fLu Posted June 22, 2015 Report Share Posted June 22, 2015 Va salut. Asa cum zice si titlul acestui topic, tocmai am realizat ca am fost tepuit de Vodafone.Cum ? in felul urmator, anul trecut prin Dec mi-a expirat abonamentul si am fost sunat de un tip, cam nesimtit asa de felul dar asta e o alta problema, cu care dupa ce am stabilit ce si cum sa fie aboanmentul i-am specificat sa fie pe 1 an (12 luni) ca deja aveam G3-ul cumparat si nu mai aveam nevoie de telefon si nu avea rost sa-mi fac pe 2 ani atata timp cat nu-mi cumpar un telefon. Tipul respectiv a inteles chiar mi-a laudat telefonul si mi-a dat dreptate ca nu are rost sa-mi iau alt telefon si a zis ca-l facem pe 12 luni, 1 AN de zile. Azi de dim nu stiu ce mi-a venit sa ma uit pe contractul meu sa citesc mai tot ce e pe acolo cand observ ca el defapt a fost incheiat pe 24 luni ..... Adica eu vb ceva cu timpul respectiv, recunoaste si el ca am dreptate si acum ma trezesc ca a facut tot cum a vrut el ??!! sau mai bine zis cum vrea VDF. Recunosc, poate e si vina mea ca nu m-am uitat apoi pe contract mai atent , eu atunci am fost interesat sa vad optiunile pe care le a trecute in contract si valoarea totala dar durata contractului efectiv mi-a scapat, nici prin gand nu-mi trecea ca nu e cum am stabilit. Intrebarea mea acum este, Ce ma sfatuiti sa fac, scandal oricum trebuie sa fac ca la VDF nu se pot rezolva lucrurile, dar ce voi ce ziceti, si ce optiuni as vrea??? Din cate stiu eu oricum exista inregistrarea conversatiei cu acel nemernic, deci se poate dovedii ca am dreptate. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innoxius Posted June 22, 2015 Report Share Posted June 22, 2015 Eu pana acum, tot ce am avut de rezolvat / reparat cu Vodafone a fost "cu vorba buna", nu cu scandal. Chiar si cand era 50,0001% dreptatea lor au facut cum am vrut eu. Legat de sanse, contractul e incheiat la distanta sau exista si forma semnata ? Daca exista forma semnata, nu cred ca ai sanse, chiar daca exista inregistrarea convorbirii. Daca e "pe vorbe", atunci s-ar putea, dar nu stiu daca nu exista un termen, care sigur nu e de 6-7 luni. fLu 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebi Posted June 22, 2015 Report Share Posted June 22, 2015 Din cate stiu, ai mai multe drepturi/avantaje daca inchei un contract prin telefon.. Nu stiu sigur..cred ca ai dreptul sa.l reziliezi acum deoarece tu nu ti.ai pus semnătura pe contractul ala, totul fiind rezolvat telefonic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innoxius Posted June 22, 2015 Report Share Posted June 22, 2015 Da, dar dupa 6 luni ? Nu cred. Cred ca e acelasi termen ca si la cumparaturile on-line. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebi Posted June 22, 2015 Report Share Posted June 22, 2015 Atata timp cat nu are semnatura pe contract, eu zic ca ar fi ceva normal.. Nu ti.au dat ceva telefon sau ceva dupa ce ai prelungit/refacut (sau cun s.o numi) abonamentul? Eu zic sa mergi sa le faci scandal, ala practic te.a luat de prost, ii permiti? Da.i in mustata. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fLu Posted June 22, 2015 Author Report Share Posted June 22, 2015 E incheiat la distanta, prin telefon. Aici are dreptate Innoxius, a trecut mult prea mult timp de atunci si sanse cred ca au scazut foarte mult. Singura varianta pe care o vad eu ar fi sa fac o contestatie ceva si apoi sa se asculte inregistrarea respectiva . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innoxius Posted June 22, 2015 Report Share Posted June 22, 2015 Sebi, suntem in 2015. Contractul la distanta are exact aceeasi putere ca si cel semnat. Pai ce, daca am factura electronica nu o platesc ca nu are stampila si semnatura ? fLu and Denis Bogdan 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sp1tfire Posted June 22, 2015 Report Share Posted June 22, 2015 Avand in vedere ca ei spun ca se inregistreaza convorbirile, cred ca se poate rezolva, daca in convorbirea telefonica v-ati inteles la prelungire pe un an. Suna la ei, explica-le frumos ce si cum si cred ca ai sanse de rezolvare. E vorba doar de valabilitatea contractului, nu de vreo clauza de care vrei sa scapi. Mie nici macar nu mi-au mai trimis contractul pe mail dupa convorbirea telefonica, dar am prelungit pe 2 ani oricum. Sent from my LG G3-D855 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innoxius Posted June 22, 2015 Report Share Posted June 22, 2015 Cred ca doar la juridice se trimite pentru semnare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fLu Posted June 22, 2015 Author Report Share Posted June 22, 2015 In cazul in care sa spunem ca nu vor sa modificam nimic eu mai am dreptul sa-mi cumpar telefon la un pret redus daca tot raman cu un abonament de 2 ani??? . Oricum mai intai voi incerca sa ii sun sa vb la telefon si sa le explic ce si cum poate poate rezolva situatia . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sp1tfire Posted June 22, 2015 Report Share Posted June 22, 2015 Incearca sa iei legatura cu Tudor, vezi daca te poate ajuta. Sent from my LG G3-D855 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innoxius Posted June 22, 2015 Report Share Posted June 22, 2015 Cu telefonul, vezi daca nu ai bifa pe undeva, prin contract, "fara telefon". E 14 zile termenul de reziliere al contractului la distanta. Sau 90 daca nu primesti conditiile. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fLu Posted June 22, 2015 Author Report Share Posted June 22, 2015 Am vb cu o tipa la telefon si dupa ce i-am explicat cum sa treaba a zis sa ca o sa verifice si revine cu un telefon sa-mi spuna exact ce este de facut si ce a putut ea sa rezolve. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liviu Roşca Posted June 22, 2015 Report Share Posted June 22, 2015 O să revină Sebi, berila_mz and C. Denis Ionut 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fLu Posted July 1, 2015 Author Report Share Posted July 1, 2015 Dupa atata timp am fost sunat acum cateva min de catre o tipa de la VDF care pentru inceput si-a cerut scuze pentru problema respectiva si ca totul a fost doar o neintelegere , o greseala tehnica, nimic intentionat. Pana la urma am un abonament pe 1 an, asa cum ar fi trebuit, care o sa expire anul asta in Noiembrie si totul este asa cum am vb cu respectivul tip la telefon. Chiar deja azi aveam de gand sa ii sun sa vad ce naiba fac de nu ma suna dar cred ca au simtit asta si au sunat ei la prima ora ) . Sp1tfire, Innoxius, Sebi and 1 other 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreea1234 Posted September 8, 2015 Report Share Posted September 8, 2015 Se pare ca tepele Vodafone sunt fara sfarsit. La reincarcarea de 6 EUR pe cartela ar trebui sa intre in vigoare beneficiile de 1000 min/ sms/ MB. Dar...surpriza! NIMENI nu spune ca in momentul reincarcarii trebuie dezactivat serviciul de date....pentru ca va consuma instant cel putin cativa centi si nu vei mai avea " 1000 orice vrei tu", ci vei plati ca fraierul la Vodafone pretul "de lista" astfel incat in cateva ore se vor consuma cei 6 EUR care credeai ca iti ajung 1luna!!!! Uite asa face Vodafone bani. Raspunsul lor : "e logic sa fie asa". Voua vi se pare logic, de la sine inteles, ca nu necesita informare??!!! Multumesc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innoxius Posted September 8, 2015 Report Share Posted September 8, 2015 Poti avea doar 1000 min sau doar 1000 SMS sau doar 1000 MB, functie de ce utilizezi prima data dupa activare ? Sau e ceva de genul "se aduna minute + SMS + MB si cand se ajunge la 1000 se pune stop" ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreea1234 Posted September 8, 2015 Report Share Posted September 8, 2015 Nu conteaza ce ai utilizat prima data. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innoxius Posted September 8, 2015 Report Share Posted September 8, 2015 Deci e varianta a doua, cu suma pana ajunge la 1000 ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreea1234 Posted September 8, 2015 Report Share Posted September 8, 2015 Da. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innoxius Posted September 8, 2015 Report Share Posted September 8, 2015 In cazul asta, nu inteleg de ce ar trebui sa-ti zica sa dezactivezi datele. Tu ce ai patit, mai exact ? Si ce ai fi vrut sa obtii ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreea1234 Posted September 8, 2015 Report Share Posted September 8, 2015 Am incarcat 6 eur ( pt. 1 luna). Daca nu sunt activate datele, intra automat oferta lor cu pachetul de 1000 pt. cartele, daca sunt activate datele, se consuma sa zicem 10centi si sistemul vodafone nu mai recunoaste incarcare de 6 eur si nu activeaza pachetul ci la fiecare convorbire/ sms/ mb se incaseaza pretul standard astfel incat cei 6 eur se consuma instant pe - sa zicem 10 mb (nu stiu exact cat costa mb, probabil cateva zeci de centi). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feri Posted September 8, 2015 Report Share Posted September 8, 2015 Postez si aici cea ce am postat si pe un alt forum "Cu tot respectul @vodafone, dar nu ar fi corect să menționați acest lucru pe site Vodafone? Măcar, așa un asterix.... * Înainte de reîncărcarea cartelei asigurați-vă că datele mobile sunt oprite. Așa ar fi corect Că nu toată lumea cunoaște căile încurcate ale Vodafone." Sp1tfire 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scootch98 Posted September 8, 2015 Report Share Posted September 8, 2015 Esti Andreea de la vodafone? Cea cu care vorbesc la *222? Sent from my GT-I8190 using Tapatalk Innoxius 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreea1234 Posted September 8, 2015 Report Share Posted September 8, 2015 ☺ Scootch98 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.