Clicky

Jump to content

Oferta Optim si Complet cu telefoane - disponibila NATIONAL


DIGI_Helper

Recommended Posts

 1 luna?! Este enorm...si cand ma gandesc ca am un coleg la munca care asteapta dupa un televizor de 6 luni..daca nu reusesc in 2 saptamani, imi bag picioarele si renunt..o sa ma duc la sediul central si o sa intreb acolo ce si cum..ca ei sigur au acces la informatii referitoare la stocurile telefoanelor..si culorile disponibile, ca pe site, ciuciu...

Link to comment
Share on other sites

Lumia. Sigur sunt pe stoc. Cred ca doar eu am luat unul :D

Serios vorbind, nu te astepta ca la "sediul central" sa-ti spuna cineva, in cazul in care nu e pe stoc, data la care vor avea. Asta nu-ti spune nimeni, la nici un operator. Nici cand intra ceva in oferta, nici cand se reaprovizioneaza.

Link to comment
Share on other sites

Nu ma astept sa-mi spuna ce si cum, ma astept sa-mi spuna unde este pe stoc, ca in mod normal trebuie sa fie pe stoc undeva, in tara asta, si sa-l ia de la ei prin intermediul curierului si sa faca ceva vis-a-vis de treaba asta. Ma intreb oare cei de la RDS le-o place sa-i "injure" lumea pe forumuri?Sau sa-si bata joc de clientii lor?Inteleg ca sunt la inceput, dar ca un retailer de telefonie mobila, al 3-lea jucator din tara, sa nu ai cum sa-ti satisfaci doleantele clientilor..mi se pare cel putin jenant..

Link to comment
Share on other sites

Avand o gama variata de telefoane nu au cum sa comande mii de bucati, in speranta ca se vor vinde. La ce preturi modice au la abonamente, e clar ca au multi clienti si nu pot face fata cererilor. De altfel, sunt momente cand nici Vodafone sau Orange nu au pe stoc anumite telefoane si ei nu cred ca au atatia clienti noi cati au cei de la Digi. In stoc la sediile lor nu cred ca vei gasi S6 Edge+. Poate unul singur in vitrina sau doar o replica de plastic. E clar ca orice S6 Edge+ va fi rezervat pentru comenzile anterioare.

 

Sent from my LG G3-D855

Link to comment
Share on other sites

Nu vreau S6 Edge Plus, ci vreau S6 Edge normal, ca la cel plus nu ma gandesc inca, mai astept sa se "limpezeasca" preturile..Nu stiu de ce pe site nu se specifica si paleta de culori, capacitatea de stocare, etc. Oricum, o sa ma apuc de saptamana viitoare sa "caut" acul in carul cu fan, si sa primesc "sperante" de la angajatii RDS.

Link to comment
Share on other sites

salve @Digi_Helper

 

vreau sa-mi schim terminalul.

 

avem in familie 2 "optim nelimitat" fara terminale achizitionate la contractare.

 

zi-mi rogu-te daca avem vreun "artific" prin care sa cumpar telefoane de la voi?

Link to comment
Share on other sites

Salut @DTTR,

 

Poti achizitiona telefoane pe aceste abonamente.

Daca sunt la grila 1 sau grila 2 (cu avans mare) acest lucru depinde strict de serviciile pe care le detii si vechimea lor.

Daca detii tv+net mai vechi de 6 luni, vei putea beneficia de maxim 2 telefoane la grila 1 si 2 la grila 2.

Daca detii doar un serviciu cu o vechime de 6 luni, vei putea beneficia de maxim 1 telefon la grila 1 si 1 la grila 2

Daca nu detii servicii fixe sau nu au nici unul minim 6 luni vechime, vei putea beneficia de maxim 2 telefoane la grila 2.

Link to comment
Share on other sites

@ Digi, va rog din suflet, faceti-ma si pe mine sa inteleg o chestie. De ce trebuie sa se astepte asa de mult dupa serviciile voastre?Din cate am citit, stai cel putin 2 luni dupa un telefon, un coleg de la mine de la munca, sta de 6 luni dupa un tembelizor...de ce nu faceti si voi, ca si firma, nu ma refer la tine, ca tu nu ai vina, esti doar un operator pe forumuri si/sau colegii tai de la relatii cu clientii, ci, sefii de departamente, de ce nu se agita si ei sa faca ceva sa nu mai fie problemele astea? De ce telefoanele "low-cost" sunt in stoc, iar cele "high-class" nu?Sau, de ce trebuie eu sa stau dupa un stick de net, cum a stat un alt coleg de-al meu 6 luni, cand se poate emite pe loc?Nu va cere nimeni sa fiti la nivelul VDF, Orange, Telekom..ci, doar sa fiti la fel de punctuali in ceea ce priveste livrarea de aparaturi.Sa nu mai zic de nesimtirea pe care o au cei de la relatii cu clientii, cand le dai mail, ca nu iti raspund, nu stiu de ce, cred ca au d-alea de bani multi si nu isi obosesc ei degetelele sa scrie inapoi un mail. Am dat 2 mailuri la o distanta de 1 luna, cu aceeasi intrebare, si ce crezi? Nema raspuns! Am intrebat si eu, in ideea de a nu ma deplasa pana la  sediu, vis-a-vis de stocurile de telefoane..De ce, de ce..vesnica problema..daca vine banul, de ce sa se faca ceva? De aia si merge prost tara asta..Sper ca pe viitor sa invatati ceva din plangerile astea si sa va imbunatatiti serviciile.Multumesc!

Edited by Arsinel Alexandru
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Similar Content

    • By DIGI_Helper
      Informativ:
       
      S-a modificat data de facturare (cu exceptia DTH), aceasta va fi prima zi lucratoare a lunii.
    • By DIGI_Helper
      Comunicat de presa Digi Mobil lanseaza noile pachete de servicii Avantaj
       
      RCS & RDS introduce astazi in oferta Digi Mobil, pachetele de servicii Avantaj, avand fiecare in componenta cate un smartphone si beneficii multiple la serviciile de comunicatii mobile. Abonamentele Avantaj au tarife cuprinse intre 2 si 5 euro/luna (TVA inclus) si le permit utilizatorilor sa comunice fara griji in orice retea nationala si internationala, indiferent de destinatie. La contractarea pachetelor de servicii Avantaj, clientii existenti de servicii fixe din portofoliul Digi primesc gratuit telefoane mobile din gama producatorilor Allview (Allview M8, Allview A5 Easy, Allview P5 Life) si Lenovo (Lenovo A1000 si Lenovo A2010).
       
      Avantaj 2 ofera clientilor Digi Mobil 200 de minute in retelele mobile si fixe nationale si internationale, 100 de SMS-uri in reteaua Digi Mobil, internet mobil de pana la 3 GB/luna, precum si 200 MB/luna pentru date mobile in roaming national. Minutele incluse pot fi folosite de asemenea si pentru apeluri catre retelele fixe din Uniunea Europeana si cele fixe si mobile din SUA, Canada si China. Pentru Avantaj 2 clientii vor achita 2 euro/luna (TVA inclus). Dupa consumarea minutelor incluse in abonament, se aplica un tarif de 0,01 euro (fara TVA)/apel/SMS pentru retelele fixe si mobile nationale si intre 0,01 si 0,07 euro (fara TVA)/apel/SMS pentru destinatiile internationale. La activarea Avantaj 2, clientii pot cumpara un telefon Allview M8 cu doar 20 lei (TVA inclus), daca au cel putin un serviciu fix Digi.

      Avantaj 3 include 300 de minute in retelele mobile si fixe nationale si internationale, 100 de SMS-uri in reteaua Digi Mobil, internet mobil de pana la 4 GB/luna si 200 MB/luna pentru date mobile in roaming national. Dupa consumarea minutelor incluse in abonament, se aplica aceleasi tarife ca la Avantaj 2. Tariful lunar pentru Avantaj 3 va fi de 3 euro/luna (TVA inclus). Clientii existenti care au cel putin un serviciu fix Digi si contracteaza Avantaj 3 pe o perioada de 24 de luni, primesc gratuit unul dintre telefoanele Allview M8, Allview A5 Easy sau Lenovo A1000.

      Avantaj 5 are un pachet de 500 de minute in retelele mobile si fixe nationale si internationale, 100 de SMS-uri in reteaua Digi Mobil, internet mobil de pana la 5 GB/luna si 200 MB/luna pentru date mobile in roaming national. Dupa consumarea minutelor incluse, se aplica aceleasi tarife ca la abonamentele Avantaj 2 si 3. Tariful pentru Avantaj 5 va fi de 5 euro/luna (TVA inclus). Contractarea pachetului de servicii Avantaj 5 pe 24 de luni, le aduce gratuit clientilor existenti de servicii fixe din portofoliul Digi (cel putin un serviciu), unul dintre telefoanele Allview P5 Life sau Lenovo A2010.

      Totodata, RCS & RDS desfasoara o campanie promotionala de sarbatori, prin care utilizatorii care isi porteaza numarul in reteaua Digi Mobil, vor beneficia de o reducere de 50% din costul abonamentului, pe o perioada de 6 luni. Reducerea se aplica la contractarea abonamentelor din gama Optim si Avantaj pe o perioada de 24 de luni.  Promotia este valabila pana la 31 decembrie 2015.

      Mai multe informatii despre serviciile companiei sunt disponibile pe www.rcs-rds.ro.
    • By DIGI_Helper
      ACTIVEAZA FACTURA ELECTRONICA in perioada 16.10 – 20.11.2015 si intri in tombola pentru castigarea unuia dintre cele 50 SMARTPHONE-URI Allview E3 Living si a unuia dintre cele 50 ABONAMENTE GRATUITE DE TELEFONIE MOBILA, Optim Nelimitat, cu:
      convorbiri nelimitate national mii de minute internationale internet 4G cu trafic nelimitat si pana la 15 GB de trafic la viteza maxima Extragem saptamanal, in fiecare vineri, cate 10 castigatori. Poti vedea aici daca te afli printre ei.
      Cum poti activa factura electronica
      in contul tau de client telefonic, la 03xx.400.414 (xx = prefixul judetului tau) sau la 031.400.4414 – pentru Bucuresti in orice punct de prezenta sau magazin Digi Dupa activare, vei primi factura doar electronic, pe adresa ta de e-mail.
       
      Detalii suplimentare la http://www.rcs-rds.ro/activare_factura_electronica
    • By DIGI_Helper
      In acest topic vom discuta despre 4G DIGI (semnal, situatii tehnice, teste de viteza, acoperire, etc).
       
      Comunicatul de presa in care s-a anuntat lansarea 4G -> http://www.rcs-rds.ro/comunicat?id=455
       
      Harta 4G poate fi accesata de AICI (e nevoie sa dati zoom pe localitatea unde doriti sa verificati acoperirea).
       

    • By DIGI_Helper
      Poti plati acum prin SMS si rovinieta si beneficiezi de costuri mai mici pentru plata emiterii rovinietei.
       
      Ce trebuie sa faci pentru plata prin SMS
      trimiti, prin SMS, la numarul scurt 7500, numarul de inmatriculare al vehiculului, urmat de categoria rovinietei, corespunzatoare tipului vehiculului (ex. pentru un autoturism, trimiti textul B54AJV A ); vei primi un SMS, prin care vei fi informat ca rovinieta va fi emisa pentru datele furnizate si cu privire la costul rovinietei si la costul total al tranzactiei (ex. Vrei rovinieta cat. A (autoturism) - 7 zile, pentru B54AJV tarif 3 EUR. Cost total 2,52 EUR+TVA. Trimite DA pentru confirmare sau INFO pentru tip vehicul); vei confirma emiterea rovinietei prin transmiterea, la acelasi numar, a unui nou SMS cu textul “DAâ€; vei primi un SMS de confirmare a emiterii rovinietei, moment in care vei fi tarifat cu suma corespunzatoare rovinietei alese; mesajul continut in SMS va contine urmatoarele informatii, ce vor fi inregistrate in baza de date a SIEGMCR:seria rovinietei; nr. de inmatriculare al vehiculului; categoria rovinietei; anul, luna, ziua si ora expirarii valabilitatii acesteia (data si ora de inceput a valabilitatii rovinietei vor fi data si ora confirmarii de catre operatorul de telefonie mobile a tarifarii rovinietei). Exemplu: (A fost emisă rovinieta XXXXXXXXXX categoria A, pentru vehiculul B54AJV, valabilă până la ZZ.LL.AA ora 23:59:59. Detalii valabilitate rovinietă: www.cnadnr.ro  
      Detalii despre costuri: http://www.rcs-rds.ro/rovinieta#rovinietaSMS
  • Who's Online (See full list)

    There are no registered users currently online

×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use