Clicky

Jump to content

Probleme cu produse Allview trimise in service


Recommended Posts

Legal, poti merge la comerciant. Legea il obliga sa preia echipamentul, chiar daca nu el l-a produs.

Este o lege noua si toti comerciantii absolut toti sunt obligati sa preia orice produs vandut de ei si sa se ocupe de partea de garantie, daca este cazul.

 

Ex. Mi-am cumparat Nexus (da, iar el :)) ) de la Auchan, la ei ma duc cu jalba ca sa ma ajute. Ei daca ma trimit la service, eu pot spune ca nu am chef si dupa lege sunt obligati sa ma rezolve, atentie, pornesc cronometrul... in 15 zile calendaristice il vreau inapoi reparat/inlocuit :D

Ca sa stiti informativ.

Link to comment
Share on other sites

Tocmai am citit bucata asta de discutii si acum sunt curios cat de seriosi sunt cei de la Allview.Pe 20 August am achizitionat si eu un Allview X2 Soul de la RDS.In 3 zile de la achizitie mi-a facut o figura: s-a blocat touch'ul.Displayul se aprindea,dar nu reactiona touchul.L'am lasat in plata domnului si si-a revenit in 3 ore.Pana alaltaieri, fix la 3 luni de la achizitie totul a fost ok.Precizez ca din prima zi l-am bagat frumos in husa,l-am incarcat ca la carte(ca na..daca tot am de platit un an la el,macar anul ala sa am grija de el).

Alaltaieri seara, ma suna X, dau sa raspund si nimic.Incerc in stanga,incerc in dreapta,nimic.Pe scurt,tot asa pana ieri,cand m-am hotarat sa il trimit in service,fiind in garantie.

Sun timp de o ora la ei la service(bineinteles de pe un alt numar), nu raspunde nimeni.Ma gandesc putin si sun direct la Cargus, imi explica o domnita ce am de facut, pe scurt telefonul a fost preluat pe 21.10,ora 13:00 de curier.Azi la ora 15 sun la Brasov,raspunde o alta domnita,imi confirma ca telefonul a ajuns dar inca nu a fost preluat.Ii povestesc si ei toata istoria(mai povestisem la vreo doua domnite de la ei din call center)cum ca telefonul are doar 2 luni,e ca si nou,tinut "regeste" fara nici macar o zgarietura dar totusi touch-ul si-a dat duhul, etc.

Sper ca pana maine o sa fie preluat si ca nu o sa ma trezesc si eu cu probleme gen "ati pierdut garantia pentru ca...ana are mere" sau mai rau, sa il primesc inapoi cu zgarieturi,desfacut sau cu aceeasi problema.Oricum o sa tin legatura cu ei si o sa ostez noutatile.

Salut ,

Te rugam sa ne oferi pe privat numele tau,numarul de awb al expeditiei si seria Imei a produsului daca o cunosti pentru a urmarii produsul si a-ti oferi un feedback in cel mai scurt timp .

Precizam ca numarul de Awb se afla sub codul de bare de pe nota de transport .

 

 

Cu prietenie ,

Echipa Allview

Link to comment
Share on other sites

Ideea e ca am fost la RDS,le-am dus telefonul in cutie cu tot ce trebuie si am primit un numar de telefon la care sa sun(numarul celor de la Visual Fan).Frumos era ca cei de la RDS, daca tot au scos 2G'u, sa vina si cu un telefon de schimb pana al meu e in service.

 

"candrei" sper sa nu vina cu nicio problema in plus.Eu l'am trimis impecabil si asa si sper sa il primesc.Sper sa fi rezolvat problema cu tehnicienii "neglijenti".

 

De preferat ar fi sa fie schimbat,nu reparat.O data ce dupa doua luni de utilizare(nici macar rodajul nu am apucat sa il fac) se duce in cap, sigur o sa se duca si a doua oara.

Link to comment
Share on other sites

Il rog pe domnul care e oficialul Allview,daca se poate,sa primesc si ceva scris, despre ce s-a facut la telefon(inlocuit piesa,software schimbat, etc) si o confirmare cum ca s-a rezolvat problema.Va multumesc!

 

Si apropo,am sunat azi la Brasov(vazusem pe site'ul lor ca starea telefonului e "Rezolvat"),mi s-a spus ca telefonul a fost trimis la Bucuresti intr-un service.

Ce parere aveti despre Sfinx Telecom?

Edited by IOzsy Fulop
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Comfirm problemele cu garantia la aceasta marca.Problema este ca legea este ambigua si lasa zdravan loc de interpretare si de ``manevra`` pentru servisor in detrimentul clientului.Se pune intrebarea:de ce am achizitiona un produs cotat low cost care se comporta ca atare,la un pret ce contine o groaza de adaosuri si garantie doar pe hartie?De ce sa nu achizitionam un produs rulat care culmea chiar functioneaza ok si este achizitionat la un pret mai mult decat rezonabil?Dincolo de reclame ``atractive``,create de intregi departamente de marketing cu bugete fabuloase  se ascunde o realitate trista: pentru ei nu suntem decat simpli cotizanti,simple target-uri,piata de desfacere s.a.m.d.Dovediti-ne stimati importatori  ca meritati atentia implicit banii nostri.

Link to comment
Share on other sites

Am fost astazi la un service si mi s-a zis ca nu a fost lipit bine touchscreen-ul ca nu stiu ce garnitura nu este bine aplicata si ca m-ar costa 30 de lei garnitura si 45-50 de lei manopera. (lucru pe care l-am platit odata deja)

Primul si ultimul telefon marca Allview cumparat de mine.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use