Clicky

Jump to content

Probleme cu produse Allview trimise in service


Recommended Posts

Pe mine nu ma intereseaza cine face softul si cine nu !!!!

Eu cumpar un produs si ma astept sa functioneze ca atare !

Nu i-am cerut sa faca si gogosi :P

 

Tot ce am vrut sa atrag atentia celor care cauta info(asa cum am cautat si eu,dar nu am gasit atunci) ca sunt niste produse cu maaaari probleme si care NU SE POT REZOLVA !!!

Vi se pare putin lucru afisarea doar unei treimi din contacte ???

Cand am fost la orange sa imi schimbe simul crezand ca el e problema...imediat cum au vazut telefonul au spus : "nu e simul !!! E telefonul !! Am avut muuulte cazuri "

 

Sau sa pui un ton de apel preferential si telefonul sa nu doreasca...mai da-l in..de telefon. Ce poate fi mai banal ?

 

Sa fim seriosi...cu banii dati pe allview poti lua un samsung

Cine totusi alege sa le cumpere sa fie in cunostinta de cauza

 

P.S. sa nu mai spun ca nici vorba de update-uri

P 5 alldro asa va muri desi spuneau ca vor face

Edited by gica contra
Link to comment
Share on other sites

Am revenit cu confirmarea de primire a coletului....Allview sa tinut de cuvant si mi-a livrat telefonul asa cum a promis......un P7 Seon....sper ca acesta sa functioneze asa cum trebuie si mai sper ca toti ceilalti care au avut sau care au probleme sa fie rezolvati la fel de bine ! daca va respectati clientii si ei la randul lor va vor respecta si vor cumpara in continuare produsele care sper sa fie din ce in ce mai bune si performante...am sa revin pe site,chiar daca nu am probleme cu telefonul...sper sa nu fie !

Salut Maryus ,

 

Vom tine cont de toate parerile clientilor si de toate situatiile pentru a ne imbunatatii calitatea serviciilor post- vanzare .

Multumim frumos ! Sarbatori Fericite ! 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Revin cu comentarii vis-a-vis de ``rezolvarea garantiei`` in Romania.Anul trecut am trimis in service un Allview A5 Smiley de 4 ori,si tot de atitea ori a revenit cu acelasi defect.Scarbit de lipsa de respect si de interes a retailer-ului,Flanco mai exact,am facut  reclamatie la institutia denumita pompos ANPC.Mai exact In luna Decembrie 2014,la inceputul lunii.Binenteles ca raspunsul  asteptat a venit la jumatatea lunii Ianuarie 2015.Socul a venit cand am deschis plicul.Desi reclamatia a fost intemeiata si dovedita cu documente,citez raspunsul ``institutiei``:in cazul lipsei conformitatii,consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului,in primul rand repararea produsului,sau are dreptul de a solicita inlocuirea produsului,in fiecare caz fara plata.PRODUSUL A FOSTREPARAT SI RECEPTIONAT DE DVS IN STARE DE FUNCTIONARE-desi de 2 ori am refuzat ridicarea produsului doarece prezenta acelasi defect.Concluzie:ANPC amendeaza doar operatori mici gen alimentare de cartier iar cu marii operatori au probabil ``protocol antideranj`` iar cat despre aceasta marca ,Allview,m-am lecuit pe viata,nu mai achizitionez asa ceva,nici gratis si nu in ultimul rand nu merita cumparate produse noi,au acelasi regim ca si produsele sh-ZERO GARANTIE.Sper ca are cineva rabdare sa citeasca acest post,scuze ca m-am lungit atit si nadajduiesc ca pataniile mele vor pune pe ganduri o parte a consumatorului de bunuri si servicii din acest satuc numit Romania.

Link to comment
Share on other sites

Raspunsul pe care l-a primit sotia de la ofitereasa OPC cu un caz la "Oșan", aparat de stors fructe defect, termen depasit cu mult, a fost: "nu ne bagam, au juristi prea bine pregatiti".

Daca eram eu, o inregistram cu telefonul si o dadeam la "realitatile tv", lor le place scandalul.

 

Totusi, sansele sunt bune de cele mai multe ori sa fii protejat ca si consumator, altfel, poti apela in instanta la juridic. Dar atunci, te pregatesti pentru ce am scris mai sus :D

Link to comment
Share on other sites

Degeaba ,suntem putini...... :( .Cat despre TV  ...utopie!Proprietarii trusturilor tv au actiuni  sau probabil detin lanturi de magazine.E trist dar cred ca ne meritam soarta si degeaba facem share cu aceste probleme deoarece foarte putini tin cont.Respect forumului si celor care fac posibil ca problemele nostre sa fie cunoscute! 

Link to comment
Share on other sites

Buna ziua,

 Sunt nou pe forum, si salut pe aceasta cale toti userii. Postez problema mea in speranta ca cineva ma poate ajuta.

Din pacate probleme legate de garantia Visual Fan sunt multe. Credeam ca sunt singurul dar dupa ce am cautat putin pe web constat ca sunt multi cei care au probleme. Daca nu va deranjeaza pe scurt problema mea poate ma sfatuiti ce si cum pot face sau daca pot face ceva.

 

Subiect:V1 Viper I

Istoric

08/01/2015 3:47 pm    Buna ziua
Am achizitionat telefonul Allview V1 Viper I prin vanzatorul RDS-RCS Timisoara la data de 27-11-2014. In data de 30-11-2014 trimiteam primul tichet pentru a aviza ca telefonul nu functioneaza normal, se inchide la temperatura ambientala mai mica de 5-10 grade celsius si nu mai functioneaza pana ce dispzitivul nu ajunge din nou la temperatura de 20 grade (temperatura camerei). Neavand nici un raspuns am telefonat la serviciul de relatii cu clienti si in data de 11-12-2014 telefonul pleaca prin curier catre Brasov unde odata ajuns a fost redirectionat catre GREENSOFT Constanta si se efectueaza resoftare. Reintru in posesia telefonului in 22-12-2014 si in data de 29-12-2014 telefonul pleaca din nou prin curier catre Brasov cu acelasi defect. Si de aceasta data sa efectuat resoftare si fiabilizare cupla display. Intru din nou in posesia telefonului in data de 06-01-2015 iar telefonul prezinta acelasi defect. Astazi 08-01-2015 telefonul pleaca din nou la Brasov pentru verificari cu numar nota de transport CGS67867181A si eu pe toata aceasta perioada sunt fara produsul pentru care platesc. Pe aceasta cale doresc inlocuirea produsului avand in vedere ca reparatiile nu au rezolvat problema.
Va multumesc. IMG_20150107_093419.jpg(2.2 mb) 09/01/2015 10:42 am    Stimate domn,


Asteptam sa ajunga produsul in service pentru a efectua verificarile necesare, urmand ca dupa aceste verificari sa se poata lua o decizie.



Cu respect,
Rosca Ioana
Reprezentant Departament Suport
S.C. VISUAL FAN S.R.L.
Office: +4(0)268 336 663
Website:www.allview.ro 14/01/2015 2:28 pm    Buna Ziua
Sunt în continuare în așteptarea unui răspuns pentru înlocuirea dispozitivului. Ieri telefonic mi sa comunicat ca produsul are status "în așteptare tehnic". Astăzi tot din call center aflu ca telefonul a fost redirecționat către SFINX TELECOM București pentru o alta reparație. Precizez ca în tot acest timp sunt fără produsul pentru care am plătit și nu pot folosi abonamentul telefonic.
Mulțumesc. 14/01/2015 4:08 pm    Stimate domn,


Dupa ce se vor efectua constatarile necesare se va lua o decizie, urmand sa fiti informat de aceasta decizie.



Cu respect,
Rosca Ioana
Reprezentant Departament Suport
S.C. VISUAL FAN S.R.L.
Office: +4(0)268 336 663
Website:www.allview.ro 19/01/2015 11:50 am    Buna ziua din nou,
în așteptarea unui răspuns din partea Dvs. sâmbăta 17-01-2015 cei de la CARGUS au adus telefonul de la SFINX TELECOM "reparat" și .... surpriza! Telefonul prezintă același defect. Întrebarea mea este:
- Ce trebuie sa fac sa primesc un telefon funcțional pentru care am plătit?
Mulțumesc. IMG_20150119_112754.jpg(2.8 mb) 19/01/2015 1:02 pm    Stimate domn,


Avem rugamintea sa ne comunicati daca in acest moment produsul functioneaza in parametrii normali.



Cu respect,
Rosca Ioana
Reprezentant Departament Suport
S.C. VISUAL FAN S.R.L.
Office: +4(0)268 336 663
Website:www.allview.ro 19/01/2015 1:28 pm    Telefonul nu funcționează. Prezintă același defect reclamat după cumpărare. Se închide la rece. Funcționează doar în casa la temperaturi de peste 20 grade. Urmează sa cer ajutorul celor de la ANPC pentru ca am plătit un produs care sta mai mult la Dvs. și service-uri fără a rezolva problema. Am cerut și cer din nou ÎNLOCUIREA produsului având în vedere ca nu poate fi reparat.
Mulțumesc. IMG_20150106_204909.jpg(2.2 mb)  IMG_20150106_204911.jpg(2.6 mb) 19/01/2015 2:03 pm    Stimate domn,


Pentru a solutiona situatia dumneavoastra, trebuie ca produsul sa ajunga in service-ul nostru autorizat;

Adresa: Visual Fan SRL
Str. Brazilor nr 61, Brasov
Tel: +4(0)268 336 663

In momentul in care produsul este pregatit pentru a fi trimis la noi, va rugam sa ne furnizati datele dumneavoastra de contact ( nume, adresa, numarul de telefon) pentru a emite o comanda la firma de curierat Cargus;

Produsul trebuie insotit de urmatoarele documente:
- o copie dupa factura de achizitie
- certificatul de garantie in original
- este important sa puneti in colet si un bilet in care sa mentionati defectele reclamate si doleantele dumneavoastra;

- Informatii suplimentare legate de conditiile de acordare a garantiei pentru produsele Allview sunt disponibile in pagina: http://www.allview.ro/index.php?id=77
Produsul trebuie trimis in cutia originala, impreuna cu accesoriile.

Pe site-ulwww.allview.ro se poate verifica statusul unui produs aflat in service accesand urmatorul link: http://allview.ro/suport-service/status-produs-service/
Statusul unui produs se poate verifica introducand numele si prenumele sau seria IMEI a produsului(ultimele cinci cifre).
Seria IMEI o puteti identifica pe certificatul de garantie, pe spatele produslui sau pe cutie.

Pentru produsele care necesita rescrierea softului, clientul este de acord cu stergerea tuturor datelor stocate in memoria lor (poze, fisiere sunet si/sau imagini, date din agenda, aplicatii instalate) si nu poate cere daune pentru pierderea acestora sau pentru daune rezultate din pierderea/stergerea acestora.

Speram ca am raspuns solicitarii dumneavoastra.




Cu respect,
Rosca Ioana
Reprezentant Departament Suport
S.C. VISUAL FAN S.R.L.
Office: +4(0)268 336 663
Website:www.allview.ro

 

Va salut si astept ceva sfaturi.

Link to comment
Share on other sites

Nu se  respecta garantia la acest brand.Dupa probleme similare,dupa alergatura,umilinta,nervi sesizari,am luat cea mai buna decizie:l-am spart cu ciocanul  si ami pare rau ca nu am filmat si postat pe you tube .Nimeni.repet nimeni nu se leaga de cel care raspunde in mod DIRECT catre client de conformitatea produsului si mai exact unitatea vanzatoare.Cumpara ceva la sh ca tot aia este,garantie ZERO.

Link to comment
Share on other sites

@sorinsorin80

 

Salut ,

Ne cerem scuze pentru situatia intampinata .
Cazul a fost escaladat si se va raspunde in cadrul solicitarii deschise de catre un reprezentat al Departamentului Suport ! 
Te asiguram ca vom raspunde intr-un timp cat mai scurt si vom incerca solutionarea cat mai favorabila .

Edited by Innoxius
sters citat luuuuuuung
Link to comment
Share on other sites

Vrajeala ieftina! Problema nu se pune asa cum spuneti domnule reprezentant ca "vom incerca solutionarea" ci "vom solutiona". Acum am o intrebare: aveti cumva vreo mentiune in certificatul de garantie cu expresia " produsul trebuie trimis in service pentru rezolvarea aceleiasi defectiuni pana va plictisiti sau iese din garantie"? Va rog sa faceti oficial aici numarul de plimbari pe care trebuie sa le faca un produs Allview intre client si service pana se repara pentru ca din cate vad si pe alte forumuri asta la voi e o regula. Cei din service nu verifica produsul dupa asa zisa reparare? Orice scuza a celor de la Allview e vrajeala.

 

Sent from my Moto G using Tapatalk.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use