danieladr Posted February 10, 2015 Report Share Posted February 10, 2015 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innoxius Posted February 10, 2015 Report Share Posted February 10, 2015 Eu zic sa le spui lor unde lucreaza sotul Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danieladr Posted February 10, 2015 Report Share Posted February 10, 2015 Nu are rost pentru ca nu vreau tratament preferentialApropo acum am fost contactata de allview de aici de pe forum pentru a-i da niste date. Poate se rezolva ceva.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innoxius Posted February 10, 2015 Report Share Posted February 10, 2015 Ce chestie. Exact dupa ce ai dat informatia cu sotul. Spun asta pentru ca a mai fost un coleg aici care tot in zona aia lucreaza si, cand a spus asta, ca prin minune, s-a rezolvat. Da, ai dreptate ca n-ar trebui sa fie asta un criteriu. Dar, deja sunt doua cazuri "ca prin minune". Sper ca e doar o parere bolnava a mea. Oricum, misto model de telefon ai: Model Telefon:allview ((((( Sebi 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danieladr Posted February 10, 2015 Report Share Posted February 10, 2015 Oricum nu ma așteptam la asta de la o firma cat de cat mare din Romania.... Si se mai spune sa promovam produsele românești...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anjinsan Posted February 10, 2015 Report Share Posted February 10, 2015 Tocmai ,ca nu sunt romanesti.Sunt kituri aduse din PRC ,concepute pentru Europa de Est care se comporta ca atare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danieladr Posted February 10, 2015 Report Share Posted February 10, 2015 Nu mai cumparati telefoane sau produse marca Allview sunt cele mai proase produse...... service nu veti primi trimiteti telefonul cu problema si vi-l strica mai rau, mi-au distrus telefonul dupa care iti spun ca asa l-ai trimis. Le voi face reclamatie la autoritatile statului cu dovezi o sa va atasez poze si convorbiri cu acestia. NU CUMPARATI ALLVIEW GARANTIE DOAR PE HARTIE veti face i mare greseala Eu sunt unul patit gica contra 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alpe d'Huez Posted February 10, 2015 Report Share Posted February 10, 2015 Cred că se exagerează. N-am auzit chiar așa multe cazuri cu probleme Allview. Trimis de pe GT N7100 cu Tapatalk Innoxius and Sebi 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danieladr Posted February 10, 2015 Report Share Posted February 10, 2015 uitati ce raspuns am primit::: daniela,Un membru al Departamentului de Suport si Service a raspuns solicitarii dumneavoastra cu numarul #654428 si cu urmatorul mesaj:Stimata doamna,Conform conversatiei avuta pe forum ,se va analiza situatia si vi se vor comunica toate aspectele in cadrul respectivei conversatii .Cu respect,Daniel SarbuDepartament Suport & ServoceTel:0268/336.663Speram ca am raspuns solicitarii dumneavoastra. In cazul in care doriti alte informatii legate de solicitarea in curs va rugam sa nu deschideti o noua solicitare. Este necesar sa va autentificati folosind adresa web de mai jos si sa trimiteti comentariul dorit apropo cum pot posta convorbiri avute cu acestia, pentru a va minuna si voi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innoxius Posted February 10, 2015 Report Share Posted February 10, 2015 Copy / Paste ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danieladr Posted February 10, 2015 Report Share Posted February 10, 2015 (edited) da sper ca nu am gresit cu ceva Mail primit de la acestia Buna ziua A-ti reusit sa ascultati conversatia avuta cu cei de la Sfinf Telecom in care se spune ca telefonul a ajns la ei fara urme de soc mecanic? Cum sa procedez acum cand primesc telefonul? ce sa le spun celor de la curier, unde sa il trimita? si unde sa scriu ca il aveti dvs in atentie? in atash aveti convorbirile inregistrate cu cei de Sfinx Telecom si un operator al dvs. o zi buna! From: Service <[email protected]>To: Sent: Tuesday, February 10, 2015 3:36 PMSubject: [#654428] refuz reparare telefon garantie -- do not edit --dragomir daniela,Un membru al Departamentului de Suport si Service a raspuns solicitarii dumneavoastra cu numarul #654428 si cu urmatorul mesaj:Stimata doamn,Am verificat situatia iar produsul a fost deja expediat nereparat.In momentul in care va ajunge produsul am rugamintea sa ma anuntati pentru a emite o noua comanda catre firma de curierat iar pe cutia produsului sa aveti notat in atentia Daniel Sarbu .Cu respect,Daniel SarbuDepartament Suport & ServoceTel:0268/336.663Speram ca am raspuns solicitarii dumneavoastra. In cazul in care doriti alte informatii legate de solicitarea in curs va rugam sa nu deschideti o noua solicitare. Este necesar sa va autentificati folosind adresa web de mai jos si sa trimiteti comentariul dorit Edited February 10, 2015 by Innoxius sters adresa personala Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innoxius Posted February 10, 2015 Report Share Posted February 10, 2015 Ti-am sters adresa personala. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebi Posted February 10, 2015 Report Share Posted February 10, 2015 Eu am văzut-o, o sa o folosesc pt spam. =))) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danieladr Posted February 10, 2015 Report Share Posted February 10, 2015 Mulțumesc frumos. Deci acum am dovada completa inregistrarea telefonica in care cei de la Sfinx Telecom spun ca telefonul a ajuns la ei fara urme de lovituri sau șocuri mecanice iar pentru ca nu au avut piesele necesare pe stoc iar reparatia a se putea face numai de producatir si a trebuit sa fie trimis la vizual pro Brașov. Acum o sa primesc produsul nereparat si o sa il retrimit din nou.... Nu se putea face din prima?! Daca era din vina mea, asta e nici nu il mai trimiteam. De ce nu vor sa ni se respecte drepturile de consumatori si suntem mereu păcăliți si furați?! Eu doar îmi cer dreptul Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allview Posted February 12, 2015 Report Share Posted February 12, 2015 Mulțumesc frumos. Deci acum am dovada completa inregistrarea telefonica in care cei de la Sfinx Telecom spun ca telefonul a ajuns la ei fara urme de lovituri sau șocuri mecanice iar pentru ca nu au avut piesele necesare pe stoc iar reparatia a se putea face numai de producatir si a trebuit sa fie trimis la vizual pro Brașov. Acum o sa primesc produsul nereparat si o sa il retrimit din nou.... Nu se putea face din prima?! Daca era din vina mea, asta e nici nu il mai trimiteam. De ce nu vor sa ni se respecte drepturile de consumatori si suntem mereu păcăliți si furați?! Eu doar îmi cer dreptul Buna , Cum ti s-a indicat si in solicitarea respectiva ,si in conversatia privata avuta ,produsul trebuie expediat pentru reparatii . In alta ordine de idei este irelevant unde lucreaza sotul sau rudele clientilor deoarece toti clientii sunt tratati egal . Cum am precizat si anterior ,se fac greseli pe care ni le asumam si incercam solutionarea cat mai rapid. De aceea sunt binevenite toate feedback-urile clientilor in scopul imbunatatirii serviciilor post-vanzare dar si pentru evitarea unor astfel de greseli. danieladr 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danieladr Posted February 12, 2015 Report Share Posted February 12, 2015 Acum aștept sa primesc telefonul stricat de la curier si sa il trimit înapoi. O sa va spun cum merg lucrurile Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sorinsorin80 Posted February 12, 2015 Report Share Posted February 12, 2015 Cel mai bine suna tu la curier ca astia pe baza lor il primesti de 8 martie ca Martisor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danieladr Posted February 12, 2015 Report Share Posted February 12, 2015 Am sunat astăzi si nu a ajuns la ei. Ceea ce e curios ca este trimis de marți.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sorinsorin80 Posted February 12, 2015 Report Share Posted February 12, 2015 Astia de la cargus ... saracii sunt plini si nu pot onora chiar tot. Pot paria ca telefonul e la ei in depozit sau vreo masina pe undeva, asta daca nu au pierdut pachetul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danieladr Posted February 12, 2015 Report Share Posted February 12, 2015 Eu totuși sper ca nu o sa am eu ghinionul acesta, dar a mai fost un caz chiar aici pe forum deci sincer după toată faza asta ma aștepta la orice. Ca doar suntem romani nu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innoxius Posted February 12, 2015 Report Share Posted February 12, 2015 Păi dacă îl pierd nu-ți fac un bine? Primești banii pe el Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danieladr Posted February 12, 2015 Report Share Posted February 12, 2015 Crezi? Sincer ma aștept la orice după faza cu garanția care am patit-o Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rolly Posted February 22, 2015 Report Share Posted February 22, 2015 Buna seara! Sunt nou pe acest forum, si cu ocazia asta va salut pe toti. Observ ca sunt multi, care au probleme cu produsele celor de la Visual Fan. Am crezut, ca eu sunt mai norocos, dar se pare ca nu e asa Pe data de 12.01.2015, am trimis in service, telefonul V1 Viper, cumparat de la Germanos, si trimis in service tot prin Germanos. Probleme reclamate de mine, au fost : telefonul nu mai incarca (dupa fix un an, in care pot sa ma declar multumit de el) si setul de casti nu functiona o casca. Pe 4.02.2015, am ridicat telefonul de la Germanos, dar setul de casti nu mai functiona, nu mai era recunoscut de telefon. Cei de la Germanos, au zis ca daca vreau sa se rezolve problema cu setul de casti, trebuie sa trimit iar telefonul in service. O mare tampenie, adica sa mai stau inca 3 sapt fara telefon, nu am fost de acord. Am ajuns acasa si am deschis o sesizare pe site-ul celor de la Visual Fan, in legatura cu setul de casti. Stiu, multi o sa zica ca pentru un set de casti, ai facut atata tam-tam. Luni dimineata, am primit un mail, in care, cei da la Visual Fan, imi cereau sa trimit telefonul in service pentru a rezolva problema setului cu casti. Pe seara, surpriza, m-a contactat o persoana de la support clienti, si mi-a solicitat adresa pentru a trimite un set nou de casti. Pentru setul de casti au o bila alba. Problema e urmatoarea, dupa aproape 2 sapt telefonul iar nu se mai incarca. L-am trimis iar in service (pe 19.02.2015) si astept sa vad ce raspuns o sa primesc din partea celor de la Visual Fan. Dupa cate probleme, am vazut ca au avut unele persoane cu garantia de la Allview, nu prea am sperante ca o sa mai primesc telefonul intreg. Cred ca, atunci cand trimiti un produs in garantie la Visual Fan, e ca atunci cand joci la ruleta sau la loto. O sa va tin la curent, daca am castigat sau nu la ruleta Visual Fan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innoxius Posted February 22, 2015 Report Share Posted February 22, 2015 23 de zile in service ? Cam mult. In orice caz mult peste limita legala. Sau stai in Laponia ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rolly Posted February 22, 2015 Report Share Posted February 22, 2015 Nuuuu...stau chiar intr-un judet din Romania Cand s-au implinit cele 15 zile am sunat la Germanos...stiti care a fost raspunsul lor: ,,Daca nu va convine termenul puteti depune o plangere la Anpc." Nu am depus plangerea la ANPC, pentru ca pe N site-uri, multe persoane se plangeau, ca au primit telefonul scos din garantie (de catre cei de la Visual Fan) cu anumite defecte imaginare, din cauza sesizarilor catre ANPC ca termenul legal a fost depasit. Acum cand am trimis din nou telefonul in garantie, le-am cerut sa treaca langa defect si data cand au primit telefonul . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.