Clicky

Jump to content

BogdanPi

Members
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Model Telefon
    iPhone 7
  • Model Purtabil
    Apple Watch

BogdanPi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputation

  1. Da, corect, e cu sistemul lor IT, dar eu cui ma adresez in cazul asta? Nu se ocupa cineva si de sistemul lor IT in caz ca apar probleme? Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. Salutare, Presupun ca stiti ca odata cu aparitia noului portofoliu de abonamente Orange au mai aparut diverse servicii, unul dintre ele fiind achizitionarea unui telefon in rate si plata ratelor pe factura Orange. Conditiile care trebuiesc indeplinite pentru a beneficia de acest serviciu suna cam asa: (Copiate de pe site-ul Orange Romania) Să ai un abonament Orange cu o vechime de cel puțin 12 luni Să nu fi avut abonamentul suspendat pentru neplată în ultimele 12 luni Să îți prelungești contractul cu o perioadă cel puțin egală cu numărul de rate Să ai un abonament compatibil, din portofoliul lansat după 14 septembrie 2015 Eu am un abonament Pantera 20 cu o vechime de un an. Dar pentru ca trebuie sa am un abonament din noul portofoliu ca sa pot beneficia de serviciul cu ratele am decis sa trec un nr. PrePay la un Orange Me 20, deci ma incadram perfect pentru rate. M-am bucurat foarte mult ca imi pot achizitiona telefonul in rate in acest mod asa ca in data de 2 octombrie am decis sa merg la Orange Shop sa vad daca pot precomanda un iPhone 6s folosind acest serviciu. Am primit un raspuns afirmativ, am platit si cei 10 EUR pentru precomanda, si mi s-a spus ca o sa fiu sunat cand ajunge telefonul in Shop. Am fost sunat foarte prompt, in data de 9 octombrie, fix in prima zi a lansarii, eu anuntand ca nu pot ajunge decat pe 14-15 octombrie sa ridic produsul. Mi s-a spus ca nu este nicio problema. In data de 14 octombrie am ajuns frumusel la Orange Shop, le-am explicat ca am facut o precomanda, le-am spus din nou ca doresc in rate. Am primit din nou un raspuns afirmativ. Mi-au spus ca nu mai trebuie decat sa platesc 50% din suma in avans (fusesem anuntat inainte) si sa incheiem contract pentru noul abonament si gata iau telefonul. Toate bune si frumoase, au adus telefonul, am semnat contractul, si deodata mi-au spus ca a intervenit o problema. Mi-au explicat ca nu sunt eligibil pentru rate ca nu am implinit un an vechime, si ca il implinesc pe 15 octombrie, adica a-2-a zi. Mi s-a spus sa revin a-2-a zi si totul va fi in regula. Am revenit ieri (15 oct) si acelasi raspuns l-am primit, ca nu sunt eligibil, dar nimeni nu stia motivul, toti se uitau unul la altul, se intrebau unul pe altul daca sa sune mai departe sau nu, in timp ce eu stateam ca prostul. Pana la urma mi-au spus ca o sa ma sune ei in cursul zilei sa imi spuna ce se intampla si ca nu are rost sa stau sa astept acolo. Eu bineintels ca m-am enervat si am sunat la relatii cu clientii, unde am aflat ca sunt eligibil si ca nu ar trebui sa fie nicio problema. Am mers pana la urma si la sediul central, cel de pe Lascar Catargiu si am vorbit si cu cineva de acolo care lafel nu a stiut sa imi spuna de ce nu sunt eligibil.. Mi-a spus decat ca ""este posibil"" sa primesc telefonul abia in noiembrie. Acum, eu am ramas cu un contract semnat, pe care scrie telefonul si IMEI-ul acelui telefon pe care ar trebui sa il am. Intrebarea mea este: Daca asi apela la Protectia Consumatorului m-ar ajuta? Avand in vedere ca am contractul semnat pe care scrie telefonul si IMEI-ul telefonului. Sper ca cineva sa ma poata ajuta cu un raspuns. Multumesc!
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use