Clicky

Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. pascaleandrei

    Off Topic V3

    Vezi, Greucene, depinde de fiecare. Unii nu vor să audă de diesel, în timp ce altii il apreciază la maxim, ca mine sau DTTR, fiecare in functie de ce experiente a avut cu el. Analog in cazul benzinei. Si vezi ca si samyjuanito spune exact ce tot zic si eu, chiar dacă are benzina: conteaza caii, capacitatea, dar și cuplul. Cand ai 120-130 Nm nu prea ai ce sa ceri de la masina aia. Am mers cu un Crossland 1.2 Turbo, nu mai stiu dacă 110 sau 130 cai, parcă 130 totusi si nu părea mai fâșneț decât diesel-ul actual. Plus ca la deal, depasesti foarte usor, chiar daca are doar 75 CP motorul. [mention=68]samyjuanito[/mention], cum ti se pare Astra K? De cat timp o ai si ce consum mediu ai? Si asta e una dintre optiuni. Noi n-am avut probleme cu Opel, asa cum Greuceanu n-a avut cu Honda si atunci tinzi sa te reorientezi spre aceeasi marcă. Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk
  3. Today
  4. Sp1tfire

    Poze facute cu telefonul

    Multam. Pe aici nu au fost intemperii, e chiar buna vremea. Sent from my SM-N950F using Tapatalk
  5. Greuceanu

    Poze facute cu telefonul

    Frumos. Distracție plăcută! Și ai grijă la cicloane! [emoji16] Trimis de pe Galaxy Note8 folosind Tapatalk
  6. samyjuanito

    Off Topic V3

    Da, este foarte important Nm pe langa CP. Al meu Astra K are 150 CP și 245 Nm, și este alta poveste. Benzina bineînțeles, cu dieselurile am avut doar experiențe proaste și eu și restul in familie, cu benzina nimic până acum. Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  7. Greuceanu

    Off Topic V3

    Din punctul meu de vedere greșeala ta e că te legi prea mult de cuplu. Niciodată performanța nu înseamnă strict cuplu, ci tocmai elasticitatea motorului și capacitatea lui de a menține cuplul constant mai mult timp, adică pe o plajă de turații mult mai extinsă. De aia spun că pentru a înțelege fenomenul trebuie să compari turbo diesel cu turbo benzină. Dar să le compari conducându-le, nu doar pe net sau pe hârtie. [emoji4] Trimis de pe Galaxy Note8 folosind Tapatalk
  8. Sp1tfire

    Poze facute cu telefonul

    Daaaa. De vreo 2 zile in Thassos, iau la rand plajele. Sent from my SM-N950F using Tapatalk
  9. pascaleandrei

    Off Topic V3

    Păi vedeti ce spun. 1.4 turbo benzina cu 90 CP are 130Nm, iar cel diesel 75cp de pe Corsa are 170Nm. Altceva. [emoji846] Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk
  10. samyjuanito

    Off Topic V3

    Astra da 90 de CP avea "75 era referire la discuția voastră de mai sus. Avea 90 de CP și 130 Nm Astra. Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  11. samyjuanito

    Off Topic V3

    Astra da 90 de CP avea "75 era referire la discuția voastră de mai sus. Avea 90 de CP și 130 Nm Astra. Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  12. Greuceanu

    Poze facute cu telefonul

    Fericitule, se pare că stai cu burta la soare. [emoji16] Trimis de pe Galaxy Note8 folosind Tapatalk
  13. nick5roo

    Off Topic V3

    Ai zis 90 cai domnu... ONEPLUS A3003
  14. samyjuanito

    Off Topic V3

    Daca am de unde tai...[emoji3][emoji3][emoji3] 75 CP sunt foarte puțin în opinia mea, după experiența cu Astra de anul trecut. Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  15. Greuceanu

    Off Topic V3

    Depinde ce depășești. [emoji4] Crede-mă că am făcut depășiri fără mai eforturi și cu o "căruță" de Opel Corsa 2005 cu motor de 1l, 60CP, cu a 3-a la 100km/h, e adevărat pe la peste 5 000 turații. [emoji16] Trimis de pe Galaxy Note8 folosind Tapatalk
  16. nick5roo

    Off Topic V3

    Mai taie bre! ONEPLUS A3003
  17. Sp1tfire

    Poze facute cu telefonul

    Pescarusi Sent from my SM-N950F using Tapatalk
  18. samyjuanito

    Off Topic V3

    Aoleu 75CP...... Pai că sa faci o depășire trebuie sa accelerezi de la 5 km. An avut închiriată o Astra K benzina 1.4, 90 CP și îmi trebuia "5 minute" sa ajung la 130 kmH, când mă gândesc la 75 CP...mă îngrozesc. Mi-am luat în primăvară tot Astra K benzina, motor 1.4, 150 CP și 245 Nm, eee alta poveste. Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  19. pascaleandrei

    Off Topic V3

    La cât de frumos vorbesti de motoarele supraalimentate pe benzina, chiar vreau sa vad cum se simte Honda Civic aia a ta. [emoji16] Eu însă tot nu cred ca un motor de 1.3 75 CP turbo benzina s-ar compara cu cel diesel, dar asta e parerea mea. [emoji6] Poate cu 100-120 CP, da, dar doar cu 75 nu. Si eu consider că electricele sunt viitorul, dar vad ca producătorii nu au de gand sa scadă preturile și cand s-or mai reduce si voucherele, chiar vor fi scumpe. Astept sa vad ce e si de capul Volswagen-ului ID 3, ca au promis dimensiuni de Golf si acelasi pret ca Corsa-e, 30k. Sa vedem dacă asa va fi. Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk
  20. Greuceanu

    Off Topic V3

    Electricele sunt viitorul și din punctul meu de vedere cu condiția să îmbunătățească semnificativ autonomia sau timpul de încărcare. Cele care devin mai accesibile au deocamdată motoare de puteri destul de mici, pe mine nu mă satisfac. [emoji4] Despre diesel versus benzină, dacă amândouă sunt supraalimentate, senzația la volan și satisfacția este clar suprerioară la cea pe benzină, chiar dacă cuplul e puțin mai mic, asta din cauza elasticității plajei de turație pe care e disponibil cuplul maxim. Comparația diesel turbo cu benzină aspirat natural nu e corectă sau elocventă. Trimis de pe Galaxy Note8 folosind Tapatalk
  21. pascaleandrei

    Off Topic V3

    Păcat ca doar Mazda mai are aspirat pe benzina si ca sa respecte limitele pentru emisii, le-a scazut performanța. In legatura cu emisiile, uite articolul de care amintesc mereu: https://m.automarket.ro/stiri/germanii-de-la-adac-au-testat-13-modele-diesel-pentru-emisii-honda-civic-singurul-care-a-depasit-limita-pentru-oxidul-de-azot-89941.html. Iar legat de Co2 stii si tu cum e. Acum ai si tu dreptate, multi vor dezactivat filtrele, dar aici chiar nu e vina producătorilor. Si legat de performanță, am inteles ca la puteri similare, e mai puternica o benzinară, dar daca luam cazul Corsei, nu crezi ca un motor de 1.3 75 CP benzina, chiar si supraalimentat, ar fi destul de puturos in comparatie cu cel diesel? Apropo, voi ce ziceți de electrice? Noua Corsa e 30k euro, adică 20k cu voucher-ul de la stat. Exact cât costă un Civic nou. Problema e ca la drumuri lungi va cam trebui să iei multe pauze, având doar o autonomie de 330 km. Legat de consum, se pare ca noile diesel-uri sunt mai gurmande si incep sa se apropie de benzina. Probabil încercând să elimine emisiile, au neglijat consumul. Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk
  22. Greuceanu

    Off Topic V3

    175 de Nm am pe modelul de Civic vechi, cel 1.8l iVtec aspirat natural,cel de 140CP. Are 200 000 km și am schimbat strict numai consumabile. [emoji4] Am condus și o Honda Accord diesel cu motor de 2.2l, foarte silențioasă și destul de elastic motorul pentru un diesel. Eu nu am contestat niciodată fiabilitatea motoarelor diesel, ci doar problemele legate de poluare și performanță comparativă. Am condus ca mașini de serviciu de-a lungul timpului (am permis de 22 de ani) în egală măsură și dieseluri turbo și aspirate natural pe benzină și mai nou și turbo benzină. Am o legătură emoțională cu cele aspirate natural, dar dintre cele trei categorii, cele mai intense emoții și plăcere de a conduce am simțit cu cea supraalimentată pe benzină, respectiv ultimul model de Civic. Trimis de pe Galaxy Note8 folosind Tapatalk
  23. pascaleandrei

    Off Topic V3

    Apropo, Greucene, cred ca ai inteles gresit. Noi avem 1.3. Cel de 1.7 e intr-adevar foarte fâșneț, dar nici cu asta nu mi-e rusine. Un cuplu de 170 Nm, eu zic ca e ok. Oricum e cu mult peste Corsa C 1.0, ca si noi tot din asta am avut înainte. Trage bine la deal, te bagi usor in depășiri. Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk
  24. Alpe d'Huez

    Off Topic V3

    Cu Astra J 1.7 TDI m-am dat şi eu. Naravasa rău. Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
  25. pascaleandrei

    Off Topic V3

    Multumesc! Eu sincer nu prea am curaj sa conduc alta masina decât Corsa, momentan. Acum, sincer, chiar nu stim pentru ce sa optăm. Ar fi Focus, 308, probabil tot diesel.E mai potrivit pentru condus multi kilometri. Si Civic-ul e o optiune foarte interesanta, DTEC-ul consuma foarte puțin. Vreo problema cu el pana acum? Apropo, poate asa iti arat si telefonul. Si acum va las, ma duc sa ma înscriu la facultate. [emoji846] Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk
  26. Greuceanu

    Off Topic V3

    Ok, nu am nicio problemă specială cu tine să fii sigur. Dacă vii în weekend prin Târgoviște, în orice weekend, trimite un mesaj pe privat aici pe forum și ne putem întâlni să îți arăt Civicul și chiar să facem o mică plimbare. Am încredere și să îți dau să faci și un drive test. [emoji4] Eu am condus Corsa și Astra cu motorul diesel de 1.7, știu ce pot. [emoji4] Trimis de pe Galaxy Note8 folosind Tapatalk
  27. nick5roo

    Off Topic V3

    Încetați amândoi vă rog sau vă dau pe mâna administratorului de bloc! ONEPLUS A3003
  1. Load more activity
×

Important Information

Terms of Use