Clicky

Jump to content

Probleme cu produse Allview trimise in service


Recommended Posts

In urma reclamatiei mele la OPC ,m-ia fost schimbat produsu cu unu nou !

Perfect!

Doar ca produsul nou va avea acelasi defect sau poate mai multe.Nu-ti doresc asta dar asa se va intampla.

Cati sunteti multumiti de  aceste aparate?

Personal am terminat cu V.F. dar tot ma deranjeaza hotia, nesimtirea si incompetenta,indiferent de unde vin.

Link to comment
Share on other sites

Pai da , eu nu vad pe nimeni sa posteze pe pagina lor de facebook. Multi care se gandesc sa-si ia un telefon "romanesc" vor intra pe facebook inevitabil si se vor uita la comentarii , la pareri. Eu vad numai comentarii gen : "Cand un update?" , "al meu allview merge bine, de x ani il am". Nici nu sti ce sa crezi.

Link to comment
Share on other sites

"Nici nu stii ce sa crezi" pentru ca un produs nu il poti judeca dupa cate plangeri exista.

Indiferent de tipul de produs, ieftin sau scump, daca se strica, individual, faci parte din cei 2-3% RMA. Stiu ca este frustrant, dar nu exista un produs prost sau bun. Exista un "produs".

Nu putem afirma ca produsul "X" este prost pentru ca daca ar fi asa, producatorul l-ar retrage de pe piata. Chiar si daca multe RMA-uri se genereaza, acel produs vine in loturi, loturile urmatoare vor fi mai bune.

De aceea nu e bine sa fii printre primii care il ai :)

Reviziile ulterioare nici nu se arata la client ca sa nu frustreze primii clienti, desi ati auzit Apple si Nexus cu revizii noi, unii utilizatori s-au prins repede de diferente.

 

Asa si aici. Sigur, produsele Gionee/Allview nu sunt Apple sau Samsung, dar nu putem spune ca nu sunt bune de nimic pentru ca numarul de plangeri nu depaseste numarul de vanzari, nici macar nu acopera 10%

Voi stiti cate telefoane vand? Zeci de mii. Ia faceti un calcul, din 50.000, daca auziti 5.000 de plangeri, nu depasesc 2.5%

Ati numarat 5000 de plangeri pana acum? Plangeri reale?

 

Ok, ca sa nu le tin partea, ca sunt service si defect profesional bla bla :)), sa spun si faptul ca de cele mai multe ori, ca sa reduci costuri, treci cu vederea peste CTC de multe ori. Dar daca numarul de plangeri trece de un anume prag, sa zicem 3%, atunci CTC-ul creste drastic.

De aceea va zic, asteptati loturi urmatoare si asta e valabil la orice tip de produs din lume.

Atentie ca asta se intampla si la "casele mai mari" :D

Link to comment
Share on other sites

Nu ar fi probleme , dar observ ca toate plangerile au legatura cu garantia. Uita-te ce i-au facut lu' Seby , castiga si el telefon la mobilissimo , se strica , il trimite in service , "s-au gasit urme de apa...bla , bla , 300 lei" cam cat costa tot telefonul. Ce service e asta? Au 50k clienti lunar? Sa cumpere si piese de schimb pentru telefoane , n-or fi o avere si sa le repare , daca vor sa fie cu adevarat apreciati.

Ma amuz cand vad cate unu' ca intreaba " cand update la x telefon" si vine Allview: "nu avem aceste informatii" sau "nici noi nu stim".

Link to comment
Share on other sites

@Deio, ceea ce spui tu se aplica in cazul unor companii serioase. Samsung vinde milioane si nu are atatea plangeri. Sunt niste produse pentru care CTC-ul tinde spre 0 sau - 1, deci n-ai ce revizii sa astepti de la AllView.

 

Sent from my LG G3-D855

Link to comment
Share on other sites

Daca Gionee le face, automat are si Allview, nu? Doar daca au part-numbers diferit, adica Allview da comanda speciala si atunci da, nasol.

De aia multe Allview mor cu ROM-ul din fabrica, desi exista si unele modele actualizate, pentru ca OEM/ODM-ul le efectueaza pentru ale lor, iar cele rebrandate automat primesc si ele.

Link to comment
Share on other sites

Problema n-ar fi ca se strica. Orice telefon se poate strica, indiferent de brand. Dar cand vezi ca nu se onoreaza garantia si vin cu motive penibile pentru anularea garantiei, parca e un motiv in plus sa fugi cat de tare poti de brand-ul asta. Ultimul lor "flagship" se apropie de 2000 de lei ca pret. Pai in banii astia vreau sa beneficiez de un service impecabil, nu sa am parte de povestile de groaza care circula pe net.

 

Sent from my LG G3-D855

Link to comment
Share on other sites

Buna ziua,

 

       In data de 22.09.2013 cumpar 2 telefoane Allview V1 Viper de la DOMO Bacau total 2598 RON (numerar) - unul pt. mine unul pt. sotie !! Trebuia sa aeg intre S3 si V1 Viper - mi-a placut mai mult asta. Al meu prin luna ianuarie 2014 nu mai incarca, ma duc cu el la DOMO il predau pentru garantie! Sunt contactat de SFINX TELECOM Bucuresti si sunt anuntat ca e anulata garantia - telefonul a luat contact cu lichide si ca trebuie inlocuita placa de baza, refuz reparatia contrac sot si il trimite inapo la domo, ma duc sa il ridic de la domo surpriza carcasa in interior crapata !! Ma cert cu ei il trimit inapoi la sfinx si dupa 1 saptamana vine inapoi cu carcasa interioara schimbata dar fara difuzor si zgariat !!! Imi aduc aminte cam am facut poze inainte sa il predau pentru prima interventie si observ aceas hartie care isi schimba culoarea in caz de telefonul are contact cu lichide si la mine era alba cand l-am predat la domo acuma era rosie !! Reclamatie la ANPC / cearta cu domo si pana la urma in data de 03.03.2014 imi returneaza 1299 ron! mai dau o diferenta si cumpar o tabeta Allview Viva D8 si  un P5 Alldro 1348RON tot de la domo !! Sotia ramane cu tableta si p5 alldro eu cu v1 viper al ei !!! Toate bune si frumoase ! Ma trezesc prin decembrie 2014 prin Germania viper'ul nu mai incarca ... de unde garantie .. aveam nevoie de telefon si il repar la un service acolo ... relipre mufa micro-usb (garantie pierduta/telefon desfacut) bine zic asta este macar este reparat!  Prin ianuarie 2015 eram in Anglia telefonul iar nu incarca contaccte exfoliate de pe placa de baza nu se mai poate lipi, vorbesc cu ei la service refac traseul + / - .. trag doua fire si imi pun pe spate peste baterie reciver wireless si imi dau un pad, anuleaza mufa de incarcare , foarte bine wireless charging !!! Prin luna mai telefonul cand incarca cand nu incarca facea probleme, il lasam seara la incarcat pe pad si dimineata era ca la loto .. ori full ori zero !!! Ma duc la un service aici in Bacau si acesta a facut a incercat sa puna el o mufa si nu a mai reusit ... operatie reusita pacient mort (alta placa e baza zice acesta)!! Ma apuc si studiez Allview V1 Viper / Gionee Elife E3 / Blue Life Play / Fly IQ 4410 toate aceeasi problema este o greseala de proiectare din fabrica !!! Lucrez in domeniul auto ma ocup de garantii pentru masini noi sau piese !!! Apara greseli dar sunt facute aceste rechemari in service si probeme se remediaza !! Solicit celor de la Allview inlocuire placa de baza post garantie allview v1 viper !!! Am strans foarte multe informatii despre acest model de telefon si chiar daca voi cheltui mai multi bani decat ma costa reparatia telefonului respectiv 450 placa noua sau 100-150 v1 viper sh display spart placa buna voi merge in tribunal si ii voi da in judecata nu o sa ma las !! Am vorbit deja cu un avocat din bucuresti si a zis ca se rezolva chiar daca implica multe costuri / onorariu avocat / expertize tehnice / date tehnice si multe altele voi merge cat mai departe pentru simplu fapt ca la prima garantie am fost tratat in bataie de joc !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cea mai simpla variana sa imi trimita o placa de baza si sa faca recall la cei care au probleme cu acest tip de telefon !!!! Sotia acuma are un Allview Viper S 4G abia achizitionat si eu un Samsung Galaxy S5  :P 

 

 

 

IMG_20150618_190916.jpgIMG_20150618_191057.jpg

Link to comment
Share on other sites

Chiar dacă mă repet pt nu știu de cate ori......

Eu când cumpăr ceva apelez la nea gogu(google) ca să îmi fac o părere despre achizitie.

Știu că sună urât.....evitați achiziții de acest gen....

 

Sent from my LG G3

Cum de ai continuat sa cumperi produse "Allview"?

Chiar......

Și eu mă întreb.......

 

Sent from my LG G3

Link to comment
Share on other sites

"Nici nu stii ce sa crezi" pentru ca un produs nu il poti judeca dupa cate plangeri exista.

Indiferent de tipul de produs, ieftin sau scump, daca se strica, individual, faci parte din cei 2-3% RMA. Stiu ca este frustrant, dar nu exista un produs prost sau bun. Exista un "produs".

Nu putem afirma ca produsul "X" este prost pentru ca daca ar fi asa, producatorul l-ar retrage de pe piata. Chiar si daca multe RMA-uri se genereaza, acel produs vine in loturi, loturile urmatoare vor fi mai bune.

De aceea nu e bine sa fii printre primii care il ai :)

Reviziile ulterioare nici nu se arata la client ca sa nu frustreze primii clienti, desi ati auzit Apple si Nexus cu revizii noi, unii utilizatori s-au prins repede de diferente.

 

Asa si aici. Sigur, produsele Gionee/Allview nu sunt Apple sau Samsung, dar nu putem spune ca nu sunt bune de nimic pentru ca numarul de plangeri nu depaseste numarul de vanzari, nici macar nu acopera 10%

Voi stiti cate telefoane vand? Zeci de mii. Ia faceti un calcul, din 50.000, daca auziti 5.000 de plangeri, nu depasesc 2.5%

Ati numarat 5000 de plangeri pana acum? Plangeri reale?

 

Ok, ca sa nu le tin partea, ca sunt service si defect profesional bla bla :)), sa spun si faptul ca de cele mai multe ori, ca sa reduci costuri, treci cu vederea peste CTC de multe ori. Dar daca numarul de plangeri trece de un anume prag, sa zicem 3%, atunci CTC-ul creste drastic.

De aceea va zic, asteptati loturi urmatoare si asta e valabil la orice tip de produs din lume.

Atentie ca asta se intampla si la "casele mai mari" :D

Deio, lucrezi în service, desfaci tot felul de device-uri, cu siguranță poți face o diferențiere intre două device-uri de același tip.

Păi hai să vedem. Allview, Eboda, Vonino și ce mai vrei tu din seria asta. Zici ca sunt lucrate de niște băieți de la Cooperativa Nevăzătorii. Când desfac o tabletă de la astfel de producători, mă uit ca porcul la portocale la ea.

Cablajul, așezarea componentelor, prinderea touch-screen-ului, a benzilor, mufele de conectare, toate sunt ieftine, sărăcăcioase, mâhnite.

Se vede ieftineala, se vede mâhnirea.

Finisajele de la interior nu există, totul este lucrat groaznic.

Când desfaci un Asus, Samsung, parcă ești în altă lume. Tot ce-am enumerat mai sus, e total diferit.

Și dacă totul e lucrat atât de șleampăt, crezi că din punct de vedere electronic este altfel?

Să vezi mufe de încărcare dezlipite, nu rupte, doar dezlipite. Cum să nu fii în stare să lipești o nenorocită de mufă?

Nu știu sigur, dar am impresia că nu folosesc fludor rohms, am senzația că este cu plumb. Lipiturile sunt vai mama lor, oxidate de noi, nu au strălucirea firească.

Încearcă să dai jos un touch de Samsung și unul de la o chinezărie din asta. O să înțelegi despre ce vorbesc.

E drept că nu poți judeca după numărul de device-uri ale unei mărci sau ale alteia care intră în service, pentru că sunt mult mai multi cei care au tablete de 200 lei, dar la Samsung, Asus, etc, reparăm touch-uri și display-uri sparte și cam atât. La chinezării, am schimbat benzi rupte, deși tableta era nedesfăcută vreodată, am schimbat componente sărite de la locul lor degeaba, etc.

Și mai e o chestie. 200 lei pentru o tabletă mi se pare din capul locului că nu trebuie cumpărată. Nu ai ce să pui în ea de 200 lei.

Mă rog, eu vad ce-mi intră zilnic în service.

Tu spui de nu știu ce procente care se întorc și că e ok.

Așa o fi, dar știu că ești din Timișoara. Ei, cu siguranță știi Lăstunul și presupun că te-ai uitat un pic la el. Dacă nu, caută unul și uită-te la lucrătură. Compară cu ce altceva vrei tu și o să înțelegi.

Când un lucru e făcut din sărăcie, n-are cum să fie ok. De asta și costă 2 lei.

 

Send from non-Apple device: Note 4 SM-N910U

Link to comment
Share on other sites

Cum de ai continuat sa cumperi produse "Allview"?

 

 

Chiar dacă mă repet pt nu știu de cate ori......

Eu când cumpăr ceva apelez la nea gogu(google) ca să îmi fac o părere despre achizitie.

Știu că sună urât.....evitați achiziții de acest gen....

 

Sent from my LG G3

Chiar......

Și eu mă întreb.......

 

Sent from my LG G3

 

 

Nu pot sa ma cert cu sotia :P asta ii place 

Link to comment
Share on other sites

Nu pot sa ma cert cu sotia asta ii place

Ei, da! Aia îi place de banii ăia.

Ia arată-i tu un Sammy, Asus, Lenovo și mai vedem ce-o să vrea.

Și dacă vrei să te convingi de ce spun eu, du-o într-un magazin unde să le poată vedea în același timp.

Tu fă rost de bani, de restul se ocupă ea.

 

Send from non-Apple device: Note 4 SM-N910U

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Culmea, Samsung, care se presupune ca are telefoane de calitate si nu prea se strica, repara problemele legate de mufa USB in garantie fara probleme. AllView iti anuleaza instant garantia pentru faptul ca se vad urme de uzura la mufa USB. Pai normal ca se vad urme de uzura, ca nu le putem incarca wireless. Iar la ce calitate dubioasa au produsele AllView, mufa USB e prima care cedeaza, chiar daca te porti "cu manusi" cand le incarci.

 

Sent from my LG G3-D855

Link to comment
Share on other sites

Guest Deio

Mufa exfoliata cu "paduri" de pe placa de baza ? :huh: :huh: :huh:  Englezo-romana :)) Se refera probabil la "contact pad" pentru ca in limba romana nu exista cuvantul "pad".

Probabil au dat o explicatie "pompoasa" sa impresioneze clientul, era suficient "conector microUSB desprins mecanic".

 

Evident, acest lucru nu ar face obiectul garantiei, dar conteaza foarte mult de la fiecare caz in parte. Este posibil ca acel conector sa fie superficial lipit pe placa de baza, de aceea multi producatori il intaresc cu mai multe puncte de contact.

Si bineinteles, de accea se renunta la microUSB in favoarea lui Type-C.

 

De multe ori chinezul, din graba nu pune cantitatea necesara de cositor pentru intarirea lipiturii sau daca o face in graba, lipitura se fisureaza daca se raceste prea repede.

In timp, ea se va sustine doar de cei 5 pini sau 9, depinde de tip, dar care sunt foarte fragili.

 

De accea zic ca fiecare caz trebuie tratat in parte si daca nu se observa o fortare violenta, ca se poate vedea asta la service, s-ar putea trata cazul in garantie. De altfel, e vorba doar de un conector de 1-2$, care nu ar trebui sa lipseasca de la un service autorizat.

 

usb2.jpg

Link to comment
Share on other sites

esd-rom din neputinta lor de ami repara telefonul allview x1xtrememini

mi lau scos din garantie rupandui conectori dintre sim si telefon

comunicandumi "utilizare necorespunzatoare"

adica eu sunt vinovatul pentru ca am cumparat allview.

telefonul sa stricat dupa 3 zile de functionare 

daca ei imi pot demonstra ca prin introducarea cartelei sim in telefon

acei pini se rup este ok.

sa tinem cont totusi si de modalitatea pe care telefonul o are la introducerea 

cartelei 

este imposibil sa il strici in acest mod 

si totusi explicatia lor seaca a fost repet "utilizare necorespunzatoare"

un sfat prietenesc aveti grija pe ce dati banii

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use