Clicky

Jump to content

Comanda la Altex neonorata


fLu

Recommended Posts

Am decis sa deschid un topic nou pentru problema mea cu comenzile plasate (Da sunt 2, pentru fiecare produs am facut cate o comanda) la Altex cu ocazia promoțiilor la produsele resigilate devine din ce în mai interesanta și mai delicata. Asa cum am zis și in topicul "Oferte, promotii, preturi speciale, noi magazine" am comandat pe Data: 13 ianuarie 2016 01:14, 2 produse, un LG G Watch R W110 540 lei și Range Extender ASUS RP-N53 la 125 lei care nici pana în ziua de azi nu mi-au fost confirmate. Ieri mai sper sfârșitul zilei văzând ca sunt inca cu "statusul comanda în așteptare" am sunat la realiti cu clienții sa vad ce se intampla. Mi-a răspuns un tip care mi-a zis ca trebuie sa astept un mail sau un telefon din partea celor de la departamentul vânzări pentru a se lămuri situația. Azi am scris și pe pagina de Facebook a lor de la Altex și am primit următorul răspuns

post-24-145277697581_thumb.png

Chiar sunt curios sa vad ce alternative imi vor oferi. Sper ca realizează și ei faptul ca pe mine nu ma interesează suma pe care urma sa o plătesc pe produsele respective și ca reducerea de preț este cea ce contează.

post-24-145277737904_thumb.png

 

Sent from my LG G3

Link to comment
Share on other sites

Eu am fost mai norocos cu Altex. Au vrut totusi sa-mi onoreze comanda de BF la vreo doua saptamani distanta, timp in care n-am stiut daca ei au primit sau nu comanda mea. Am refuzat comanda, dar pretul nu era chilipir ca la comenzile tale, @fLu.

 

Sent from my LG G3-D855

Link to comment
Share on other sites

haha!!... am fost sunt de cei de la Altex care intr-un fel si-au cam batut joc de mine cu alternativiele lor.... deci faza fost cam asa, in loc de acel LG G Watch R W110 540 pe care l-am comand eu mi-au oferit ca alternativa. Smartwatch E-Boda Time 100 la 99 lei http://www.altex.ro/smartwatch-e-boda-time-100-negru, buna alternativa nu ? ... si i-am zis clar NU si ca pe mine ma intereseaza ca eu sa de beneficez de reducerea pe care o aveam la produs comandat mine adica 800 lei asta e si motivul pentru care am comandat acel produs, daca ar fi avut 50 de lei reducere nu l-as fi luat. Acum pentru al 2lea produs mi-au oferta ca alternativa acelasi Range Extender ASUS RP-N53 la 168 lei doar ca fi fost nou, sigilat.... Eu cred ca am sa le fac niste plangeri chiar daca poate la final nu voi rezolva nimic dar macar sa ii tin in priza..

Link to comment
Share on other sites

Ce legătură are Altex cu garanția?

Eu am un frigider de la ei dar garanția e acordată de producător prin rețea de service.

Eu niciodată n-am trimis in garanție produsele la vânzător.

Laptop la service.

Cameră foto la service.

Niciodată la vânzător.

 

Pardon! Piesele auto le-am trimis la vânzător...

 

Trimis după tabletă...

Știi cum zâc?

Link to comment
Share on other sites

Păi și ca să ți-l preia în service nu trebuie să dai de un vânzător înainte?

 

Aia e buba. Te prezinți la ei la sediu și nici un vânzător nu te bagă în seamă, toți dau bir cu fugiții. Nu sunt curioși de partea de servisare, e o pierdere de timp din partea lor.

Angajații vor doar hit and run-uri(să vândă și la revedere, next). Ei pe considerentul ăsta iau salariul, câte vânzării au în ziua respectivă, nu câte telefoane/tablete/etc preiau in service.

Se schimbă angajații din 3 în 3 săptămâni, asta vă asigur eu din calitate de fost angajat la ei tot cam atâta timp. Nu are rost să mai spun că nu au auzit de customer experience.

 

Eu m-am lecuit de compania asta. Prefer să dau mai multi bani la alta companie dar sunt liniștit.

Edited by Tyler Durden
Link to comment
Share on other sites

Daca ai produse cu garantie oferita de producator, te poti duce linistit direct la service, nu trebuie sa apelezi la vanzator. Problema e ca eu mi-am luat-o in mufa de la service-ul producatorului cu LG-ul, asa ca m-am convins ca garantia e de fapt o loterie. Sa vad ce raspuns primesc de la ANPC, ca i-am reclamat pe toti: vanzator, producator, service.

 

Sent from my LG G3-D855

Link to comment
Share on other sites

Dupa mai bine de o saptamana ma primit si un mail .....

 

Va multumim pentru interesul manifestat fata de produsele comercializate de catre Altex Romania. In ceea ce priveste comanda plasata pe site-ul nostru, dorim sa va informam ca produsul pe care dumneavoastra l-ati plasat in cosul de cumparaturi face parte dintr-o campanie in care comenzile se pot onora in limita stocului disponibil. Pentru produsul dumneavoastra nu se poate confirma comanda, ca urmare a epuizarii stocului. Va multumim si va invitam sa urmariti promotiile viitoare.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Who's Online (See full list)

    There are no registered users currently online

×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use