Clicky

Jump to content

Probleme cu produse Allview trimise in service


Recommended Posts

Daca este real returul de 4 ori in service la o unitate service, se poate invoca masura disproportionalitatii, dar conditia este ca doar daca s-a revenit in service de mai multe ori.

Legea nu obliga comerciantul la 3 intrari in service sa inlocuiasca un produs, acea lege s-a aborgat, dar exista in Legea 449 acea masura a disproportionalitatii, care la OPC devine un motiv in plus pentru a interveni.

 

Retine ca este valabila doar daca mergi de multe ori la ei in service si ai hartiile respective ca sa dovedesti!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

La fel cum au patit-o si alti ,am patit-o si eu ...

Am trimis tableta in service de 3 ori cu aceeasi problema ,primele doua dati inapoindu-mi-o chipurile reparata,atat de bine incat dupa 2 saptamani ,in ambele dati,a fost nevoie s-o retrimit.

Povestea si mai frumoasa incepe de la service-ul de la Bucuresti unde o cucoana are "buna-vointa"si ma suna sa ma anunte ca ma costa reparatia 300 de lei,tableta valorand in jur de 250..,si ca defectarea s-a produs din cauza mea ,folosire necorespunzatoare i-a zis.

Simpaticii,stiind ca legea impune inlocuirea acesteia ,s-au gandit sa rezolve problema in alte moduri...Dupa o cearta telefonica cu respectiva domnisoara, mi-a fost inapoiata tableta,bineinteles nereparata,cu garantia anulata si am platit tot eu taxele de transport...Transport pe care erau ei obligati sa mi-l asigure...In continuare am sa depun o plangere la ANPC si sper macar ca o amenda bunicica sa capete minunatul service,iar eu am sa-mi repar tableta la un service din oras ,unde apropo reparatia ma costa 40 de lei nu 300

Cu alte cuvinte in domeniul electronic Allview e cea mai buna TEAPA pe care o pot oamenii!

Link to comment
Share on other sites

Service-ul nu va lua nici o amenda,Anpc este o institutie care sperie doar chioscurile de cartier iar ca fapt divers RCS RDS a inceput sa retraga de la comercializare orice implica brandul Allview deoarece este un volum foarte mare de plangeri si trimiteri in service.Sa fie oare vreun semn???!!

Link to comment
Share on other sites

Faptul ca sunt multe plangeri probabil ca e adevarat. Faptul ca Digi nu mai comercializeaza telefoane AllView nu prea. De unde ai informatia asta?

 

Sent from my LG G3-D855

Link to comment
Share on other sites

Buna ziua, dragi tepuiti de Visual Fan.

Am servit cu mare drag promptitudinea celor de la service-ul Visual Fan. Ma tot cert cu ei din august 2014 si am ajuns cu ei in aprilie 2015.

Dar in acest timp am reusit sa obtin negatie si sa-mi recuperez banii si scaderea termenului contractual aferent unui "telefon"Allview A4 You.Asta in noiembrie 2014, pe unul din 2 "telefoane"

Problema este ca sunt niste chinezisme ce nu valoreaza nici un sfert din pretul lor de vanzare,

V.F. nu are service propriu,le repara pe la terti.

Cand stai de vorba cu cei de la HELPDESK trebuie sa ai mare rabdare si minute nationale,se prinde greu o fiinta umana cu care sa vorbesti,deh,echipamente bune...iar acea fiinta umana nu te ajuta cu nimic,este pe dinafara subiectului tau.Mai ales ROSCA IOANA si Alina Marginean de la departament suport. Ceilalti,saracii,sunt simpli operatori telefonici care iau injuraturile clientilor aruncati de colo-colo.

Sunt atat de ingusti la minte incat nu inteleg ca: daca unul din telefoane a fost trimis de 10 ori cu Cargus intre mine si service,au achitat valoarea echipamentului. Cu contract costa 10 lei/expeditie,minim,ori 10 dus si 10 intors? Pe langa faptul ca-l mai trimit de la Brasov la Bucuresti sau Constanta. Atentie,Constanta.

Garantia ti-o prelungeste cu 2-3 zile dar echipamentul nu il ai cate 15 zile/interventie.Jmecherie,nu?Cu dublu Jm.

Acum am problema cu cel de-al doilea "telefon"A4 You.Dupa ce OPC a rezolvat primul caz,cel cu negatie,la al doilea caz nu. Deci cum mai ziceau cei de dinainte:ANPC nu-ti face dreptate,nu exista precedent.Pai daca la primul aparat mi-am luat banii inapoi ca nu functioneaza senzorul de proximitate,cum la cel de-al doilea nu se poate?Are acelasi defect de fabricatie.

Dupa indelungi tergiversari si alte 12 retunari,ma suna si-mi propun un A5 la schimb.Evident refuz,are acelasi senzor de proximitate ce functioneaza cand vrea.

Cad la pace cu M8,butonar,iar cum nu am ce sa iau de la ei ca diferenta de pret,le spun sa doneze banii la un camin de batrini sau copii. Evident nu functioneaza nici M8-ul! Si nici dovada donatiei nu am primit-o...Si garantie in prelungire,nu una de 2 ani

Conform legii ma voi adresa NUMAI RCS-RDS,nu V.F-ului cu care nu am relatii contractuale.

Va recomand sa nu mai purtati discutii degeaba cu V.F.,nu au service si sa nu mai achizitionati produse Allview,sunt slabe calitativ. Va veti adresa numai vanzatorului de la care ati achizitionat echipamentul,care,daca are multe reclamatii si probleme,nu le va mai comercializa.Asa moare si V.F. cu aparatele comercializate.Asa va recuperati sigur paguba,ANPC poate sa-i arda pe comerciantii respectivi.

Si in final,dupa toata plictiseala de mai sus,RCS-RDS inca mai vinde Allview.Acum sunt unele la 50% reducere!

Bravo Visual Fan ca exista clienti ca noi,astia de au postat mai sus si sper sa nu mai jos!

Link to comment
Share on other sites

Nu, nu va bate. Esti nou si nu cunosti faptul ca pe acest forum tinem la lucrurile acestea ;)


Si link-ul dat de tine nu este contrar a ceea ce spunea colegul. Nu arata ca se scrie cu   la inceputul sau sfarsitul cuvintelor, ci ca se poate scrie cu Î in interior. El nu a spus ca in interior folosim doar Â

Link to comment
Share on other sites

Buna ziua,

 

 

 

Ma numesc  Ciprian ,In data de  23.12.2014 am achizitionat de la Media Galaxy Arad un telefon  X2 XTREM, cu care Inca de la inceput am intampinat probleme. 

In data de 26.03.2015 am facut o sesizare la service cu o  defectiunea aparuta  si anume ca, bateria se incalzea foarte tare si aparea un avertisment pe ecran "Bateria adepasit temperatura. Scoateti bateria!"

 In data de 27.03.2015 am trimis telefonul in service , cum l-am trimis  asa a si venit inapoi.Adica, a fost inlocuit doar cablul si schimbat softul insa problema pentru care a fost trimis nu s-a rezolvat.

  In data de 16.04.2015 telefonul a fost trimis din nou in service pentru a doua oara cu aceiasi problema "Bateria adepasit temperatura. Scoateti bateria!"

Dupa intoarcerea telefonului din service am constata ca problema persista "Bateria adepasit temperatura. Scoateti bateria!"

Am  incercat sa iau legatura cu Departament Suport si Servicecu  sesizarea  nr : #377438 in data de 04.05.2015 la care nu am primit nici un raspuns.

Timp de o luna telefonul a stat in service si tot  nu a fost reparat iar eu platesc ratele  in continuare la acest produs neputund sa ma folosesc de el.

 Am facut reclamatie la OPC ,acum astept raspunsul de la ei.

Link to comment
Share on other sites

post-14575-0-75255100-1431000849_thumb.jpgpost-14575-0-82882500-1431000850_thumb.jpgpost-14575-0-75494200-1431000852_thumb.jpgpost-14575-0-63856300-1431000853_thumb.jpgpost-14575-0-82839000-1431000851_thumb.jpgSalut tuturor
Sunt nou pe forum,sper sa nu gresesc cu modul in care postez.
Am si eu o problema si dupa mult timp petrecut pe acest topic cititnd cele postate,am ajuns la concluzia ca sunt mai multi "patiti",nu sunt singurul
Intre Craciun si Revelion mi am facut un cadou :) de si mi am achizitionat un Allview X2 soul de la Rds Sighisoara.Pot spune ca,in timpul cat l am folosit(pana in 2 aprilie) am fost foarte multumit acest telefon, Nu am avut nici un fel de problema.
Ok,in 2 Aprilie,in timp ce vorbeam la telefon mi se inchide din senin(precizez ca eram pe drum).Bun,incerc sa l pornesc,insa fara succes,M am gandit ca poate nu mai am baterie,am ajuns acasa l am pus la incarcat ,dar l am declarat "decedat" dupa 30 de min de incercare de resuscitare(cu incarcatorul si tasta de on/off) .
Am luat telefonul si am mers la Rds Sighisoara,unde o domnisoara,dupa ce i am explicat situatia,mi a spus ca trebuie sa sun la nr de tel de pe certificatul de garantie.Am ajuns acasa,am sunat la nr de tel ,mi a raspuns,foarte prompt,am explicat problema si domnisoara mi a facut solicitarea catre firma de curierat"cargus" si mi a explicat pasii care trebuie sa i urmez:sa am ambalajul telefonului,cerificatul de garantie,toate accesorile,si sa pun o bucata de hartie  pe care sa trec adresa competa,nr de telefon,numele si defectul pe care il prezinta telefonul.am facut in tocmai. a 2 a zi telefonul a fost preluat de catre curierat.Trimis la SFINX TELECOM
in data de 17 04 primesc telefon de la firma de curierat sa ridic coletul. Bun.preiau coletul ,incerc sa l pornesc,nici o sansa.Eram in masina,nu aveam inarcatorul.Ajung acasa,il pun la incarcat ,dupa 10 minute incerc sa l pornesc si de data aceasta porneste fara probleme,dar surpriza!!!Nu functioneaza touch screenul.tasta de on/off merge,la fel si cele de volum sunt ok. Pe certificatul de garantie apare Data reclamatiei(02.04.2015) si la defect nu apare nimic scris,la piesa schimbata apare scris SOFT si data REMEDIERII: 14.04.2015
Sun imediat la Allview si explic situatia,un domn isi cere scuze,in numele firmei,ptr inconvenient si ma indruma sa trimit,din nou telefonul in service.Asa si fac.
Dupa vreo 10 zile,in 28.04 sun la Allview sa vad ce se intampla cu telefonul O domnisoara imi zice ca o sa revina in cel  mai scurt timp cu un telefon. Dupa ceva timp primsc un mesaj :"Buna ziua.Produsul Allview,imei...,datorita utilizarii necorespunzatoare,reparatia se poate realiza doar contracost=660lei+taxe postale.Pentru detalii-SFINX TELECOM 07... sau email.Multumim"
Am ramas cu gura cascata :). Am sunat la nr de tel,am vb cu o domnisoara,care era foarte plictisita(era spre sfarsitul programului) si cer detalii.Dansa imi spune ca telefonul a suferit soc mecanic si ca se repara doar contra cost.Am cerut detalii din nou(cum adica soc mecanic) s a iritat si mi a zis ca asta a scris techniceanul in nota de raport si asta este.I am spus ca nu se poate asa ceva si i am explicat ca telefonul a fost in service in urma cu 2 saptamani si ca dansii mi au trimis inapoi telefonul si mi au scris ca s a remediat si ca l am primit cu touchscreenul defect, si l am trimis ,inapoi in service a 2 a zi tot prin curierat.Iar acum imi spun ca telefonul a suferit soc mecanic...si i am spus ca este absurd ceea ce mi zice si ca o sa apelez la ANPC daca nu mi rezolva situatia si dansa,cu o durere acuta in.... m a sfatuit sa fac "ceea ce cred ca e necesar"
Ok,sun la Allview ,ecplic cu lux de amanunte situatia ,ma indruma sa fac o solicitare sa primesc un Ticket.Ok asa si fac,explic acolo ,din nou,foarte detaliat tot ce s a intamplat si spun ca dansii mi au preluat telefonul in service prima data fara probleme si mi au scris pe certificatul de garantie ca au remediat problema(schimbat soft) ,iar dupa ce l am trimis din nou ,imi spun de data aceasta ca telefonul a suferit soc mecanic.
Domnul de acolo ma asigura ca o sa rezolve problema si imi spune"Multumim ca ne informati de situatia data sa stim si noi ce se intampla in service urile partenere" :))))
In 30 .04.2015 primesc coletul cu telefonul. Deschid coletul,telefonul prezinta exact aceasi problema si atasat gasesc cateva hartii.o nota de raport care zice:Marca,model,imei,DEFECT RECLAMANT:Defect nespecificat     !???  Si constatare unitate service
Produsul Allview nu mai beneficiaza  de reparatie in conditii de garantie datorita utilizarii necorespunsatoare de catre client:
-urme deteriorare mecanica/soc mecanic-display spart-atasat poze
si am pozele pe coli A4 cu urmele de uzura, o sa le postez la sfarsit.
Ok telefonui intradevar are urme de uzura,si asa l am trimis de prima data ,dar sunt urme de zgarieturi pe margini(X2 soul are marginiile din metal si sunt vopsite negre asa ca se duce vopseaua f usor.)si o urma de lovitura in coltul din stanga sus,dar acestea le am din prima luna de utilizare.Dar stimabilii de la service au facut poze cu zoom x in asa fel incat pare ca telefonul are urme f serioase,pa cand urmele sunt superficiale.Am facut si eu poze cu cu imaginiile si cu telefonul peste imagini sa se vada ca nu sunt atat de serioase zgarieturile pe cum sustin dansii. DISPLAYUL ESTE INTACT NU ARE NICI MACAR O URMA DE ZHARIETURA
Am uitat sa precizez ca atunci cand am vb cu domnsioara de la Sfinx Telecom si mi a zis ca are urme de lovituri si ca au facut poze. Si am intrebat o de ce nu au facut poze si prima data cand au primit telefonul in service si mi a zis ca nu prezenta urme de uzura atunci :))).Aici a fost eroarea mea,ca nu am facut poze telefonului inainte sa l trimis in service,dar cine s ar fi gandtit ca o sa am astfel de probleme.
Ok aun sin nou la Allview si imi spun of ul  si o domnisoara,f amabila ,imi spune ca o sa icnerce sa remedieze problema,ca o sa ia legatura cu service ul si o sa revina cu un telefon,in cel mai scurt timp.dar sa atasez pozele cu telefonul si cu nota de constatare din service. Asta se intampla pe 30 .04. 
trec 2 zile nu ma suna nimeni,decid sa sun din nou.Imi raspunde un Domn,ii explic din nou situatia, si ii spun ca am facut solicitarea si o domana mi a zis ca o sa ma contacteze in cel mai scurt timp. Dansul imi spune ca ,datorita veekendului prelungit de 1 Mai nu au reusit sa rezolve problema,dar ca in urmatoarele 2 zile o sa ma contacteze cu siguranta,Asta se intampla in 3  sau 4 Mai,nu mai retin exact.
Am mai asteptat cateva zile si astazi am decis sa sun din noul Imi raspunde acelasi domn(i am retinut numele Moha Daniel)si ii explic din nou toata treaba si dansul ghici ce mi recomanda,sa trimit telefonul in service :)) . M am amuzat putin dupa care i am explicat ca vreau sa mi faca legatura cu un superior sau un manager cu care sa vb ,ca din partea lor nu primesc nici un fel de ajutor si ca isi bat joc de clienti,in caz contrar o sa apelez la ANPC.
Acum astept telefonul,dar daca nu ma suna astazi o sa merg de dimineta si depun o cerere la ANPC la sediu si una online. ca sa fiu sigur,
Telefonul s a defectat in 02.04.2015,astazi suntem in data de 07.05.2015 si eu tot nu am telefon,folosesc un telefon care nu are 3 G,nu mi pot folosii abonamentul Digi,
E foarte lung postul meu,dar sper ca aveti rabdare sa cititi sa vedeti ce fel de servicii ofera aceasta firma.
Eu sunt hotarat sa nu ma las,nu pot sa si bata joc de clienti in halul acesta.

 

Link to comment
Share on other sites

Nu vă înțeleg de ce cumpărați telefon Allview.....când pe parte de garanție sunt varză. Adică suport zero!!!!

Peste tot unde citesc de Allview numai așa ceva vezi.....

 

Sent from my LG G3

Link to comment
Share on other sites

binenteles  ca nu m au sunat azi,cu toate ca au zis ca o sa revina in cursul zilei de azi cu un raspuns, De aici si concluzia ca nu le pasa,asa ca maine dimineata o sa merg la ANPC sa vedem ce se poate face, cu toate ca,pe aici,lumea zice ca nu rezolva mare lucru ANPC ul ,eu totusi sunt increzator 

Link to comment
Share on other sites

In Buzau ANPC este reprezentat de incompetenti care taie in carne vie in alimentarele de cartier iar cu  marii retaileri ca FLANCO ,ALTEX,etc.au pact de ``neagresiune`` in detrimentul cumparatorului.Poate in alta parte situatia este  alta....

Link to comment
Share on other sites

Stați sa vedeți pe câți români vor mai fraieri brașovenii. Au arvunit cu salariu bun și bonus de succes pe fostul director Sammy România.

Vă dați seama la anul câți vor fi pe forum aici din cei care pun botul ca musca la magiun la reclame și nu casca ochii pe net, vorba lui Inox, înainte de a băga mânuță la jep.... Oioioi :)

 

Sent from my SM-N910C

Erată:... Vorba lui Feri. Sorry 😂

Edited by Kali
Link to comment
Share on other sites

Pana la urma nu e neaparat vb de banii care i am dat,am avut "tepe "si mai mari.cu masina si cu alte chestii,dar nici sa si ma trateze asa,cu indiferenta,pana la urma urmei este dreptul meu si va garantez ca nu o sa ma las usor.O sa postez aici tot ceea ce o sa se intample in continuare.Cum decurg treburile cu ANPC ul.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nu moare nimeni de foame,carne de tun este din abundenta.cade Allwiew nu e bai,se vinde E-Boda,Utok,Evolio  nemaivorbind de cele nebraduite date bonus la abonament de catre telefonia mobila .Selectia o face clientul in mod direct in momentul cand achizitioneaza un produs de la magazinul(taraba) de retail....

Link to comment
Share on other sites

@gigi12345

 

Nu mai posta la foc automat peste tot unde vezi ca scrie Allview. Ce cauta aici postarea ta ? Ai citit intreg titlul ? "Probleme cu produse Allview trimise in service"

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use