Innoxius Posted October 22, 2014 Report Share Posted October 22, 2014 Interesant. Eu, daca am probleme cu telefon cumparat de la X, il duc la X, nu il trimit la Y, producatorul. Am avut probleme cu Samsung luat de la Vodafone, l-am predat la Vodafone. Sebi 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sp1tfire Posted October 22, 2014 Report Share Posted October 22, 2014 AllView se trimit toate pachet la Brasov, din cate stiu, indiferent de unde le cumperi. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Deio Posted October 22, 2014 Report Share Posted October 22, 2014 Legal, poti merge la comerciant. Legea il obliga sa preia echipamentul, chiar daca nu el l-a produs. Este o lege noua si toti comerciantii absolut toti sunt obligati sa preia orice produs vandut de ei si sa se ocupe de partea de garantie, daca este cazul. Ex. Mi-am cumparat Nexus (da, iar el ) de la Auchan, la ei ma duc cu jalba ca sa ma ajute. Ei daca ma trimit la service, eu pot spune ca nu am chef si dupa lege sunt obligati sa ma rezolve, atentie, pornesc cronometrul... in 15 zile calendaristice il vreau inapoi reparat/inlocuit Ca sa stiti informativ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innoxius Posted October 22, 2014 Report Share Posted October 22, 2014 Asa stiam si eu, ca e treaba aluia de vinde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
candrei Posted October 23, 2014 Report Share Posted October 23, 2014 Dacă vine cu probleme, ia și-l trimite înapoi. De obicei îl trimit cu alte prostii apărute în timpul petrecut la ei. Sent from my Nexus 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allview Posted October 23, 2014 Report Share Posted October 23, 2014 Tocmai am citit bucata asta de discutii si acum sunt curios cat de seriosi sunt cei de la Allview.Pe 20 August am achizitionat si eu un Allview X2 Soul de la RDS.In 3 zile de la achizitie mi-a facut o figura: s-a blocat touch'ul.Displayul se aprindea,dar nu reactiona touchul.L'am lasat in plata domnului si si-a revenit in 3 ore.Pana alaltaieri, fix la 3 luni de la achizitie totul a fost ok.Precizez ca din prima zi l-am bagat frumos in husa,l-am incarcat ca la carte(ca na..daca tot am de platit un an la el,macar anul ala sa am grija de el). Alaltaieri seara, ma suna X, dau sa raspund si nimic.Incerc in stanga,incerc in dreapta,nimic.Pe scurt,tot asa pana ieri,cand m-am hotarat sa il trimit in service,fiind in garantie. Sun timp de o ora la ei la service(bineinteles de pe un alt numar), nu raspunde nimeni.Ma gandesc putin si sun direct la Cargus, imi explica o domnita ce am de facut, pe scurt telefonul a fost preluat pe 21.10,ora 13:00 de curier.Azi la ora 15 sun la Brasov,raspunde o alta domnita,imi confirma ca telefonul a ajuns dar inca nu a fost preluat.Ii povestesc si ei toata istoria(mai povestisem la vreo doua domnite de la ei din call center)cum ca telefonul are doar 2 luni,e ca si nou,tinut "regeste" fara nici macar o zgarietura dar totusi touch-ul si-a dat duhul, etc. Sper ca pana maine o sa fie preluat si ca nu o sa ma trezesc si eu cu probleme gen "ati pierdut garantia pentru ca...ana are mere" sau mai rau, sa il primesc inapoi cu zgarieturi,desfacut sau cu aceeasi problema.Oricum o sa tin legatura cu ei si o sa ostez noutatile. Salut , Te rugam sa ne oferi pe privat numele tau,numarul de awb al expeditiei si seria Imei a produsului daca o cunosti pentru a urmarii produsul si a-ti oferi un feedback in cel mai scurt timp . Precizam ca numarul de Awb se afla sub codul de bare de pe nota de transport . Cu prietenie , Echipa Allview Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
IOzsy Fulop Posted October 23, 2014 Report Share Posted October 23, 2014 Ideea e ca am fost la RDS,le-am dus telefonul in cutie cu tot ce trebuie si am primit un numar de telefon la care sa sun(numarul celor de la Visual Fan).Frumos era ca cei de la RDS, daca tot au scos 2G'u, sa vina si cu un telefon de schimb pana al meu e in service. "candrei" sper sa nu vina cu nicio problema in plus.Eu l'am trimis impecabil si asa si sper sa il primesc.Sper sa fi rezolvat problema cu tehnicienii "neglijenti". De preferat ar fi sa fie schimbat,nu reparat.O data ce dupa doua luni de utilizare(nici macar rodajul nu am apucat sa il fac) se duce in cap, sigur o sa se duca si a doua oara. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
candrei Posted October 23, 2014 Report Share Posted October 23, 2014 Se schimba doar dacă îl trimiți de 3ori la ei pentru același defect. Sent from my Nexus 4 Innoxius 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
IOzsy Fulop Posted October 24, 2014 Report Share Posted October 24, 2014 (edited) Il rog pe domnul care e oficialul Allview,daca se poate,sa primesc si ceva scris, despre ce s-a facut la telefon(inlocuit piesa,software schimbat, etc) si o confirmare cum ca s-a rezolvat problema.Va multumesc! Si apropo,am sunat azi la Brasov(vazusem pe site'ul lor ca starea telefonului e "Rezolvat"),mi s-a spus ca telefonul a fost trimis la Bucuresti intr-un service. Ce parere aveti despre Sfinx Telecom? Edited October 24, 2014 by IOzsy Fulop Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allview Posted October 24, 2014 Report Share Posted October 24, 2014 Salut ,S-au comunicat toate informatiile necesare in cadrul solicitarii cu numarul 582648.Daca exista neclaritati va rugam sa ne informati . Szilárd Ervin Szőgyenyi 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
IOzsy Fulop Posted October 24, 2014 Report Share Posted October 24, 2014 Ok.Mersi fain si weekend placut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
IOzsy Fulop Posted October 29, 2014 Report Share Posted October 29, 2014 Mersi fain de ajutor bajetii.Acum am o alta mare nelamurire.Mi s-a resoftat telefonul in service(asta a fost problema) doar ca nu mai am KitKat'u, iar acum imi cere sa ii dau update ...To do,or not to do? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koss_x_treeme Posted November 3, 2014 Report Share Posted November 3, 2014 Bine ca s-a rezolvat. Tu ca tu dar eu telefon nou doar scos din cutie (x 1 soul) sa nu mearga wi-fi la el.. batjocura.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cobra Posted November 4, 2014 Report Share Posted November 4, 2014 Am o problema cu incarcatorul la telefonul meu allview dar si cu telefonul! In cat timp il primesc inapoi daca l am dat in garantie la altex? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koss_x_treeme Posted November 4, 2014 Report Share Posted November 4, 2014 In maxim 15 zile lucratoare a se citi 3 saptamani maxim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Deio Posted November 4, 2014 Report Share Posted November 4, 2014 15 zile calendaristice. Nu lucratoare. Este legea 449/2003 republicata 2008, daca oricine doreste, poate vizita site-ul ANPC pentru informatii suplimentare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koss_x_treeme Posted November 4, 2014 Report Share Posted November 4, 2014 Mda.. asa se pare. http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/Lege%20nr.%20449(r1)%20din%202003.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koss_x_treeme Posted November 22, 2014 Report Share Posted November 22, 2014 (edited) Pana la urma am rezolvat. Mi-a fost inlocuit telefonul cu unul nou . Pe ticketing de treaba baietii Edited November 22, 2014 by koss_x_treeme Feri 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
candrei Posted November 22, 2014 Report Share Posted November 22, 2014 La mine a venit în vreo 12 zile. koss_x_treeme 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anjinsan Posted November 27, 2014 Report Share Posted November 27, 2014 Comfirm problemele cu garantia la aceasta marca.Problema este ca legea este ambigua si lasa zdravan loc de interpretare si de ``manevra`` pentru servisor in detrimentul clientului.Se pune intrebarea:de ce am achizitiona un produs cotat low cost care se comporta ca atare,la un pret ce contine o groaza de adaosuri si garantie doar pe hartie?De ce sa nu achizitionam un produs rulat care culmea chiar functioneaza ok si este achizitionat la un pret mai mult decat rezonabil?Dincolo de reclame ``atractive``,create de intregi departamente de marketing cu bugete fabuloase se ascunde o realitate trista: pentru ei nu suntem decat simpli cotizanti,simple target-uri,piata de desfacere s.a.m.d.Dovediti-ne stimati importatori ca meritati atentia implicit banii nostri. Fish WeHunt 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
candrei Posted November 27, 2014 Report Share Posted November 27, 2014 Meh, eu am cumpărat telefonul când a apărut și am plătit 1100 de lei, deci nu pot zice ca a fost unul ieftin. Acum valorează doar vreo 600... Innoxius 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
candrei Posted December 1, 2014 Report Share Posted December 1, 2014 Am fost astazi la un service si mi s-a zis ca nu a fost lipit bine touchscreen-ul ca nu stiu ce garnitura nu este bine aplicata si ca m-ar costa 30 de lei garnitura si 45-50 de lei manopera. (lucru pe care l-am platit odata deja) Primul si ultimul telefon marca Allview cumparat de mine. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feri Posted December 1, 2014 Report Share Posted December 1, 2014 Culmea, P5 Quad câștigat de mine de la Mobilissimo încă merge strună. Și fără defecte încă..... Sent from my LG G3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
candrei Posted December 1, 2014 Report Share Posted December 1, 2014 Pai la mine au început problemele după ce l-am trimis în service. Nu l-am trimis atunci, sa îmi fie rușine. Problema mai mare e ca nu sunt singurul care se plânge de service-ul lor. Geme internetul de reclamații. Via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sarbul Posted December 1, 2014 Report Share Posted December 1, 2014 Daca e nevoie pot sa confirm si eu : am luat un telefon Allview si sant deja cu el in service . Cam nasol iar concluzia e : la revedere Allview ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.