 Author Report Share Posted August 4, 2016 ANPC sunt sesizati. RCS a inceput asa timid sa ma sune si sa imi promita ca voi fi contactat de diferite departamente pentru rezolvare, insa doar atat. Service-ul trebuie sa dea negatia dar ei nu pot recunoaste ca nu pot repara. Chiar iti trebuie ceva minte sa iti dai seama ca esti prost. Pe de alta parte sunt curios ce contract au ei cu XIAOMI, ca cei de la Xiaomi mi-au scris clar ca in Europa nu exista facilitati pentru acordarea service-ului. Cred ca Rcs are un contract facut pe genunchi cu o potcovarie care s-a reprofilat... vedem ce urmeaza.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innoxius Posted August 4, 2016 Report Share Posted August 4, 2016 Nu e obligatoriu sa existe contract cu producatorul. Se strica ceva, cumperi piesa si repari. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DoruS Posted August 4, 2016 Author Report Share Posted August 4, 2016 Da. Sa tot fi producator asa. Gasesti pe unu sa iti ia 10 tone de telefoane, apoi incepi si ii vinzi piese de schimb... La inceputul telefoniei mobile la noi in tara existau 3 importatori de tel mobile - Connex, Orange si inca unul. Dar toti producatorii de terminale aveau rateurile lor pe care costa mai mult sa le repare decat sa faca altul nou. Asa au aparut firme care cumparau deseuri electronice, le aduceau in tara, intr-o hala erau tipi destul de priceputi care din 3-4 rebuturi faceau un telefon. Mai trebuia ambalaj si desfacere. Desfacerea a venit prin dealer-ii afiliati la diferiti operatori mari. Si treaba a mers mai bine de 10 ani, daca nu merge si acum... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul CT Posted August 31, 2017 Report Share Posted August 31, 2017 Stai klm nu esti singuru.acum 2 luni juma sa stricat teleonul xiaomi note 3 cand vroiam sa sun se restarta.trimis la garantie la trimis la fel tot defect cica la resoftat.l am trimis iar mi a dat unu nou surpriza a mers 3 minute si a inceput sa se restarteze in continu.maine ma duc si eu la anpc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DoruS Posted August 31, 2017 Author Report Share Posted August 31, 2017 Dupa 6 trimiteri in service, 2-3 reclamatii depuse la ANPC, am fost in audienta la seful DIGI Brasov. Nu am intrat deoarece de la usa m-a luat un tip tinar de la ei, a vorbit o jumatate de ora cu cei din service si la urmatoarea trimitere in service am primit negatia. Am luat un Samsung Galaxy A5 , nu inainte de a conditiona vanzarea telefonului de o ''DECLARATIE"" cum ca mi-a fost schimbat telefonul si renunt la orice reclamatie catre ANPC. Aia de la service de la Baia Mare sunt vai mama lor la reparat telefoane. Cum am zis mai sus Digi in dorinta lor de a avea numai ieftinaturi pentru atras clienti cu bani putini s-au inhaitat cu diverse firme gen quickmobile care cumpara rebuturi cu containerul si le repara si ei cum pot, apoi le pun pe piata si se mira ca majoritatea vin inapoi. Niste prapaditi. Abia astept sa termin contractul ca sa ma lipsesc cat mai mult de ei. Semnal nema, aparate refurbish, gata stricate, tupeu de melteni cat cuprinde, call center cu robotei care se blocheaza si iti repeta la nesfarsit acelasi lucru chiar daca are sau nu legatura cu solicitarea ta, dar cu un program de facturare foarte bun care functioneaza chiar si cand nu ai beneficiat de servicii. Mi-e scarba de ei. Sp1tfire 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ionel Posted August 31, 2017 Report Share Posted August 31, 2017 Ți-e scârbă de ei, normal, dar de ce te-ai dus? Te-ai dus ca tot românul, care vrea ieftin, cât mai ieftin dacă se poate. Și ți-ai luat Xiaomi, o firmă care e clar că nu are puncte de service în Europa, deoarece, până de curând făceau clone de iPhone. Nu te puteai informa înainte de a cumpăra? În cazul negației, aceasta întradevăr se dă de către service, un verdict prin care service-ul recunoaște că nu poate face reparația, vânzătorul urmând să înlocuiască produsul sau să-l storneze. Din câte știu, gaura vânzătorului, este acoperită de către producător/importator. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul CT Posted August 31, 2017 Report Share Posted August 31, 2017 (edited) . Edited August 31, 2017 by Paul CT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.