Clicky

Jump to content

Lacramatie JYSK


Recommended Posts

Bună ziua,
Mă numesc DTTR locuiesc în Oradea și am ca modalități de contact această adresă de email și numărul de telefon 074DIGIMOBIL

Vă supun atenției doua aspecte privind activitatea curentă și cea de garantii:

1 - În data de 02.02.2016 în jurul orelor 14 eram in magazinul dvs din Oradea (Auchan) pentru a achiziționa o pernă. Soția căuta perna iar eu m-am adresat colegilor dvs de la recepție pentru a afla ce am de făcut în caz de garanție pentru o saltea (vezi punctul 2). Colega dvs de la recepție mi-a comunicat că colegul de pe raion mă poate ajuta și chiar în acel moment colegul vine la recepție. Îi spun că am o saltea Wellpur F120 Gold care s-a deformat în zona în care doarme "domnul" aici eu făcând referire la mine. În acest moment colegul dvs spune "domnul trebuie să slăbească".
Vin și vă întreb acum pe dvs: este trecut în fișa postului colegilor dvs să ofere sfaturi nutriționale sau de stil de viață clienților?
Vă întreb în continuare dacă saltelele Wellpur F120 Gold au "limită" de greutate suportată. Dacă DA, care e aceasta și cine are obligația de a informa clienții despre aceasta?

2 - Acest punct poate fii tratat separat de punctul 1 sau în continuarea acestuia.
În data de 02.02.2016 m-am deplasat la magazinul Jysk Oradea (Auchan) pentru informații privind modul de rezolvare a unei probleme de garanție pentru un produs achiziționat de la dvs.
E vorba de o saltea Wellpur F120 Gold cu garanție 25 ani.
Mi s-a comunicat că trebuie să aduc salteaua însoțită de certificat garanție și bon casă (factură) la magazin pentru a se constata defectul și a se trece, în caz de defect, la schimbarea produsului.
S-a verificat stocul. Mai erau 5 saltele pe stoc.
Vin și vă întreb pe dvs: cum pot să duc eu o saltea de 140*200 la magazin? La achiziție era "rulată" mecanic și înfoliată. Eu nu pot face acest lucru. La achiziție am transportat salteaua cu masina proprie deoarece rulată fiind salteaua încăpea în autoturism. Acum nu mai încape.
Vă întreb în continuare dacă există posibilitatea să se facă constarea defectului la fața locului (locuiesc in Oradea) urmând ca în caz de defect constatat să se ridice salteaua veche și să se livreze salteaua nouă?
Fac aici o analogie cu achiziția unui dulap de la Jysk. El se livrează în bucăți, dar dacă se defectează nu cred că e posibil să solicitați aducerea dulapului în magazin sau demontarea lui pe cheltuiala clientului.

Date fiind cele două puncte de mai sus, vă propun următoarele:
- dispuneți șefului de magazin să mă contacteze
- dispuneți realizarea constatării defectului la domiciliul meu
- aranjați ridicarea saltelei defecte
- aranjați livrarea unei saltele noi
- dispuneți colegului de la magazin (pe baza pontajului puteți afla cine era la casierie și cum se numea colegul dvs) să prezinte scuze pentru remarca "nefericită" la adresa greutății mele

Rog considerați cele de mai sus ca fiind încercarea mea de rezolvare amiabilă a unei situații neplăcute la care am fost supus și a unei probleme de garanție produs.

Vă mulțumesc,


ec. DTTR
Oradea,
03.02.2016
Link to post
Share on other sites

M-au sunat.

Au identificat împricinatul.

Au identificat produsul și au declarat accept pentru înlocuire.

Totul prin vocea șefei de magazin care m-a rugat să duc eu salteaua, fără prea mare grijă... Adică s-o adun, s-o arunc în mașină și să o duc la ei.

 

Sent from my LG-V500 using Tapatalk

Link to post
Share on other sites

Rezolvat.

Saltea nouă, sigilată, 28 cm înălțime și recuperat și husa de la vechea saltea că are fir de argint.

89dc1b396224022436ad5234ac79d522.jpg

 

Sent from my LG-V500 using Tapatalk

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Who's Online (See full list)

    There are no registered users currently online

×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use