Andrei Ioan Posted August 28, 2014 Report Share Posted August 28, 2014 Salut. Vreau sa inregistrez o convorbire si imi da mesajul "s-a produs o eroare pe dispozitivul audio". Am aceeasi problema la un P5 Quad. La modelul A4ALL merge inregistrarea. E undeva o setare sau pur si simplu modelul acesta nu poate sa inregistreze? Multumesc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innoxius Posted August 28, 2014 Report Share Posted August 28, 2014 Cu ce aplicatie ? Andrei P. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrei Ioan Posted August 28, 2014 Author Report Share Posted August 28, 2014 (edited) Scuzele mele. Am uitat sa specific, in timpul convorbirii. In timp ce efectuez o convorbire, am optiunea de inregistrare audio. Cand o apas, imi da mesajul de mai jos. Nu folosesc nici o aplicatie. Edited August 28, 2014 by Andrei Ioan Andrei P. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allview Posted September 23, 2014 Report Share Posted September 23, 2014 Salut. Vreau sa inregistrez o convorbire si imi da mesajul "s-a produs o eroare pe dispozitivul audio". Am aceeasi problema la un P5 Quad. La modelul A4ALL merge inregistrarea. E undeva o setare sau pur si simplu modelul acesta nu poate sa inregistreze? Multumesc. Salut Andrei , Daca ai o problema cu inregistrarea audio iti recomandam o resetare a dispozitivului la parametrii din fabrica iar daca situatia persista te rugam sa efecuezi update-ul de pe site-ul nostru pentru acest model;daca nici asa nu se va rezolva te rugam sa ne deschizi o solicitare pe aplicatia noastra de ticketing.(Sectiunea Suport & Service ) Precizam ca daca ai versiunea V6090 nu vei putea efectua acest update ,aceasta fiind ultima versiune disponibila. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrei Ioan Posted September 24, 2014 Author Report Share Posted September 24, 2014 Salut Andrei , Daca ai o problema cu inregistrarea audio iti recomandam o resetare a dispozitivului la parametrii din fabrica iar daca situatia persista te rugam sa efecuezi update-ul de pe site-ul nostru pentru acest model;daca nici asa nu se va rezolva te rugam sa ne deschizi o solicitare pe aplicatia noastra de ticketing.(Sectiunea Suport & Service ) Precizam ca daca ai versiunea V6090 nu vei putea efectua acest update ,aceasta fiind ultima versiune disponibila. Telefonul A5 Quad este nou, abia cumparat. Nu cred ca merita sa dau reset la setari de fabrica unui telefon nou cumparat. P5 Quad-ul are ultima versiune 4.2.1 v5075. Acesta din urma il am de un an si de la inceput nu am putut folosi aceasta optiune. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allview Posted September 24, 2014 Report Share Posted September 24, 2014 Salut Andrei , Daca ai o problema cu inregistrarea audio iti recomandam o resetare a dispozitivului la parametrii din fabrica iar daca situatia persista te rugam sa efecuezi update-ul de pe site-ul nostru pentru acest model;daca nici asa nu se va rezolva te rugam sa ne deschizi o solicitare pe aplicatia noastra de ticketing.(Sectiunea Suport & Service ) Precizam ca daca ai versiunea V6090 nu vei putea efectua acest update ,aceasta fiind ultima versiune disponibila. Telefonul A5 Quad este nou, abia cumparat. Nu cred ca merita sa dau reset la setari de fabrica unui telefon nou cumparat. P5 Quad-ul are ultima versiune 4.2.1 v5075. Acesta din urma il am de un an si de la inceput nu am putut folosi aceasta optiune. Noi am verificat aceasta functie pe un model identic si functioneaza . Daca doresti totusi incearca acea resetare la parametrii din fabrica si asteptam un feedback din partea ta . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.