Clicky

Jump to content

Problema service DOMO / ALLVIEW


Recommended Posts

Buna ziua tuturor .

Nu ma pot impaca deloc cu ideea ca am luat o teapa asa rusinoasa cumparand un produs ALLVIEW de la DOMO .

pe scurt : in martie 2014 am cumparat o tableta ax4 nano , bucurie mare , fica mea (8 ani)reusise sa cumpere primul ei produs din economii proprii, pastrata cu mare grija si folosita cu portia stiind ca nu e sanatos petrecerea multor ore cu tableta .

Pana in ianuarie 2015 cand pur si simplu dupa o reincarcare nu a mai putut debloca tableta din cauza touch-ului , se aprindea perfect , apoi nici o reactie .Mai patisem asa ceva cu u telefon vechi , caut linistit in cutie , verific garantia si peste cateva zile merg cu incredere la DOMO Severin sa depun tableta pt service .

Se constata in magazin ca tuch-screen ul nu mai lucreaza (BINEINTELES DUPA CE TABLETA PORNESTE SI IMAGINEA ERA ABSOLUT NORMALA ) , se mentioneaza touch scrren defect si lipsa geam camera (nu observasem pana atunci , nu stiu daca o fi avut ...egal ).

Astept linistit , api dupa aproximativ o saptamana sunt sunat de angajatul DOMO si aflu cu stupoare ca tableta are touch ul ars , placa de baza arsa si ca am de platit 399 fiindca in interior erau lichide si garantia e anulata.

AM AMUTIT ...vorbeam si injuram singur acasa , cum sa aibe lichid ????? apoi am inteles ca odata ce e desfacuta acolo si doar dansii vad ...poate avea si ...wisky...

OK , am dat telefoane am cautat ajutor ...nimic

Am mers la Severin la DOMO , sa iau tableta inapoi ....surprizaaaa

tableta nu mai functiona nici macar asa cum o dusesem la ei , acum chiar ca placa de baza era arsa, ecranul era doar un alb laptos cu cateva linii anemice , am semnat procesul v , am adaugat cateva cuvinte si am plecat trist , cu gandul ca o sa vada ei ca o sa merg la pritectia cumparatorului ...

Am fost ...si ca sa nu va plistisesc ...am plecat cu o hartie ..goala si cu sfatul ca nu se poate face nimic , daca nu imi convine , sa merg sa fac contra expertiza si sa ii dau in judecata !TEAPAAA

:(

Am revenit in magazin revoltat ,nu am avut ce sa rezolv acolo , dar surpriza ...in momemntul cand am discutat cu alti clienti din magazin despre problema mea , si pe buna dreptate spuneam ce se intampla cu garantia produsului meu , am fost tras de haina (la propriu) de catre sefa de magazin si "invitat " pe cel mai inalt ton (tipat) , sa ies afara din magazin .Am refuzat desigur , fiind amenintat ca daca nu ies din magazin cheama politia ! Era exact ceea ce doream , sa fac publica problema mea , cat mai multa lume sa stie ce am patit si cat mai putini sa pateasca la fel .

Bineinteles ca nu a chemat politia , am chemat eu politia , si inca o supriza ,,,asteptand afara pe trotuar in mijlcul orasului sa vina politia , domna sefa de magazin insotita de inca 2 angajati a iesit afara pe trotuar si cu cel mai tupeist ton mi a acordat 5 minute sa parasesc trotuarul altfel DOMO ma va da in judecata pe motiv ca sabotez vanzarile sau ceva de genul asta.

Domnilor administratori ,ai acestui site , in primul rand am nevoie de intelegerea dvs , apoi sper ca mai multi oameni cu parerile lor or sa ma poata ajuta .

Bineinteles ca a venit si politia ...asa cum le am spus si domnilor de la politie , eram bucuros sa ii vad :) ,am relatat problema , am stat de vorba absolut normal si am inteles singur ca nu imi permit un proces cu DOMO , ca nu are rost , ca nu o sa gasesc intelegere .

Ma multumit ideea ca odata cu vizita politiei si tulburarea apelor ,conducerea DOMO de la Bucuresti a aflat de problema , ca cineva de la ALLVIEW deasemenea .

concluzia e simpla ...trimit ceva "bolnav de inima ...si revine fara un picior" , daca la inceput touch screen ul era problema , a revenit si cu placa de baza arsa !!! logic nu .

multumesc tuturor celor care au citit doleantele mele .

astept cu nerbadare si speranta sugestiile dvs .

si ale dvs. domnilor "ALLVIWE si DOMO ".

Link to comment
Share on other sites

Era al copilei, cumparat la 8 ani din economiile EI. Asta e cel mai dureros in toata povestea. Cum sa-i explici unui copil care a strans bani pentru ceva ce si-a dorit foarte mult ca Allview e Allview si Domo e Domo ? 

Link to comment
Share on other sites

Ce?!

Să strige una la mine să plec de pe trotuar? Sa părăsesc SPATIUL PUBLIC care din cate știu nu e al marelui magazin cretin domo.

Păi eu i-aș fi zis "hai, baga și o flegma și te trimit și în p)¥[email protected] matii de scroafa".

Jur ca o băgăm în spital în locu tău, sau o dădeam eu în judecata pentru AMENINTARE, adică vii tu mare sculă de bascula și îmi zici mie sa ma dau de pe trotuar ca altfel ma da în judecata? și pe lângă asta mai vine și cu 2 idioți.

Link to comment
Share on other sites

Uite de asta nu-mi cumpăr și n-o să-mi cumpăr niciodată "mărci românești". Sincer, nici gratis nu-mi trebuie Allview sau eBoda și de asta n-am participat la nici un concurs organizat de Mobilissimo până acum deși intru zilnic pe acest site de mai bine de 5 ani. Respect pentru Erwin și toți ceilalți editori că puteau să le vândă și să-și pună un ban în plus deoparte.

E păcat să cumperi mărci obscure când există mărci decente la câțiva lei în plus (huawei, niște asus-uri parcă erau la 400-500 de lei, Nexus-ul 7 2013 și alte câteva).

Mărcile astea când s-a stricat ceva stricat rămâne. Nu se găsesc piese decât prin China pentru produsele rebrand-uite, durează 2 luni și trebuie să te duci la poștă când e vameșul acolo și de obicei e dimineața și trebuie să te învoiești de la muncă.

Îmi pare rău pentru povestea de față. Allview trebuie să facă un lucru, unul singur, atât. Să importe din China și să vândă cu 50% profit oferind garanție... Bine că au stand la MWC...

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru raspunsrile dumnavoastra , sa sti ca si mie mi a fost greu sa raman calm , dar daca ii dadeam motive , as fi devenit eu agresorul si nebunul . in felul asta ei sau facut de ras , si o sa imi dau toata silinta sa expun acest adevar in fata a cat mai multe persoane .

Oricum ..multumesc tuturor ! cand am fost la protectia consumatorului aproape ca doamna de acolo ma convinsese ca eu gresesc :)

Link to comment
Share on other sites

Ma scuzati ca abia acum am urmarit totul, doar am mutat topicul initial, abia acum am putut citi.

 

Sa facem putina lumina. In primul rand, la ridicarea produsului din service, nu trebuia semnat nimic. Conform legii, odata semnat un document, ai acordat acceptul tacit sau in scris. Nu trebuia semnat :(

Trebuia direct mers la OPC, dar nu in persoana, ci sesizat pe site, completat formularul si astfel deschisa plangerea. Odata inregistrata in sistem, mai greu ca ei sa o ignore. Ca siguranta,  iti faceai screen shot la formular, mail, etc. Si poza cu telefonul la ecran, sa arati in caz de nevoie.

Apoi, daca agentul OPC te-a refuzat, sau te-a "convins" sa renunti, nu trebuia sa accepti. Poti depune sesizare si in persoana, chiar daca ei nu vor. Nu au dreptul sa te refuze. Daca se poate, filmezi pe ascuns cu un pix spion sau ceva, telefon ascuns si mergi la orice televiziune, e hrana sacalilor, instant se va afla.

OPC mai face asta, daca e vorba de Auchan, DOMO, sau altii mari, spun textul standard: "nu ne bagam, au juristi bine pusi la punct".  Asa tip de afirmatie trebuie inregistrata si apoi la Politie si DNA :)

 

Apoi, unele service-uri au tendinta de a baga bete in roata. Exemple avem, nu dau ca sa nu pornesc razboi, dar se cam stie. Le e usor sa spuna lichid patruns si cearta-te cu ei. E aproape imposibil sa dovedesti contrariul si singura solutie ramane cea legala.

 

 

Sa nu te superi, dar, mai exista o posibilitate in care tu sa nu stii. S-a varsat lichid din greseala pe tableta, fara sa stii si cum apa spre exemplu distruge in 2-3 zile maxim circuitele, nu putem exclude si aceasta posibilitate.

Doar daca stii ca ai avut-o 100% permanent la tine, caz in care din ce ai relatat, e o patanie nasoala :(

 

Asteptam si un oficial Allview aici sa raspunda, tin minte ca urmaresc forumul, am sa sap sa vad pe ce sectiuni sunt trecuti ca "followers".

Link to comment
Share on other sites

Într-adevăr, urâtă pățania ta. Din păcate, nu prea mai ai ce să faci.

Lichidele, în general, sunt criminale și generează probleme extern de dubioase.

Dacă chiar a curs ceva în ea fără ca tu să știi, felul în care tableta a "evoluat" nu mă miră.

De exemplu, atunci când la noi în service vine un device despre care clientul spune că a făcut o băiță și vrea să-l curățăm sau să reparăm ceva ce deja a picat, niciodată nu opresc produsul și rog clientul să rămână să desfacem împreună produsul. Mai mult decât atât, îi și explic riscurile posibile.

Motivul e simplu. Dacă lichidul a lucrat deja, se poate întâmpla orice.

Adică dacă traseele au fost parțial afectate și mă refer la cele aflate sub procesoare sau în locuri în care nu se vad, poți să-ți imaginezi că device-ul poate pica de tot, pot apărea alte simptome, absolut necontrolabil.

Toate astea însă, nu scuză deloc atitudinea celor de la Domo. Mai ales că aceste magazine sunt într-un fel de colaborare cu deținătorii spațiilor unde funcționează.

 

 

Trimis de pe Note 4 SM-N910U

Link to comment
Share on other sites

Buna ziua . Am eliminat posibilitatea de lichid in interior datorita grijei excesive pe care fiiica mea o avea fata de tableta , re afolosita doar in pat dupa lectii (inainte ) , sau pe un fotoliu alaturat , nici macar abur asa cum sa mai zis nu avea cum sa ajunga la ea. Va imaginati ca daca as banui cea mai mica posibilitate de a fi ajuns la umezeala nu faceam acest circ . La ridicare tabletel de la DOMO , am specificat pe procesul verbal ca tableta nu mai pornea , asa ca atunci cand am predat o, si a semnat angajatul DOMO. o sa fac totusi plangerea la OPC , asa ca sa am constiinta impacata ca am facut tot ce ma dus capul .

Aveti dreptate . pentru mine nu mai nimic de facut , dar pentru altii poate ca o sa fie ceva , e un semnal de alarma fata de Domo si Allview . Daca si mie imi spunea cineva dinainte , poate ca altfel as fi procedat . Cred ca a impartasi o patanie , un sfat e scopul unui forum in sine . parerea mea ...

Link to comment
Share on other sites

 

Buna ziua. Imi pare rau sa aud ce s-a intamplat, dar in familia mea doar produse Allview se folosesc si pana in momentul de fata nu am avut probleme cu acestea si sper ca nu voi avea dificultati in viitor.

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca are vreo importanta ca e "romaneasca" marca sau americana, germana, etc. Toate se fabrica in Shenzen, mai mult sau mai putin. In functie de cerinte, chinezii pot produce la cele mai inalte standarde de calitate sau pot inchide ochii la CTC.

 

In schimb conteaza si asta nu ma poate contrazice nimeni, tipul de servicii garantie-post garantie. In prezent, in afara de cele de la Apple, nu prea exista asa ceva in Romania. Sau sunt neglijabile.

O companie cu faima si imagine cultivata ani de zile, investeste enorm in a certifica unitati service, cu cerinte extrem de stricte. Le ofera documentatie, training, piese de schimb, etc.

Din fericire, vad ca si Samsung incepe sa miste putin, service-ul lor oficial asigura si post-garantie la preturi relativ decente, desi nu la acelasi nivel ca la Apple.

Dar se poate.

Firma aceasta pusa sub lupa, de mai sus si care multi o cam critica, nu pot asigura un service de acest nivel. In primul rand ca nici nu pot face asta, ei doar etichetand un brand chinezesc.

Am mai scris pe forum, daca nu poti asigura garantia pe banii producatorului, ci pe banii tai, cam pui bete in roate, e tipic romanesc, am intalnit la multe service-uri din Romania.

 

- apa, lichide, pierdut laptop client, nu testeaza deloc ce reclamam noi cand le trimitem produsele, pot sa le zgarie, etc. Se lucreaza sub stres, sub viteza, sunt prost platiti, multe motive si factori. :(

 

Aici, in acest caz, sincer nu pot sa ma pronunt. Nu cred ca e bine sa tot sarim pe ei, fara sa stim ce s-a intamplat.

Din nefericire, clientul e pagubit, victima colaterala si asta e cel mai rau.

Traim intr-o tara cu un sistem bolnav, in care fiecare incearca sa insele pe celalalt, nu pot sa imi imaginez cat timp vom mai functiona asa?

Link to comment
Share on other sites

Din pacate, o sa-l cam contrazic pe Deio intr-o privinta si anume in aceea ca, din experienta, va pot spune ca sunt extrem de multe device-uri care poarta marca asta si care vin la reparat. Daca la Samsung vin aproape numai device-uri care sufera socuri, lichide, mufe rupte, la marcile romanesti am intalnit sudden death la greu, ecrane moarte aparent fara motiv, la fel touch-uri. 

Si da, si eu cred ca cei din China pot face orice, in functie de banii pe care ii ai in buzunar, ma rog, cont.

Sa nu uitam ca aproape toate produsele electronice sunt fabricate in China. Marele firme, cum ar fi Asus, HP, Sony si multe altele, au fabrici in China, insa folosesc acele fabrici doar pentru productie, presupun ca proiectele sunt facute in tarile de origine. Iar daca nu au fabricile lor acolo, folosesc diverse componente fabricate in China. SI nu ma refer aici la nu stiu ce circuite integrate, ci la placi intregi.

Oricum, atunci cand cumperi o tableta de 250 de lei, nu cred ca trebuie sa te astepti la mare lucru. Dar asta nu are legatura cu intamplarea colegului nostru, fata de care s-au purtat execrabil.

Dar cum am ascultat numai o parte, asteptam colegul reprezentant al firmei in cauza cu ceva detalii, daca este la curent.

Link to comment
Share on other sites

Eu mor de curiozitate. Și număr până când vor răspunde.

Dacă vor face asta am sa revin atunci cu detalii în funcție de răspunsul dânșilor.

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Buna ziua . Am eliminat posibilitatea de lichid in interior datorita grijei excesive pe care fiiica mea o avea fata de tableta , re afolosita doar in pat dupa lectii (inainte ) , sau pe un fotoliu alaturat , nici macar abur asa cum sa mai zis nu avea cum sa ajunga la ea. Va imaginati ca daca as banui cea mai mica posibilitate de a fi ajuns la umezeala nu faceam acest circ . La ridicare tabletel de la DOMO , am specificat pe procesul verbal ca tableta nu mai pornea , asa ca atunci cand am predat o, si a semnat angajatul DOMO. o sa fac totusi plangerea la OPC , asa ca sa am constiinta impacata ca am facut tot ce ma dus capul .

Aveti dreptate . pentru mine nu mai nimic de facut , dar pentru altii poate ca o sa fie ceva , e un semnal de alarma fata de Domo si Allview . Daca si mie imi spunea cineva dinainte , poate ca altfel as fi procedat . Cred ca a impartasi o patanie , un sfat e scopul unui forum in sine . parerea mea ...

Salut ,

 

 

Am rugamintea sa ne oferi in privat datele personale de pe care a fost trimis produsul ,seria imei a acestuia  si magazinul unde a fost predat acesta pentru a face verificarile necesare.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Similar Content

    • By Smooth1c
      am facut update-ul la kitkat, si normal ca si aparut o problema:
      se tot blocheaza si isi da restart. daca intru intr-un joc pot joca intre 1 si 5 minute. nu sunt jocuri precum asphalt 8 sau real racing 3. joc hill gimb racing si stick hero.
       
      ce as putea sa-i fac? reinstalez sistemul?
    • By Smooth1c
      De ce tot imi da asta:

       
      cand, defapt, e spatiu suficient

       
      m-am saturat da tot dau reset.
    • By Smooth1c
      am un P5 Alldro si o AX4 Nano, si pe amdoua mi-a dat de vreo 2 ori asta "lansatorul allview s-a oprit", dar nu se inchide, nu-si da restart, doar ma scoate din joc sau aplicatia in care sunt. pe tableta i-am dat resetare de generala, acum astept sa vad daca o sa mai apara. intrebarea mea e: de ce apare chestia aia?
  • Who's Online (See full list)

    There are no registered users currently online

×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use