Clicky

Jump to content

Probleme cu produse Allview trimise in service


Recommended Posts

Rugaminte, in atentia Administratorului!

Domnule administrator, va rog mult luati legatura cu cei de la Allview pentru ca nu mai stiu cum sa abordez problema cu telefonul meu. Daca mai stiti, a fost in service la ei cu probleme de descarcare a bateriei in mai putin de 30 secunde din momentul in care ajunge la nivelul de 15%. Si a fost tinut 17 zile. Si mi l-au trimis inapoi numai dupa ce am sunat. A mers doua saptamani!! PROBLEMA A REVENIT. Nu a fost reparat!

Nu imi permit sa tot trimit telefonul in service si apoi sa astept doua saptamani!! telefonul imi trebuie, de aceea l-am si cumparat, pentru ca imi trebuie! Este innaceptabil sa stau mereu in coada service-ului Allview! Este innaceptabil ca o firma care are un asemenea brand sa isi pastreze o pozitie favorabila pe piata atata vreme cat produsele sunt atat de proaste si serviciile la fel!!! Trebuie sa afle lumea. Iar eu vreau sa imi fie schimbat telefonul. Sfatuiti-ma! puneti-ma in legatura cu un reprezentant Allview. Nu o sa las lucrurile asa! Nu se poate!

Buna ziua ,

 

 

Avem rugamintea de a ne comunica in privat datele personale atat cat si cele ale produsului  pentru a face toate verificarile necesare .

Link to comment
Share on other sites

Am contactat pe PM oficialul Allview de aici, asteptam raspuns :) Sper ca veti rezolva amiabil

Deio, nu m-a contactat nimeni deocamdata. Am scris si pe pagina lor de sesizare si nu au raspuns. Sper, ca si tine, ca se va rezolva amiabil. Asa este corect. Am platit pe ceva care nu functioneaza! Astept inca. II consider inca de buna credinta pe cei de la Allview.

Link to comment
Share on other sites

Rugaminte, in atentia Administratorului!

Domnule administrator, va rog mult luati legatura cu cei de la Allview pentru ca nu mai stiu cum sa abordez problema cu telefonul meu. Daca mai stiti, a fost in service la ei cu probleme de descarcare a bateriei in mai putin de 30 secunde din momentul in care ajunge la nivelul de 15%. Si a fost tinut 17 zile. Si mi l-au trimis inapoi numai dupa ce am sunat. A mers doua saptamani!! PROBLEMA A REVENIT. Nu a fost reparat!

Nu imi permit sa tot trimit telefonul in service si apoi sa astept doua saptamani!! telefonul imi trebuie, de aceea l-am si cumparat, pentru ca imi trebuie! Este innaceptabil sa stau mereu in coada service-ului Allview! Este innaceptabil ca o firma care are un asemenea brand sa isi pastreze o pozitie favorabila pe piata atata vreme cat produsele sunt atat de proaste si serviciile la fel!!! Trebuie sa afle lumea. Iar eu vreau sa imi fie schimbat telefonul. Sfatuiti-ma! puneti-ma in legatura cu un reprezentant Allview. Nu o sa las lucrurile asa! Nu se poate!

Buna ziua ,

 

 

Avem rugamintea de a ne comunica in privat datele personale atat cat si cele ale produsului  pentru a face toate verificarile necesare .

Link to comment
Share on other sites

Mai trimit odata sesizarea, in speranta ca se va raspunde :) Chiar acum am sa contactez pe PM

Draga Deio, imediat dupa ce ti-am scris, m-a contactat un reprezentant Allview. Am crezut ca se vede pe forum ca am fost cautata. Deocamdata comunic date personale si se fac verificari. Te tin la curent.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca daca l-ai luat online se poate face mai usor, oricum legea spune ca in termen de 48 produsul poate fi inapoiat fara explicatii, dar el trebuie sa fie bun de repus la vanzare, adica cu ambalaj intact, fara zgarieturi si binenteles sa functioneze, iat 2 ani este garantia, mai must nu iti pot spune.


Cred ca daca l-ai luat online se poate face mai usor, oricum legea spune ca in termen de 48H produsl poate fi inapoiat fara explicatii, dar el trebuie sa fie bun de repus la vanzare, adiva cu ambalaj intact, fara zgarieturi si binenteles sa functioneze, iat 2 ani este garantia, mai must nu iti pot spune.

 

Am si eu acelesi probleme cu displayul la un amarat de M8 in garantie, mi-au trimis telefonul de la Ana la Caiafa de la service MagicComp. din Craiova la Brasov, la Bucuresti iar la Visual Fan la Brasov, tot timpul acelasi mail "telefonul se afla pe masa tehnicianului" deja a cam trecut mult timp, basca ca nu pot folosi abonamentul de RDS decat daca iau un alt telefon minim 3G, pt. un nimic de telefon care practic i-a costat 5-6E pe ei au cheltuit numai pe posta si inmagazinare plus timpul tehnicienilor cred ca 100-150E pana acum si cred ca vor mai cheltui si pe amenda de la Protectie ca prea isi bat joc de clientii lor.Mai bine il schimbau in sec. doi si-i schimbau ei displayul sau il foloseau ca piese si ieseau mai castigati Am mai avut si telefoane 2G si 3G si 4G si sincer asta e singurul care s-a stricat in ultimii 15 ani.A fost singura si ultima data cand am luat acest asa-zis telefon de la aceasta  mare firma "romaneasca"Cand am ajuns la Magic cei care colectaza telefoanele lor stricate, pur si simplu o data la 5 min. intra cineva care aducea sau sa intrebe de vreun telefon Allview defect luat de la RDS, binenteles pe oferta.Cereti chinezilor sa va puna niste piese mai de calitate in el chiar daca pe voi va costa un 5-10% in plus castigati mult prin scaderea cheltuielilor cu depanarea, transportul si reteau de distributie a acestora si prin imputinarea nr. de piese de schimb.Parerea mea e ca ne cam luati de prosti pe consumatorii romani.Eu unul asta vad!

Pana la urma el a sosit la Magic reparat, dar sincer, aceasta experienta ma face sa nu le mai cumpar deloc produsul "romanesc".Firma mama chineza  Gionee cred ca ar trebui sa puna niste piese mai bune in telefoane si mai mult sa-l schimbe pe loc , mai ales la promotiile cu providerii de telefonie unde isi iau banii pe loc, tragerea de timp si lipsa comunicarii cu clientul duce la pierderi mari!

Parerea mea  

Edited by adi19
Link to comment
Share on other sites

Si eu sunt foarte nemultumit de serviciile celor de la VISUAL FAN din Brasov.

Pe 21.07.2015 am cumparat un P6 Life cu un defect major:nu se incarca!...pe 22.07.2015 l-am trimis la VISUAL FAN prin URGENT CURIER...dupa 15 zile am inceput sa ii sun:dupa nenumarete raspunsuri identice date in sictir si la misto de operatori si o minciuna ca telefonul mi-a fost trimis...tot nu am un raspuns viabil la problema mea,iar dupa 23 zile calendaristice deja am intrat in panica si nu stiu ce sa fac...ANPC-ul este o solutie?

Sincer imi vina sa ma duc personal sa il ridic de la VISUAL FAN!!


P.S.:va recomand sa cititi cu atentie articolul intreg,in special Capitolul lll,Art. 11.(4)

http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/Lege%20nr.%20449(r1)%20din%202003.html


logo.png

Teodorescu florin -  Solicitarile mele (1) - Iesire cont

Solicitare #605617     Status Tichet: Open Departament: Service Data Creerii: 11/08/2015 11:34 am Nume: Teodorescu florin e-Mail: [email protected] Telefon: (076) 193-5101
Subiect:Buna ziua
Istoric
11/08/2015 11:35 am    Buna ziua.
Pe 21.07.2015 am cumparat de la RDS un telefon Allview P6 Life cu un defect (nu se incarca),iar pe 22.07.2015 l-am dus la Urgent Cargus ptr. a-l trimite la Visual Fan conform garantiei.
Dupa nenumarate telefoane in care operatorii mi-au dat raspuns ca telefonul este la ei in service si,mai rau,ieri pe 10.08.2015 unul dintre operatori m-a mintit zicandu-mi ca aparatul mi-a fost trimis de sambata prin curier,eu astazi 11.08.2015 dupa 21 zile de cand am trimis telefonul tot nu am primit un raspuns cert cand se va rezolva problema si daca se va rezolva!
Ptr identificare va trimit imei:356038060446234
Va rog sa ma contactati. 11/08/2015 1:09 pm    Stimate client,


Produsul se afla in verificari, urmeaza sa fie expediat catre dumneavoastra in cel mai scurt timp.




Cu respect,
Rosca Ioana
Reprezentant Departament Suport
S.C. VISUAL FAN S.R.L.
Office: +4(0)268 336 663
Website:www.allview.ro 11/08/2015 8:37 pm    Acelasi raspuns il am de cateva zile si deja imi pierd rabdarea,sunt foarte nemultumit de profesionalismul dvs.
Doresc cat se poate de urgent sa primesc acea hartie numita "negatie" in urma careia cei de la RDS&RCS sa imi dea alt telefon la schimb.
Eu pana vineri inclusiv TREBUIE sa am telefonul,deoarece plec ptr o perioada mare din tara si am nevoie de el.
In caz ca m-am facut inteles,va rog respectuos sa va puneti in locul meu si sa imi raspundeti cat se poate de sincer daca v-ar conveni sa fiti in locul meu,mai exact sa cumparati un produs trimis spre vanzare cu un defect destul de mare,sa il trimiteti la garantie a doua zi si dupa 3 saptamani in care ati dat multe telefoane sa vi se dea raspunsuri ambigui sau,mai rau,sa vi se raspunda in sictir si la misto de catre operatori.
Va multumesc si astept solutionarea cazului cat mai urgent! 12/08/2015 9:49 am    Simate domn,



Pentru produsul dumneavoastra se a acorda negatie.
Urmeaza sa fiti contactat telefonic de magazinul de achiztie in vederea solutionarii.



Cu respect,
Rosca Ioana
Reprezentant Departament Suport
S.C. VISUAL FAN S.R.L.
Office: +4(0)268 336 663
Website:www.allview.ro 12/08/2015 8:48 pm    Astept cu nerabdare sa fiu contactat.
Va multumesc.

P.S.:va recomand sa cititi cu atentie articolul intreg,in special Capitolul lll,Art. 11.(4)

http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/Lege%20nr.%20449(r1)%20din%202003.html 13/08/2015 10:06 am    Stimate domn,


In urma raspunsului furnizat de dumneavoastra, prezenta solicitare va fi inchisa.
In cazul in care pe viitor aveti nevoie de mai multe informatii, va rugam sa deschideti o noua solicitare.

Va multumim pentru intelegere!




Cu respect,
Rosca Ioana
Reprezentant Departament Suport
S.C. VISUAL FAN S.R.L.
Office: +4(0)268 336 663
Website:www.allview.ro 13/08/2015 10:11 am    ...ok,inchideti solicitarea...eu inca astept telefonul , nu m-a contactat nimeni!!!


 
Edited by Teodorescu Florin
Link to comment
Share on other sites

Probabil se referă la faptul că service-ul nu poate remedia defectul și negația ar fi un document prin care magazinul din care a fost cumpărat produsul, poate elibera un altul, în baza facturii produsului defect.

Cu acea negație se pot scădea ei de pe stoc cu un produs nou.

 

Send from non-Apple device and I'm proud of it: Note 4 SM-N910U

Link to comment
Share on other sites

Negatie de service. Din astea vad zilnic :D

Cand un service nu are piese de schimb sau depaseste termenul sau alte motive, poate oferi un act pentru a se storna produsul la distribuitor sau comerciant.

Acel act se semneaza de o unitate service autorizata si se numeste "negatie de service". :)

Link to comment
Share on other sites

Negatia este o ustensila prin care noi,cumparatorii de produse avem siguranta solutionarii cazului in maxim 15 zile calendaristice de cand am trimis produsul la garantie! Unui service autorizat nu ii trebuie atat de multe zile ptr. a stabili daca produsul este reparabil sau nu !

Orice vanzator are obligatia prin lege ca in 15 zile sa repare produsul,iar daca nu exista aceasta posibilitate (defect ireparabil sau lipsa piese schimb),sa il schimbe cu un altul nou.

 

Sfatul meu:daca cineva va mai trece prin ce am trecut si eu (cu siguranta vor mai fi multi altii,fiindca inca traim intr-o tara cotata ca fiind din lumea a lll-a !),sa citeasca bine legea 449/2003  ( http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/Lege%20nr.%20449(r1)%20din%202003.html) , si sa se duca frumos la ANPC ca sa faca plangere ...va garantez ca o sa fiti uimiti de rapiditatea rezolvarii cazului !

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Buna ziua,

 

Cu aceeasi problema ma lupt si eu, am achizirionat un telefon Allview Viper S in aug 2014 de la RDS Satu Mare;

in data de 15.07.2015 am anuntat pe Allview Helpdesk ca telefonul comaseaza numerele la intamplare si se resetaza singur. Am primit raspuns ca trebuie efectuat update-ul pentru acest model. Dupa update telefonul se reseta in continuare singur, se comasau numerele din agenda, ba chiar au disparut TOATE numerele din agenda de mai multe ori. In data de 30.07.2015 am anuntat din nou problemele intampinate la care s-a raspuns cu imbinare contacte ..... din nou mail ca nu am imbinat contacte... .

raspuns Allview : "Pentru a solutiona situatia dumneavoastra, trebuie ca produsul sa ajunga in service-ul nostru autorizat;",

in data de 07.08 a plecat telefonul spre service, cu precizarea de la Dansii ca perioada de service este intre 1-15 zile calendaristice. De atunci nu am telefon. (intre timp i-am rugat si eu sa urgenteze situatia, deoarece plecam din tara si am nevoie de telefon, fara rezultat)

in data de 20.08 am primit o instiintare

 
"Stimata doamna,

In cazul de fata s-a acordat negatie pentru acest produs .
Vom reveni cu copia documentului aferent dupa intocmirea acestuia .
Cu aceasta copie trebuie sa va adresati magazinului de unde ati achizitionat produsul pentru solutionare.

Cu respect,
Daniel Sarbu
Reprezentant Departament Suport
S.C. VISUAL FAN S.R.L.
Office: +4(0)268 336 663
Website:www.allview.ro

Pana, azi 31.08.2015 nu am primit nici un document, am incercat sa aflu informatii telefonic, dar raspunsul standard a fost : "in cel mai scurt timp se va rezolva problema Dvs" si "in cel mai scurt timp se va emite documentul....", Care este cel mai scurt timp posibil legal?

Chiar nu se poate solutiona o problema de acest gen doar cu implicarea ANPC-ului?

 

Dupa acelasi e-mail transmis si catre Helpdesk am primit la ora 14 (31 aug 2015) o instiintare cu negatiea intocmita in data de 26.8.2015.

Cu acest document m-am prezentat la magazinul RDS unde a trebuit sa depun o cerere pentru inlocuirea produsului, deoarece ALLVIEW NU comunicat si celor de la RDS negatia. Deci dupa ce am dat o gramada de bani pe produsul romanesc, mai astept pentru solutionare si la RDS, neavand telefon in aceasta perioada de 1 luna de zile.

 

update 10.09.2015

azi 10.09.2015 inca nu am telefon, la RDS se asteapta raspuns de nivel 4 (nu stiu ce inseamna nivel 4), dar doamna de la Relatii Clienti, foarte suparata mi-a spus ca ar trebui sa prezint mai multa rabdare ca e vorba de o suma mare.

Da intradevar e o suma mare, suma pe care am platit-o Eu. Suma mare pentru care de 6 saptamani nu pot folosi produsul. Mai astept "cu rabdare" pana luni, dupa care voi depune o plangere la OPC impotriva RDS si ALLVIEW.

Edited by Csatari Andrea
Link to comment
Share on other sites

Pentru cine nu stie sau cunoaste:

Cele 15 zile se scurg din momentul in care ati predat produsul pentru service  - pina ia primirea din nou in mina.

Cele 15 zile includ eventualele zile pentru transport. Cum o rezolva cu transportul vinzatorul cu service-ul e treaba lor.

In lege nu e prevazut nimic legat de cum, ce fac in spate "Vinzatorul" si "Firma de service" in perioada asta.

Nu exista motive legale de prelungire indiferent de motivele invocate.

Termenul este de 15 zile si punct.

 

In ce priveste service-ul celor de la Allview... cred ca imaginile de mai jos spun mai multe.

 

Telefonul a fost trimis cu "speaker defect" si s-a intors cu acelasi defect + garantie anulata din motivele din imagine.

Conform cu procesul lor verbal telefonul are "probleme majore" cu SIM-urile si "necesita placa de baza contracost".

Conform cu procesul lor verbal, produsul este defect intrucit "produsul se returneaza nereparat" deci...

 

 

 

 

 

 

Ba mai mult: "produsul nu prezinta vicii de fabricatie" ... atit doar... nu vede speaker-ul (speaker-ul sau traseul pina la el fiind defect).

Iconita cu speaker-ul din jumatatea de jos a imaginii ar trebui sa fie ALBA daca speaker-ul ar fi FUNCTIONAL.

post-7-0-98940900-1441673671_thumb.jpg

post-7-0-81114100-1441673672_thumb.jpg

Edited by Deio
corectat atasamente
Link to comment
Share on other sites

Ce sa spun , dupa ce revenise de la reparat, cu displayul schimbat, acum nu mai "citeste" simul, l-am dus la service din nou, sunt curios daca se strica si a treia oara in garantie ce face firma?fiind singurul telefon 3G pe care-l am nici nu pot beneficia de abonamentul Digi  (si asta de vreo 2 luni aproape, telefonul luat cu abonamentul respectiv fiind mai mult in service decat la mine).Cred ca telefoanele oferite cu abonamentele DIGI sunt mult mai proste decat Allview obisnuite, Parerea mea!

Link to comment
Share on other sites

Eu l-am luat de Altex.

Dupa ce a venit de la service cu ce scrie acolo, m-am dus la magazinul de unde l-am luat.

Le-am povestit aratindu-le actele ce si cum.

Mi-au zis ca nu au ce face.

In acel moment am scos telefonul si le-am spus pe romaneste "Bai, frate! Baga un ochi aici si zi-mi ce problema are telefonul asta!"

Dupa citeva butoane pe telefon s-a facut omul rosu la fata si nu reusea sa lege 2 cuvinte coerent.

 

 

Edit:

 

Trebuie sa tineti minte un lucru: daca ajungeti la OPC plingerea o faceti fata de firma de unde ati procurat produsul si nu fata de firma de service.

Firma de service nu are obligatii fata de "Cumparator". Conform legii, "Vinzatorul" este cel ce are obligatii fata de voi. Cu el va bateti.

Inainte de a junge la OPC, faceti o cerere scrisa catre Vinzator in care specificati ca service-ul nu si-a facut datoria in cele 15 zile si doriti:

1) schimbarea produsului cu altul nou identic;

2) alt produs in aceleasi valoare;

3) banii inapoi;

Negociati, fiti flexibili si motivati cit mai puternic alegerea facuta.

Si... cereti numar de inregistrare a cerererii... ceva "palpabil" daca ajungeti sa va adresati la OPC.

 

 

 

http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/Lege%20nr.%20449%28r1%29%20din%202003.html

Edited by teoX
Link to comment
Share on other sites

O fi cum zici tu.

Eu am reclamat service și am câștigat.

Pentru că mie paguba mi-a făcut-o service.

 

Q: Is this beef?

A: Of horse!

Link to comment
Share on other sites

Cea mai "palpabila" proba este sa purtati conversatia cu vanzatorul, frumos si civilizat, pe mailul personal, oricand se poate dovedi ca cel care a raspuns este Altex , spre exemplu si ca acesta a fost transmis de dvs. sau catre dvs., cutia de mail este un bun propriu si ESTE folosita ca proba.Altex chiar mi-a schimbat anul trecut un telefon care nu corespundea specificatiilor (le "umflasera" ei pe site)si le-am cerut sa-mi dea telefonul cu specificatiile de pe site sau banii inapoi, ceea ce s-a intamplat.Intre noi fie vorba n-am avut ce sa le reprosez, mi-au preluat mailul, au dat telefon l-am trimis inpoi pe banii lor, mi-au virat banii in contul specificat de mine, cu alte cuvinte au fost OK .

Edited by Deio
Scos citat post anterior
Link to comment
Share on other sites

Cea mai "palpabila" proba este sa purtati conversatia cu vanzatorul, frumos si civilizat, pe mailul personal

Daca faci referire la expresia "Bai, frate! Baga un ochi aici si zi-mi ce problema are telefonul asta!" sa stii ca inclusiv acele cuvinte au fost pronuntate cu un ton scazut, civilizat spre prietenesc. Cei cu care am discutat in magazin n-aveau nici o vina pentru situatia creata.

 

Pentru moment eu ma opresc aici cu discutia pe tema.

"Unele" din documentele emise si modul cum au fost folosite (dupa umila mea parere) intra sub incidenta Codului Penal si sunt alte persoane care sa stabileasca cit, ce si cum.

Link to comment
Share on other sites

Hai sa va povestesc cum sta treaba cu cei de la Sfinxtelecom dupa ce am trimis doua telefoane Allview x1soul cu display crapat  ( partener autorizat Allview ) 

      in cateva mail-uri dintre mine si ei : 

 

   Buna Ziua ! 

 
        Am un telefon Allview X1 soul la care am spart Display-ul si Touch-screen - ul  si l-am schimbat in localitatea de domiciliu (Oradea) la un service de telefoane dar acum se vede intunecata imaginea ( din soft e data la maximum luminozitatea) si as fi interesat sa il schimb din nou la firma dumneavoastra .
      Va rog frumos sa imi trimiteti o oferta de pret pentru a inlocui cele 2 componente (cu manopera inclusa ) 
 
          Astept un raspuns cat mai urgent 
    
             Va multumesc 
 
 
Raspuns sfinx telecom :
 
   Buna ziua,

 

In primul rand va multumim pentru mesajul dumneavoastra

 

Ne pare rau pentru situatia intampinata.

Sfinx Telecom este actualul centru service autorizat pentru produsele ALLVIEW, aflate atat in garantie cat si post garantie.Va asteptam pentru o constatare si o reparatie la sediul nostru din strada Oltetului, nr. 30, sector 2, Bucuresti- zona Parc Studentesc Tei, in incinta Sony ServiceProgram L-V, 9.00-18.00, S 9.00-14.00 sau in locatia din Mall Sun Plaza , program L-D 10.00-21.30.

 

Pentru modelul X1SOUL se schimba in ansamblu touch-display iar costul estimativ pentru solutionare este de 282 lei. Costul final pentru reparatie poate fi stabilit doar dupa ce produsul este constatat de catre un tehnician autorizat.

 

Pentru  mai multe detalii va stam la dispozitie.

 

Multumim

 

O zi placuta,

 

 
    Eu dupa ce primesc SMS cu suma de plata  468 lei pe bucata telefon  :
 
             Buna ziua ! 
 pentru telefonul cu cod IMEI : ................... Va rog frumos sa imi spuneti ce reprezinta suma de 468 lei deoarece in data de 28.08.2015 costul estimativ pentru schimbarea ansamblului touch-display pe care mi l-ati comunicat era de 282 lei ! 
 
   Raspuns Sfinxtelecom :
 
 
    Stimate domn Toma Alexandru ,

 

In primul rand va multumim pentru mesajul trimis.

 

Costul comunicat prin intermediul mail-ului anterior este unul strict informativ/estimativ si se poate modifica in functie de constatarea unitatii de service si in functie de pretul de achizitie al componentelor necesare din partea producatorului la momentul actual. Pentru acest model nu mai avem in stoc componenta la pretul comunicat anterior iar costurile de achizitie s-au modificat.

 

Luand in calcul aceasta situatie, in momentul in care ati luat hotararea expedierii produselor catre noi, v-ati auto asumat posibilitatea ca oferta initiala sa difere de cea finala. Indiferent de decizia dvs. de a repara sau nu produsele in discutie,receptionate in unitatea de service fara garantie, transportul si taxa de constatare sunt suportate de catre dvs.

 

Asteptam raspunsul dvs. in legatura cu aceste produse.

 

Va uram o zi placuta si va asiguram in continuare de tot suportul nostru in caz de nevoie.

 

 

    Eu cu nervii intinsi la maxim : 

 

 

         Nu cred ca pretul poate sa fie cu 70 % mai mult ! 

 Acest lucru este escrocherie ! 
  In plus pe site-ul dumneavoastra nu aveti "Termeni si Conditii" in care sa se specifice ca pretul poate creste de pe o zi pe alta ! 
  Nu era problema mea ca nu aveati in stoc piesele necesare si ca mi-ati ofertat solutionarea fara a cunoaste pretul producatorului ( trebuia sa ofertati doar dupa ce cunosteati pretul de achizitie de la producator) ! 
    Acum pentru a intra in posesia telefoanelor proprietate personala ma obligati sa platesc taxa de constatare , ceea ce nu mi se pare corect sa platesc pentru ca sa marit pretul reparatiei fata de oferta care ati facuto in data de 28.08.2015 
   Cand am luat hotararea de a trimite telefoanele la firma dumneavoastra mi-am asumat faptul ca daca sunt si alte defecte decat cele reclamate , pretul final poate sa fie mai mare decat cel estimativ 
  Pretul estimativ putea fi diferit numai daca se constatau si alte defecte ! 
   Din cauza faptului ca m-ati indus in eroare cu oferta eronata eu trebuie sa platesc 2 x 25 lei pentru transport (tur-retur) si 2 x 25 lei pentru "constatarea" facuta de firma dumneavoastra .  In total am fost pagubit de suma de 100 lei ( plus zilele in care a stat telefoanele la firma dumneavoastra) 
   Va rog sa trimiteti inapoi ambele telefoane Allview x1 soul ( IMEI : ................... si ..................) nereparate !
  am sa platesc toate taxele (de transport si de constatare) dar imi rezerv dreptul de a merge cu sesizare la Oficiul pentru protectia consumatorului ! 
       Va rog sa faceti factura pe : .............................

 

 

 

Raspuns Sfinxtelecom : 

 

      Stimate domn Toma Alexandru ,

 

Avem rugamintea de a accepta scuzele noastre pentru situatia creata!

 

In vederea finalizarii reparatiei produsului dumneavoastra, avem rugamintea sa ne confirmati acordul reparatiei contracost pentru suma oferita initial ca si cost estimative plus manopera – costul fiind de 282 lei+ manopera 50 lei.

 

Va multumim pentru intelegere!

 

O zi placuta,

 

 

    Eu deja victorios :))   :

 

             ok ! reparati cele 2 telefoane allview x1 soul ( imei :.................... si .......................... ) 

    va rog sa facturati catre : ....................................
                                             Oradea , jud. Bihor 
         Va rog sa confirmati costul total al reparatiei pentru cele 2 telefoane de 664 lei (TVA inclus) + taxe de curier 
 
       Va multumesc ! 
 
 
    Si din nou Sfinxtelecom :
 
 
              Buna ziua,

 

Va confirmam costul reparatiei celor doua produse avand valoarea totala de 664 lei (TVA inclus)+ taxe de curier.

In cursul acestei zile, in urma confirmarii acordului reparatiei contracost, se va putea plasa comanda componentelor necesare finalizarii reparatiei.

 

Multumim

 

O zi placuta,

 

 

 

 

            Tot am fost tepuit de 100 ron (pt.manopera) dar oricum s-a rezolvat rezonabil (sau cel putin sper pana e gata reparatia si am telefoanele in mana) 

      

Link to comment
Share on other sites

Bine ca ai reusit la pretul ala. Ridicarea pretului cu aproape 100% de pe o zi pe alta pare o faza de talcioc, nicidecum de o companie care se vrea a fi serioasa. Se mai mira de ce ii face lumea cu ou si cu otet.

 

Sent from my LG G3-D855

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use