Clicky

Jump to content

Probleme cu produse Allview trimise in service


Recommended Posts

Atrag atentie toti detinatorilor de allview, puteti ramane usor fara telefon.

Practic daca le trimiti telefonul la garantie, ai mari sanse sa nu il mai vezi niciodata. Desi am discutat cu ei de nenumarate ori atat telefonic cat si electronic, am ramas fara telefon.

 

Raspunsul lor a fost ca l-au reparat, l-au livrat inapoi insa am dat adresa incompleta de livrare a telefonului, desi binenteles ca era completa pentru ca altfel nu il puteau lua de la mine.

 

Pur si simplu telefonul meu a disparut chipurile la curier, iar domnii de la allview nu si-au asumat nici o raspundere. Binenteles ca am facut reclamatie catre ANPC, insa sa vedem daca se mai poate face ceva.

Oricum e clar ca nu voi mai apela niciodata la vreun produs allview si o sa recomand tuturor sa sa aiba grija cu aceasta firma ce se poarta in cel mai clasic stil mioritic. Vorba reclamei - ce garantie domne? Care garantie?

 

ca sa nu fie nici un dubiu, pentru cei care au timp sa citeasca, atasez mesajele schimbate cu ei. Cititi si o sa va amuzati.

 

Allview Helpdesk final.pdf

Link to comment
Share on other sites

Editat titlul, nu trebuie sa ne arda ochii cand citim :o

Avem Allview oficial pe forum, incercam sa ii contactam sa vedem ce zic.

 

 

Inainte de a trimite orice produs de orice fel, se apeleaza serviciul HelpDesk unde se deschide un caz cu un numar tichet. Vad ca nu are numar de inregistrare tichetul de la HelpDesk-ul lor.

Acolo se da un numar inregistrare si se poate urmari apoi. Termenul maxim legal de rezolvare este 15 zile calendaristice.

Din cate observ, persoana respectiva pare a nu urma procedurile interne. Chiar daca nu stiu cum este la altul in gradina, lucrez de peste 12 ani ca sa stiu cand cineva nu urmeaza niste pasi procedurali.

Asteptam raspuns, nu ma pot pronunta.

 

 

Am trimis un PM la Allview si astept raspuns, daca nu avem in timp util, incerc sa ii contactez telefonic. Poate are Erwin un nr contact.

welcome.jpg

Link to comment
Share on other sites

Am revenit, Allview ne va da raspuns cat de repede pot. Le multumim frumos ca ne-au raspuns solicitarii. Va posta aici un raspuns oficial si probabil veti tine legatura apoi ulterior.

 

Prefer o rezolvare pe cale amiabila ambelor parti. Sunt sigur ca se va rezolva.

Link to comment
Share on other sites

Atrag atentie toti detinatorilor de allview, puteti ramane usor fara telefon.

Practic daca le trimiti telefonul la garantie, ai mari sanse sa nu il mai vezi niciodata. Desi am discutat cu ei de nenumarate ori atat telefonic cat si electronic, am ramas fara telefon.

 

Raspunsul lor a fost ca l-au reparat, l-au livrat inapoi insa am dat adresa incompleta de livrare a telefonului, desi binenteles ca era completa pentru ca altfel nu il puteau lua de la mine.

 

Pur si simplu telefonul meu a disparut chipurile la curier, iar domnii de la allview nu si-au asumat nici o raspundere. Binenteles ca am facut reclamatie catre ANPC, insa sa vedem daca se mai poate face ceva.

Oricum e clar ca nu voi mai apela niciodata la vreun produs allview si o sa recomand tuturor sa sa aiba grija cu aceasta firma ce se poarta in cel mai clasic stil mioritic. Vorba reclamei - ce garantie domne? Care garantie?

 

ca sa nu fie nici un dubiu, pentru cei care au timp sa citeasca, atasez mesajele schimbate cu ei. Cititi si o sa va amuzati.

  Salut!

 

 Ne cerem scuze pentru situatia intampinata, te asiguram ca nu am avut intentia sa se produca un astfel de incident.

Situatia sesizata a fost tratata cu prioritate din momentul in care produsul a fost receptionat in service-ul nostru autorizat ( 15.05.2014 ) pana la repararea si expedierea acestuia ( 23.05.2014 ). 

 Coletul se afla la curierul colaborator inca din data de 23 Mai, acesta fiind informat in nenumarate randuri despre situatia existenta. Ni s-a confirmat ca in urma informatiilor oferite vor expedia produsul intr-un termen cat mai rezonabil.

 Colegii din departamentul Suport au tratat cazul cu maxim de interes, au tinut legatura cu dumneavoastra telefonic si in scris, aducandu-va la cunostinta comunicarea acestora cu serviciile de curierat.

 In cursul zilei de astazi obtinem un raspuns oficial din partea firmei de curierat si te vom contacta.

Link to comment
Share on other sites

Ar fi bine sa publicati aici si raspunsul oficial al firmei de curierat. Sunt curios si eu (si banui ca si altii) ce motiv vor invoca pentru aproape o luna de zile. Tot e bine ca nu-l taxeaza pe client cu taxa de magazinaj.

Link to comment
Share on other sites

"Stimati" reprezentati Allview.

 

Vreau sa va multumesc ca de aceasta data nu ati mai folosit la finalul adresarii catre mine sintagma "cu respect", pe care ati folosit-o pana acum si ati inlocuit-o cu "maxim interes". Altfel as fi considerat ca este o injuratura mascata.

 

Deasemeni vreau sa va intreb cand o sa va asumati raspunderea pentru felul plin de "respect" si "maxim interes" cu care m-ati tratat pana in prezent.

 

Eu nu am o relatie contractuala cu firma de curierat,eu am o relatie contractuala cu dvs. Faptul ca ei trateaza clientul SC VISUAL FAN SRL cu acelasi "maxim interes" cu care ma tratati dvs. pe mine, nu va indreptateste in nici un fel sa nu va asumati raspunderea pentru situatia creata.Eu nu sunt clientul lor.  Daca firma de curierat va trimite un raspuns ca asteapta raspuns de la proprietarul depozitului, care la randul lui asteapta raspuns de la paznicul depozitului, care la randul lui asteapta raspuns de la doctorul de la spitalul de nebuni unde e internat, probabil ca acolo o sa ajungem cu totii la final. Aveti tot dreptul sa ii felicitati pentru "maximul interes" cu care va trateaza asa cum doriti,  dar ce legatura are asta cu mine.

 

Lucrez de mai bine de 15 ani in relatii cu clientii si din acest motiv pana acum am incercat sa ma abtin de la comentarii pentru ca stiu ca nu este usor insa ati depasit orice limita acceptabila. 

 

Ma intreb cat de prost trebuie sa ma credeti pe mine si altii ce vor citi acest post pe care va asigur ca o sa il promovez cel putin pana o sa va asumati raspunderea la nivelul companiei.

 

Haideti sa vedem:

Citez "Colegii din departamentul Suport au tratat cazul cu maxim de interes"

 

"Maxim Interes" = colet trimis in 24.05 si neverificat primirea lui la client. Daca ati fi verificat, ar fi fost usor sa va reparati greseala pentru ca in permanenta ati avut numarul meu de telefon.

"Maxim Interes" = in urma solicitarii mele scrise imi solicitati adresa completa in 04.06 desi ati ridicat telefonul de la aceeasi adresa, deci aveati adresa completa.

"Maxim Interes"= sun la dvs. imi da-ti numarul de AWB si imi solicitati mie sa sun la firma de curierat pentru a rezolva aceasta problema

"Maxim Interes"= dupa ce trece inca 1 saptamana si reclam din nou pe site ca nu mi-a ajuns telefonul nu mai primesc nici un raspuns.

"Maxim Interes" = "In cursul zilei de astazi" 20.06.2014 e.n.  " obtinem un raspuns oficial din partea firmei de curierat si te vom contacta." eram sigur ca nu se va intampla, dar mai e timp pana la ora 00:00

 

Va multumesc inca o data ca m-ati coplesit cu "respect" si "maxim interes", sunt siguri ca ati reusit inca o data sa convingeti pe toti cei care vor citi acest post cu ce "respect" si "maxim interes" va tratati clientii. O sa va cumparam in continuare produsele si serviciile pentru ca sunt "respectabile" si de  "maxim interes"

 

O seara la fel de respectabila si de maxim interes

Edited by Petrut Milu
Link to comment
Share on other sites

Milo singura dreptate este cea care indreptateste cauza ta, produsul este cauza nemultumiri tale, e normal sa ai aceasta atitudine, asa "respect" am si eu pentru serviciile Orange, service "autorizat' Regenersis , sau orice alt produs / serviciu al acestora in viitor, nu vei reusi sa schimbi ceva neaparat, insa sigur vei reusi din experienta sa eviti aceleasi produse / servicii care vor creea cu usurinta in situatii similare aceleasi rezultate....sigur vei evita asa ceva pe viitor...se poate deschide un theard de genu : produse si servicii care ne-au dezamagit, la polul opus stau cele excelente, sigur sunt cu mult mai putine ca celelalte ;)

Bafta !

 

Sent for my Mototola XT1033 using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

"Stimati" reprezentati Allview.

 

Vreau sa va multumesc ca de aceasta data nu ati mai folosit la finalul adresarii catre mine sintagma "cu respect", pe care ati folosit-o pana acum si ati inlocuit-o cu "maxim interes". Altfel as fi considerat ca este o injuratura mascata.

 

Deasemeni vreau sa va intreb cand o sa va asumati raspunderea pentru felul plin de "respect" si "maxim interes" cu care m-ati tratat pana in prezent.

 

Eu nu am o relatie contractuala cu firma de curierat,eu am o relatie contractuala cu dvs. Faptul ca ei trateaza clientul SC VISUAL FAN SRL cu acelasi "maxim interes" cu care ma tratati dvs. pe mine, nu va indreptateste in nici un fel sa nu va asumati raspunderea pentru situatia creata.Eu nu sunt clientul lor.  Daca firma de curierat va trimite un raspuns ca asteapta raspuns de la proprietarul depozitului, care la randul lui asteapta raspuns de la paznicul depozitului, care la randul lui asteapta raspuns de la doctorul de la spitalul de nebuni unde e internat, probabil ca acolo o sa ajungem cu totii la final. Aveti tot dreptul sa ii felicitati pentru "maximul interes" cu care va trateaza asa cum doriti,  dar ce legatura are asta cu mine.

 

Lucrez de mai bine de 15 ani in relatii cu clientii si din acest motiv pana acum am incercat sa ma abtin de la comentarii pentru ca stiu ca nu este usor insa ati depasit orice limita acceptabila. 

 

Ma intreb cat de prost trebuie sa ma credeti pe mine si altii ce vor citi acest post pe care va asigur ca o sa il promovez cel putin pana o sa va asumati raspunderea la nivelul companiei.

 

Haideti sa vedem:

Citez "Colegii din departamentul Suport au tratat cazul cu maxim de interes"

 

"Maxim Interes" = colet trimis in 24.05 si neverificat primirea lui la client. Daca ati fi verificat, ar fi fost usor sa va reparati greseala pentru ca in permanenta ati avut numarul meu de telefon.

"Maxim Interes" = in urma solicitarii mele scrise imi solicitati adresa completa in 04.06 desi ati ridicat telefonul de la aceeasi adresa, deci aveati adresa completa.

"Maxim Interes"= sun la dvs. imi da-ti numarul de AWB si imi solicitati mie sa sun la firma de curierat pentru a rezolva aceasta problema

"Maxim Interes"= dupa ce trece inca 1 saptamana si reclam din nou pe site ca nu mi-a ajuns telefonul nu mai primesc nici un raspuns.

"Maxim Interes" = "In cursul zilei de astazi" 20.06.2014 e.n.  " obtinem un raspuns oficial din partea firmei de curierat si te vom contacta." eram sigur ca nu se va intampla, dar mai e timp pana la ora 00:00

 

Va multumesc inca o data ca m-ati coplesit cu "respect" si "maxim interes", sunt siguri ca ati reusit inca o data sa convingeti pe toti cei care vor citi acest post cu ce "respect" si "maxim interes" va tratati clientii. O sa va cumparam in continuare produsele si serviciile pentru ca sunt "respectabile" si de  "maxim interes"

 

O seara la fel de respectabila si de maxim interes

 

Buna ziua,

 

Precum v-am informat telefonic, astazi va vom trimite un smartphone nou in schimbul celui pierdut de catre firma de curierat. In urma anchetei lor interne nu au reusit sa identifice coletul care continea telefonul dvs. Ne cerem scuze pentru neplacerea creata si va multumim pentru intelegere!

Link to comment
Share on other sites

Nu e prima data cand firmele de curierat "pierd" colete. E bine insa sa nu acuzam pana nu aflam adevarul. Sunt sigur ca Visual Fan (sau Allview, cum ii stiti) nu isi risca reputatia pentru un telefon.

Ma bucur ca s-a rezolvat :)

Link to comment
Share on other sites

Va dati seama ce se zgaraie acum firma romaneasca de telefoane/tablete pe ochi?

Nici nu vreau sa vad ce se intampla prin biurourile firmei!

:D

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Coletele in general sunt asigurate, tocmai pentru ca nu e prima data cand se intampla. Asa procedam noi, daca se pierde coletul sau deterioreaza, firma de curierat e obligata sa restituie contravaloarea expeditorului.

De aceea zic, calea amiabila e cea mai buna. Pe cale juridica, te judeci luni de zile pentru un obiect marunt. :(

Link to comment
Share on other sites

Dragi forumisti. 

 

In primul rand vreau sa multumesc celor care administreaza si au creat acest forum, fara a posta aici nu sunt sigur ca imi puteam rezolva problema. Din momentul postarii lucrurile au inceput sa se miste, pana atunci nu s-a intamplat nimic, deci aveti confirmarea ca sunteti buni  :)

 

In al doilea rand, da asa este, domnii de la Allview dupa ultimul meu post m-au sunat si au facut ceea ce era normal sa fi facut cu mult timp in urma, mi-au dat alt telefon, avand in vedere ca cel pe care l-am trimis catre ei s-a pierdut. Singurul lucru pe care l-au facut pentru a compensa "maximul interes" cu care m-au tratat a fost sa imi trimita o husa gratuita:wub:

 

In al treilea rand, am primit un raspuns si la sesizarea pe care am facut-o catre CARGUS, mi-au confirmat ca si-au asumat pierderea si vor acoperi costul telefonului. Nu stiu sigur daca este real, este vorba despre alta firma romaneasca si chiar daca am scris direct catre conducerea firmei, faptul ca in mail-ul de raspuns pe care mi l-au dat erau multe inadvertente fata de situatia pe care mi-a vandut-o allview, nu stiu exact cine spune adevarul si cine minte, si nici nu ma mai intereseaza sa aflu. Imi spuneau ca au informat allview inca din data de 13.06 ca au pierdut pachetul si ca de abia pe data de 20.06 Visual Fan a trimis catre ei factura prin care sa plateasca telefonul.  Oricum ar fi, repet, faptul ca telefonul a fost pierdut la curier nu scuza ALLVIEW, pentru modul in care m-au tratat ca si client, iar o husa gratis cu atat mai putin. 

 

In al patrulea rand va trebui sa solicit o noua garantie, pentru ca pe asta au uitat sa mi-o trimita.  :angry:

 

Si nu in ultimul rand am un telefon nou de vanzare pentru cine este interesat, astept mesaj.Eu binenteles ca in mai bine de 1 luna jumatate de cand s-a stricat si am asteptat mi-am luat alt telefon. 

 

Bafta

 

 

 

PS mai jos corespondenta primita de la curier

 

Dear Mr. Petrut Milu,

 

First of all, we would like to tell you how sorry we are for the fact that you encountered an dissatisfaction related to our services.

As we assured you, please find bellow some information regarding the present situation.

 

Hereby, we would like to inform you that an unpleasant incident occurred, incident involving the shipment that you were expecting, so we were informed that the package can’t be located in our warehouse. Thus, after making the inventory in our warehouse it has been revealed that this shipment was lost in our network.

Given this information, we have informed the consignor, Visual Fan, on 13.06.2014 about this incident and we have asked them to tell us the nature of the content of these shipments, if it can be restored and resent and what is the value of the prejudice. We also asked them to provide us documents that reveal the values for the missing  shipment so we can begin the internal compensations process, following the contractual terms.

Regarding this situation, please be informed that we have received the invoice from Visual Fan on 20.06.2014 and we will begin the internal compensations process. Also, for certain you will be contacted by Visual Fan in order to establish an compensation procedure regarding your product.

 

Not at least, we wish to express our regrets for this situation and thank you in advance for your understanding.

We remain at your disposal for further information.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Oricum ar fi, repet, faptul ca telefonul a fost pierdut la curier nu scuza ALLVIEW

 

desi topicul e cam vechi : Corect !!!

Cand vezi CA CUrierul e prost, il schimbi, te ocupi tu personal de transport, sau pt. ca nu e rentabil...apelezi la teleportare !

 

O mica observatie vroiam sa fac : pt. ca au depasit cu muuult termenul de livrare aveai dreptul sa ceri banii inapoi, nu sa iti dea ei un produs nou de aceeasi speta  :P

Link to comment
Share on other sites

Tocmai am citit bucata asta de discutii si acum sunt curios cat de seriosi sunt cei de la Allview.Pe 20 August am achizitionat si eu un Allview X2 Soul de la RDS.In 3 zile de la achizitie mi-a facut o figura: s-a blocat touch'ul.Displayul se aprindea,dar nu reactiona touchul.L'am lasat in plata domnului si si-a revenit in 3 ore.Pana alaltaieri, fix la 3 luni de la achizitie totul a fost ok.Precizez ca din prima zi l-am bagat frumos in husa,l-am incarcat ca la carte(ca na..daca tot am de platit un an la el,macar anul ala sa am grija de el).

Alaltaieri seara, ma suna X, dau sa raspund si nimic.Incerc in stanga,incerc in dreapta,nimic.Pe scurt,tot asa pana ieri,cand m-am hotarat sa il trimit in service,fiind in garantie.

Sun timp de o ora la ei la service(bineinteles de pe un alt numar), nu raspunde nimeni.Ma gandesc putin si sun direct la Cargus, imi explica o domnita ce am de facut, pe scurt telefonul a fost preluat pe 21.10,ora 13:00 de curier.Azi la ora 15 sun la Brasov,raspunde o alta domnita,imi confirma ca telefonul a ajuns dar inca nu a fost preluat.Ii povestesc si ei toata istoria(mai povestisem la vreo doua domnite de la ei din call center)cum ca telefonul are doar 2 luni,e ca si nou,tinut "regeste" fara nici macar o zgarietura dar totusi touch-ul si-a dat duhul, etc.

Sper ca pana maine o sa fie preluat si ca nu o sa ma trezesc si eu cu probleme gen "ati pierdut garantia pentru ca...ana are mere" sau mai rau, sa il primesc inapoi cu zgarieturi,desfacut sau cu aceeasi problema.Oricum o sa tin legatura cu ei si o sa ostez noutatile.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use