Clicky

Jump to content

Probleme cu produse Allview trimise in service


Recommended Posts

Ai scos un pret bun intrucat pe un Galaxy S4/S5 un display cu touchscreen costa 500+ lei. Nu mi se pare exagerat.

 

So, nu se mai ocupa visual fan de garantia Allview?

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

 

 

       In situatia mea nu se punea problema de garantie pt ca era soc mecanic ! presupun ca Visual Fan se ocupa de garantie , eu doar am ales oferta cea mai buna dintre cele 7 firme la care am trimis mail-uri 

 

      In rest vreau sa mentionez ca am fost foarte multumit de modelul X1 Soul , pana sa il sparg a functionat ireprosabil ! si sotia mea are V1 viper I si e supermultumita de el ! are cam 6 luni si a functionat perfect pana acum 

Link to comment
Share on other sites

Ma alatur si eu problemelor expuse de voi in speranta ca vom fi utili cuiva care doreste sa achizitioneze in viitor produse allview.

Am 4 produse de la allview cumparate de-a lungul timpului un telefon P3 alldro, o tableta viva i8, o tableta ax4 nano si un viper v1s.

Pana in acest moment doar tableta ax4 nano nu a ajuns in service.

Si nu pot intelege de ce mai exista acest service pentru ca cel putin in cazul meu nu au reusit sa repare nimic pana acum.Tableta viva i8 si p3 dupa 2-3 drumuri in service si discutii interminabile la telefon cu operatorii de la allview au fost schimbate (este adevarat ca de cand au fost schimbate nu au mai avut probleme).

In momentul de fata am probleme cu telefonul viper v1 s care in data de 23 august nu a mai vrut sa porneasca, l-a ridicat curierul in data de 25 si l-am primit astazi in data de 10 septebrie si binenteles ca si in celelalte cazuri este reparat de mantuiala , acum nu mai are semnal pe nici un sim, iar operatorul callcenter imi spune sa-l mai trimit in service inca o data pentru 15 zile pentru ca asta este alta problema (desi asa a venit din service "reparat"). Din pacate 2 zile nu sunt acasa si va trebui sa-l trimit luni (oare si acum il vor repara tot de maintuiala si cand se intoarce va trebui trimis alte 15 zile la service?, o fi firesc sa mai astept alte 15 zile? In conditiile in care telefonul a costat 1100 lei

Scuze pentru povestea lunga dar poate cineva citeste si trage concluziile corespunzatoare. Eu cu siguranta sper sa fi inteles ce trebuia sa inteleg de la primul produs adica sa ma reorientez spre alte produse su fiabilitate si service corespunzator.

Multumesc celor care au avut rabdarea sa citeasca randurile de mai sus, simteam nevoia sa ma descarc oarecum!

P.s. Ma intreb totusi daca aceasta firma monitorizeaza cumva cat la suta din produse ajung in service cate revin si de cate ori. Poate doar am eu ghinion, sau nu

Link to comment
Share on other sites

"quoted @teoX"

 

Păi ce are slotul pentru SIM?

 

Sent from Galaxy S6 Edge+

 

Nimic, e functional.

...aaaa! Scuze.

Conform cu procesul verbal e defect si motiv de anulare a garantiei.

 

Am facut ceva pentru care acum ma felicit: am filmat si cind am facut pachetul si l-am trimis si cind l-am primit.

Cind l-am primit: pachetul de la Cargus virgin - desfacere - teste - inclusiv cind ii pun cartelele SIM si-l testez (in background fiind procesul verbal din imaginea de mai sus).

As putea sa-l pun online dar apar numerele de telefon personale si pe care nu doresc sa le fac publice.

Da' poate gasesc o solutie...

Edited by teoX
Link to comment
Share on other sites

Ma alatur si eu problemelor expuse de voi in speranta ca vom fi utili cuiva care doreste sa achizitioneze in viitor produse allview.

Am 4 produse de la allview cumparate de-a lungul timpului un telefon P3 alldro, o tableta viva i8, o tableta ax4 nano si un viper v1s.

Pana in acest moment doar tableta ax4 nano nu a ajuns in service.

Si nu pot intelege de ce mai exista acest service pentru ca cel putin in cazul meu nu au reusit sa repare nimic pana acum.Tableta viva i8 si p3 dupa 2-3 drumuri in service si discutii interminabile la telefon cu operatorii de la allview au fost schimbate (este adevarat ca de cand au fost schimbate nu au mai avut probleme).

In momentul de fata am probleme cu telefonul viper v1 s care in data de 23 august nu a mai vrut sa porneasca, l-a ridicat curierul in data de 25 si l-am primit astazi in data de 10 septebrie si binenteles ca si in celelalte cazuri este reparat de mantuiala , acum nu mai are semnal pe nici un sim, iar operatorul callcenter imi spune sa-l mai trimit in service inca o data pentru 15 zile pentru ca asta este alta problema (desi asa a venit din service "reparat"). Din pacate 2 zile nu sunt acasa si va trebui sa-l trimit luni (oare si acum il vor repara tot de maintuiala si cand se intoarce va trebui trimis alte 15 zile la service?, o fi firesc sa mai astept alte 15 zile? In conditiile in care telefonul a costat 1100 lei

Scuze pentru povestea lunga dar poate cineva citeste si trage concluziile corespunzatoare. Eu cu siguranta sper sa fi inteles ce trebuia sa inteleg de la primul produs adica sa ma reorientez spre alte produse su fiabilitate si service corespunzator.

Multumesc celor care au avut rabdarea sa citeasca randurile de mai sus, simteam nevoia sa ma descarc oarecum!

P.s. Ma intreb totusi daca aceasta firma monitorizeaza cumva cat la suta din produse ajung in service cate revin si de cate ori. Poate doar am eu ghinion, sau nu

 

 

Iti doresc multa rabdare, mie mi-a spus doamna de la relatii clienti RDS ca nu a mai intalnit Allview Viper S defect. (vezi postul meu mai sus )

In service la RDS in fata mea erau 5 persoane cu telefon allview defect, iar dupa mine au mai intrat 3 persoane tot cu telefoane allview in mana.....

Edited by Csatari Andrea
Link to comment
Share on other sites

Ma mir ca nu se creeaza un curent mai puternic de opinie avand in vedere ca defectele constatate si reclamate de noi toti clientii allview depasesc ingrijorator un procent normal de defectiuni si ca deja sunt in joc sume mari, foarte mari de bani incasate de allview pe telefoane defecte!!!! Vandute ca fiind bune!! Peticite. Stim si cum il cheama pe manager. Peticite!

 

Masinile sunt chemate in service pentru defectiuni. Telefoanele de ce nu? Nu sunt ieftine deloc, mai akes ca riscul sa fie defect e mai mare decat probabilitatea sa functioneze

Edited by Mirela Codeus
Link to comment
Share on other sites

Mi-am cumparat in luna ianuarie 2015 un allview x1 xtreme cu aproape 2000 lei,in luna septembrie telefonul nu se mai aprindea deloc dupa ce aprox. 2 zile touchscreenul functona defectuos (nu puteam raspunde la tel,nu puteam sa il deblochez,nu il puteam inchide etc... )buuuuuuuuuuuun...l-am dus la garantie in brasov si dupa 14 zile primesc un mesaj ca nu am folosit telefonul corespunzator si ca daca sunt de acord sa il repare pt. suma de 1525 LEI !! 1525 LEI ???!!!! telefonul arata ca nou a fost tinuta doar in husa pe spatele telefonului inca mai am folia originala nici o crapatura sau zgarietura garantie inca 17 luni si trebuie sa platesc 1525 de lei in timp ce la emag unul nou costa 1300 LEI???voi suna la opc si alte organe abilitate sa vedem ce spun si domnii de acolo ca personal mi se pare bataie de joc in ultimul hal....rusine !

 

PS: TELEFONUL DE CAND L-AM CUMPARAT NICI MACAR MUFA JACK NU MERGEA 

Link to comment
Share on other sites

Cu toate ca e riscul sa mă repet , după ce am făcut plângere la fostul OPC , după ce a trecut termenul legal am sunat și cel care "ancheta" plângerea mea mi-au dat sa vorbesc cu o persoana care ar fii reprezentantul Allview! Ce să mai înțeleg? Ca sunt mâna în mână? Ca reparația telefonului mă costa 500 ron iar unul nou e 700 ăsta e nesimțirea lor specifică , a se vedea și ceilalți care au pățit la fel!

 

Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Cu toate ca e riscul sa mă repet , după ce am făcut plângere la fostul OPC , după ce a trecut termenul legal am sunat și cel care "ancheta" plângerea mea mi-au dat sa vorbesc cu o persoana care ar fii reprezentantul Allview! Ce să mai înțeleg? Ca sunt mâna în mână? Ca reparația telefonului mă costa 500 ron iar unul nou e 700 ăsta e nesimțirea lor specifică , a se vedea și ceilalți care au pățit la fel!

 

Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapat

sa inteleg ca nu mai am nici o sansa cu telefonul?

Link to comment
Share on other sites

Deci... daca sunteti echilibrat, aveti vointa, nu va lasati batuti de problemele ivite si stati bine psihic... consultati pagina disponibila mai jos

http://www.just.ro/MinisterulJusti%C8%9Biei/Listapersoanelorautorizate/Expertijudiciari/tabid/160/Default.aspx

Introduceti la cautare "Electronica" si alegeti o persoana cit mai aproape de voi.

 

Ceea ce doriti se numeste "expertiza tehnica extrajudiciara" si efectuata de un expert tehnic autorizat de Ministerul Justitiei, o puteti folosi atit la ANPC, cit si contra vinzator / service / ANPC, si chiar dupa, daca este cazul, intr-un proces civil / penal.

Celui ce-l contacti prezentatii date reale, fapte si acte intr-un mod cit mai obiectiv posibil. E posibil (sau nu) sa fiti uimiti de ceea ce veti afla si solutiile sa fie mult mai simple si eficiente.

 

Aveti curaj si nu va lasati intimidati de denumiri oficiale.

Link to comment
Share on other sites

Dupa 20 de zile m-au sunat sa vin sa ridic telefonu....telefonul mi-a venit cu ecranul dezlipit si butonul de power on/off stricat...cum e posibil asa ceva? si cand le-am spus sa imi dea in scris cum mi-a venit telefonul au zis ca nu au ce sa imi dea ei ca nu ei lau dezlipit ci firma de service care e in bucuresti.Mi-au trmis niste poze alb-negru sa-mi arate ce socul pe care cica l-am facut eu nu se intelegea nimica din ele...saptamana asta o sa merg cu inspectorii opc si daca nici asa nu se rezolva o sa se ajunga la judecata.Nu e vorba de telefonul in sine ci de nesimtirea si bataia de joc!!

Link to comment
Share on other sites

Multumesc!
 

Deci... daca sunteti echilibrat, aveti vointa, nu va lasati batuti de problemele ivite si stati bine psihic... consultati pagina disponibila mai jos
http://www.just.ro/MinisterulJustiției/Listapersoanelorautorizate/Expertijudiciari/tabid/160/Default.aspx
Introduceti la cautare "Electronica" si alegeti o persoana cit mai aproape de voi.
 
Ceea ce doriti se numeste "expertiza tehnica extrajudiciara" si efectuata de un expert tehnic autorizat de Ministerul Justitiei, o puteti folosi atit la ANPC, cit si contra vinzator / service / ANPC, si chiar dupa, daca este cazul, intr-un proces civil / penal.
Celui ce-l contacti prezentatii date reale, fapte si acte intr-un mod cit mai obiectiv posibil. E posibil (sau nu) sa fiti uimiti de ceea ce veti afla si solutiile sa fie mult mai simple si eficiente.
 
Aveti curaj si nu va lasati intimidati de denumiri oficiale.

Multumesc frumos! voi face toate demersurile !

Edited by Innoxius
Scos citat
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru "like"-uri dar eu nu tin la asa ceva.

Faptul ca cititi ceea ce scriu si (poate) gasiti o informatie care sa va fie folositoare e benefic inclusiv mie.

 

Fiind in postura in care sunt, cind vad posturile referitoare la o parere vizavi de achizitionarea unui produs sub marca Allview, imi aduc aminte de copilarie / tinerete cind se cerea o parere referitoare la un film sau spectacol:

"- Bai, ai fost ? Merita vazut ?

- Frate, ce sa-ti zic... E tragi-comedie. Cind iesi plingi dupa bani, dar rizi de cei ce intra."

 

------------------

 

Revenind la subiect:

Am primit un telefon astazi la a 2-a trimitere in service (trimitere ce s-a facut la cererea celor de la Altex).

Eram intr-o sedinta. Am iesit si-am cautat un loc linistit sa aud ce mi se transmite. Cind mi-a zis despre ce e vorba m-a busit risul (sec / amar e adevarat) dar cu greu mi-am stapinit hohotele de ris.

M-am intors in biroul unde se tinea si le-am povestit colegilor. S-a dus naibi si sedinta si tot. Miine o tinem din nou.

Astept acum sa vina al 2-lea proces verbal de constatare.

 

Kafka, in unele privinte, era copil. Daca ar fi folosit un produs Allview sigur ar mai fi scris macar inca 2 carti.

(Fie vorba intre noi, trebuie sa ai multa vointa si timp disponibil sa le termii cap coada.)

Edited by teoX
Link to comment
Share on other sites

Buna ziua!

 

Revin cu noutati legate de aroganta celor de la Visual fan Brasov

Dupa ce am trimis a doua oara in service telefonul am eu nerusinarea ca dupa 2 saptamani sa sun sa intreb de starea telefonului.

Raspunsul operatorului a fost aceiasi poezie pe care am auzit-o deja cu totii "Este pe masa unui tehnician", dupa 2 saptamani.

In concluzie am 36 de zile de cand nu pot folosi acel telefon, iar ei nici macar nu sunt in stare sa-mi spuna daca "tehnicianul" ala a reusit sa-i scoata suruburile la amaratul ala de telefon!

 

Tot asa in prostia mea ma intreb cum poate dura o reparatie 15 zile fix la un telefon, sau cumva are legatura cu faptul ca vand un serviciu de reparatie in 5 zile in perioada de garantie (la omentul achizitiei produsului de nou poti achizitiona separat reparatia in 5 zile) ?

 

Nuuuu, nu cred ca pot face asa ceva, nu cred ca ar mai dormi noaptea in pat sa stie ca isi bat joc cu buna stiinta de clienti!

 

Oare o fi o practica comerciala corecta?

 

Rabdarea mea a ajuns la limita si astazi le-am facut o plangere la OPC. Din experientele anterioare cu OPC-ul am rezolvat rapid problema sper sa fie asa si de aceasta data.

 

Promit ca am sa "recomand" aceste produse fiabile si cu un serice excelent la toti cunoscutii !

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

Sunt un "fericit" posesor al unui telefon din gama Allview - V1 Viper S.

Cumparat anul trecut prin noiembrie de la Emag pot sa zic ca m-am bucurat de acesta telefon fara sa afiseze prea multe erori, desi camera foto este de o calitate indoielnica. Toate bune pana in septembrie cand pe un SIM nu mai aveam semnal.

Initial am crezut ca era o problema de la cartela deoarece o aveam de ceva timp. Am constatat ca nu cartelele erau problema ci telefonul. Am sunat la allview si a doua zi mi-a venit curierul sa il ridice.

Au trecut exact 15 zile de la sesizare pana ce primesc un sms surpriza: garantie anulata, cost reparatie aproximativ 600 ron plus taxe curier.

Raman tampit...sunt la sfinx telecom si intreb care e problema. Scurt: telefonul are urme de soc mecanic undeva in dreapta sus si au considerat ei ca datorita acestui soc s-a ars placa de baza si aceasta trebuie schimbata.

Nu sunt expert in electronice insa tind sa cred ca o placa de baza daca se arde ... nu ti se mai deschide telefonul nu ?

 Primesc peste cateva zile telefonul prin acelasi curier, cost transport 20 RON, cand deschid cutia, surpriza: telefonului ii lipseste un buton si nu se mai deschide deloc, nici nu mai reactioneaza cand il pun la incarcat. Iau legatura cu cei de la Allview, mesajul lor :

05/10/2015 3:45 pm   

Stimate domn,

Informatiile dvs au fost furnizate catre Sfinx Telecom. Vom reveni la dvs cu informatiile furnizate de catre acestia.

 

Sunt pur si simplu socat si nici nu stiu cum sa reactionez. 

Gen eu trimit telefonul cu o problema la un SIM, il primesc inapoi fara un buton si total nefunctional ... really ?

Nu sunt adeptul "fac reclamatie la protectia consumatorului", dar ce am patit nu cred ca are alta solutie ... :unsure:  

Link to comment
Share on other sites

 

 

Eu propun sa ne constituim intr-un grup, sa tinem legatura unii cu altii, sa facem plangere impotruva acestei societati, sa ne luam un avocat. Prea multe probleme! Prea sevrepeta situatii! Opc- ul nu vs face prea multe valuri daca reclamatiile vin cate una de la noi. Poate ne ajuta cineva mai in tema sa constituim acel "grup". Pentru ca asa si suntem..un grup de oameni care au probleme cu telefoanele allview si cu serviciile lor.

Edited by Innoxius
scos citat
Link to comment
Share on other sites

Da, ok, e doar din nepricepere, o sa fiu mai atenta. Care noi..adica voi..si care sunt rezultatele actiunii de grup asupra allview? Si daca sunt rezultate, eu de ce nu am problema rezolvata? Nu vorbesc despre ceea ce am apreciat deja la acest forum: faptul ca exista, ca ne putem expune problema, ca invatam unii de la altii, ca interveniti in multe din situatii si ne puneti in legatura cu reprezentanti allview pe privat

Dar..eu zuceam sa mergem mai departe

...sa ne constituim intr-o forma cu personalitate juridica, sa fim reprezentati. Eu consider ca ceea ce se intampla este grav. Volumul de reclamatii nerezolvate este mare, felul in care sunt tratate situatiile de catre allview si visual fan sunt sub demnitatea noastra.

Edited by mirela
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use