Clicky

Jump to content

"lacramatie" RESTART - service nikon


DTTR

Recommended Posts

azi m-au scris  "cargus nu livreaza sambata".

captura de ecran cargus...

mi-au scris... am gresit... livreaza dar datorita probleme... bullshit...

astept sa primesc numarul de inregistrare de la OPC sa mai adaug la reclamatie

 

intre timp i-am reclamat pe restart la skin... ;)

 

si urmeaza pe restart la nikon europa.

Link to comment
Share on other sites

am motivul pentru care nu au investigat problema...

camera are o piesa rupta...

va dau pozele sa intelegeti gravitatea piesei rupte... ;)

 

sa nu uit... i-am acuzat pe ei ca au rupt piesa (nu acuzatie directa ci voalata - am o iesire din service de martea trecuta in care totul e OK... ;) si una de acum in care nu e totul OK... )

 

si sa NU UIT... i-am reclamat si la NIKON EUROPE. ;) in engleza de balta...

 

si sa incerc sa nu uit... am sunat azi (dar revin maine cu un telefon) la ANPC exact la cabinetul presedintelui. ;)

 

altceva... nu mai am ce sa uit.

post-499-0-20164300-1397585197_thumb.jpg

post-499-0-73841900-1397585202_thumb.jpg

Edited by DTTR
Link to comment
Share on other sites

buna ziua,
in completarea reclamatiei initiale aduc si alte precizari si completari.

de la data trimiterii reclamatiei au avut loc alte schimburi de corespondenta cu RESTART.

in 14.04.2014 restart service s-a angajat printr-un email sa trimita camera NEREPARATA cu livrare curier SAMBATA

lucrul acesta nu s-a intamplat.

luni am contactat telefonic departamentul relatii cu clienti care nu mi-a putut furniza in prima instanta informatii despre livrare.
mi-au promis ca ma suna sa imi comunice detalii despre livrare.
dupa 30 de minute am sunat eu din nou ca sa aflu ca NU A FOST TRIMISA camera.
am cerut explicatii in scris si am primit urmatoarea MINCIUNA... in caz ca intr-adevar nu se cunostea faptul ca CARGUS livreaza si sambata inlocuim cuvantul MINCIUNA cu LIPSA DE INFORMARE.
mai mult... nu stiu ce legatura are CARGUS cu problemele interne ale firmei... eu asa inteleg din text ca "probelmele interne" sunt cauzate de faptul ca "cargus neavand cum sa livreze sambata". interesant mod de a arunca gunoil la altii in curte.



cargus NU LIVREAZA SAMBATA????!!!!

nici vorba de asa ceva... cargus livreaza sambata dar restart (ca sa se acopere cu hartii) au amanat trimiterea coletului inventand probleme interne.

i-am acuzat de mistificare si am primit urmatorul raspuns

le-am spus ca problemele lor interne se rasfrang asupra mea si drept urmare politicos ar fi sa ofere o compensatie pentru neajunsurile pricinuite.

n-am primit nici un raspuns pe aceasta tema.

in schimb am primit coletul cu camera.

acesta este insotit de o serie de documente (unele cu data de 11.04.2014, altele cu data de 14.04.2014 adica la o data ulterioara datei la care s-au angajat sa imi trimita camera.
toate aceste demersuri au fost facute CLAR pentru a "se spala pe maini" si "a se acoperi de documente" care sa le justifice refuzul de reparatie.

am solicitat si mi s-au trimis fotografii cu un defect constatat de dansii (o bucata infima de plastic lipsa).
nu contest acest lucru - LIPSA BUCATII DE PLASTIC.

CONTEST MODUL DE APARITIE A ACESTUI DEFECT..

fisa de service 132529 din 08.04.2014 stipuleaza CLAR aparatul a fost testat si este functional in parametrii normali.
pentru ca apoi fisa service 132827 din 14.04.2014 (data la care camera TREBUIA sa fie deja in posesia mea) camera prezinta probleme.
e clar faptul ca unele documente (constatare tehinca si constatare) au putut fi post datate (adica sa li se treaca data de 11.04.2014 pe ele - dar fisele de service care sunt generate de aplicatiile de service NIKON nu au putut beneficia de acelasi "tratament".

vin si va intreb: daca la data "X" produsul este OK iar la data de "X+3" acesta prezinta defectiuni ce explicatii pot fi?
s-a stricat intre timp? sa fim seriosi...
sau... prin manipularea eronata a salariatilor din service s-a produs un defect (intentionat sau NU) care sa anuleze garantia?
rog cereti RESTART SERVICE explicatii despre aceste aspecte.

cert e ca RESTART continua sa refuze diagnosticarea si repararea pe motiv ca "garantia a fost invalidata" de lipsa acestei bucati de plastic. bucata de plastic e in zona unei usi care ofera accesul (inclusiv tehnicienilor restart) la mufa de diagnosticare. deci implicit tehnicienii au utilizat acea usa.

va anexez urmatoarele documente04 - fisa service in care se declara TOTUL OK - fara a mentiona nimic despre element usa defect

  • 12 - emailul prin care am fost notificat ca se va livra produsul sambata 12.04.2014
  • 13 - o constatare - care are o data pe ea... data se putea pune ORICAND - deci se putea si post-data
  • 14 - o constatare - care are o data pe ea dar are un numar de inregistrare din alta data... din nou... un caz in care se puteau post-data documente. documentul NU POARTA NUMELE persoanei care semneaza.
  • 15 - fisa service cu data de intrare 11.04.2014 si cu data de iesire 14.04.2014 - data la care camera TREBUIA sa fie la mine
  • 16 - corespondenta completa purata cu restart LUNI 14.04.2014 - data la care camera trebuia sa fie la mine nu la DANSII aici gasiti toate "povestile" privind faptul ca CARGUS nu livreaza sambata, povesti contracarate de o captura de ecra, apoi povestile privind problemele intere - care ma afecteaza pe mine -  si in final solicitarea mea de a-mi fi oferite compensatii - solicitare ramasa fara raspuns.
  • certificat garantie - scanarea s-a dovedit dificila deoarece fontul cu care e scris e unul mic (se poate cere de la importator)
  • cele doua fotografii cu "defectiunea" care anuleaza garantia - defectiune care la 08.04.2014 NU EXISTA - ma scuzati pentru dimensiune dar asa le-am primit si nu imi pot permite sa le editez

IN FINAL VA PREZINT SOLICITARILE MELE (FINALE)
1) repararea camerei foto (zgomot ciclic care se aude in filmarile efectuate atat SUBACVATIC cat si filmari NORMALE
2) explicatii ale motivelor pentru care nu s-a realizat reparatia la data de 08.04.2014 - in scris cu numar de inregistare, numele persoanei care semneaza, functia si stampila firmei - document original.
3) repararea defectului (usa acces baterii) defect care la 08.04.2014 NU A FOST CONSTATAT DE CATRE REPREZENTANTII SERVICE. se poate presupune ca acest defect a aparut INTENTIONAT sau NEINTENTIONAT prin manipularea defectuasa a usii de catre salariatii RESTART. acest defect se dovedeste a fi motivul principal pentru care RESTART a refuzat (la a doua trimitere a camerei in service) sa realizeze reparatii
4) explicatii privind "problemele interne" - acesta este termenul folosi de dansii - care au dus la ne-trimiterea camerei vineri 11.04.2014 catre mine. - in scris cu numar de inregistare, numele persoanei care semneaza, functia si stampila firmei - document original.
5) care sunt persoanele care au cauzat aceste probleme si ce masuri s-au luat asupra lor (ma intereseaza documente IN COPIE cu procesele verbale are au constatat problemele si cu sanctiunile aplicate salariatilor - documentele semnate semnate de primire de catre salariatii gasiti vinovati pentru problemele de vineri 11.04.2014 care au dus la imposibilitatea trimiterii camerei catre mine) - in copii (eventualele date de genul CNP si alte date sensibile ale salariatilor pot fi mascate)
6) compensatii pentru timpul pierdut de mine pentru reclamarea in mod repetat a unui defect evident (las la latitudinea RESTART cuantumul acestora sau forma lor - bani sau produse nikon)

ROG COMUNICATI RESTART SERVICE SRL toate solicitarile mele de mai sus si faptul ca toate au caracter obligatoriu.

va argumentez:
1) - camera prezinta clar defect - sunet la inregistrare - sunet ce nu a existat in trecut - sunet care a fost auzit si de un reprezentant NIKON EUROPA intr-o sesiune de chat pe care am purtat-o cu acesta. deci e imperios necesara repararea camerei
2) - este normal sa aflu de ce, camera defecta fiind, nu s-a reparat la prima vizita in service.
3) - dat fiind faptul ca un defect care la 08.04.2014 nu era prezent iar la 11.04.2014 este prezent - defect care INVALIDEAZA garantia - este normal sa solicit repararea acestuia mai ales ca acea usa de acces este utilizata de tehnicienii service pentru diagnoza.
4-5) - probleme pot exista. este uman. dar acestea nu trebuie sa afecteze clientii. iata ca problema din 11.04.2014 a afectat un client care astepta camera sambata ca sa mearga la piscina sa filmeze. dat fiind faptul ca aceasta problema m-a afectat inseamna ca cineva se face raspunzator de problema. este normal ca firma sa investigheze, sa vada ce a cauzat problema, sa gaseasca vinovati, sa sanctioneze vinovati si sa se asigure ca in viitor astfel de probleme nu se vor mai ivi. toate demersurile se fac in scris, fie prin cercetare disciplinara, fie prin alte modalitati. nu voi accepta nu raspuns de genul: persoanele vinovate au fost sanctionate, deoarece acesta este un mod de a musamaliza o problema. vreau toate documentele (unde sunt informatii sensibile - adrese postale sau date de identificare - CNP - acestea accept sa fie mascate). de ce solicit si numele si functia persoanei care semneaza? pentru ca vad ca se poarta semnaturi "generice"  de exemplu "departament service".
6) - toate demersurile mele de a reclama cele de sus au consumat timp. cat? nu stiu? cat valoreaza timpul meu? e treaba mea. fac demersul acesta doar pentru a feri viitori clienti cu probleme de a pati acelasi lucru. mi se pare firesc, deoarece am descoperit o problema in activitatea firmei restart service, sa fiu (re)compensat pentru ajutorul acordat lor, deoarece dupa ce vor analiza problemele si le vor rezolva vor fi feriti in viitor de demersuri similare cu ale mele.

si mai doresc sa comunicati RESTART SERVICE ca nu le acord nici un dram de intelegere, empatie, sau orice alt cuvant pentru problemele pe care mi le cauzeaza.

tot ce a facut restart service in cazul meu este un abuz. au abuzat de pozitia lor de unic furnizor service nikon pentru a putea, discretionar, sa accepte sau sa refuze in garantie produse. acest lucru trebuie sa inceteze!

rog asadar OPC si daca e cazul ANPC sa oblige RESTART SERVICE sa indeplineasca TOATE solicitarile mele si sa de un exemplu ca modul lor de lucru nu este unul normal.

intreaga argumentatie / dovezi / demersuri facute de mine ma indreptatesc sa cred ca OPC va da curs si verdict favorabil celor prezentate de mine.

va multumesc,

ec. dttr

 

 











 

Link to comment
Share on other sites

merita sa cumperi o camera din aia din mai multe considerente. cele acvatice sunt doar o parte din ele.

Link to comment
Share on other sites

E produsl lui, merita pe deplin sa-l aibe asa cum l-a cumparat, si nu "reparat" de service ! Sper sa primesti ceea ce doresti , inclusiv cei de la Skin sa dea in Restart idei de service in genere ;)

Bafta maxima!

Ps : Incep sa ma gandesc serios la a da in judecata Orange, in cazul meu cu S500-le...numai daca uni din noi sunt mai hotarati, ceilalti consumatori, vor beneficea pe viitor de garantie transmiaibila, etc... Insa urasc acest lucru :(

Link to comment
Share on other sites

well... i just got word from nikon europe bv.

they called restart to f**k' em up...

 

si deci restart m-au sunat sa trimit camera ca o fac CA NOUA... ;)

 

deci se poate.

 

don't f**k with me 'cause i f**k back!

Link to comment
Share on other sites

Azi am fost sunat. Se înlocuiește cu model superior S31 alb.

Să fie primit.

Așadar... Merit sincere felicitări!

 

 

Trimis dupe racheta de G-Pad a soției.

Link to comment
Share on other sites

Da. Aia am văzut de la prima trimitere în service.

Mâine îi sun și le propun să uimit camera din nou la ei. A patra oară și să mi-o trimită înapoi pe sâmbătă.

 

Trimis dupe racheta de G-Pad a soției.

Link to comment
Share on other sites

buna ziua,
cu bucurie in suflet am primit ieri curierul cu coletul.
dar conform principiului "daca te arzi cu ciroba suflii si in iaurt" date fiind experientele EXTREM DE NEPLACUTE pe care le-am avut cu RESTART am decis sa filmez despachetarea (rog vizualizati filmarea).
si BINE am facut:
1 - camera NU are manual de utilizare in romana (rog trimiteti postal - nu imi spuneti ca "se gasesc pe net" - nu e un raspuns pe care il accept si mai mult NU doresc sa-mi consum tonerul pentru a tipari ceva ce trebuia sa primesc tiparit)
2 - camera NU are cablu de alimentare.
conform manual de utilizare in ENGLEZA - pagina 2 - tradus prin google translate, pachetul trebuia sa contina si un cablu de alimentare (a carui forma depinde de tara)

AICI ESTE CAPTURA DE ECRAN....

cum nu vreau sa imi traduc tot manualul cu google translate revenim la punctul 1 - lipsa manual.

asadar
SOLICIT trimitere manual(e) de utilizare in limba romana
SOLICTIT trimitere cablu alimentare specific prizelor din Romania.

si acum vin si va intreb?
facem concurs? vrea fiecare "parte" sa incerce rabdarea celeilalte parti? va asigur ca NU aveti sanse de a castiga.
va convine sa trimiteti prin curier tot felul de lucruri, sa cheltuiti bani. chiar va rog.

ma intreb... e nepasare? e rea-vointa? e "misto"? e incapacitate de a face un lucru ca lumea? e ingnoranta? e pur si simplu lipsa de profesionalism?
nu raspund eu pentru ca efectiv nu imi pasa.

consider subiectul CAMERA FOTO - in continuare deschis si rog rezolvati aspectele (solicitarile) mele de mai sus.

ec. dttr

 

post-499-0-18770600-1398319061_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use