Clicky

Jump to content

Digi Mobil Optim Nelimitat - disponibil NATIONAL


DIGI_Helper

Recommended Posts

Hai sa vedem.

Eu sunt acum in centrul orasului Oradea.

Revin cu un reply pe finele lunii si voi da quote acestui mesaj.

 

attachicon.gifScreenshot_2015-03-10-09-53-27.png

 

Cum am promis, revin.

Am zis să nu pun doar un printscreen, am făcut și un video :-)

 

Oradea acum (centru):

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am semnat contract pentru minute nelimitate in toate retelele nationale si acum ma trezesc cu 1500 de minute fara nici macar sa fiu anuntat ?! Nu ar trebui sa mi se reduca costul abonamentului ?

Sa inteleg ca maine ma pot trezi cu 100 de min nationale ?!

 

asd.png

Link to comment
Share on other sites

@soare - poza anexata nu e de actualitate in momentul de fata. Nu mai exista Optim 7 de exemplu. Te rog sa imi spui in PM codul clientului sa verific tipul de abonament pe care il ai. Oferta curenta poate fi accesata pe site-ul companiei http://www.rcs-rds.ro/telefonie-digi?t=telefonie-mobila&pachet=digi_mobil_optim_nelimitat

Link to comment
Share on other sites

Buna ziua. Saptamana trecuta am facut 2 abonamente optim nelimitat la 4 euro; incepind de ieri pe al meu cand incerc sa sun imi spune "Ne pare rau dar acest apel este restrictionat". Am incercat sa ma sun de pe alt numar si imi zice eroare de conexiune. Acuma ce poate fi baiu "cartela sau telefonu"; sau eu nu stiu umbla la el :)).

Link to comment
Share on other sites

@Hunyadi Felix - Sim-ul e introdus intr-un telefon 3G liber de retea? Sa te asiguri ca e setat in modul 3G (mod retea: automat) si daca iti apare acelasi mesaj te rog sa anunti acest lucru la Relatii Clienti Digi Mobil pentru o solutinare prompta. Nr contact: 031.400.7777 sau *777 - numar scurt, apelabil din reteaua Digi Mobil.

Link to comment
Share on other sites

Oficial au trecut aproape 48 de ore de la efectuarea sesizarii si inca nu am fost contactat de nimeni; iar ieri am fost si la service da oricum stiam ca nu este de vina nici telefonul si nici sim-ul. Omu de la service zicea ca trebuie realocat numarul in retea din cate am inteles. Azi e vineri si daca nu se rezolva problema, maine si duminica sigur nu mai face nimeni nimic iar luni am sa reziliez contractu si am sa cer sa mi se faca altul sa-mi dea alt numar de telefon.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Da , asta vroiam sa intreb si eu . Ca nu prea e asa de clar ; la ce numar , ce sa contina , pt catre treceri , primim sms de confirmare , etc .

PS : tocmai ce m-a sunat un amic ; este pe autostrada catre Litoral , s-a oprit la OMV si a platit , cash , pt 2 treceri

Link to comment
Share on other sites

Normal si logic ar fi sa fie acelasi sistem si aceleasi informatii in SMS ca si la plata Rovinietei. Dar cum pe mintile luminate din ministere nu te poti baza ca poseda si logica, trebuie sa asteptam sa ne informeze operatorii.

Link to comment
Share on other sites

Detalii suplimentare:


Se trimite SMS la 7577 cu numarul de inmatriculare al vehiculului si tipul acestuia . De exemplu, pentru un autoturism se va trimite urmatorul mesaj: B15DGI 1.
Veti primi un SMS prin care veti fi informati ca peajul (dovada platii tarifului de trecere) va fi emis pentru datele furnizate.
Veti confirma prin SMS emiterea peajului.
Veti primi un SMS de confirmare a emiterii peajului cu urmatoarele informatii: seria peajului, numarul de inmatriculare al vehiculului, tipul vehiculului, data expirarii valabilitatii peajului.

 

Plata vine pe prima factura emisa de RCS&RDS

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use