expertdoc Posted November 18, 2015 Report Share Posted November 18, 2015 (edited) Salut, am si eu o problema cu telefonul Allview X1 Soul, achiziționat cu 8 luni în urmă de la RDS. A funcționat perfect până într-o zi când m-a prins ploaia pe stradă vorbind la telefon. De când a fost achiziționat, telefonul a stat doar în husa și cu folia primită în pachet. După ce-am terminat de vorbit la telefon, l-am băgat în geacă. Am ajuns acasă și realizez că telefonul își dă restart continuu. Am încercat să-l pornesc/opresc, dar fără succes. Telefonul a funcționat ireproșabil până atunci. Telefonul a fost trimis în service, iar diagnosticul fiind contactul cu lichide, iar reparația fiind 1195 lei, cu mult peste cât am dat eu pe telefon (luat în rate de la RDS - 800 de lei, încă plătesc rate). E absurd să plătesc prețul telefonului și peste. Nu mi se pare normal ca un telefon care a fost păstrat 8 luni în husă și folie, să se strice de la câteva picături de ploaie Sugestii cum să rezolv amiabil sau să fac reclamație în această privință? Mulțumesc anticipat. Edited November 18, 2015 by expertdoc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gastarbeiter Posted November 18, 2015 Report Share Posted November 18, 2015 Daca a luat apa, cred ca nu ai ce face, dar avem aici mai multi colegi mai in tema, asteptam un raspuns de la ei! Sent from my iPlaca using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
IONUT CRACIUN Posted November 25, 2015 Report Share Posted November 25, 2015 (edited) Salutare tuturor, Pana sa patesc ceea ce urmeaza sa va povestesc eram fan Allview. Fix in ziua de Black Friday incerc sa dau jos bumperul telefonului meu, un Allview V1 Viper S, prind putin de coltul dreapta sus al telefonului si ecranul (sticla + touchscreen) se crapa iremediabil. Dupa o ora eram deja in Altex pentru a-mi achizitiona un alt telefon. Acolo vad un Allview cu ecran imens, si anume un X2 SOUL EXTREME. Il cumpar la un pret bun (1700 RON, reducere de 500 RON) si plec fericit acasa. Dupa aproximativ 36 de ore de functionare fara sa fi suferit vreun soc sau o dauna de orice natura,ecranul telefonului nu se mai deschide. (tastele functioneaza, dar ecranul nu afiseaza nimic). Inapoi la Altex, solicit rambursarea banilor sau inlocuirea produsului (degeaba, daca nu a fost achizitionat online) ,iar telefonul ajunge fizic in service pentru constatari ieri, 24.11.2015. Intre timp, am deschis ticket la Allview prin care solicit sa fiu informat cu fiecare etapa a procesului de "constatare" . Termenul legal in care ei pot rezolva problema este de 15 zile calendaristice. Nu imi permit sa astept atat de mult. As avea nevoie de cateva sfaturi prin care pot reduce aceasta perioada. Multumesc tuturor ! Edited November 25, 2015 by IONUT CRACIUN Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innoxius Posted November 25, 2015 Report Share Posted November 25, 2015 Nu o poti reduce. Sa te bucuri daca vor fi MAXIM 15 zile. Kali and Scootch98 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
IONUT CRACIUN Posted November 25, 2015 Report Share Posted November 25, 2015 Pai conform legii daca trec 15 zile sunt obligati sa imi dea un telefon nou. Am sunat si la Allview in call-center dar explicatiile sunt la fel de vagi si lipsite de sens ca si pe chat-ul lor de suport. Singurul lucru cert pe care il pot obtine de la ei sunt cele 15 zile. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S.Silvan Posted November 25, 2015 Report Share Posted November 25, 2015 Esti fan-ul unei firme care preia chinezarii si la vinde sub un alt nume? Asta cu 15 zile in service e poveste de adormit copii,poate in cele mai serioase service-uri. Atata timp cat telefonul e achizitiomat de la altex nu cred ca o sa se bage allview. Totusi poti incerca la service-ul lor de pe langa gara de nord sau ceva de genul. Acum in alta ordine de idei. De banii aia iti cumparai un telefon de la o firma serioasa si nu se crapa/strica/stingea dupa 5 minute cum l-ai scos din cutie. From Xperia Z3C with text. Kali and Scootch98 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
IONUT CRACIUN Posted November 25, 2015 Report Share Posted November 25, 2015 De cand folosesc smartphone am avut modelele lor, au functionat fara probleme. Telefonul e achizitionat din Altex iar ei l-au trimis in service la Brasov. (am confirmarea) Sunt constient ca puteam achizitiona altceva, dar problema mea majora este ca am nevoie de un dual-sim. Aveam nevoie rapid de un telefon si l-am ales pe asta in ideea in care are specificatii foarte bune si evit problemele. Dar, se pare ca am fost lipsit de rabdare si prea increzator intr-o marca ce dezamageste din ce in ce mai mult. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innoxius Posted November 25, 2015 Report Share Posted November 25, 2015 Acuma, oala e sparta, sa vedem cum adunam cioburile Din ce scriu altii pe aici, sunt probleme cu: cele 15 zile (plus ca acum ai ghinionul de 1-2 decembrie) posibilitatea de a ti se imputa tie defectul (tot felul de nascociri) reperatie care nu repara sau care mai rau strica Trebuie sa te inarmezi cu mult calm si resurse (timp, pe care inteleg ca nu-l ai). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
IONUT CRACIUN Posted November 25, 2015 Report Share Posted November 25, 2015 Utilizez foarte mult telefonul si urmeaza deplasari in care imi e indispensabil. DIn cauza asta nu imi permit sa astept. Oricum, incep sa ma resemnez si sa realizez ca nu am prea multe optiuni. O sa va tin la curent cu stadiile rezolvarii problemei si sper sa nu se complice si mai tare toata situatia asta. Cel mai probabil dupa ce il voi primi voi negocia o returnare cu cei de la Altex sau in cel mai rau caz il voi vinde. Chiar nu agreez ideea de "telefon cârpit". Innoxius 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kali Posted November 25, 2015 Report Share Posted November 25, 2015 Nu ma înțelege greșit, știu ca ești și asa supărat, dar ce ai cumpărat tu reprezintă tot un produs făcut din petice și cusute frumos cu ață alba ca sa sară în ochi. Iti doresc sa nu te alături celor care după etapa "olviu" au implementat funcția "search" înainte sa mai scoată cardul pentru cumpărături. PS Succes la revanzare! Asta e cel mai bun lucru pe care îl recomand. Sent from my SM-N910C using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
IONUT CRACIUN Posted November 26, 2015 Report Share Posted November 26, 2015 Dupa doua experiente reusite cu "olviu" nu ma asteptam ca a treia sa fie atat de amara Inca nu am primit nici un feedback de la cei din service, va multumesc ca m-ati pregatit in legatura cu lipsa lor de seriozitate. @Kali Mersi pentru urare ! Sa fie ! (sper sa il mai primesc inapoi )) ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nițu Elena Raluca Posted December 4, 2015 Report Share Posted December 4, 2015 Buna ziua! Am un telefon Allview X2 Soul Mini, achizitionat de pe Emag in aprilie, iar de aseara nu mi se mai aprinde display-ul. Am sunat de dimineata la service-ul de la Brasov , iar dupa masa o sa vina sa mi-l ia firma Cargus pentru garantie. Va rog frumos sa ma indrumati ce am de facut, deoarece am vazut ca sunt probleme in legatura cu service-ul Allview.. Va multumesc! o zi placuta! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sorinsorin80 Posted December 4, 2015 Report Share Posted December 4, 2015 Buna Eu unul as duce telefonul la emag sa se spele pe cap cu el. Daca intri in hora cu Brasovul e mai complicat. Toate cele bune! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gastarbeiter Posted December 4, 2015 Report Share Posted December 4, 2015 Sa-i faci poze/filmari cu conditia telefonului, lovitori, zgaraituri, tot ce tine de extereorul telefonului, bateriei etc... Sent from my iPlaca using Tapatalk Scootch98 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scootch98 Posted December 4, 2015 Report Share Posted December 4, 2015 Eventual pui si un ziar de azi unde se vede data... In poze/filmari. Sent from my Galaxy S5 running Blisspop Rom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innoxius Posted December 4, 2015 Report Share Posted December 4, 2015 Parca dai sfaturi pentru o rapire Sp1tfire 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scootch98 Posted December 4, 2015 Report Share Posted December 4, 2015 Pai nu despre asta vorbeam? Sent from my Galaxy S5 running Blisspop Rom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alpe d'Huez Posted December 4, 2015 Report Share Posted December 4, 2015 Nu-i horă cu Brașovul, asta-i Brașoveanca. Kali 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kali Posted December 5, 2015 Report Share Posted December 5, 2015 Crashoveanca.... Si e replay la nesfârșit . Asta ca sa fim corecți! Sent from my SM-N910C using Tapatalk candrei 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
costy_med Posted January 6, 2016 Report Share Posted January 6, 2016 In noiembrie2015 am luat un Allview p6 pro.in dec2015 cand l-am pus in suportul de telf din masina telf s-a blocat .displayul a ramas alb si ceva scris in chineza in colt stanga sus..nu reactiona la nici un buton.eram iesit din localitate si aveam nevoie de telf si am zis ca poate daca ii misc bateria incorporata cu varful unui cutit se va restartadar s-a oprit de tot.l-am trimis la reparat si astazi ma suna de la service allview ca reparatia ma costa 500 ..Cum naiba sa dau 500 ron pe reparatie cand telf a costat nou 440 ron .intradevar ma asteptam sa platesc un 200-300 ron dar cum dracu sa platesti service-ul mai mult decat pretul telefonului...Rusineee firmei Allview..mai am un telf Allview jur ca il vand sa nu mai aud de firma asta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
candrei Posted January 7, 2016 Report Share Posted January 7, 2016 Cine crezi ca ți-l cumpără? Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk Innoxius 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndreiMSX Posted January 26, 2016 Report Share Posted January 26, 2016 Si eu sunt un alt posesor de Allview, NEMULTUMIT. Am achizitionat in Decembrie 2014 un X2 Soul Mini iar imediat dupa au inceput sa apara problemele. Din februarie 2015 a inceput marea problema.. butonul capacitiv din stanga jos a inceput sa se apese in mod repetat singur. Se autodeclanseaza la un interval de 2/3 zile iar pentru a intelege mai clar cum se manifesta, ei bine se apasa cam de 10 ori pe secunda in continuu timp de 10/15 minute. In acest timp telefonul nu poate fii folosit.. A fost dus prima oara in garantie in mai 2015, s-a resoftat, l-am primit inapoi, aceeasi problema.. L-am trimis iar prin iulie, primit inapoi, aceeasi problema.. Trimis iar in octombrie, aceeasi problema. IN TOTAL DE 3 ORI, FARA NICI UN SUCCES! Ba mai mult, din Noiembrie 2015 nu mai functioneaza nici camera foto principala, aceasta facand toate pozele si filmarile cu dungulite subtiri si dese de culoare mov. Nu stiu ce sa mai fac, daca il trimit in service iar, nu fac decat sa stau fara telefon 2 saptamani pentru ca problema sigur nu se va rezolva. Ma gandesc serios sa sesizez OPC, poate asa imi vor repara sau inlocui telefonul.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lajos Posted January 27, 2016 Report Share Posted January 27, 2016 Inca un posesor allwiev nemultumit Am achizitionat si eu V1 viper i anul trecut,de atunci am folosit doar sim1,acum am vrut sa mai folosesc o cartele sin sim2,aici a venit surpriza,cartela nu inra. Am trimis telefonul la Brasov in garantie,raspunsul a fost placa de baza exfoliata,pini rupti,telefonul scos din garantie pentru folosire neadecvata> Aici a luat sfarsit colaborarea mea cu allwiev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex1974 Posted February 8, 2016 Report Share Posted February 8, 2016 (edited) LA ALLVIEW E CA LA NEBUNI Buna ziua am cumparat de la dvs. un telefon Smartphone Allview S3 Sign in luna noiembrie a anului trecut Amprenta nu a functionat din start Butonul de volum pe plus s-a defectat Cand culisez lacatelul de deblocare a ecranului nu raspunde la comenzi (cand este conectat la internet )In urma discutiilor avute cu administratorul contului dvs. de facebook am trimis telefonul catre dvs. , dumnealui comunincandu-mi ca nu costa nimic transportul.Astazi 8 feb. 2016 curierul a ajuns la dvs. si ati refuzat ridicarea acestuia mai exact refuz de plata Am luat legatura prin telefon cu un consultant de al dvs. , el comunincandu-mi sa sun la fan curier sa primesc coletul inapoi la Iasi apoi sa fac alta comanda pentru a trimite coletul cu telefonul spre dvs. FOARTE TAREAwb fan curier 82011006Sper rezolvarea problemei pe cale amiabila , mentionez daca coletul se va intoarce o sa am de platit peste 60 leiDiscutia avuta cu administratorul contului dvs. de facebook: Ro EcocoBuna ziua ma numesc Alexandru marius am cumparat telefonul Allview E3 Sign de la mediagalxy in luna noiembrie a anului trecut. Amprenta nu a functionat din start cea ce nu ma deranjeaza prea mult. Dupa 2 luni de utilizare butonul de volum pe plus functioneaza defectos.nu ma deranja nici acest aspect. Astazi din pacate cand culisez lacatelul pentru deblocare nu mai raspunde .deja sant nervos. Da stiu raspunsul dvs.sunati la nr. Nu stiu care .eu sun problema este CE FAC FARA TELEFON 2 SAPTAMANI . DORESC BANII INPOI SA ANLOCUIREA PRODUSULUI. Mentionez telefonul a fist cumparat online. Astept si eu un raspuns din partea dvs. Allview MobileBuna ziua, Va multumim pentru ca ati ales produsele Allview. Pentru a solutiona situatia dumneavoastra,trebuie ca produsul sa ajunga in service-ul nostru autorizat SC Visual Fan SRL Str. Brazilor, nr 61, Brasov Produsul trebuie insotit de urmatoarele documente: • certificatul de garantie in original • copie dupa factura fiscala • este important sa puneti in colet si un bilet in care sa mentionati defectele reclamate si doleantele In momentul in care produsul este pregatit pentru a fi trimis la noi,va rugam sa ne furnizati datele dumneavoastra de contact (nume,adresa,numarul de telefon) pentru a emite o comanda curierului in vederea ridicarii produsuluiInformatii suplimentare legate de conditiile de acordare a garantiei pentru produsele Allview sunt disponibile la adresa:http://allview.ro/certificat-de-garantieNu ezitati sa ne contactati daca va sunt necesare informatii suplimentare Certificat de garantieDefault Descriptionallview.ro Ro EcocoMultumesc pentru raspuns .o sa va trimit datele cat de curand. Mentionez ca am 2 minori care ai intretin la scola si am facut un efort financiar pentru a cumpara acest telefon. Nu doresc pomana vreau rezolvarea problemei cat mai repede. Maine va trimit datele . Ro EcocoBuna ziua . Curierul poate veni sa ridice telefonul la urmatoarea adresa:XXXXXX Allview MobileBuna ziua , Comanda catre firma de curierat va fi emisa. Daca nu veti fi contactat in 72 de ore va rugam sa ne contactati. Ro EcocoOk. Ro EcocoO ultima intrebare.am ceva de plata la curier ? Allview MobilePentru produsele in garantie nu se achita nimic. Ro EcocoBuna da au venit cei de la fancourier si a ridicat coletul cu telefonul.in colet sant atasate factura si hartia pe care am scris defectele.multumesc. Allview MobileBuna ziua, Ofera-ne un numar awb pentru a urmari situatia. Ro Ecoco82011006 (va rog sa ai schimbati softul o ia de nebun cand sant conectat la internet multumesc) Ro EcocoAm urmarit awb si vad ca sa dat REFUZ PLATA TRANSPORT probabil se intoarce coletul. Ro Ecoco Ro Ecocoda am vorbit cu un operator zice ca sa vin coletul inapoi la Iasi si apoi sa al trimit inapoi la dvs. VA BATETI JOC DE OAMENI O SA DESCHID O PAGINA DE FACEBOOK SPECIAL PENTRU VOI CU CEI NEMULTUMITI SI VAD CA SANT MII IN ROMANIA .BATAIE DE JOC Ro EcocoMau sunat cei de la fancourier coletul este la ei in depozit si sta 10 zile o sa am de plata peste 60 lei returul . Nu inteleg de ce ma puneti sa trimit coletul aiurea Astept un raspuns din partea dvs.tacerea nu rezolva nimic. 08/02/2016 1:42 pm Stimate domn,Comanda catre curier a fost facuta de noi?Cu respect, Daniel SarbuReprezentant Departament Suport & ServiceOffice: +4(0)268 336 663 Website:www.allview.ro 08/02/2016 1:46 pm Alexandru MariusDa de dvs.08/02/2016 1:53 pm Stimate domn,Nu se poate sa facem noi comanda si sa vina cu ramburs coletul.Dupa ce intrati in posesia coletului anuntati-ne pentru a emite noi comanda catre firma de curierat.Cu respect, Daniel SarbuReprezentant Departament Suport & ServiceOffice: +4(0)268 336 663 Website:www.allview.ro 08/02/2016 1:54 pm Alexandru Marius Allview MobileBuna ziua , Comanda catre firma de curierat va fi emisa. Daca nu veti fi contactat in 72 de ore va rugam sa ne contactati. 08/02/2016 1:56 pm Alexandru Marius Allview MobileBuna ziua , Comanda catre firma de curierat va fi emisa. Daca nu veti fi contactat in 72 de ore va rugam sa ne contactati. 08/02/2016 1:58 pm Alexandru Mariusce facem domnule vorbim ca la radio erevan uitati mai jos Allview MobileBuna ziua , Comanda catre firma de curierat va fi emisa. Daca nu veti fi contactat in 72 de ore va rugam sa ne contactati. Ro EcocoOk. Ro EcocoO ultima intrebare.am ceva de plata la curier ? Allview MobilePentru produsele in garantie nu se achita nimic. 08/02/2016 2:14 pm Stimate domn,A ajuns coletul in posesia dumneavoastra?Vom verifica aceasta situatie dar avem o intrebare:Dumneavoastra nu ati fost informat ca acest colet se va trimite cu ramburs?Cu respect, Daniel SarbuReprezentant Departament Suport & ServiceOffice: +4(0)268 336 663 Website:www.allview.ro 08/02/2016 2:20 pm Alexandru Mariuscum sa ajunga domnule coletul la mine daca eu sant din IASI COLETUL ESTE IN BRASOV NU AM FOST INFORMAT DE NIMEN AVETI AMATORI PE PAGINA DE FACEBOOK ?CUM ADICA CU RAMBURS ?IDEIA ESTE SA MERGA CINEVA SA RIDICE COLETUL DE LA FANCURIER BRASOV SA NU SE INTOARCA ,PANA LA URMA PLATESC EU TRANSPORTUL DUPA CE REZOLAVTI DEFECTELE TELEFONULUI. 08/02/2016 2:38 pm Stimate domn,Oferiti-ne numarul awb pentru a face mai multe verificari.Cu respect, Daniel SarbuReprezentant Departament Suport & ServiceOffice: +4(0)268 336 663 Website:www.allview.ro 08/02/2016 2:39 pm Alexandru Marius82011006 fancourier08/02/2016 3:02 pm Stimate domn,Vom redirectiona produsul catre noi iar situatia va fi tratata conform.Cu respect, Daniel SarbuReprezentant Departament Suport & ServiceOffice: +4(0)268 336 663 Website:www.allview.ro 08/02/2016 3:37 pm Alexandru MariusNU INTELEG situatia va fi trata conform?deci sa inteleg ca cineva va ridica telefonul si in cele din urma va fireparat . OKVA ROG DUPA CE VA FI REPARAT SA FIE TRIMIS CU CHELTUIELILE DE TRANSPORT SUPORTATE DE MINE DACA ASTA E MAREA PROBLEMA.08/02/2016 3:44 pm Stimate domn,Nu veti suporta niciun cost pentru un produs in garantie.Cu respect, Daniel SarbuReprezentant Departament Suport & ServiceOffice: +4(0)268 336 663 Website:www.allview.ro 08/02/2016 3:53 pm Alexandru MariusDeci nu va mai inteleg .atunci de ce cand a venit coletul dimineata la firma dvs. nu ati ridicat coletul ???? deci pe facebook ma pune sa trimit datele sa poata face ei comanda la curier. vine curierul ridica coletul ajunge la ei si refuza ridicarea coletului INCREDIBIL. Edited February 8, 2016 by Alex1974 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sp1tfire Posted February 8, 2016 Report Share Posted February 8, 2016 Intrebarea e: curierul caruia i-ai predat telefonul a venit la cererea AllView sau a venit chemat de tine? Din discutia haotica n-am inteles, iar reprezentantul de pe Facebook exact asta ti-a zis de prima data: sa astepti sa trimita ei curierul la tine, nu sa-l trimiti tu cu plata ramburs Sent from my LG G3-D855 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.