Clicky

Jump to content

Probleme cu produse Allview trimise in service


Recommended Posts

Am si eu un Allview A5 Quad trimis in garantie pentru care am refuzat sa platesc costul reparatiei care era 70% din pretul telefonului si mi l-au trimis inapoi crapat in doua locuri. Sunt foarte neseriosi. Telefonul a facut probleme din prima saptamana de cand l-am cumparat. Garantia e minciuna! 

Link to comment
Share on other sites

Ce tara de c...t ! Cer 500 de lei reparația când telefonul costa 700 nou ! După ce fac reclamație la opc , inspectorul mai are puțin și mă cearta de unde am avut tupeul sa fac reclamație ! Cu toate ca că telefonul e scos din garanție pe 26.05 și constatarea e pe 28.05 și pentru ce? O zgârietură pe carcasă! Firma de 2 bani Visul Fan care se ocupa cu service-ul! Telefonul a fost de 3 ori în service cu exact aceeași problemă : lipsa semnal pe ambele simuri , se supraincalzeste de faci friptura pe el și se închide displayul! L-am trimis pe 12.05 în service și l-am primit pe 02.06 deci ei se șterg la fund cu legea care prevede 15 zile calendaristice ptr. orice reparatie?

 

Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk

Nu mai cumpărați produse de doi bani de la Allview

 

Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Am si eu un telefon trimis in service la Allview (Visual Fan). Telefonul este in garantie. Se implinesc 15 zile calendaristice de cand a ajuns la ei. Nu am primit nici un raport de service pana acum. Nu stiu nimic despre telefonul meu. Cum ma sfatuiti sa procedez? Le-am scris... "se afla pe masa tehnicianului". Ati trecut si voi prin situatii din acestea. ce rezolva o reclamatie la ANPC?

Edited by mirela
Link to comment
Share on other sites

Nimic nu rezolva! Pentru ca plângerea e trimisa direct la Brașov și acolo : o mana spală pe alta

 

Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk

Daca l-ai trimis in 12 mai, era in garantie. Tu ce ai reclamat la OPC ?

Ca pe certificatul de garanție e scos pe 26.05 și pe procesul verbal de constatare a defectului e 28.05 ! Ca l-am trimis pe 12.05 și l-am primit pe 02.06 ! Telefonul a fost a treia oară în service cu aceeași problemă : lipsa semnal pe ambele simuri, telefonul se supraincalzeste și se închide displayul dacă mă joc mai mult de 10 minute, bateria mă tine 3-4 ore ! când am vb cu ei au zis ca nu au putut sa dea de mine pe data de 28.05 sa mă întrebe dacă vreau sa repare telefonul fiind o minciuna sfruntata pentru ca eu am vb cu ei în aceeași zi 9 minute!

Nimic nu rezolva! Pentru ca plângerea e trimisa direct la Brașov și acolo : o mana spală pe alta

 

Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk

 

Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Atrag atentie toti detinatorilor de allview, puteti ramane usor fara telefon.

Practic daca le trimiti telefonul la garantie, ai mari sanse sa nu il mai vezi niciodata. Desi am discutat cu ei de nenumarate ori atat telefonic cat si electronic, am ramas fara telefon.

 

Raspunsul lor a fost ca l-au reparat, l-au livrat inapoi insa am dat adresa incompleta de livrare a telefonului, desi binenteles ca era completa pentru ca altfel nu il puteau lua de la mine.

 

Pur si simplu telefonul meu a disparut chipurile la curier, iar domnii de la allview nu si-au asumat nici o raspundere. Binenteles ca am facut reclamatie catre ANPC, insa sa vedem daca se mai poate face ceva.

Oricum e clar ca nu voi mai apela niciodata la vreun produs allview si o sa recomand tuturor sa sa aiba grija cu aceasta firma ce se poarta in cel mai clasic stil mioritic. Vorba reclamei - ce garantie domne? Care garantie?

 

ca sa nu fie nici un dubiu, pentru cei care au timp sa citeasca, atasez mesajele schimbate cu ei. Cititi si o sa va amuzati.

Imi pare rau ca nu ti-am citit postarea mai repede. Doar cand patesti incepi sa cauti ce au facut altii care au trecut prin situatii similare. Nu as mai fi cumparat telefon Allview. L-am trimis in service si nici dupa 15 zile nu am vreun semn de la ei despre stadiul servisarii.

 

Link to comment
Share on other sites

Mirela vezi pagina 14

cei de la service inclusiv visual-fan le scot din garantie legand-use

de orice

la mine dupa 3 zile de functionare nu a mai citit simul

si baietii de la service au spus ca are pinii care fac legatura intre sim si telefon rupti

explicatia a fost "utilizare necorespunzatoare" 

au tot plimbat telefonul cand la Bucuresti cand la Brasov in service vezi doamne pentru

o contra expertiza

nui nimic am reclamat vanzatorul (telekom) la opc si astept raspuns


Mirela vezi  ca daca trec 15 zile si nu iti da un raspuns sunt obligati prin lege sa iti inlocuiasca telefonul

cu unul nou 

eu am primit raspuns dupa 14 zile

Link to comment
Share on other sites

Dragilor! Nu sunt în măsură să mă pronunț, deoarece n-am avut ocazia să văd telefoanele voastre, dar trebuie să știți că niciun producător nu rezolvă gratuit garanția dacă telefonul e ciobit s-au se văd urme de căzătură. Investiți 20 de lei pentru o husă next time, să știți că vă scapă de muuulte neplăceri!

 

Sent from my A0001 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Dragilor! Nu sunt în măsură să mă pronunț, deoarece n-am avut ocazia să văd telefoanele voastre, dar trebuie să știți că niciun producător nu rezolvă gratuit garanția dacă telefonul e ciobit s-au se văd urme de căzătură. Investiți 20 de lei pentru o husă next time, să știți că vă scapă de muuulte neplăceri!

 

Sent from my A0001 using Tapatalk

Mai trist e ca snapanii astia de la AllView, care nici macar nu-si permit sa cumpere piese pentru service, anuleaza garantia pentru semne normale de uzura. Iar unele din defecte, chiar n-au treaba cu uzura sau cu ciobirea unui colt. Cea mai intalnita defectiune la jafurile AllView e mufa USB care cedeaza, iar ei iti anuleaza garantie pentru utilizare necorespunzatoare, de parca n-am sti sa ne incarcam telefoanele. Calitate 0, cumparate la kil de la fabrici dubioase din China si vandute la suprapret in Romania. N-as varsa o lacrima, daca ar da faliment AllView. Cu timpul s-or destepta si romanii sa nu le mai cumpere produsele. Saracia ii determine sa cumpere telefoane mai ieftine, dar nu degeaba e vorba aia ca sunt prea sarac sa cumpar lucruri ieftine. Am scris cam mult, caldura mare si imi creste tensiunea cand vad cum isi trateaza AllView clientii.

 

Sent from my LG G3-D855

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use