Clicky

Jump to content

Ce telefon să-mi iau ?

Recommended Posts

Salut, aș vrea să îmi vând 3GS-ul obosit, și să trec la ceva mai bun . Am un buget de 650 - 700 lei maxim.

M-am uitat prin site-uri si la anunturi SH in orașul meu și am văzut câteva telefoane.

Am dat de următoarele variante :

-Samsung Galaxy S II ( http://www.gsmarena.com/samsung_i9100_galaxy_s_ii-3621.php ) - 650 lei SH full box

-Vonino Evo QS dual sim ( http://www.emag.ro/telefon-mobil-vonino-ego-qs-dual-sim-4gb-black-5757945969422/pd/DHX3JBBBM/ ) - 650 lei NOU 

Între acestea două care se merită mai mult?

Cam acestea le-am aflat cât de cât bunicele în acest preț și nu știu ce să iau, samsung că e mai renumit, sunt mai multe accesorii pentru el, review-uri pozitive, etc.. dar nici acest Vonino nu este rău și din review-uri de pe emag am văzut că este chiar bun, iar la specificatii am văzut că e Quad-Core față de S II care e Dual Core.

Sunt elev, il voi folosi mai mult la jocuri, browsing, aplicatii gen facebook, etc. Nu vreau să aibă lag sau să se oprească.

Vă cer ajutorul pentru că vreau ceva bun și modest la prețul acesta, sunt conștient că nu imi pot lua nuștiu ce minunăție. ( Android doar )

Aștept părerile voastre, puteți să îmi recomandați și alte telefoane, chiar vă rog(dacă se poate din magazine cunoscute și românia only :)) ).

Mulțumesc anticipat  :D

Edited by Gabi Gabi

Acer S500 ' are un hardware excelent, daca esti interesat il vand pe al meu cu tot cu husa tpu, folie de rezerva , baterie de rezerva 650 lei transport inclus posta' e complet, are casti si alimentator neutilizat, garantie pana in 15 martie 2015 stare buna 10/10 functional e root'at si unlock ' fara card de memorie /optional card 8 GB clas 6 plus 49 lei 699 lei pret cu cardul amintit' plata in avans card.

Sent from my ME173X using Tapatalk 2

Edited by reflavius