Clicky

Jump to content

"lacramatie" RESTART - service nikon


Recommended Posts

am trimis o camera subacvatica in service cu probleme si mi-au trimis-o inapoi cu aceeasi problema.

 

un fel de "ba pe-a ma-tii".

 

asa ca...

 

"buna ziua,
vin catre dvs. cu un demers de rezolvare amiabila a unei probleme legate de activitatea de service NIKON.
in speta prin fisa de service R132529 - domnul inginer mi... ni.... conchide SCURT ca produsul nu e defect.
in cererea service trimisa anterior trimiterii camerei la service am anexat 2 (doua) linkuri youtube prin care demonstram problema.

problema o reprezinta un zgomot ELECTRIC - cu o anumita ciclicitate.

zgomotul persista si DUPA ce camera a fost primita din service iar explicatia domnului mai sus mentionat este ca "zgomotul de fond este normal si nu reprezinta defect".

acest zgomot NU a existat in filmari anterioare si deci nu pot sa accept explicatia colegului dvs.

va spun ca nu ma asteptam la un astfel de raspuns din partea dvs.

am achizitionat mai multe produse nikon dar promit sa nu o mai fac.

rog considerati prezenta ca incercare de a rezolva in mod amiabil o problema (in conformitate cu prevederile legale), urmand sa reclam acest lucru si catre ANPC in situatia in care nu binevoiti a-mi rezolva problema.

dat fiind ca incercare de a rezolva amiabila o problema NU ARE UN TERMEN stabilit de lege, termen pe care eu trebuie sa-l las sa curga de la data prezentei, va notific ca nu voi astepta prea mult raspunsul dvs.

v-am contactat si telefonic. deci consider ca demersurile care stau in puterea mea au fost facute.

maine (vineri 11.04.2014) orele 10 voi depune prezenta reclamatie pe site-ul ANPC.

va stau la dispozitie,
ec. DTTR

Edited by DTTR
Link to post
Share on other sites
  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Azi am fost sunat. Se înlocuiește cu model superior S31 alb. Să fie primit. Așadar... Merit sincere felicitări!     Trimis dupe racheta de G-Pad a soției.

well... i just got word from nikon europe bv. they called restart to f**k' em up...   si deci restart m-au sunat sa trimit camera ca o fac CA NOUA...   deci se poate.   don't f**k with me 'cau

azi am primit raspuns de la OPC... ghici ce???? reclam OPC comisariatul bucuresti la ANPC - adica la sefii lor...     "buna ziua, am primit adresa dvs 6440/07.05.2014 va comunic urmatoarele: N

Posted Images

ah... zgomotele...

http://youtu.be/XdAZdR0XpAY

 

si


ca urmare a discutiei telefonice cu dl. ri.... si a apelului primit de la un coleg prin care mi s-a comunicat sa trimit din nou camera spre service, va comunic:
s-a trimis cu AWB MNT6010*****S - livrare maine dimineata (MATINAL)

va rog sa-l informati pe dl. ri.... la preluarea camerei in service (conform discutiei telefonice dintre mine si colegul care m-a contactat de la dvs.)

de asemenea va informez ca:
sambata dupamasa merg la strand si am nevoie de camera asadar rog rezolvarea rapida si trimiterea cu curierat "livrare sambata".

imi manifest si dezamagirea pentru modul in care s-a gestionat PANA LA ACEST MOMENT rezolvarea unui defect.

va mulumesc,

ec. DTTR

Link to post
Share on other sites

imi iau GoPro-ul... ;) nu raman eu descoperit.

acum discut cu un tovaras din canada sa-mi aduca INCA un gopro... si un sistem 3d hero system.

adica... eu sa nu filmez 3D sub apa?

Link to post
Share on other sites

Nu știu și nu mă interesează. Eu vreau GoPro Hero HD la mana a doua. 45 dolari americani plus 30 dolari canadieni vamă.

 

Trimis dupe racheta de G-Pad a soției.

Link to post
Share on other sites

Asa asa. Suntem europeni și avem drepturi. Succes, dar sigur nu ai nevoie fiindcă vei ieși câștigător și din dispusa asta.

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

 

Nu avem nici un drept, noi suntem in Uniunea Europenana ca sa ne **** altii pe la spate ;) in rest si la o banala scoatere a capului pe geam observi ca tara asta nu are nimic in comun cu celelalte tari din UE.

Edited by n_iulian
Link to post
Share on other sites

Reparatiile la nikon se fac la service-ul SKIN daca nu ma insel, pe forumul nikonisti.ro e jale ce fac astea de la skin, asa ca e bine sa te inarmezi cu rabdare!

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to post
Share on other sites

Ai..ai ce exces de zel fac astia de la Skin, acum au mirosit ca nu au cu cine sa se puna, curios daca iti inlocuiesc camera, sau o primesti inapoi cu defect nemanifestat si referiri la utilizarea conform manualului....

Bafta

Edited by reflavius
Link to post
Share on other sites

Așa am primit-o prima data. Ieri dimineață. Åži am sunat. Apoi am fost sunat de directorul de reclamații. Apoi i-am trimis mail. Apoi am fost sunat de o doamnă. Apoi am sunat Cargus. Apoi a venit Cargus.

 

Trimis dupe racheta de G-Pad a soției.

Link to post
Share on other sites

si apoi... m-au sunat sa-mi zica ca... nu au gasit defectul... si ca USA BATERIEI E RUPTA. mi-au cerut 104 lei pentru reparatii.

am zis PAS.

am compus reclamatia OPC

am anexat 12 fisiere si 6-7 capturi de ecran.

am trimis.

maine primesc camera (iar la desfacere o sa filmez)

 

i-am acuzat ca mi-au rupt usa de la baterie pentru a-mi anula garantia.

 

incepe distractia.

 

am cerut repararea/inlocuirea cu o camera identica sau cu una superioara.

 

HERE WE GO!

Link to post
Share on other sites

Când am citit ce ai scris tu mai sus, parca am văzut un film, sunt foarte curios cum se termina aceasta poveste mirifica de război intre DTTR și restart. :))

 

Trimis de pe al meu veceu, folosind Tapatalk 14.

Link to post
Share on other sites

ROG ASADAR OPC Bucuresti (ANPC) URMATOARELE

1)
rog vizualizati linkurile cu filmarile care demonstreaza CLAR un zgomot de fond REPETAT CICLIC si deranjant care NU poate fi considerat ca "NORMAL"
filmarea 1 http://youtu.be/XdAZdR0XpAY
filmarea 2 http://youtu.be/n0mCEnx8Fbo
filmarea 3 - amplificat sunetul -

nu am alta modalitate de a va demonstra defectul (pot eventual sa va trimit filmarile pe un CD)

2)
rog sa obligati Restart la repararea defectului care este EVIDENT sau in caz ca nu se poate repara, la inlocuirea camerei cu una identica sau superioara (conform conditiilor de garantie)

3)
rog, luand in cosiderare faptul ca la prima vizita la service - conform fisei service (scanat anexat) - usa bateriei nu era rupta, sa obligati Restart la inlocuirea pe cheltuiala lor a usii bateriei.
cred ca un salariat Restart a efectuat demersuri improprii de deschidere a usii (care de deschide intr-un mod anume - fiind o camera de fotografiat/filmat subacvatica), lucru ce a cauzat ruperea acesteia.
dupa ce voi primi camera va voi trimite scanat si documentul (numele persoanei - care a facut verificarea).

4)
rog analizati modul in care Restart service solutioneaza cererile de service, in cazul de fata fiind necesara transmiterea produsului de mai multe ori in service.
rog solicitati Restart dovada TESTARII produsului pentru defectul reclamat de mine (ZGOMOT).
in speta sa faca o filmare si sa v-o prezinte cu explicatii despre zgomotul care se manifesta la filmare si pe care dansii il considera NORMAL sau INEXISTENT.


va anexez
1 dovada achizitiei
2 dovada demersurilor initiale de trimitere in service
3 AWB
4 fisa service - in care NU se mentioneaza usa rupta si se declara ca produsul functioneaza IN PARAMETRII fara a avea usa rupta
5 email in care am reclamat faptul ca defectul nu s-a reparat
6 email in care am comunicat domnului director S.... R... defectul
7 AWB
8 email in care am notificat faptul ca am trimis din nou produsul spre reparatie
9 email prin care am solicitat urgentarea demersurilor de reparatie
10 comunicare deviz
11 refuz deviz
12 comunicare returnare produs - cu livrare sambata

NU POT ANEXA
conditii de garantie (deoarece sunt in original trimise la Restart si vor sosi ulterior trimiterii prezentului email)

va rog sa ma sprijinti in solutionarea prezentei deoarece consider ABUZIV modul in care Restart ca si service Nikon actioneaza in relatia cu clientii.
acest abuz se manifesta prin incapatanarea de a NU ACCEPTA dovada faptului ca produsul e defect, de a incerca sa ne explice ca "E NORMAL" ce se intampla si, nu in ultimul rand, prin dorinta de a ne incarca pe noi cu cheltuieli pricinuite de ei (in speta usa care la a doua vizita a fost gasita ca "rupta" se incearca a fi reparata pe spatele meu chiar daca la vizita anterioara usa era in regula). consider ca un salariat Restart a rupt usa incercand pe aceasta cale sa anuleze o garantie.

astept sa-mi comunicati numarul de inregistrare pentru a va mai putea trimite documente referitoare la aceasta speta (documente ce vor intra in posesia mea abea DUPA trimiterea prezetului email)

va multumesc!

cu stima,

ec. dttr


@ sebi - la cat de versat sunt... sunt sanse bune sa se termine cu F. BINE... adica cu o camera noua din gama subacvatice NIKON

 

S32 http://nikon.ro/ro_RO/product/digital-cameras/coolpix/style/coolpix-s32

Link to post
Share on other sites

inoxule... ma necajesti.

imi doresc sa cred ca oricare din NOI am fi facut la fel. in ambele spete.

ah.. chiar... voi auziti sunetul?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Who's Online (See full list)

    There are no registered users currently online

×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use