sarbul Posted December 12, 2014 Report Share Posted December 12, 2014 Pe mine poa' sa ma respecte Allview cat vor ei . Innoxius and candrei 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maryus Razwan Posted December 12, 2014 Report Share Posted December 12, 2014 Allview poti inchide solicitarea mea....totul este ok...va multumesc ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gica contra Posted December 13, 2014 Report Share Posted December 13, 2014 (edited) Pe mine nu ma intereseaza cine face softul si cine nu !!!! Eu cumpar un produs si ma astept sa functioneze ca atare ! Nu i-am cerut sa faca si gogosi Tot ce am vrut sa atrag atentia celor care cauta info(asa cum am cautat si eu,dar nu am gasit atunci) ca sunt niste produse cu maaaari probleme si care NU SE POT REZOLVA !!! Vi se pare putin lucru afisarea doar unei treimi din contacte ??? Cand am fost la orange sa imi schimbe simul crezand ca el e problema...imediat cum au vazut telefonul au spus : "nu e simul !!! E telefonul !! Am avut muuulte cazuri " Sau sa pui un ton de apel preferential si telefonul sa nu doreasca...mai da-l in..de telefon. Ce poate fi mai banal ? Sa fim seriosi...cu banii dati pe allview poti lua un samsung Cine totusi alege sa le cumpere sa fie in cunostinta de cauza P.S. sa nu mai spun ca nici vorba de update-uri P 5 alldro asa va muri desi spuneau ca vor face Edited December 13, 2014 by gica contra IOzsy Fulop 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alpe d'Huez Posted December 13, 2014 Report Share Posted December 13, 2014 Update-ul este un nonsens. Nu vedeti că majoritatea telefoanelor mor înainte de a apărea o nouă versiune. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gica contra Posted December 13, 2014 Report Share Posted December 13, 2014 Update-ul este un nonsens. Nu vedeti că majoritatea telefoanelor mor înainte de a apărea o nouă versiune. De acord cu asta si nici nu ma interesa pt ca nu cred ca ar fi facut din ..... bici Ideea era ca am intrebat si au spus ca va fi Deci inca o minciuna menita sa te faca sa cumperi... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sarbul Posted December 13, 2014 Report Share Posted December 13, 2014 Eu zic ca-i bagam prea mult in seama pe cei de la Allview . Cu atatea comentarii , devin vedete . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
candrei Posted December 13, 2014 Report Share Posted December 13, 2014 Nu cred ca e în favoarea lor sa primească reclamă negativă. Via Tapatalk Sebi, Innoxius and gica contra 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allview Posted December 18, 2014 Report Share Posted December 18, 2014 Am revenit cu confirmarea de primire a coletului....Allview sa tinut de cuvant si mi-a livrat telefonul asa cum a promis......un P7 Seon....sper ca acesta sa functioneze asa cum trebuie si mai sper ca toti ceilalti care au avut sau care au probleme sa fie rezolvati la fel de bine ! daca va respectati clientii si ei la randul lor va vor respecta si vor cumpara in continuare produsele care sper sa fie din ce in ce mai bune si performante...am sa revin pe site,chiar daca nu am probleme cu telefonul...sper sa nu fie ! Salut Maryus , Vom tine cont de toate parerile clientilor si de toate situatiile pentru a ne imbunatatii calitatea serviciilor post- vanzare . Multumim frumos ! Sarbatori Fericite ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
candrei Posted December 18, 2014 Report Share Posted December 18, 2014 Nici voi nu credeți asta... Sebi 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sarbul Posted December 18, 2014 Report Share Posted December 18, 2014 Ce anume nu cred ? Ca o sa tina cont de parerile bla-bla sau Sarbatori Fericite ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
candrei Posted December 18, 2014 Report Share Posted December 18, 2014 Why not both? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koss_x_treeme Posted December 18, 2014 Report Share Posted December 18, 2014 Eu si alti user am avut probleme cu wi-fi 'ul la x1 soul. Ei bine totusi cei de la allview au rezolvat intr'un termen rezonabil aceasta problema aparuta pe mai multe terminale x1 soul. Eu, personal sunt multumit de suportul celor de la allview, desi mai e loc de imbunatatiri. Feri 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anjinsan Posted January 16, 2015 Report Share Posted January 16, 2015 Revin cu comentarii vis-a-vis de ``rezolvarea garantiei`` in Romania.Anul trecut am trimis in service un Allview A5 Smiley de 4 ori,si tot de atitea ori a revenit cu acelasi defect.Scarbit de lipsa de respect si de interes a retailer-ului,Flanco mai exact,am facut reclamatie la institutia denumita pompos ANPC.Mai exact In luna Decembrie 2014,la inceputul lunii.Binenteles ca raspunsul asteptat a venit la jumatatea lunii Ianuarie 2015.Socul a venit cand am deschis plicul.Desi reclamatia a fost intemeiata si dovedita cu documente,citez raspunsul ``institutiei``:in cazul lipsei conformitatii,consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului,in primul rand repararea produsului,sau are dreptul de a solicita inlocuirea produsului,in fiecare caz fara plata.PRODUSUL A FOSTREPARAT SI RECEPTIONAT DE DVS IN STARE DE FUNCTIONARE-desi de 2 ori am refuzat ridicarea produsului doarece prezenta acelasi defect.Concluzie:ANPC amendeaza doar operatori mici gen alimentare de cartier iar cu marii operatori au probabil ``protocol antideranj`` iar cat despre aceasta marca ,Allview,m-am lecuit pe viata,nu mai achizitionez asa ceva,nici gratis si nu in ultimul rand nu merita cumparate produse noi,au acelasi regim ca si produsele sh-ZERO GARANTIE.Sper ca are cineva rabdare sa citeasca acest post,scuze ca m-am lungit atit si nadajduiesc ca pataniile mele vor pune pe ganduri o parte a consumatorului de bunuri si servicii din acest satuc numit Romania. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Deio Posted January 16, 2015 Report Share Posted January 16, 2015 Raspunsul pe care l-a primit sotia de la ofitereasa OPC cu un caz la "Oșan", aparat de stors fructe defect, termen depasit cu mult, a fost: "nu ne bagam, au juristi prea bine pregatiti". Daca eram eu, o inregistram cu telefonul si o dadeam la "realitatile tv", lor le place scandalul. Totusi, sansele sunt bune de cele mai multe ori sa fii protejat ca si consumator, altfel, poti apela in instanta la juridic. Dar atunci, te pregatesti pentru ce am scris mai sus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebi Posted January 16, 2015 Report Share Posted January 16, 2015 Gen.. ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anjinsan Posted January 16, 2015 Report Share Posted January 16, 2015 Degeaba ,suntem putini...... .Cat despre TV ...utopie!Proprietarii trusturilor tv au actiuni sau probabil detin lanturi de magazine.E trist dar cred ca ne meritam soarta si degeaba facem share cu aceste probleme deoarece foarte putini tin cont.Respect forumului si celor care fac posibil ca problemele nostre sa fie cunoscute! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sorinsorin80 Posted January 19, 2015 Report Share Posted January 19, 2015 Buna ziua, Sunt nou pe forum, si salut pe aceasta cale toti userii. Postez problema mea in speranta ca cineva ma poate ajuta. Din pacate probleme legate de garantia Visual Fan sunt multe. Credeam ca sunt singurul dar dupa ce am cautat putin pe web constat ca sunt multi cei care au probleme. Daca nu va deranjeaza pe scurt problema mea poate ma sfatuiti ce si cum pot face sau daca pot face ceva. Subiect:V1 Viper IIstoric 08/01/2015 3:47 pm Buna ziua Am achizitionat telefonul Allview V1 Viper I prin vanzatorul RDS-RCS Timisoara la data de 27-11-2014. In data de 30-11-2014 trimiteam primul tichet pentru a aviza ca telefonul nu functioneaza normal, se inchide la temperatura ambientala mai mica de 5-10 grade celsius si nu mai functioneaza pana ce dispzitivul nu ajunge din nou la temperatura de 20 grade (temperatura camerei). Neavand nici un raspuns am telefonat la serviciul de relatii cu clienti si in data de 11-12-2014 telefonul pleaca prin curier catre Brasov unde odata ajuns a fost redirectionat catre GREENSOFT Constanta si se efectueaza resoftare. Reintru in posesia telefonului in 22-12-2014 si in data de 29-12-2014 telefonul pleaca din nou prin curier catre Brasov cu acelasi defect. Si de aceasta data sa efectuat resoftare si fiabilizare cupla display. Intru din nou in posesia telefonului in data de 06-01-2015 iar telefonul prezinta acelasi defect. Astazi 08-01-2015 telefonul pleaca din nou la Brasov pentru verificari cu numar nota de transport CGS67867181A si eu pe toata aceasta perioada sunt fara produsul pentru care platesc. Pe aceasta cale doresc inlocuirea produsului avand in vedere ca reparatiile nu au rezolvat problema. Va multumesc. IMG_20150107_093419.jpg(2.2 mb) 09/01/2015 10:42 am Stimate domn, Asteptam sa ajunga produsul in service pentru a efectua verificarile necesare, urmand ca dupa aceste verificari sa se poata lua o decizie. Cu respect, Rosca Ioana Reprezentant Departament Suport S.C. VISUAL FAN S.R.L. Office: +4(0)268 336 663 Website:www.allview.ro 14/01/2015 2:28 pm Buna Ziua Sunt în continuare în așteptarea unui răspuns pentru înlocuirea dispozitivului. Ieri telefonic mi sa comunicat ca produsul are status "în așteptare tehnic". Astăzi tot din call center aflu ca telefonul a fost redirecționat către SFINX TELECOM București pentru o alta reparație. Precizez ca în tot acest timp sunt fără produsul pentru care am plătit și nu pot folosi abonamentul telefonic. Mulțumesc. 14/01/2015 4:08 pm Stimate domn, Dupa ce se vor efectua constatarile necesare se va lua o decizie, urmand sa fiti informat de aceasta decizie. Cu respect, Rosca Ioana Reprezentant Departament Suport S.C. VISUAL FAN S.R.L. Office: +4(0)268 336 663 Website:www.allview.ro 19/01/2015 11:50 am Buna ziua din nou, în așteptarea unui răspuns din partea Dvs. sâmbăta 17-01-2015 cei de la CARGUS au adus telefonul de la SFINX TELECOM "reparat" și .... surpriza! Telefonul prezintă același defect. Întrebarea mea este: - Ce trebuie sa fac sa primesc un telefon funcțional pentru care am plătit? Mulțumesc. IMG_20150119_112754.jpg(2.8 mb) 19/01/2015 1:02 pm Stimate domn, Avem rugamintea sa ne comunicati daca in acest moment produsul functioneaza in parametrii normali. Cu respect, Rosca Ioana Reprezentant Departament Suport S.C. VISUAL FAN S.R.L. Office: +4(0)268 336 663 Website:www.allview.ro 19/01/2015 1:28 pm Telefonul nu funcționează. Prezintă același defect reclamat după cumpărare. Se închide la rece. Funcționează doar în casa la temperaturi de peste 20 grade. Urmează sa cer ajutorul celor de la ANPC pentru ca am plătit un produs care sta mai mult la Dvs. și service-uri fără a rezolva problema. Am cerut și cer din nou ÎNLOCUIREA produsului având în vedere ca nu poate fi reparat. Mulțumesc. IMG_20150106_204909.jpg(2.2 mb) IMG_20150106_204911.jpg(2.6 mb) 19/01/2015 2:03 pm Stimate domn, Pentru a solutiona situatia dumneavoastra, trebuie ca produsul sa ajunga in service-ul nostru autorizat; Adresa: Visual Fan SRL Str. Brazilor nr 61, Brasov Tel: +4(0)268 336 663 In momentul in care produsul este pregatit pentru a fi trimis la noi, va rugam sa ne furnizati datele dumneavoastra de contact ( nume, adresa, numarul de telefon) pentru a emite o comanda la firma de curierat Cargus; Produsul trebuie insotit de urmatoarele documente: - o copie dupa factura de achizitie - certificatul de garantie in original - este important sa puneti in colet si un bilet in care sa mentionati defectele reclamate si doleantele dumneavoastra; - Informatii suplimentare legate de conditiile de acordare a garantiei pentru produsele Allview sunt disponibile in pagina: http://www.allview.ro/index.php?id=77 Produsul trebuie trimis in cutia originala, impreuna cu accesoriile. Pe site-ulwww.allview.ro se poate verifica statusul unui produs aflat in service accesand urmatorul link: http://allview.ro/suport-service/status-produs-service/ Statusul unui produs se poate verifica introducand numele si prenumele sau seria IMEI a produsului(ultimele cinci cifre). Seria IMEI o puteti identifica pe certificatul de garantie, pe spatele produslui sau pe cutie. Pentru produsele care necesita rescrierea softului, clientul este de acord cu stergerea tuturor datelor stocate in memoria lor (poze, fisiere sunet si/sau imagini, date din agenda, aplicatii instalate) si nu poate cere daune pentru pierderea acestora sau pentru daune rezultate din pierderea/stergerea acestora. Speram ca am raspuns solicitarii dumneavoastra. Cu respect, Rosca Ioana Reprezentant Departament Suport S.C. VISUAL FAN S.R.L. Office: +4(0)268 336 663 Website:www.allview.ro Va salut si astept ceva sfaturi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anjinsan Posted January 19, 2015 Report Share Posted January 19, 2015 Nu se respecta garantia la acest brand.Dupa probleme similare,dupa alergatura,umilinta,nervi sesizari,am luat cea mai buna decizie:l-am spart cu ciocanul si ami pare rau ca nu am filmat si postat pe you tube .Nimeni.repet nimeni nu se leaga de cel care raspunde in mod DIRECT catre client de conformitatea produsului si mai exact unitatea vanzatoare.Cumpara ceva la sh ca tot aia este,garantie ZERO. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexcosmin Posted January 19, 2015 Report Share Posted January 19, 2015 Vlad, anjinsan spune că îi pare rău că nu a filmat momentul și nu l-a pus pe YouTube. Innoxius 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alpe d'Huez Posted January 19, 2015 Report Share Posted January 19, 2015 Sunt atâția clienți cu probleme, ai răbdare că apare și video. Trimis de pe GT N7100 cu Tapatalk Sebi and Innoxius 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebi Posted January 19, 2015 Report Share Posted January 19, 2015 (edited) Și ce ai rezolvat? Gaaaaaaaaaaaaaad.. Nu mai zic nimic.. Edited January 19, 2015 by Sebi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anjinsan Posted January 19, 2015 Report Share Posted January 19, 2015 Adevarat,nu am rezolvat nimik,dar pentru`` pacientii foarte bolnavi ``sub titulatura acestei marci ,doar ``eutanasia`` mai este o solutie.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sarbul Posted January 19, 2015 Report Share Posted January 19, 2015 Maica mia ! Cat de prastie pot fi produsele Allview si unde este limita ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allview Posted January 20, 2015 Report Share Posted January 20, 2015 (edited) @sorinsorin80 Salut ,Ne cerem scuze pentru situatia intampinata .Cazul a fost escaladat si se va raspunde in cadrul solicitarii deschise de catre un reprezentat al Departamentului Suport ! Te asiguram ca vom raspunde intr-un timp cat mai scurt si vom incerca solutionarea cat mai favorabila . Edited January 20, 2015 by Innoxius sters citat luuuuuuung Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
k_gula1985 Posted January 21, 2015 Report Share Posted January 21, 2015 Vrajeala ieftina! Problema nu se pune asa cum spuneti domnule reprezentant ca "vom incerca solutionarea" ci "vom solutiona". Acum am o intrebare: aveti cumva vreo mentiune in certificatul de garantie cu expresia " produsul trebuie trimis in service pentru rezolvarea aceleiasi defectiuni pana va plictisiti sau iese din garantie"? Va rog sa faceti oficial aici numarul de plimbari pe care trebuie sa le faca un produs Allview intre client si service pana se repara pentru ca din cate vad si pe alte forumuri asta la voi e o regula. Cei din service nu verifica produsul dupa asa zisa reparare? Orice scuza a celor de la Allview e vrajeala. Sent from my Moto G using Tapatalk. Fish WeHunt 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.