Si eu sunt foarte nemultumit de serviciile celor de la VISUAL FAN din Brasov.
Pe 21.07.2015 am cumparat un P6 Life cu un defect major:nu se incarca!...pe 22.07.2015 l-am trimis la VISUAL FAN prin URGENT CURIER...dupa 15 zile am inceput sa ii sun:dupa nenumarete raspunsuri identice date in sictir si la misto de operatori si o minciuna ca telefonul mi-a fost trimis...tot nu am un raspuns viabil la problema mea,iar dupa 23 zile calendaristice deja am intrat in panica si nu stiu ce sa fac...ANPC-ul este o solutie?
Sincer imi vina sa ma duc personal sa il ridic de la VISUAL FAN!!
P.S.:va recomand sa cititi cu atentie articolul intreg,in special Capitolul lll,Art. 11.(4) http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/Lege%20nr.%20449(r1)%20din%202003.html
Teodorescu florin - Solicitarile mele (1) - Iesire cont
Support Center Acasa
Intrebari frecvente
Deschide Solicitare Noua
Solicitarile Mele (1)
Solicitare #605617 Status Tichet: Open Departament: Service Data Creerii: 11/08/2015 11:34 am Nume: Teodorescu florin e-Mail: teodorescu.florin@ymail.com Telefon: (076) 193-5101 Subiect:Buna ziua Istoric 11/08/2015 11:35 am Buna ziua. Pe 21.07.2015 am cumparat de la RDS un telefon Allview P6 Life cu un defect (nu se incarca),iar pe 22.07.2015 l-am dus la Urgent Cargus ptr. a-l trimite la Visual Fan conform garantiei. Dupa nenumarate telefoane in care operatorii mi-au dat raspuns ca telefonul este la ei in service si,mai rau,ieri pe 10.08.2015 unul dintre operatori m-a mintit zicandu-mi ca aparatul mi-a fost trimis de sambata prin curier,eu astazi 11.08.2015 dupa 21 zile de cand am trimis telefonul tot nu am primit un raspuns cert cand se va rezolva problema si daca se va rezolva! Ptr identificare va trimit imei:356038060446234 Va rog sa ma contactati. 11/08/2015 1:09 pm Stimate client, Produsul se afla in verificari, urmeaza sa fie expediat catre dumneavoastra in cel mai scurt timp. Cu respect, Rosca Ioana Reprezentant Departament Suport S.C. VISUAL FAN S.R.L. Office: +4(0)268 336 663 Website:www.allview.ro 11/08/2015 8:37 pm Acelasi raspuns il am de cateva zile si deja imi pierd rabdarea,sunt foarte nemultumit de profesionalismul dvs. Doresc cat se poate de urgent sa primesc acea hartie numita "negatie" in urma careia cei de la RDS&RCS sa imi dea alt telefon la schimb. Eu pana vineri inclusiv TREBUIE sa am telefonul,deoarece plec ptr o perioada mare din tara si am nevoie de el. In caz ca m-am facut inteles,va rog respectuos sa va puneti in locul meu si sa imi raspundeti cat se poate de sincer daca v-ar conveni sa fiti in locul meu,mai exact sa cumparati un produs trimis spre vanzare cu un defect destul de mare,sa il trimiteti la garantie a doua zi si dupa 3 saptamani in care ati dat multe telefoane sa vi se dea raspunsuri ambigui sau,mai rau,sa vi se raspunda in sictir si la misto de catre operatori. Va multumesc si astept solutionarea cazului cat mai urgent! 12/08/2015 9:49 am Simate domn, Pentru produsul dumneavoastra se a acorda negatie. Urmeaza sa fiti contactat telefonic de magazinul de achiztie in vederea solutionarii. Cu respect, Rosca Ioana Reprezentant Departament Suport S.C. VISUAL FAN S.R.L. Office: +4(0)268 336 663 Website:www.allview.ro 12/08/2015 8:48 pm Astept cu nerabdare sa fiu contactat. Va multumesc. P.S.:va recomand sa cititi cu atentie articolul intreg,in special Capitolul lll,Art. 11.(4) http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/Lege%20nr.%20449(r1)%20din%202003.html 13/08/2015 10:06 am Stimate domn, In urma raspunsului furnizat de dumneavoastra, prezenta solicitare va fi inchisa. In cazul in care pe viitor aveti nevoie de mai multe informatii, va rugam sa deschideti o noua solicitare. Va multumim pentru intelegere! Cu respect, Rosca Ioana Reprezentant Departament Suport S.C. VISUAL FAN S.R.L. Office: +4(0)268 336 663 Website:www.allview.ro 13/08/2015 10:11 am ...ok,inchideti solicitarea...eu inca astept telefonul , nu m-a contactat nimeni!!!