Clicky

Jump to content

Comunicate de presa de la Vodafone Romania, Pareri si discutii


Tudor

Recommended Posts

Salutare tuturor. M-am consultat cu Erwin si voi incerca sa va aduc cele mai noi informatii din comunicatele de presa Vodafone chiar aici pe forum. Pentru comunicate care necesita aprofundare, voi crea topic-uri separat de acesta.

 

Vodafone România, divizie a Vodafone Group Plc, avea 8,327,280 clienți înregistrați la 31 decembrie 2011. Vodafone este unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicații mobile din lume, cu 398 milioane de clienți în întreaga lume, înregistrați la 31 decembrie 2011. Vodafone are divizii în 30 de țări de pe cinci continente și peste 40 de rețele partenere în întreaga lume. Pentru mai multe informații, vizitați www.vodafone.com

Edited by Tudor
Link to comment
Share on other sites

Primul comunicat despre care va scriu este cel emis astazi si este despre eticheta Eco Scor.

 

Vodafone România adaugă eticheta Eco Scor terminalelor din portofoliu

 

In functie de eficienta ecologica, telefoanele primesc note de la 1 la 5

Pentru a determina punctajul final, sunt luate in calcul 162 de criterii

 

București, 24 aprilie 2012 - Vodafone România adaugă eticheta Eco Scor terminalelor din portofoliu, ce include o nota de la 1 la 5, în funcție de eficiența ecologică a fiecărui telefon. Impactul cel mai mare asupra mediului este punctat cu 1, în timp ce dispozitivele ce primesc nota 5 influențează cel mai puțin mediul înconjurător.

 

Punctajul final ia în calcul două componente: evaluarea produsului, ce reflectă impactul pe care telefonul îl are asupra mediului, și evaluarea corporativa, bazată pe acâiunile pe care producatorul de telefoane mobile le întreprinde îin privința durabilității, atât din punct de vedere social, cât și ecologic.

 

Notarea se face în funcție de punctajul obținut în urma evaluării a 162 de criterii. Dintre acestea, 106 vizează produsul, iar 56 iau în calcul activitatea producătorului.

 

Evaluarea produsului se bazează pe o serie de aspecte principale, cum ar fi: extragerea resurselor, producția, transportul, utilizarea și ciclul de viață. Evaluarea corporativă are ca principale criterii etica ți gestiunea lanțului de aprovizionare, prevenirea poluării, modul de extragere a mineralelor și standardele muncii.

 

Astfel, Eco Scor este o etichetă care indică măsura în care mediul înconjurător este afectat de procesele de producție, funcționare și reciclare ale unui telefon. De asemenea, eticheta este o metodă utilă de a informa clienții asupra eficienței ecologice pe care o au telefoanele utilizate.

 

Coeficientul Eco Scor nu influențează prețul final al unui terminal, iar eticheta are ca singur rol asigurarea transparenței eficienței ecologice, pentru fiecare produs în parte. Terminalele care încă nu au o etichetă finalizată sunt în curs de evaluare.

Link to comment
Share on other sites

Nou! Plata prin SMS a titlurilor de călătorie.

 

 

Această opțiune este disponibilă tuturor clienților rețelelor Orange și Vodafone, indiferent dacă au abonamente sau cartele preplătite. Contravaloarea titlului de călătorie achiziționat va apărea în următoarea factură telefonică, în cazul în care plata a fost facută de pe un telefon cu abonament sau va fi scăzută din creditul inițial, dacă plata a fost efectuată de pe un telefon cu cartela telefonică preplătită.

In acest mod, momentan, se poate plăti abonamentul de o zi.

 

 

Vrei un abonament cu valabilitate de o zi?

 

 

Trimite litera A prin SMS la 7456 și vei avea un abonament de călătorie pentru întreaga zi direct pe telefonul tau mobil. Abonamentul este valabil pentru ziua în curs, până la ora 24:00. Numărul 7456 este valabil în rețelele Vodafone și Orange.

 

Avantajele soluției de plată prin SMS

 

în primul rând, plata se face instant, fără să te mai deplasezi la o casierie

confirmarea plății abonamentului de călătorie o primești direct pe telefonul mobil într-un interval de 15-30 de secunde de la trimiterea mesajului SMS către numarul 7456

nu ai nevoie de bani cash pentru a face plata (contravalorea titlului de călătorie achizționat va apărea în următoarea factură telefonică sau va fi scăzută din creditul inițial, dacă este vorba de o cartelă telefonica preplătita).

Mod de funcționare

 

Pentru a cumpăra un abonament de călătorie valabil o zi pe toate liniile urbane RATB, trimite litera A prin SMS la numarul 7456. Nu uita să faci acest lucru înainte de a te urca în mijlocul de transport RATB.

Prețul acestui SMS este de 1,75 EUR+TVA și va fi reținut de operatorul de telefonie mobilă.

După câteva secunde (în medie între 15 și 30 de secunde), vei primi pe telefonul mobil un SMS cu confirmarea plății și codul de control alocat titlului de călătorie achiziționat. Acest SMS și codul format din mai multe cifre trebuie prezentate controlorului, în cazul în care acesta vă solicită dovada achitării călătoriei. Acest cod nu este transmisibil și este valabil doar pe telefonul mobil de la care s-a realizat plata.

Pentru abonamentul de o zi, acesta este valabil nelimitat în ziua în care a fost trimis până la ora 24:00 pe toate liniile urbane. Dacă pasagerul călătorește și după ora 24.00 a zilei în curs (ziua în care a trimis mesajul SMS) atunci va trebui să achiziționeze un nou abonament valid, trimițând un nou SMS cu textul A la 7456 (tarif 1.75 Euro + TVA).

Detalii:

http://www.ratb.ro/sms1.php

http://www.ratb.ro/sms2.php

http://www.zf.ro/companii/ratb-introduce-plata-prin-sms-la-abonamentele-pe-o-zi-9568363

Link to comment
Share on other sites

Oricum vad ca ai nostri exagereaza cu pretul la abonament.. in alte tari chiar merita sa iei la abonament la noi.. Mai bine strang un ban si il iau la liber. Fara griji si alte probleme (ca depasesc traficul, ca nu imi ajung minutele si sa mai platesc si 20 30 de euro pentru minute de ajuns..). Mai stiu ca spuneam cuiva ca e cam scump la abonament si nu merita si imi zice uite SGS II la 8 milioane si ceva. Si intreb cat e abonamentul? 29 de euro, dar telefonul e la 8 milioane si ceva:))..

Link to comment
Share on other sites

Platesti telefonul de 2 ori la abonamente. Eu prefer sa imi iau ceva cand am toti banii.. nu mi-am luat niciodata vrun obiect in rate sau abonament.. + ca eu vorbesc enorm de mult pe vodafone.. ceea ce ofera abonamentele nu imi sunt de folos.. 1000 minute le vad ca si cand ar fi 150 min

Link to comment
Share on other sites

Ar fi tare sa nu poata vedea ca ai activat abonamentul atunci cand ii observi ca incep sa controleze :)

 

Cred ca urmeaza sa implementeze si cu o calatorie sau mai multe. Probabil de aceea au lasat acum doar litera A pentru a trimite SMS-ul..

Edited by Tudor
Link to comment
Share on other sites

E interesant cum or sa implementeze acelasi tip de plati pt calatorii si in alte orase.

Vom tasta un cod pt oras sau va sti in ce oras facem plata dupa celula in care ne aflam?

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca vor fi numere diferite de SMS.

De exemplu sistemul de parcare prin SMS Telpark este implementat in Timisoara(7406),Oradea(7401) si Satu Mare(7417).

Cifrele din paranteza reprezinta numarul de SMS alocat localitatii respective.

Atasat si un screeshoot cu mesajul...si confirmarea platii/parcarii.

2012-05-03 10.30.45.png

Link to comment
Share on other sites

Da, foarte tare si cu un iz puternic de civilizatie.

Mereu am spus ca vestul este poarta prin care intra civilizatia in tara noastra...si raman la parerea asta.

Edited by mesersmith
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Vodafone România invită fanii ciclismului off-road la Prima Evadare

 

  • Promoțional, participanții la competiție pot achiziționa smartphone-uri de top, la prețuri speciale
  • Vodafone pregătește surprize pentru cel mai tânar și cel mai vârstnic participant la competiție

București, 10 mai 2012 - Vodafone România, sponsor al ediției din acest an al competiției Prima Evadare, invită fanii ciclismului off-road să participe la cursa de duminică, 13 mai 2012. Participanții la competiție vor putea beneficia, pe baza unui talon disponibil la punctul de sosire, de oferte speciale la smartphone-uri și abonamente din portofoliul Vodafone.

 

Astfel, în perioada 13-20 mai, participanții vor beneficia de un discount din prețul de lista, în valoare de 50 Euro (TVA inclus), la achiziționarea unui smartphone Galaxy Nexus, împreună cu orice abonament smartphone, pe o perioadă de 2 ani. Pentru a beneficia de ofertă, participanții la Prima Evadare trebuie să prezinte talonul primit la eveniment într-unul dintre magazinele Vodafone din Magheru, Perla, Moșilor, Piața Vitan, City Mall sau Plaza România.

Mai mult, Vodafone recomandă fanilor ciclismului o serie de aplicații practice și site-uri pentru telefonul mobil, care să îi însoțească oriunde, cum ar fi: Vodafone Meteo, Åžapte Seri, Endomondo Sports Tracker, Prevyou, JuiceDefender și m.0salvamont.org.

 

În plus, Vodafone va premia cel mai tânăr și cel mai vârstnic participant la Prima Evadare cu câte un terminal Motorola Defy+, un performant smartphone cu sistem de operare Android, ideal pentru iubitorii de sport în aer liber, rezistent la apă, praf și șocuri, cu un ecran ce dispune de protectie împotriva zgârieturilor, alături de Cartela Vodafone. Mai multe premii surpriză vor fi disponibile și pentru alți participanti la competiție.

 

Detalii complete: http://primaevadare.ro/

Link to comment
Share on other sites

vod056587.jpg

 

Reducerea se aplica pentru orice tip de abonament, in valoare fixa de maximum 40 euro/bucata.

 

Reducerea nu este valabila pentru:

  • Modelul Samsung Galaxy S III
  • Terminalele la liber (fara conectare)

Edited by Tudor
Link to comment
Share on other sites

Stiu eu...stiu eu...

 

Vodafone, in nesimtirea lor caracteristica, o sa mai dea vreo teapa cuiva...

M-am apropiat?

 

Evident, ma refer aici la nesimtitii aia la cravata, rosie de obicei, care plimba cateva hartii prin firma si au mii de euro salarii. Si evident, ca bani pe impozite nu au sa mai dea, si uite-asa au facut ceva milioane de euro datorii la bugetul de stat. Si eu daca am la firma mea datorie de 1 leu, primesc 2-3 plicuri cu somatii doar in prima saptamana. Ceva e putred.

Link to comment
Share on other sites

Personal, as vrea acoperire de date pentru toata tara. Asta e tot ce mi-as dori. Chiar si 4G :)

 

*e o parere sau o dorinta doar a mea si nu reflecta ceea ce se va intampla neaparat in viitorul apropiat.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Similar Content

    • By Szilárd Ervin Szőgyenyi
      COMUNICAT DE PRESA:
      Vodafone își va întări poziția pe segmentul de servicii convergente prin achiziționarea UPC România
      Vodafone Group va achiziționa operațiunile Liberty Global din România, Germania, Republica Cehă și Ungaria, printr-o tranzacție cu o valoare de 18,4 miliarde de euro Clienții persoane fizice și juridice din România vor beneficia de acces la noi servicii și de investiții mai mari în creșterea vitezei si calității rețelei de cablu  
      București, 9 mai 2018 – Vodafone Group Plc a semnat un acord pentru preluarea operațiunilor Liberty Global din România, Germania, Republica Cehă și Ungaria, în urma unei tranzacții cu o valoare totală de 18,4 miliarde de euro, ce face parte din strategia companiei de a investi semnificativ în convergență în țările din Europa în care operează. Entitatea formată în urma achiziției va permite clienților Vodafone și UPC România să aibă acces la oferte convergente de servicii mobile, de internet în bandă largă și TV, precum și la servicii dedicate persoanelor juridice. Tranzacția nu va include operațiunile UPC România de televiziune prin satelit, Focus Sat.
      În urma achiziției, Vodafone va avea una dintre cele mai mari infrastructuri din Europa de rețea de nouă generație („next generation network”, NGN), cu 54 de milioane de gospodării care beneficiază de servicii prin cablu/fibră prin propria rețea și o acoperire NGN totală de 110 milioane de gospodării și companii, inclusiv prin intermediul parteneriatelor cu alți operatori, devenind unul dintre cei mai importanți furnizori din Europa de servicii de telecomunicații fixe și convergente pentru clienții persoane fizice și juridice.
      Activitățile Vodafone și Liberty Global în România sunt complementare. Vodafone activează în principal pe segmentul de telefonie mobilă, iar UPC România furnizează servicii de cablu în bandă largă și de televiziune.
      Vodafone România este al doilea cel mai mare furnizor de servicii de telefonie mobilă, iar UPC România operează a doua cea mai mare rețea NGN din România, cu o acoperire de 3,1 milioane de gospodării (41% din numărul total).*
      Compania creată în urma achiziției va putea oferi servicii TV interactive, de internet în bandă largă și de telefonie fixă, precum și servicii mobile, pentru cei 9,9 milioane** de clienți mobili ai Vodafone România și pentru utilizatorii celor 2,1 milioane de abonamente de servicii fixe ale UPC România („revenue generating unit”, RGU)***. Compania astfel creată va avea o cotă totală de piață de 25% după veniturile totale.
      Ca și în tranzacțiile similare efectuate de Vodafone, managementul și angajații companiei achiziționate vor avea un rol important în entitatea creată în urma achiziției, punându-și în valoare aptitudinile în arii precum servicii prin cablu, servicii fixe și de televiziune. Angajații UPC România vor beneficia și de oportunitatea de a-și construi o carieră internațională în Vodafone Group.
      Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România, a declarat: „Această achiziție va duce la transformări semnificative și va crea un furnizor important de servicii convergente de telecomunicații, contribuind la creșterea competiției pe piața din România. Tranzacția va aduce beneficii atât pentru clienții celor două companii, cât și pentru economia românească, deoarece noua companie va acționa ca un catalizator pentru inovația în servicii și va oferi un context mai amplu pentru investiții în rețeaua fixă. Vodafone și UPC România au în comun o abordare axată pe calitatea serviciilor și sunt complementare prin prisma segmentelor de clienți deservite – Vodafone are utilizatorii mobili, iar UPC România, utilizatori de broadband și de servicii TV”.
      Este de așteptat ca tranzacția să fie revizuită și aprobată de Comisia Europeană. Vodafone anticipează că încheierea tranzacției va avea loc la jumătatea anului 2019.
    • By Feri
      Asa se pare ca Vodafone va cumpara o parte din Liberty Global care este si proprietarul lui UPC Romania. Ce parere aveti despre aceasta achizitie?
      Eu personal astept aceasta fuziune, si astept ofertele care vor veni de Vodafone&UPC.
      Mai multe detalii in articolul care a fost publicat pe Mobilissimo.
      https://www.mobilissimo.ro/stiri-diverse/alo-upc-buna-sunt-andreea-ghidul-tau-vodafone
       
    • By VR46
      Va salut.
       
      Am si eu o intrebare legata de date mobile.
      Am un telefon dual SIM (Telekom + Vodafone). Cartela Telekom este cea principala, iar Vodafone este cea de munca.
      Problema este ca atunci cand vreau sa ma conectez la pachetele de date mobile mi se conecteaza automat la Vodafone si nu stiu cum sa fac sa setez SIM-ul Telekom ca fiind principal.
      Mentionez ca folosesc widget-ul Power Toggles pentru activarea datelor mobile (desi situatia e la fel indiferent ce as folosi). Ca sa ma conectez la Telekom trebuie sa intru in setting, la date usage, s.a.m.d.
      Nu stiu cat conteaza asta, dar la Mobile Network Settings am setat Telekom in meniul 3G service -> Enable 3G, iar la Network Mode este bifat WCDMA only.
      Are cineva vreo idee cum pot face sa ma conectez direct la date mobile Telekom in loc de Vodafone?
    • By Mihai Aurelian
      Pe 23 luna trecuta, am dat comanda de un telefon care a ajuns in 2 zile cu touch-ul pe o parte din ecran nefunctional. Am solicitat inlocuirea telefonului si mi s-a zis ca va veni curierul cu telefonul nou, urmand sa-l ia pe cel defect. A venit curierul doar sa-l ia pe cel defect care a ajuns la regenesis pe 28. Am sunat iar la vodafone si mi s-a spus ca trebuie confirmat defectul inainte sa primesc alt telefon si ca dureaza cateva zile.
      Pe 2 decembrie vorbesc cu cineva pe chat si imi spune ca de fapt se va livra in 14 zile lucratoare incepand cu 28. Cum mi s-a parut foarte ciudat acel termen, am sunat din nou si mi s-a transmis ca s-a confirmat defectul si ca voi primi telefonul nou pana miercuri, 10 decembrie. Miercuri ii sun din nou si doamna care a raspuns a dat peste conversatia de pe chat si a inceput si ea sa o tina una si buna cu 14 zile lucratoare. Nu a putut sa raspunda la intrebarea "Unde apare acest termen in documentele legale de pe site" si nici eu nu am reusit sa-l gasesc.
      Luni(15 dec) intru pe chat si solicit data de livrare a telefonului. Mi se spune ca trebuie sa primeasca raspunsul de la alt departament si ca ma anunta pana la ora 18. La 18 intru iar pe chat si o alta duduie imi spune ca prima duduie nu are inca un raspuns si ma anunta "maine". A doua zi pe la pranz ii sun. Un nene imi spune ca tot nu exista raspuns si ca ma anunta "maine". Astazi(miercuri) pe la pranz intru iar pe chat si minune.. mi se spune ca am sa primesc telefonul astazi. Problema e ca astazi s-a cam dus si fan curier mereu trimite mesaj dimineata cand am ceva de primit de la ei. Nu am primit mesaj. 
      Maine se termina cele 14 zile lucratoare care cica reprezinta termenul de schimbare al unui telefon primit defect(desi nu apare nicaieri.. afli despre el doar cand dai de probleme). Tare curios sunt daca maine va ajunge telefonul, desi nu par sa fie sanse de asa ceva. Parca vad ca mi se trimite acelasi telefon reparat(asta ar fi singura explicatie pentru cele 14 zile necesare schimbului).
      Concluzia..
      De cand am facut comanda asta mi s-a spus de vreo 5 ori ca problema nu se poate rezolva pe loc si voi fi contactat. Niciodata nu am fost contactat.. a trebuit sa-i sun tot eu. Suportul clienti de la vodafone este doar o linie de maimute antrenate sa-ti zica orice numai sa scape de tine cat mai repede ca sa poata trece la urmatorul client. Nimic din ce ti se spune ca se va intampla nu se intampla.
      Mai bine puneam inca 400 lei si cumparam telefonul la liber de la emag.. nu-mi mai faceam nervi cu jegul de vodafone.
    • By Tudor
      Ai nevoie de:
      telefon 4G 1800 Mhz; acoperire 4G in orasul tau; cartela cu una din ofertele noi de minim 6 euro credit https://www.vodafone.ro/personal/servicii-si-tarife/cartela-vodafone/oferte-promotionale/index.htm?icmp=hp-p-hs-cartelacucevreitu#tab-1; SIM nou cu serii mai noi de: Nano SIM > 894001131xxxxxxxxxx
      Micro si mini SIM > 894001141xxxxxxxxxx
       
      Daca toate acestea sunt indeplinite si totusi nu functioneaza, ori contactati pe chat de pe site, ori PM la mine.
  • Who's Online (See full list)

    There are no registered users currently online

×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use