Guest Deio Posted April 15, 2015 Report Share Posted April 15, 2015 Daca este real returul de 4 ori in service la o unitate service, se poate invoca masura disproportionalitatii, dar conditia este ca doar daca s-a revenit in service de mai multe ori. Legea nu obliga comerciantul la 3 intrari in service sa inlocuiasca un produs, acea lege s-a aborgat, dar exista in Legea 449 acea masura a disproportionalitatii, care la OPC devine un motiv in plus pentru a interveni. Retine ca este valabila doar daca mergi de multe ori la ei in service si ai hartiile respective ca sa dovedesti! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cezza Posted April 24, 2015 Report Share Posted April 24, 2015 La fel cum au patit-o si alti ,am patit-o si eu ... Am trimis tableta in service de 3 ori cu aceeasi problema ,primele doua dati inapoindu-mi-o chipurile reparata,atat de bine incat dupa 2 saptamani ,in ambele dati,a fost nevoie s-o retrimit. Povestea si mai frumoasa incepe de la service-ul de la Bucuresti unde o cucoana are "buna-vointa"si ma suna sa ma anunte ca ma costa reparatia 300 de lei,tableta valorand in jur de 250..,si ca defectarea s-a produs din cauza mea ,folosire necorespunzatoare i-a zis. Simpaticii,stiind ca legea impune inlocuirea acesteia ,s-au gandit sa rezolve problema in alte moduri...Dupa o cearta telefonica cu respectiva domnisoara, mi-a fost inapoiata tableta,bineinteles nereparata,cu garantia anulata si am platit tot eu taxele de transport...Transport pe care erau ei obligati sa mi-l asigure...In continuare am sa depun o plangere la ANPC si sper macar ca o amenda bunicica sa capete minunatul service,iar eu am sa-mi repar tableta la un service din oras ,unde apropo reparatia ma costa 40 de lei nu 300 Cu alte cuvinte in domeniul electronic Allview e cea mai buna TEAPA pe care o pot oamenii! Link to comment Share on other sites More sharing options...
anjinsan Posted April 24, 2015 Report Share Posted April 24, 2015 Service-ul nu va lua nici o amenda,Anpc este o institutie care sperie doar chioscurile de cartier iar ca fapt divers RCS RDS a inceput sa retraga de la comercializare orice implica brandul Allview deoarece este un volum foarte mare de plangeri si trimiteri in service.Sa fie oare vreun semn???!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sp1tfire Posted April 24, 2015 Report Share Posted April 24, 2015 Faptul ca sunt multe plangeri probabil ca e adevarat. Faptul ca Digi nu mai comercializeaza telefoane AllView nu prea. De unde ai informatia asta? Sent from my LG G3-D855 Link to comment Share on other sites More sharing options...
alldraku Posted April 26, 2015 Report Share Posted April 26, 2015 Buna ziua, dragi tepuiti de Visual Fan. Am servit cu mare drag promptitudinea celor de la service-ul Visual Fan. Ma tot cert cu ei din august 2014 si am ajuns cu ei in aprilie 2015. Dar in acest timp am reusit sa obtin negatie si sa-mi recuperez banii si scaderea termenului contractual aferent unui "telefon"Allview A4 You.Asta in noiembrie 2014, pe unul din 2 "telefoane" Problema este ca sunt niste chinezisme ce nu valoreaza nici un sfert din pretul lor de vanzare, V.F. nu are service propriu,le repara pe la terti. Cand stai de vorba cu cei de la HELPDESK trebuie sa ai mare rabdare si minute nationale,se prinde greu o fiinta umana cu care sa vorbesti,deh,echipamente bune...iar acea fiinta umana nu te ajuta cu nimic,este pe dinafara subiectului tau.Mai ales ROSCA IOANA si Alina Marginean de la departament suport. Ceilalti,saracii,sunt simpli operatori telefonici care iau injuraturile clientilor aruncati de colo-colo. Sunt atat de ingusti la minte incat nu inteleg ca: daca unul din telefoane a fost trimis de 10 ori cu Cargus intre mine si service,au achitat valoarea echipamentului. Cu contract costa 10 lei/expeditie,minim,ori 10 dus si 10 intors? Pe langa faptul ca-l mai trimit de la Brasov la Bucuresti sau Constanta. Atentie,Constanta. Garantia ti-o prelungeste cu 2-3 zile dar echipamentul nu il ai cate 15 zile/interventie.Jmecherie,nu?Cu dublu Jm. Acum am problema cu cel de-al doilea "telefon"A4 You.Dupa ce OPC a rezolvat primul caz,cel cu negatie,la al doilea caz nu. Deci cum mai ziceau cei de dinainte:ANPC nu-ti face dreptate,nu exista precedent.Pai daca la primul aparat mi-am luat banii inapoi ca nu functioneaza senzorul de proximitate,cum la cel de-al doilea nu se poate?Are acelasi defect de fabricatie. Dupa indelungi tergiversari si alte 12 retunari,ma suna si-mi propun un A5 la schimb.Evident refuz,are acelasi senzor de proximitate ce functioneaza cand vrea. Cad la pace cu M8,butonar,iar cum nu am ce sa iau de la ei ca diferenta de pret,le spun sa doneze banii la un camin de batrini sau copii. Evident nu functioneaza nici M8-ul! Si nici dovada donatiei nu am primit-o...Si garantie in prelungire,nu una de 2 ani Conform legii ma voi adresa NUMAI RCS-RDS,nu V.F-ului cu care nu am relatii contractuale. Va recomand sa nu mai purtati discutii degeaba cu V.F.,nu au service si sa nu mai achizitionati produse Allview,sunt slabe calitativ. Va veti adresa numai vanzatorului de la care ati achizitionat echipamentul,care,daca are multe reclamatii si probleme,nu le va mai comercializa.Asa moare si V.F. cu aparatele comercializate.Asa va recuperati sigur paguba,ANPC poate sa-i arda pe comerciantii respectivi. Si in final,dupa toata plictiseala de mai sus,RCS-RDS inca mai vinde Allview.Acum sunt unele la 50% reducere! Bravo Visual Fan ca exista clienti ca noi,astia de au postat mai sus si sper sa nu mai jos! Link to comment Share on other sites More sharing options...
alldraku Posted April 26, 2015 Report Share Posted April 26, 2015 @anjinsan O mică precizare: â sau  este doar în interiorul cuvintelor Cu o oarecare mica diferenta.Vezi la https://diacritica.wordpress.com/2009/06/15/i-din-a-si-a-din-i/. Dar conversatia asta nu are ce cauta in acest post,ne bate Admin-ul. Si toti gresim din viteza si neatentie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innoxius Posted April 26, 2015 Report Share Posted April 26, 2015 Nu, nu va bate. Esti nou si nu cunosti faptul ca pe acest forum tinem la lucrurile acestea Si link-ul dat de tine nu este contrar a ceea ce spunea colegul. Nu arata ca se scrie cu  la inceputul sau sfarsitul cuvintelor, ci ca se poate scrie cu Πin interior. El nu a spus ca in interior folosim doar  Link to comment Share on other sites More sharing options...
genius gabriel Posted April 29, 2015 Report Share Posted April 29, 2015 (edited) Buna ziua!Am si eu o problema cu un A6 quad .A fost trimis de 3 ori la service insa el prezinta acealeasi probleme.Sa imi incerc norocul a 4 a oara sau sa actionez altfel? Edited April 29, 2015 by genius gabriel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innoxius Posted April 29, 2015 Report Share Posted April 29, 2015 Topicul nou ti l-am inchis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FunkBlack Posted May 3, 2015 Report Share Posted May 3, 2015 Salutare, am si eu 2 probleme cu display-ul la un V1 Viper (umbre si ghost-touch). Sa ma risc sa-l trimit la garantie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciprian Lungu Posted May 6, 2015 Report Share Posted May 6, 2015 Buna ziua, Ma numesc Ciprian ,In data de 23.12.2014 am achizitionat de la Media Galaxy Arad un telefon X2 XTREM, cu care Inca de la inceput am intampinat probleme. In data de 26.03.2015 am facut o sesizare la service cu o defectiunea aparuta si anume ca, bateria se incalzea foarte tare si aparea un avertisment pe ecran "Bateria adepasit temperatura. Scoateti bateria!" In data de 27.03.2015 am trimis telefonul in service , cum l-am trimis asa a si venit inapoi.Adica, a fost inlocuit doar cablul si schimbat softul insa problema pentru care a fost trimis nu s-a rezolvat. In data de 16.04.2015 telefonul a fost trimis din nou in service pentru a doua oara cu aceiasi problema "Bateria adepasit temperatura. Scoateti bateria!" Dupa intoarcerea telefonului din service am constata ca problema persista "Bateria adepasit temperatura. Scoateti bateria!" Am incercat sa iau legatura cu Departament Suport si Servicecu sesizarea nr : #377438 in data de 04.05.2015 la care nu am primit nici un raspuns. Timp de o luna telefonul a stat in service si tot nu a fost reparat iar eu platesc ratele in continuare la acest produs neputund sa ma folosesc de el. Am facut reclamatie la OPC ,acum astept raspunsul de la ei. Link to comment Share on other sites More sharing options...
anjinsan Posted May 6, 2015 Report Share Posted May 6, 2015 Nu faci nimic cu ANPC,importatorul nu poate si nu se doreste la nivel inalt ,sa fie tras la raspundere.Daca intr-adevar vreti sa protestati intr-un fel,nu mai cumparati aceasta marca dubioasa.....Este o sugestie.. gica contra 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxim Bogdan Posted May 7, 2015 Report Share Posted May 7, 2015 Salut tuturorSunt nou pe forum,sper sa nu gresesc cu modul in care postez.Am si eu o problema si dupa mult timp petrecut pe acest topic cititnd cele postate,am ajuns la concluzia ca sunt mai multi "patiti",nu sunt singurulIntre Craciun si Revelion mi am facut un cadou de si mi am achizitionat un Allview X2 soul de la Rds Sighisoara.Pot spune ca,in timpul cat l am folosit(pana in 2 aprilie) am fost foarte multumit acest telefon, Nu am avut nici un fel de problema.Ok,in 2 Aprilie,in timp ce vorbeam la telefon mi se inchide din senin(precizez ca eram pe drum).Bun,incerc sa l pornesc,insa fara succes,M am gandit ca poate nu mai am baterie,am ajuns acasa l am pus la incarcat ,dar l am declarat "decedat" dupa 30 de min de incercare de resuscitare(cu incarcatorul si tasta de on/off) .Am luat telefonul si am mers la Rds Sighisoara,unde o domnisoara,dupa ce i am explicat situatia,mi a spus ca trebuie sa sun la nr de tel de pe certificatul de garantie.Am ajuns acasa,am sunat la nr de tel ,mi a raspuns,foarte prompt,am explicat problema si domnisoara mi a facut solicitarea catre firma de curierat"cargus" si mi a explicat pasii care trebuie sa i urmez:sa am ambalajul telefonului,cerificatul de garantie,toate accesorile,si sa pun o bucata de hartie pe care sa trec adresa competa,nr de telefon,numele si defectul pe care il prezinta telefonul.am facut in tocmai. a 2 a zi telefonul a fost preluat de catre curierat.Trimis la SFINX TELECOMin data de 17 04 primesc telefon de la firma de curierat sa ridic coletul. Bun.preiau coletul ,incerc sa l pornesc,nici o sansa.Eram in masina,nu aveam inarcatorul.Ajung acasa,il pun la incarcat ,dupa 10 minute incerc sa l pornesc si de data aceasta porneste fara probleme,dar surpriza!!!Nu functioneaza touch screenul.tasta de on/off merge,la fel si cele de volum sunt ok. Pe certificatul de garantie apare Data reclamatiei(02.04.2015) si la defect nu apare nimic scris,la piesa schimbata apare scris SOFT si data REMEDIERII: 14.04.2015Sun imediat la Allview si explic situatia,un domn isi cere scuze,in numele firmei,ptr inconvenient si ma indruma sa trimit,din nou telefonul in service.Asa si fac.Dupa vreo 10 zile,in 28.04 sun la Allview sa vad ce se intampla cu telefonul O domnisoara imi zice ca o sa revina in cel mai scurt timp cu un telefon. Dupa ceva timp primsc un mesaj :"Buna ziua.Produsul Allview,imei...,datorita utilizarii necorespunzatoare,reparatia se poate realiza doar contracost=660lei+taxe postale.Pentru detalii-SFINX TELECOM 07... sau email.Multumim"Am ramas cu gura cascata . Am sunat la nr de tel,am vb cu o domnisoara,care era foarte plictisita(era spre sfarsitul programului) si cer detalii.Dansa imi spune ca telefonul a suferit soc mecanic si ca se repara doar contra cost.Am cerut detalii din nou(cum adica soc mecanic) s a iritat si mi a zis ca asta a scris techniceanul in nota de raport si asta este.I am spus ca nu se poate asa ceva si i am explicat ca telefonul a fost in service in urma cu 2 saptamani si ca dansii mi au trimis inapoi telefonul si mi au scris ca s a remediat si ca l am primit cu touchscreenul defect, si l am trimis ,inapoi in service a 2 a zi tot prin curierat.Iar acum imi spun ca telefonul a suferit soc mecanic...si i am spus ca este absurd ceea ce mi zice si ca o sa apelez la ANPC daca nu mi rezolva situatia si dansa,cu o durere acuta in.... m a sfatuit sa fac "ceea ce cred ca e necesar"Ok,sun la Allview ,ecplic cu lux de amanunte situatia ,ma indruma sa fac o solicitare sa primesc un Ticket.Ok asa si fac,explic acolo ,din nou,foarte detaliat tot ce s a intamplat si spun ca dansii mi au preluat telefonul in service prima data fara probleme si mi au scris pe certificatul de garantie ca au remediat problema(schimbat soft) ,iar dupa ce l am trimis din nou ,imi spun de data aceasta ca telefonul a suferit soc mecanic.Domnul de acolo ma asigura ca o sa rezolve problema si imi spune"Multumim ca ne informati de situatia data sa stim si noi ce se intampla in service urile partenere" ))In 30 .04.2015 primesc coletul cu telefonul. Deschid coletul,telefonul prezinta exact aceasi problema si atasat gasesc cateva hartii.o nota de raport care zice:Marca,model,imei,DEFECT RECLAMANT:Defect nespecificat !??? Si constatare unitate serviceProdusul Allview nu mai beneficiaza de reparatie in conditii de garantie datorita utilizarii necorespunsatoare de catre client:-urme deteriorare mecanica/soc mecanic-display spart-atasat pozesi am pozele pe coli A4 cu urmele de uzura, o sa le postez la sfarsit.Ok telefonui intradevar are urme de uzura,si asa l am trimis de prima data ,dar sunt urme de zgarieturi pe margini(X2 soul are marginiile din metal si sunt vopsite negre asa ca se duce vopseaua f usor.)si o urma de lovitura in coltul din stanga sus,dar acestea le am din prima luna de utilizare.Dar stimabilii de la service au facut poze cu zoom x in asa fel incat pare ca telefonul are urme f serioase,pa cand urmele sunt superficiale.Am facut si eu poze cu cu imaginiile si cu telefonul peste imagini sa se vada ca nu sunt atat de serioase zgarieturile pe cum sustin dansii. DISPLAYUL ESTE INTACT NU ARE NICI MACAR O URMA DE ZHARIETURAAm uitat sa precizez ca atunci cand am vb cu domnsioara de la Sfinx Telecom si mi a zis ca are urme de lovituri si ca au facut poze. Si am intrebat o de ce nu au facut poze si prima data cand au primit telefonul in service si mi a zis ca nu prezenta urme de uzura atunci ).Aici a fost eroarea mea,ca nu am facut poze telefonului inainte sa l trimis in service,dar cine s ar fi gandtit ca o sa am astfel de probleme.Ok aun sin nou la Allview si imi spun of ul si o domnisoara,f amabila ,imi spune ca o sa icnerce sa remedieze problema,ca o sa ia legatura cu service ul si o sa revina cu un telefon,in cel mai scurt timp.dar sa atasez pozele cu telefonul si cu nota de constatare din service. Asta se intampla pe 30 .04. trec 2 zile nu ma suna nimeni,decid sa sun din nou.Imi raspunde un Domn,ii explic din nou situatia, si ii spun ca am facut solicitarea si o domana mi a zis ca o sa ma contacteze in cel mai scurt timp. Dansul imi spune ca ,datorita veekendului prelungit de 1 Mai nu au reusit sa rezolve problema,dar ca in urmatoarele 2 zile o sa ma contacteze cu siguranta,Asta se intampla in 3 sau 4 Mai,nu mai retin exact.Am mai asteptat cateva zile si astazi am decis sa sun din noul Imi raspunde acelasi domn(i am retinut numele Moha Daniel)si ii explic din nou toata treaba si dansul ghici ce mi recomanda,sa trimit telefonul in service . M am amuzat putin dupa care i am explicat ca vreau sa mi faca legatura cu un superior sau un manager cu care sa vb ,ca din partea lor nu primesc nici un fel de ajutor si ca isi bat joc de clienti,in caz contrar o sa apelez la ANPC.Acum astept telefonul,dar daca nu ma suna astazi o sa merg de dimineta si depun o cerere la ANPC la sediu si una online. ca sa fiu sigur,Telefonul s a defectat in 02.04.2015,astazi suntem in data de 07.05.2015 si eu tot nu am telefon,folosesc un telefon care nu are 3 G,nu mi pot folosii abonamentul Digi,E foarte lung postul meu,dar sper ca aveti rabdare sa cititi sa vedeti ce fel de servicii ofera aceasta firma.Eu sunt hotarat sa nu ma las,nu pot sa si bata joc de clienti in halul acesta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feri Posted May 7, 2015 Report Share Posted May 7, 2015 Nu vă înțeleg de ce cumpărați telefon Allview.....când pe parte de garanție sunt varză. Adică suport zero!!!! Peste tot unde citesc de Allview numai așa ceva vezi..... Sent from my LG G3 Innoxius and Sebi 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxim Bogdan Posted May 7, 2015 Report Share Posted May 7, 2015 Nu aveam habar de situatia cu garantia. Sincer iti zic ,ma asteptam sa fie mai ok pe parte de garantie decat alte firme,tinand cont ca sunt firma romaneasca. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feri Posted May 7, 2015 Report Share Posted May 7, 2015 Eu când cumpăr ceva.....mai arunc un ochi și pe net Sent from my LG G3 Innoxius and Kali 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
anjinsan Posted May 7, 2015 Report Share Posted May 7, 2015 Sunt mai exact importatori de kit-uri PRC ,botezate sub nume de ``brand``,mediatizate intens de mercenari priceputi si care la nevoie se pot reboteza.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxim Bogdan Posted May 7, 2015 Report Share Posted May 7, 2015 binenteles ca nu m au sunat azi,cu toate ca au zis ca o sa revina in cursul zilei de azi cu un raspuns, De aici si concluzia ca nu le pasa,asa ca maine dimineata o sa merg la ANPC sa vedem ce se poate face, cu toate ca,pe aici,lumea zice ca nu rezolva mare lucru ANPC ul ,eu totusi sunt increzator Link to comment Share on other sites More sharing options...
anjinsan Posted May 7, 2015 Report Share Posted May 7, 2015 In Buzau ANPC este reprezentat de incompetenti care taie in carne vie in alimentarele de cartier iar cu marii retaileri ca FLANCO ,ALTEX,etc.au pact de ``neagresiune`` in detrimentul cumparatorului.Poate in alta parte situatia este alta.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kali Posted May 7, 2015 Report Share Posted May 7, 2015 (edited) Stați sa vedeți pe câți români vor mai fraieri brașovenii. Au arvunit cu salariu bun și bonus de succes pe fostul director Sammy România. Vă dați seama la anul câți vor fi pe forum aici din cei care pun botul ca musca la magiun la reclame și nu casca ochii pe net, vorba lui Inox, înainte de a băga mânuță la jep.... Oioioi Sent from my SM-N910C Erată:... Vorba lui Feri. Sorry 😂 Edited May 7, 2015 by Kali Innoxius, Sp1tfire and Feri 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innoxius Posted May 7, 2015 Report Share Posted May 7, 2015 *vorba lui Feri Kali and Feri 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxim Bogdan Posted May 7, 2015 Report Share Posted May 7, 2015 Pana la urma nu e neaparat vb de banii care i am dat,am avut "tepe "si mai mari.cu masina si cu alte chestii,dar nici sa si ma trateze asa,cu indiferenta,pana la urma urmei este dreptul meu si va garantez ca nu o sa ma las usor.O sa postez aici tot ceea ce o sa se intample in continuare.Cum decurg treburile cu ANPC ul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scootch98 Posted May 16, 2015 Report Share Posted May 16, 2015 Da , nu mai cumpara Allview , poate pierzand clienti vor deveni si ei seriosi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
anjinsan Posted May 16, 2015 Report Share Posted May 16, 2015 Nu moare nimeni de foame,carne de tun este din abundenta.cade Allwiew nu e bai,se vinde E-Boda,Utok,Evolio nemaivorbind de cele nebraduite date bonus la abonament de catre telefonia mobila .Selectia o face clientul in mod direct in momentul cand achizitioneaza un produs de la magazinul(taraba) de retail.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innoxius Posted May 16, 2015 Report Share Posted May 16, 2015 @gigi12345 Nu mai posta la foc automat peste tot unde vezi ca scrie Allview. Ce cauta aici postarea ta ? Ai citit intreg titlul ? "Probleme cu produse Allview trimise in service" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now