Clicky

Jump to content

Problema service DOMO / ALLVIEW


Recommended Posts

Cred ca o rezolvare eleganta, ar fi un castig de imagine pentru Allview, un plus de marketing. Sunt destui colegi care pot citi despre acest caz si care pot povesti la randul lor, facand astfel cunoscut cazul acesta si modul in care s-a rezolvat.

Link to comment
Share on other sites

Buna ziua tuturor ! Asa cum multi dintre dvs se asteptau , expedierea tabletel catre service-ul din Brasov a fost doar o formalitate , am fost sunat si intrebat daca imi convine sa platesc 250 ron ca reparatie , apoi cand am spus ca nu accept , foarte sec discutia a fost inchisa , asteptam alte apeluri sau postari aici , dar nimic . stau si ma intreb , daca totul a pornit de aici de pe forum , daca aici am trimis datele , daca aici m i sa cerut sa expediez tableta de ce nu tot aici sa facut si oferta si constatarea defectiuni. la telefon in cei 250 ron intra placa de baza , nici macar nu se mai pomenea si de touch screen , care era deasemenea defect .

Cred ca problema aici este felul in care se face constatatrea defectuni , adica in lipsa proprietarului . odata ce , cineva a expediat un produs catre service , acolo se poate afirma oricand ca are umezeala , si GATA totul e rezolvat .

Doresc sa dau in judecata DOMO si Allview , va rog frumos daca cineva se pricepe si stie cum trebuie procedat , ajutati ma cu sfaturi .

Multumesc frumos .

daca reusesc sa avertizez macar cativa potentiali cumparatori ...eu ma simt razbunat ! :) . de aceea si doresc sa deschid un proces. consider ca orice actiune fata de firma care a comercializat acel produs si fata de produs in sine , e binevenita si produce efectele ei !

cu respect ION TURCANU

Link to comment
Share on other sites

Pentru ca acest forum nu este un forum oficial Allview. Aici avem posibilitatea sa luam legatura un pic mai usor / repede cu un oficial Allview. Dar acest forum nu se substituie unei comunicari oficiale Allview - client.

 

Nimic din ce apare sau se petrece pe acest forum nu poate fi subscris unei relatii contractuale, oficiale sau de alta natura intre Allview si un client. Pentru ca, daca ar fi asa, proprietarul forumului ar putea fi tras la raspundere de catre una dintre parti, ceea ce nu e cazul. Considera-l un canal de comunicare paralel.

 

De aceea e normal ca, dupa mijlocirea comunicarii prin intermediul acestui forum, restul sa se petreaca direct intre cele doua parti.

 

 stau si ma intreb , daca totul a pornit de aici de pe forum , daca aici am trimis datele , daca aici m i sa cerut sa expediez tableta de ce nu tot aici sa facut si oferta si constatarea defectiuni. l

Link to comment
Share on other sites

Unicul meu scop atunci cand am deschis acest topic a fost acela de a expune o situatie in care si altii pot ajunge , Astazi am fost sunat din nou de reprezentati Allview si , au mai taiat din pret de la 250 ron la 200 , ca si cost al reparatiei . Dar asa cum i am spus si operatoarei telefonice , din moment ce as plati macar 1 ron , ar insemna ca imi recunosc vina , aceea de a fi deteriorat tableta cu lichid.

Dorinta mea este sa trag un semnal de alarma , in ceea ce priveste modul de constatare a unei eventuale defectiuni , si ideea ca oricui si oricarui produs i se poate anula garantia cum ca a prezentat lichid in interior . Nimeni nu mai poate contesta cumva !Constatatrea se face undeva unde nimeni nu poate verifica in momentul deschiderii produsului.

Imi pare foarte rau ca fac asta unui produs romanesc , am fost tot timpul de parere ca a cumpara produse romanesti e cea mai la indemana forma de patriotism , dar se pare ca nu e si cea mai buna idee.

Opresc aici frustrarea mea , consider ca datoria mea civica a fost indeplinita , cine a citit a inteles ideea , cine poate schimba ceva la fel!

Multumesc tuturor celor ce au citit ce am scris , si pe viitor multumiri anticipate tuturor ce vor face cat mai cunoscuta problema! eu voi continua !

T. I

Link to comment
Share on other sites

Nu au nimic românesc în ele. Nu că noi ne-am pricepe la asta face astfel de lucruri, dar chiar nu sunt românești. Cu siguranță, însă, managementul, marketingul, relația cu clienții, service-ul, toate astea sunt sută la sută românești.

Un alt așa-zis produs românesc a avut o promoție la Petrom cu nu știu ce timbre și diferență în bani.

Cum în acea perioadă aveam drumuri în draci, adunasem zeci de timbre și puteam să-mi cumpăr 10 astfel tablete.

N-am cumpărat niciuna. De ce? Pentru că un produs de 2 lei, de 2 lei va merge.

 

Trimis de pe Note 4 SM-N910U

Link to comment
Share on other sites

Innoxius, m-ai molipsit cu wp.

Dacă nu-mi repara allview telefonul, imi iau un lumia.

Jur pe ce am mai sfânt!

Heheee, m-au sunat cei de la allview, placa de baza e problema și îmi cer 279 DE LEI pentru reparație, mi-au zis ca anulează garantia ca a umblat altcineva în el, m-am certat vreo 10 minute cu unu la telefon și o zis ca da un telefon la cei de la departamentul reparații sau ceva de genul și revin cu un telefon.

Dacă o țin într-una cu a lor, fac plângere la OPC, sa-mi demonstreze ei mie ca a umblat cineva în telefon.

O revenit cu telefonu, mi-l trimit înapoi și mi-au zis ca se vede ca cineva a umblat, sigiliul lipsește și capetele șuruburilor sunt zgâriate.

Baaaaaa, adică voi desfaceți telefonul, imi ziceți ca e problema la placa de baza și după îmi ziceți ca se vad urme pe șuruburi și ca sigiliul lipsește?

Logica asta..

Îl întreb eu pe ala ca ce sigiliu și zice ca ala de pe carcasa, sub capacul telefonului.

Eu am filmulețe și poze, dacă vine mai stricat decât a fost fac reclamație la opc.. Da oricum fac, ce naiba.

Cat timp durează sa vina un răspuns de la opc?

Link to comment
Share on other sites

Sebi, bine-ai venit in AllView Service World. Cine stie ce fantome ti-au desurubat telefonul noaptea, iar Departamentul Ghostbusters de la AllView s-a prins ca a fost umblat in el. Noaptea mintii sa-ti spuna ca a fost umblat in el dupa ce l-au desfacut. Pai de ce nu ti-au refuzat direct garantia fara sa-l mai desfaca?

 

Sent from my LG G3-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Asta m-am întrebat și eu.

Dupa ce i-am spus (omului cu care am discutat despre situație) ca ma duc la opc a spus ca îmi trimite telefonul și de aici încolo știu eu ce am de făcut.

Is niște betoniere de oameni..

Link to comment
Share on other sites

Ai poze cu interiorul telefonului, respectiv sigiliul ala de care vorbesc ei? Daca ai, ataseaza-le la plangerea facuta la ANPC pe site-ul lor.

 

Sent from my LG G3-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

N-am poze la interior.

Da vreau eu sa vad cum imi demonstrează ei mie ca s-a mai umblat în telefon.

O afirmație se face întotdeauna pe baza unei dovezi.

Și nu dovada gen "ai desfăcut telefonul, sigiliul e rupt și capetele șuruburilor îs ciobite".

În cât timp ar trebui sa vina răspuns de la opc/anpc?

Link to comment
Share on other sites

Cam in 30 de zile mi-a venit raspunsul, dar intre timp am primit un raspuns ca s-a directionat catre OPC București, pentru ca eu alesesem Ilfov.

 

Sent from my LG G3-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Unicul meu scop atunci cand am deschis acest topic a fost acela de a expune o situatie in care si altii pot ajunge , Astazi am fost sunat din nou de reprezentati Allview si , au mai taiat din pret de la 250 ron la 200 , ca si cost al reparatiei . Dar asa cum i am spus si operatoarei telefonice , din moment ce as plati macar 1 ron , ar insemna ca imi recunosc vina , aceea de a fi deteriorat tableta cu lichid. Dorinta mea este sa trag un semnal de alarma , in ceea ce priveste modul de constatare a unei eventuale defectiuni , si ideea ca oricui si oricarui produs i se poate anula garantia cum ca a prezentat lichid in interior . Nimeni nu mai poate contesta cumva !Constatatrea se face undeva unde nimeni nu poate verifica in momentul deschiderii produsului. Imi pare foarte rau ca fac asta unui produs romanesc , am fost tot timpul de parere ca a cumpara produse romanesti e cea mai la indemana forma de patriotism , dar se pare ca nu e si cea mai buna idee. Opresc aici frustrarea mea , consider ca datoria mea civica a fost indeplinita , cine a citit a inteles ideea , cine poate schimba ceva la fel! Multumesc tuturor celor ce au citit ce am scris , si pe viitor multumiri anticipate tuturor ce vor face cat mai cunoscuta problema! eu voi continua ! T. I

Salut ,

 

Data fiind situatia dorim sa expunem urmatoarele aspecte :

*De la receptia produsului pana la expedierea lui catre client toate operatiunile se realizeaza sub supraveghere video in service-ul nostru autorizat.

*Avand in vedere  ca este vorba de anumite operatiuni asupra produsului de ordin mecanic si care necesita anumite ustensile ,aceste proceduri nu pot fi realizate in fata clientului .De altfel  nici la alti producatori aceste operatiuni nu se realizeaza in fata clientului .

 

Nu in ultimul rand ,noi am incercat sa solutionam cat mai favorabil aceasta situatie ,de aceea ai fost apelat in repetate randuri pentru a ti se face o oferta cat mai buna pentru acesta reparatie .Refuzand  aceaste costuri ,produsul s-a expediat cu poze doveditoare si proces  de constatare .

 

Toate demersurile ulterioare raman la latitudinea ta .

 

Ne cerem scuze pentru dezamagirea creeata dar decizia este una finala .

Link to comment
Share on other sites

Cu toate că ar trebui să fiu imparțial, eu personal nu voi cumpăra produse Allview. Am citit prea multe.....negative....

Recunosc, am beneficiat de un produs de la ei un P5 Quad care l-am câștigat aici pe forum, și a funcționat ireproșabil. Dar pe parte de garanție sunt "varză".....

 

Sent from my LG G3

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Similar Content

    • By Smooth1c
      am facut update-ul la kitkat, si normal ca si aparut o problema:
      se tot blocheaza si isi da restart. daca intru intr-un joc pot joca intre 1 si 5 minute. nu sunt jocuri precum asphalt 8 sau real racing 3. joc hill gimb racing si stick hero.
       
      ce as putea sa-i fac? reinstalez sistemul?
    • By Smooth1c
      De ce tot imi da asta:

       
      cand, defapt, e spatiu suficient

       
      m-am saturat da tot dau reset.
    • By Smooth1c
      am un P5 Alldro si o AX4 Nano, si pe amdoua mi-a dat de vreo 2 ori asta "lansatorul allview s-a oprit", dar nu se inchide, nu-si da restart, doar ma scoate din joc sau aplicatia in care sunt. pe tableta i-am dat resetare de generala, acum astept sa vad daca o sa mai apara. intrebarea mea e: de ce apare chestia aia?
  • Who's Online (See full list)

    There are no registered users currently online

×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use