Clicky

Jump to content

Probleme cu produse Allview trimise in service


Recommended Posts

Ce chestie. Exact dupa ce ai dat informatia cu sotul. ;)

Spun asta pentru ca a mai fost un coleg aici care tot in zona aia lucreaza si, cand a spus asta, ca prin minune, s-a rezolvat.

Da, ai dreptate ca n-ar trebui sa fie asta un criteriu. Dar, deja sunt doua cazuri "ca prin minune". Sper ca e doar o parere bolnava a mea.


Oricum, misto model de telefon ai: Model Telefon:allview :((((((

Link to comment
Share on other sites

Nu mai cumparati telefoane sau produse marca Allview sunt cele mai proase produse...... service nu veti primi trimiteti telefonul cu problema si vi-l strica mai rau, mi-au distrus telefonul dupa care iti spun ca asa l-ai trimis. Le voi face reclamatie la autoritatile statului cu dovezi o sa va atasez poze si convorbiri cu acestia. NU CUMPARATI ALLVIEW GARANTIE DOAR PE HARTIE veti face i mare greseala

Eu sunt unul patit

Link to comment
Share on other sites

uitati ce raspuns am primit:::

 

 

daniela,

Un membru al Departamentului de Suport si Service a raspuns solicitarii dumneavoastra cu numarul #654428 si cu urmatorul mesaj:

Stimata doamna,


Conform conversatiei avuta pe forum ,se va analiza situatia si vi se vor comunica toate aspectele in cadrul respectivei conversatii .



Cu respect,
Daniel Sarbu
Departament Suport & Servoce
Tel:0268/336.663

Speram ca am raspuns solicitarii dumneavoastra. In cazul in care doriti alte informatii legate de solicitarea in curs va rugam sa nu deschideti o noua solicitare. Este necesar sa va autentificati folosind adresa web de mai jos si sa trimiteti comentariul dorit


apropo cum pot posta convorbiri avute cu acestia, pentru a va minuna si voi

Link to comment
Share on other sites

da sper ca nu am gresit cu ceva :(


Mail primit de la acestia

 

Buna ziua

 

A-ti reusit sa ascultati conversatia avuta cu cei de la Sfinf Telecom in care se spune ca telefonul a ajns la ei fara urme de soc mecanic? Cum sa procedez acum cand primesc telefonul? ce sa le spun celor de la curier, unde sa il trimita? si unde sa scriu ca il aveti dvs in atentie?

in atash aveti convorbirile inregistrate cu cei de Sfinx Telecom si un operator al dvs.

o zi buna!

From: Service <[email protected]>
To:
Sent: Tuesday, February 10, 2015 3:36 PM
Subject: [#654428] refuz reparare telefon garantie

-- do not edit --

dragomir daniela,

Un membru al Departamentului de Suport si Service a raspuns solicitarii dumneavoastra cu numarul #654428 si cu urmatorul mesaj:

Stimata doamn,


Am verificat situatia iar produsul a fost deja expediat nereparat.
In momentul in care va ajunge produsul am rugamintea sa ma anuntati pentru a emite o noua comanda catre firma de curierat iar pe cutia produsului sa aveti notat in atentia Daniel Sarbu .


Cu respect,
Daniel Sarbu
Departament Suport & Servoce
Tel:0268/336.663


Speram ca am raspuns solicitarii dumneavoastra. In cazul in care doriti alte informatii legate de solicitarea in curs va rugam sa nu deschideti o noua solicitare. Este necesar sa va autentificati folosind adresa web de mai jos si sa trimiteti comentariul dorit

 
Edited by Innoxius
sters adresa personala
Link to comment
Share on other sites

Mulțumesc frumos. Deci acum am dovada completa inregistrarea telefonica in care cei de la Sfinx Telecom spun ca telefonul a ajuns la ei fara urme de lovituri sau șocuri mecanice iar pentru ca nu au avut piesele necesare pe stoc iar reparatia a se putea face numai de producatir si a trebuit sa fie trimis la vizual pro Brașov.

Acum o sa primesc produsul nereparat si o sa il retrimit din nou.... Nu se putea face din prima?! Daca era din vina mea, asta e nici nu il mai trimiteam. De ce nu vor sa ni se respecte drepturile de consumatori si suntem mereu păcăliți si furați?! Eu doar îmi cer dreptul

Link to comment
Share on other sites

Mulțumesc frumos. Deci acum am dovada completa inregistrarea telefonica in care cei de la Sfinx Telecom spun ca telefonul a ajuns la ei fara urme de lovituri sau șocuri mecanice iar pentru ca nu au avut piesele necesare pe stoc iar reparatia a se putea face numai de producatir si a trebuit sa fie trimis la vizual pro Brașov.

Acum o sa primesc produsul nereparat si o sa il retrimit din nou.... Nu se putea face din prima?! Daca era din vina mea, asta e nici nu il mai trimiteam. De ce nu vor sa ni se respecte drepturile de consumatori si suntem mereu păcăliți si furați?! Eu doar îmi cer dreptul

Buna ,

Cum ti s-a indicat si in solicitarea respectiva ,si in conversatia privata avuta ,produsul trebuie expediat pentru reparatii .

In alta ordine de idei este irelevant unde lucreaza sotul sau rudele clientilor deoarece toti clientii sunt tratati egal .

Cum am precizat si anterior ,se fac greseli pe care ni le asumam si incercam solutionarea cat mai rapid.

De aceea sunt binevenite toate feedback-urile clientilor in scopul imbunatatirii serviciilor post-vanzare dar si pentru evitarea unor astfel de greseli.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Buna seara!

Sunt nou pe acest forum, si cu ocazia asta va salut pe toti.

Observ ca sunt multi, care au probleme cu produsele celor de la Visual Fan. Am crezut, ca eu sunt mai norocos, dar se pare ca nu e asa :(

Pe data de 12.01.2015, am trimis in service, telefonul V1 Viper, cumparat de la Germanos, si trimis in service tot prin Germanos. Probleme reclamate de mine, au fost : telefonul nu mai incarca (dupa fix un an, in care pot sa ma declar multumit de el) si setul de casti nu functiona o casca. Pe 4.02.2015, am ridicat telefonul de la Germanos, dar setul de casti nu mai functiona, nu mai era recunoscut de telefon. Cei de la Germanos, au zis ca daca vreau sa se rezolve problema cu setul de casti, trebuie sa trimit iar telefonul in service. O mare  tampenie, adica sa mai stau inca 3 sapt fara telefon, nu am fost de acord.

Am ajuns acasa si am deschis o sesizare pe site-ul celor de la Visual Fan, in legatura cu setul de casti. Stiu, multi o sa zica ca pentru un set de casti, ai facut atata tam-tam.

Luni dimineata, am primit un mail, in care, cei da la Visual Fan, imi cereau sa trimit telefonul in service pentru a rezolva problema setului cu casti. 

Pe seara, surpriza, m-a contactat o persoana de la support clienti, si mi-a solicitat adresa pentru a trimite un set nou de casti. Pentru setul de casti au o bila alba.

Problema e urmatoarea, dupa aproape 2 sapt  telefonul iar nu se mai incarca. L-am trimis iar in service (pe 19.02.2015) si astept sa vad ce raspuns o sa primesc din partea celor de la Visual Fan. 

Dupa cate probleme, am vazut ca au avut unele persoane cu garantia de la Allview, nu prea am sperante ca o sa mai primesc telefonul intreg. :(

Cred ca, atunci cand trimiti un produs  in garantie la Visual Fan, e ca atunci cand joci la ruleta sau la loto. ;)

O sa va tin la curent, daca am castigat sau nu la ruleta Visual Fan :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Nuuuu...stau chiar intr-un judet din Romania :(

Cand s-au implinit cele 15 zile am sunat la Germanos...stiti care a fost raspunsul lor: ,,Daca nu va convine termenul puteti depune o plangere la Anpc."

Nu am depus plangerea la ANPC, pentru ca pe N site-uri, multe persoane se plangeau, ca au primit telefonul scos din garantie (de catre cei de la Visual Fan) cu anumite defecte imaginare, din cauza sesizarilor catre ANPC ca termenul legal a fost depasit.

Acum cand am trimis din nou telefonul in garantie, le-am cerut sa treaca langa defect si data cand au primit telefonul ;).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use