Clicky

Jump to content

Acer S500


Recommended Posts

Salut, am achizionat de cateva zile un acer S500, merge perfect dar as avea o intrebare. Cand tastez pe tocuhscreen, la mesaje, luminozitatea ecranului scade cam cu 5% in momentul in care ating o litera pentru a tasta (nu se intampla decat din cand in cand) . Ar fi o problema grava si ar trebui trimis in service, sau telefonul e okey? 
Eu in 3 zile plec din tara si nu as vrea sa il duc in service, deoarece e posibil sa nu vina inapoi pana plec eu. Astept pareri, multumesc mult

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

salut domnilor si stimati posesori de acer s500!!!!am o problema foarte mare....aseara mi am crapat displayul...efectiv e crapat pe mijloc..nu merge touchul pe el..nu mai merge data comanda pe el.Telefonul e in garantie...dar nu pot invoca ceva pentru a l repara..ce ma sfatuiti?ce pot sa fac?va rog mult dati mi un sfat....e senzatie telefonul cu update facut...merge ca uns...insa inevitabilul sa produs...mai toata lumea l a laudat...pls help! :(.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca ar trebui sa te resemnezi si sa cauti un display nou sau sh, alta solutie nu vad.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Link to comment
Share on other sites

Parca nu se gaseau piese de schimb pentru S500.

Iar @andrei90, cum ai reusit sa il crapi? Eu zic ca totusi merita sa mergi la Orange sa faci o intrebare.

Avem un membru pe forum care l-a brick-uit incercand sa instaleze un custom ROM destinat altui model si i l-a schimbat fara comentarii.

Eu zic sa incerci.

Link to comment
Share on other sites

pfff.....intr un mod stupid.....a incercat cineva sa l smulga din mana mea...iar eu nu i am dat drumul...sa crapat pe jumatate!ideea e ca nu mai merge touch-ul..geamul e spart...are folie pe el...cred ca fost mare avantaj....am fost astazi la orange!raspunsul a fost evident "romanesc": nu putem face nimic,nu avem piese de schimb,schimbam cu unul nou pret 850 ron.nuj ce sa fac...era extraordinar de bun telefonul..luat din decembrie..culorile pe ecran se vad...deci eu zic ca display-ul in sine nu are nimic..va rog frumos daca cunoasteti un service sau o solutie ajutatoare va rog lasa ti mesaj.ma gandeam sa trimit un mail la acer romania dar nu vad cum ma pot ajuta...orange e de joasa speta..nici suport nici nimic...!:(....asta e...romanica noastra....

Link to comment
Share on other sites

Display pentru el exista,la Acer Uk,246 de euro tva inclus fara transport....dar exista o problema...nu livreaza in romania!!!deci nu pot spune de toata faza ca e tzeapa,sau ca am fost prost ca nu i am dat drumul la telefon,ci doar a fost nesansa sau ghinion curat!!!am sunat la 3 service-uri din bucuresti si nu au piese de schimb ptr s500!trist....foarte trist...stau si ma uit la el...ca porcu' la cotet nou..la alte telefoane in situatia lui se schimba imediat display-ul sau ce era....la acer nu se poate!

Link to comment
Share on other sites

Cum sa tragi de telefon si sa se rupa?

Iar foliei ar trebui sa ii multumesti ca ecranul "doar" s-a  crapat si pur si simplu nu s-a spart sticla si a sarit (daca ai vazut vreun episod din Will it blend? atunci stii despre  ce vorbesc)

Iar cam asta ar trebui sa iti fie invatatura de minte pentru cand mai cumperi telefoane cu in-cell.

 

P.S. (off) Ia aminte si de acum imparte mai mult lucrurile tale, sa nu se mai ajunga aici.

Cand eram mic am tras eu si cu sormea de un Nokia cu clapita: unul de tastatura si unul de ecran. De ce? Ne bateam care sa se joace Snake :D. Doamne... ce joc era pe vremea aia :)

Link to comment
Share on other sites

da oricum a fost faza de desene animate...dar nu conteaza!!! a fost!acuma am dat mail la acer romania,vreau sa vad ce spun si inca un service mare din bucuresti!daca stiti ceva o solutie,orice va rog help!!si inca o chestie.....din ce stiu cand te duci la un service trebuie macar sa ti faca constatare.....vacuta aia mica s a uitat la el...si daaa,doar daca platiti 850 de ron il schimbam:(......macar sa stiu ce piesa trebuie cu exactitate sa stiu ce comand...pff.....

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Vezi , desfa capacul de sus , capacul de jos , si uitate jos daca nu cumva e crepata si sticla de jos. Touch glass ar fi la 20$

@Mircerson, spune-mi si mie mai multe detalii te rog..

Am telefonul de la craciun. O saptamana de utilizare, o mica scapare pe parchet, si gata a fost.. nu m-am mai putut bucura de el.. Display-ul nu are nimic.. doar gemul e crapat, plus ca nu primeste nici o comanda de la touch..

Touch glass-ul, presupun ca este geamul de deasupra touch-ului, nu? sau ma insel? Este vre-o sansa sa il mai aduc la viata?

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Salut,

Am sa va spun si voua cum, s-a incheiat activitatea mea cu S500-le din dotare, care la nici un an ( 364 zile) de la achizitie, s-a gandit sa plece pe lumea cealata, s-a trezit stapanaul, adica eu in dulcea zi de iarna 26.02.2014 si a constat ca telefonul lasat la incarcat peste noapte cu a doua baterie, nu afiseaza nu porneste, se incapatanea sa fie vazut de pc via USB, incercat toate metodele cunoscute de mine pentru resurescitare, caz "solved" declar pacientul in coma, si pregatesc actele pentru transfer "morga" - adica service, ma informez de unitate Orange aproape de " casa" - a se citi job, deoarece e ca a 2-a casa, stau in medie 8-9-10 h pe zi ca "vita" acolo, si sa trecem la inculpat, il preiau cu accesorii si merg cu acte si restul acareturilor la Orange, unde un nene dragut mai intreaba ce si cum , ii explic pe scurt , acesta "masoara" toate produsele si zice ca-i ajung : actele , telefonul si bateria, bun , predau obiectul in cauza, acesta se uita iarasi la el, scaneaza IMEI, gaseste cu ajutorul "domnului', a se citi colegul sau, seria corecta pe garantie si pe factura, care culmea coincidea cu cea din sistemul lor, emit un proces verbal - care stipuleaza faptul ca nu se incarca, nu porneste, nu afiseaza si ca are urme normale de uzura, si multumit plec la job, cu speranta ca voi fi anuntat cand va fi solutionat....Trece timpul, pe data de 03.03.2014, pe la amiaza, ma suna o anume duduie de la service autorizat Acer -> Regenersis, ca telefonul nu face obiect de garantie, ca au vazut specialisti lor urme de lichide si ca-l anuleaza garantia, ca daca doresc pot plati 1400 lei pentru reparatie, stupoare, ma reculeg cu greu, ma rog, explic duduii ca nu e cazul de asa ceva, pacientul a stat in husa siliconica si folie, inbalsamat bine si ferit de umezeala, conditii de umiditate, fara a vorbi la el in ploaie, de al tine in bucatarie, baie, alte medii umede...fara peripetii in zapada, bai de abur, etc, ok, zice ca-l va trimite inapoi si intreb cand, zice ca prinde curierul de ziua respectiva si ca din ziua urmatoare pot ridica defunctul de unde l-am predat, mai sar peste vreo 5 telefoane, date catre ei, sa spun ca nu e asa, ma ignora si imi zic ca pot apela la la alt service autorizat pentru o contraexpertiza, etc ...bun iau inima in dinti, si dupa o zi naspa, ma duc in seara zilei de 04.04.2014 sa ridic decedatul, acolo ajung, dau buna seara, cu zambet tamp ma bucura domnul ce-l preluase, imi spune ca nu-i vina lui, dar nu poate sa ma serveasca ca nu mere aplicatia, sistemul e cazut - urmeaza cateva schimbari amabile de cuvinte, ca sunt eu ghinionist, ca poate ei, ca voi face probabil o plangere, bun...plec...acasa, la adevarata casa, ma reculeg si scriu un mail catre customer client -> Orange si le povestesc istorioara si ca-i rog sa ma ajute ca daca nu a doua zi dupa pranz fac plangere la OPC, ei pauza...eu la pranz pe la 14: 00 caut OPC-ul insotit de un coleg sa am curaj, reusim, gasim cladirea, acolo, urc, pe scara ajung la o incinta cu pereti in renovare, usi, semidezmembrate, si un nene care plictisit intreaba ce doresc, ii comunic ca vreau sa fac o reclamatie, ma indeamna sa iau loc, intreaba daca colegul este si el "client", il "calmez", spun ca e doar un coleg, il invita si pe el, sa nu stea in picioare, dragul de el ia pragul in picioare si-l plimba dupa el, ajunge inapoi in stare normala de echilibu , ia loc langa mine, si apoi eu continui si prezint acte de achizitie, fisa de preluare service si o reclamatiune compusa la birou cu un ceas inainte, si acesta masoara actele, bucuros ca fisa lui tipizata nu are rost in cazul meu, s-a vazut un aer de liniste pe chipul lui, imi face o introducere in catastiful lor, mai noteaza ceva prin PC, apoi in acelasi registru , imi da un bilet cu nr. 151 de inregistrare pe data de 05.02.2014, nu vad decat cand ajung ianpoi la serviciu ca are data antedatata cu o luna si ca de a doa zi pot sa fac reclamatie la reclamatie ca nu-i solved cazul meu...ei las totul asa o vreme, si pana ieri liniste.....linistea fiind perturbata de un e-mail primenit de la departamentul " Problem Solving Executive " Orange, prin care am fost indrumat sa retrimit in service terminalul, lucru ce l-am efectuat ieri, culmea tupeului, cei de la Regenersis, au modificat starea martorului de la baterie, acesta fiind inrosit complet cu totul altfel decat la prima predare, din data de 26.02.2014 , cand conform fisei de preluare in service, telefonul era in stare de uzura normala, am poza cu bateria inainte de trimitere, o voi posta ulterior....cert este ca sunt , tare curios cum vor solutiona problema mea, fiind aici, un caz de total neprofesionalism din partea service-lui autorizat Acer pentru terminale smartphone in Romania -> Regenersis - am luat atitudine cu ajutorul unor colegi pe pagina de Facebook Acer Romania ( neavand cont pe facebuciuc - in dreapta a 3-a postare cu referire la subiectul zilei - neprofesionismul service-lui Acer -> Regenersis) . Sper ca in maxim 15 zile sa imi inlocuiasca terminalul, asa cum trebuia initial sa o faca, iar cei care cumpara telefoane "subventionate", sa stie ca pe perioada de garantie au drepturile prevazute de lege ca in cazul utilizari normale, cand defectul nu e din vina utilizatorului sa i se repare / inlocuiasca produsul.
Atasat fituica de la OPC si starea initiala a bateriei, vazute si de colegi inainte de depunere la service....ynuvedy4.jpg4apudu4e.jpg

Edited by reflavius
Link to comment
Share on other sites

Eu nu am reușit să parcurg postarea ta fluviu. Sper că nu ești plătit ca traducătorii, la caracter.

 

În rest, numai de bine. OPC e mama lor.

 

Mănânci cai?

Qashqai!

 

trimis dupe cealaNtă rachetă de Evo 3D

Link to comment
Share on other sites

Ieri m-a sunat o doamna de la Regenersis si mi-a spus ca am de achitat transport si constatare, telefonul fiind trimis in afara garantiei dupa deciza lor, i-am indrumat sa trimita factura la magazin Orange...intre timp azi am trimis un e-mail catre Orange sa le "multumesc de suport" si de viitoarele intentii, o noua solicitare la OPC, pentru defectarea bateriei si schimbarea stari martorului dupa revenirea din service autorizat: Regenersis, a caror singura autoritate e de a scoate din garantie terminale, fara a avea in spate rolul lor numarul unu , de a repara, si nu de a pune bete in roate, distractia continua.

Edited by reflavius
Link to comment
Share on other sites

Nu e greu deloc. Poți să-ți faci mâine firma si de împachetat fum.

Problema este că nu vei putea face garanții, ca n-o sa te bage niciun producător in seama până nu devii important pe piață.

 

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Imi fac si mie astia de la QuickMobile daca trimit telefonul pentru ca scartaie prea tare(am "testat" azi 2 G2-uri la ei si nu scartaiau) si un pixel mort? Poate o sa-mi zica si mie ca l-am udat si d-aia scartaie :))

 

Trimis de pe LCD-u' portabil.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
  • Who's Online (See full list)

    There are no registered users currently online

×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use