Clicky

Jump to content
DTTR

manifest anti-Orange Romania S.A.

Recommended Posts

acest post il voi trimite sub forma de reclamatie si catre orange romania s.a. ca urmare a neplacerilor pricinuite azi 21.11.2012 de catre acest operator, in tentativa mea de a achizitiona un terminal telefonic.

 

 

in data de 21.11.2012 ora 8.30 m-am prezentat la punctul orange shop oradea - republicii in scopul de a achizitiona (prin prelungire abonament sau la liber sau in alte variante) un terminal acer cloudmobile s500.

 

am luat nr. de ordine 3.

 

servirea a inceput cu nr. de ordine 2.

 

aici NU reclam prestatia consilierului clientela (nu la acest moment).

 

persoanele care aveau nr. de ordine 2 nu stiau ce au nevoie, nu stiau ce telefon doresc drept pentru care procesul de vanzare s-a dovedit a fi unul indelungat.

 

dupa cca 30 de minute m-am adresat persoanei de la informatii solicitand un pret estimativ macar pentru acer cloudmobile s500. am primit un pret estimat de 176 euro (nu stiu daca tva inclus sau nu).

 

dupa inca cca 15 minute deoarece procesul de vanzare catre nr. de ordine 2 s-a prelungit am solicitat persoanei de la informatii sa-mi comunice daca seful de magazin este la magazin si sa-l cheme.

 

a venit seful de magazin (un domn al carui nume nu l-am retinut) si i-am solicitat sa faca demersuri pentru a deservi cele cca 15 persoane care deja erau in magazin. mi-a spus senin ca pana la ora 11 (asa retin) are doar un salariat pentru consiliere si vanzare.

i-am solicitat atunci sa ma ajute dansul (ca sef de magazin banuiesc ca poate indeplinii mai multe roluri). a refuzat categoric si m-a poftit sa astept.

 

in acel moment (trecusera deja peste 50 de minute de cand am intrat in magazin) am reclamat faptul ca panoul de informare mentioneaza ca timpul mediu de asteptare pentru deservire e de 1 minut iar eu asteptam de 50 de minute. mi s-a zis sa astept in continuare.

 

am solicitat nr. de la protectia consumatorilor unde am facut o reclamatie telefonica privind "dreptul de informare si ne-indeplinirea celor prezentate ca si informatie - adica timp de asteptare".

 

am telefonat la 456 (relatii cu clientii PJ) si am reclamat atitudinea sefului de magazin solicitand sa fiu contacta de persoana care are in subordine orange shop-urile din oradea.

 

ulterior, deoarece si alti clienti dadeau semne de agitare am solicitat condica de sugestii si reclamatii. mi s-a inmanat o foaie de hartie. am sunat din nou la OPC care mi-au confirmat telefonic faptul ca orice agent comercial care are contact direct cu clientii TREBUIE sa aiba condica de sugestii si reclamatii.

 

la 70 de minute dupa ce am intrat in magazin (chiar daca am fost a doua persoana deservita) am reusit sa ma asez la masa cu un consilier. (aici pe forum nu dau numele - in reclamatia oficiala il voi da).

 

am solicitat pentru cele 2 numere de telefon pe care le avem la firma sa-mi simuleze preturi pentru prelungire abonament. am decis pentru prelungirea abonamentului de 5 euro. am fost de acord cu pretul si s-a trecut la intocmirea facturii. am solicitat plata cu card BTRL - in sistem de 6 rate. intr-un final am fost informat ca pentru abonament de 5 euro NU POT FACE ACHIZITIE DE SMARTPHONE.

 

am zis OK atunci il iau la liber (902 lei). mi s-a comunicat ca pretul care era pe lista de preturi pe care o aveam eu este unul informativ si ca NU SE POATE VINDE acel terminal la liber.

 

am zis ca atunci sa facem prelungire pe abonamentul de 12 euro care il avem la firma. mi s-a comunicat ca nu se poate decat dupa 04.12.2012.

 

am cerut solutii, am cerut sa contacteze pe cineva din centrala sa obtina o derogare. mi s-a comunicat ca nu se poate.

 

am multumit si am plecat.

 

m-am deplasat la orange shop - centrul comercial ERA - oradea unde am fost informat ca POT SA ACHIZITIONEZ terminalul la liber. am solicitat emiterea facturii si plata cu cardul BTRL - in sistem 6 rate. ne-am indreptat spre POS (dar acesta era al BRD) dar nu s-a putut face tranzactia. s-a sunat la banca (proprietarul POS-ului) iar acestia au confirmat ca nu pot procesa card BTRL in rate pe POS BRD. dupa ce s-a contacta telefonic punctul orange shop - republicii s-a decis ca TOTUSI pot sa cumpar terminalul de la acest punct de lucru la liber. PENTRU TOATE ACESTE DEMERSURI MULTUMESC ECHIPEI DE LA ORANGE SHOP "ERA" - ORADEA.

 

m-am indreptat din nou spre punctul de lucru orange shop - republicii unde am luat numarul de ordine 81. dupa alte 40 de minute de asteptare am fost invitat la un consilier (acum deja erau 4 mese cu consilieri) unde in cca 20 de minute (daca nu mai mult) dupa telefoane date pe la colegi pentru a se informa despre posibilitatea si modul de a plati prin BTRL - sistem 6 rate, am achizitionat un acer cloudmobile s500. pretul 902 lei.

 

la 13.50 am ajuns acasa. asadar mi-a luat 5 ore si jumatate ca sa cumpar un telefon.

 

 

..............................

 

 

reclam prin prezenta:

- lipsa de personal de la orange shop - republicii (dimineata)

- atitudinea neprofesionala si dezinteresata a sefului de magazin

- lipsa de informare sau bunavointa a salariatului care NU A PUTUT sau DORIT sa vanda un terminal "la liber".

- politica de marketing a orange romania s.a. care IMPIEDICA clientii cu abonamente negociate sa achizitioneze (chiar si prin prelungire cu 24 luni a abonamentului) telefoane din clasa smartphone - acest lucru putandu-se doar "crescand" abonamentul la niste valori pe care acestia (clientii) nu le doresc.

- atitudinea callcenterului - 456 - care nu stiu daca au transmis solicitarea mea catre responsabilii care au in subordine orange-shop-urile din oradea.

- imposibilitatea de a utiliza cardurile BTRL - in sistem de 6 rate la ORICE PUNCT DE LUCRU ORANGE SHOP

 

felicit prin prezenta:

- echipa de la orange shop - ERA

 

solicit prin prezenta:

- sa fiu contactat de catre persoane abilitate sa traga la raspundere salariatii care prin prestatia lor m-au facut sa consum TIMP, NERVI si BANI (sub forma de combustibili si taxe de parcare)

- sa se sanctioneze salariatii mai sus mentionati (sef magazin orange shop - republicii si consilierul clientela, primul pentur dezinteres al doilea pentru dezinteres/rea vointa sau necunoastere a conditiilor de vanzare)

- sa mi se comunice, de catre departamentul care creaza oferte si mai ales PIEDICI pentru achizitia de terminale telefonice smartphone de catre cei cu abonamente sub o anumita valoare, motivul pentru care pun aceste piedici

- sa mi se calculeze un cost pentru terminalul acer cloudmobile s500 pentru prelungire pe 24 luni a unui abonament de 5 euro si apoi sa mi se emita o factura de stornare pentru suma incasata in plus (si eventual imputarea din salarul persoanelor vinovate)

- sa mi se ceara scuze in mod public (un anunt posta la sediul orange shop - republicii) si in mod privat printr-o scrisoare pentru neajunsurile cauzate

- sa mi se ramburseze cheltuielile pricinuite de plimbarile cauzate de prestatia salariatilor si de imposibilitatea de a face plata prin card BTRL - in sistem de 6 rate (1 euro + tva (parcare prin sms) + 2 lei - taxe de parcare + pretul unui litru de diesel).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Desi inteleg exact ce ai patit, pot sa-ti spun exact rezultatul demersului tau: "...si marmota invelea ciocolata..."

 

Am avut si eu astfel de clinciuri cu ei si ultimului sef de magazin i-am spus simplu, sa se uite la stirile de la ora 5, ca e posibil sa se vada pe el insusi...

Am plecat din magazin si in exact 20 de minute, m-a sunat si mi-a spus ca tabletele mele sunt in magazin si ca pot sa vin sa le iau.

Tabletele care nu reusisera sa vina de aproape 3 saptamani...

Stii cum a ajuns germania ce ajuns? Din punct de vedere al civilizatiei. Cu multa frica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am avut niste probleme... Am avut cartela Orange.. la care netul mergea foarte prost.. am incercat alta extraoptiune... aceasi viteza... Am zis ok.. Vor ca toti sa treaca pe abonamente. I-am intrebat inainte de viteza si m-au asigurat ca la abonament depinde de telefon, detin un S3... deci viteza de pana la 21.. Ei au sps ca au de 14, desi eu stiam doar de 7,2mpbs.. Si ce credeti nu am nici 7,2 mbps..

Download 3.5 mbps maxim... upload 360 kbps :|... Ce as putea face?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treci pe vodafone si vei avea viteze decente.Vezi ca am postat teste de viteza cu abonamentul de net de 1GB.Cineva chiar mi-a zis ca sunt prelucrate acele teste....

 

http://forum.mobilis...__60#entry12575

http://forum.mobilissimo.ro/index.php?/topic/353-ce-viteze-de-navigare-prin-operator-avem/page__st__60#entry12587

Share this post


Link to post
Share on other sites

@aditzu226 eu zic ca nu ma lupt cu morile de vant. adica eu SINGUR sigur ma lupt cu morile de vant. dar daca reactia oamenilor este ca a mea (in a nu inghiti rahat) sa stii ca se pot schimba lucruri.

 

de ex. prin 2006-2007 am reusit sa schimb o intreaga campanie publicitara (postere, fluturasi si reclame video) vodafone, dupa ce am fost sa imi iau un telefon la pretul X prezentat in brosura. ce nu prezentau in brosura era ca la abonamente diferite are preturi diferite. eu am vrut sa iau cu pretul X, abonamentul Y dar ei au zis ca petru abonamentul Y pretul e Z. acest lucru nu era in brosuri.

i-am reclamat la OPC am solicitat sa mi se vanda acel terminal la acea valoare si sa se schimbe reclamele.

s-a rezolvat si cererea unu si cererea doi.

de atunci sunt pe oferte * (stelutele) care te trimit la un text scris mai mic si care da explicatii privind "pretul pornind de la..." sau alte explicatii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci de la tine mi s-a tras castigul dublu :))

 

Corect, asa trebuie facut. Politicos si ferm. Dar eu as fi filmat faza de 70 de minute cu aia, cred ca era de "Cascadorii Rasului" sa auzi ce poti discuta timp de 70 de minute pana sa te hotaresti.

Asta imi aminteste de o faza de la Altex. Aparusera netbookuri Toshiba, parca, cu Android si totul in cloud. Foarte frumoase, design super, dar na, nu pentru ce dorea o domnisoara studenta la Arhitectura: sa ruleze AutoCAD pe el. M-am plimbat pe tot etajul din Mall si am revenit de curiozitate. Fata schimbase consultantul (probabil primul nu mai rezistase) si asta tot aia incerca sa o convinga, ca nu se poate. "Vai, dar ce mult as dori sa-l cumpar, e asa de frumos" era fraza invariabila a junei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut si eu o neplacere cu "domnii" de la Orange.

Unii prieteni sunt pe Vodafone si aveau pe telefoane un fel de joc de cultura generala (numai de cultura generala nu era, da' ma rog...) pe care-l jucau gratis dand sms la nu stiu ce numar (atat am retinut).

Primesc intr-o zi mesaj de la Orange: "fii primul care raspunde la cele mai multe intrebari, aduna puncte bla, bla..". Eu, cel care nu punea botu' la astfel de magarii, in prostia mea, ma pun si raspund acelui sms. Primesc inapoi: "felicitari. continua sa aduni puncte raspunzand la intrebari bla, bla, bla..". Continui si dau sms... :) Primesc inapoi tot felul de intrebari penibilie de genu': "ce culoare are iarba? 1.verde, 2.neagra".

In fine, pe la al 10-lea mesaj se gandesc inteligentii de la Orange sa ma anunte ca mesajele pe care eu le trimit sunt taxabile cu aprox. 90 de centi/sms. :o Si uite asa m-am trezit cu vreo 10 euro (fata tva) cost suplimentar la factura.

Foarte nervos, ma opresc la Orange-ul din Carrefour Ploiesti unde erau 2 domnite. Le explic calm, pas cu pas ceea ce se intamplase, le spun ca nu mi se pare corect ca orange sa profite asa grotesc de un client vechi de peste 9 ani.. Ele imi spun: "Da' ati fost anuntat ca mesajele sunt taxabile, nu?". E clar, vorbisem degeaba. Le-am atentionat ca urmatoarea mea oprire va fi la Protectia Consumatorului. "Puteti merge unde doriti, noi nu avem nimic impotriva, dar singura solutie este sa completati un fel de declaratie pe care noi o trimitem prin fax la Bucuresti si apoi asteptati sa vedem ce au de spus cei de acolo".

Ce sa mai fac? Pentru 10 euro am considerat ca nu se merita sa ma agit prea mult..

Uite asa fac ei bani. 10 euro de la mine, 10 de la x, 10 e la y...

Sa le fie rusine. Am 9 ani vechime in reteaua lor si pe ultimii 4 ani am avut 2 abonamente. Dar... Traim in Romania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa va zic eu una mai buna. Cei de pe cosmote stiu bine ca serviciu clienti e la 123. Cand am trecut prima data pe Orange am vrut sa sun la relatii clienti sa ma lamuresc cu o anumita problema. Logic, dupa cum stiam de la cosmote, am apelat 123. Dupa vreo 3 incercari sa sun am realizat ca nu mai am credit suficient sa imi activez o optiune.

 

Ceea ce am aflat mai tarziu si motivul pentru care m-am certat cu cei de la servicii clienti a fost faptul ca daca sunai la 123 automat ti se retrageau 1 euro din cont, fara vreo confirmare, fara nimic.

 

Deci asa mai face cineva un profit bunicel..

 

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intr-o tara cu autostrazi si cu un avocat bun se punea de un proces colectiv de-i usca. Dar intr-o astfel de tara n-ar fi facut magaria.

Share this post


Link to post
Share on other sites

fratilor, minune mare.

dupa un schimb virulent de emailuri (in care i-am acuzat ca-mi insulta inteligenta, ca isi bat joc de mine si ca au salariati mincinosi) am primit un telefon de la seful de magazin orange shop oradea-republicii care m-a invitat politicos la magazin ca sa discutam o solutie si ca sa imi ofere o compensatie "pret mai bun la telefon".

oricum, dat fiind ca nici unul din emailurile lor nu aveau clauze de confidentialitate, din alea in care scrie "acest mesaj... este proprietatea... etc etc" o sa decid daca sa le urc aici sa le vedeti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

telefonul deja e achizitionat. 902 lei. acer cloudmobile s500. ma duc sa vad cat imi storneaza din factura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

azi 13.12.2012 s-a finalizat cu succes demersul meu anti-orange.

 

s-a stornat factura de 902 lei.

s-a emis una de 680 lei. in conditii de prelungire abonament 24 luni.

 

s-a re-emis certif garantie (24 luni).

s-a primit o cartela prepaid (cu unu nr. fain - pe care cred ca o sa o pastrez).

s-a primit un incarcator htc - auto.

 

s-a primit promisiunea ca atunci cand apar accesorii pentru acer cloudmobile s500 voi fi notificat (folie, huse...).

 

sunt tot suparat pe orange si ii voi sicana in continuare cu ocazia fiecarei achizitii, negocieri de contract sau orice alta interactiune voi avea cu dansii.

 

cam atat!

 

subiect/topic inchis.

rog administratorii....

 

mersi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omule, esti fenomenal!

Apreciez demersul tau, iar daca ar fi mai multi oameni ca tine in Romania am avea sansa sa schimbam ceva..

Eu spre exemplu, la Orange am aceeasi problema, abonamentul mamei care e de 5 euro. Nu pot lua un smartphone cu acest abonament desi as fi de acord sa platesc mai mult pentru telefon..

Share this post


Link to post
Share on other sites

merci de aprecieri.

sunt de acord cu cele zise mai sus... daca ar fi mai multi oameni ca mine in romania...

dar nu sunt!

 

cand muncesti pentru banii tai, cand vezi ca multinationalele scot profituri enorme din romania, ajungi sa zici: AJUNGE.

si atunci faci ca mine: iti negociezi abonamentele... am unul de 2.75 euro la vodafone si unul de 5 euro redus la jumatate la orange...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

Dupa ce am lasat in 22 nov telefonul la shop cu defect la partea audio de la casti s-a intors in 29 nov "reparat" ...inlocuite castile.

Am mentionat anterior ca a fost testat cu mai multe casti si face la fel asa ca l-am trimis din nou in service in 29 nov.

Pana azi sunt 17 zile si inca nici un semn. Am fost la shop si le-am zis de cele 15 zile si au zis ca e in service si ca oricum nu am ce face decat sa astept pana vine inapoi :-)

SERIOS ??? Nu am ce face ?

Daca am intrat online pe service orange zice asta...

Model telefon Acer Cloud Mobile Orange Defect reclamat Audio: Nu este auzit/nu aude/zgomot

Probleme software/meniu Stare telefon - Status In service Data actualizarii 06-DEC-12

 

ceea ce nu ma incalzeste cu nimic mai ales ca a mai fost o saptamana si inainte in service fara sa fie reparat...Seriosi oameni nu am ce zice. M-am saturat de umblat si dat telefoane la serviciul clienti fara nici un rezultat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da! in romania se pot negocia multe servicii.

cum se face in cazul operatorilor de telefonie?

te inhami pentru un contract initial de 1/2 ani (cum ti-l baga pe gat).

la expirarea perioadei contractuale suni si soliciti rezilierea abonamentului si transformarea in cartela preplatita.

dupa 1-2 zile te va suna cineva de la "retentie clienti" si iti va oferi alternative.

 

eu am avut asa... de 1 prelungire abonament orange (acum platesc 2.5 euro pe luna), 1 prelungire abonament vodafone (acum platesc 2.75 euro pe luna), 1 prelungire abonament vodafone pentru tatal meu (3.11 euro pe luna din care 7 luni platesc 2,11 euro), 1 prelungire abonament cumnatul meu (avea 5 euro+tva si avea 400 minute orange acum are 5 euro cu TVA si are 2000 minute orange) si asa mai departe...

 

pentru a putea negocia TREBUIE sa cunosti produsele lor.

adica mi-au oferit 2.75 euro la vodafone (pe PJ) am cerut acelasi lucru si pe PF... si am obtinut 3.11 euro... ;)

 

trebuie sa treci peste rusine si sa insisti.

 

eu am mai negociat odata cu vodafone... am depus cerere IN SCRIS de reziliere si transformare in pre-paid si m-au sunat 2 saptamani o data la 2 zile cu oferte. in ultima zi in care se mai puteau

face modificari eram la cinematograf si m-au sunat cu oferta... pe care am si acceptat-o.

 

oricum in momentul de fata EU consider ca toti cei cu abonamente sunt defavorizati fata de cei cu pre-paid. de aceea am negociat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ORICE serviciu se poate negocia. la PRODUSE e mai greu dar la SERVICII se poate negocia ORICE.

servicii turistice (la agentiile de turism sau direct la hotel).

servicii complexe de genul sterilizat pisici.

cand zic ORICE ma refer la servicii cu valoare mai ridicata (nu frizerie, spalat masina... care costa 5 - 10 lei).

NU poti negocia serviciile oferite de statul roman....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca tot titlul postului este "manifest anti-Orange..."...

Acum cateva luni (nu stiu daca mai este si acum) vedeai reclame peste tot despre serviciul oferit de ei: PrePay Suporter. Peste tot scria ca te poti abona GRATUIT si urmeaza sa primesti mesaje si minute in retea daca echipa ta favorita castiga sau inscrie goluri etc...

Eu, ca tot romanul care, cand aude cuvantul "gratuit" are palpitatii, am zis sa ma "inscriu" si eu, de ce nu? Mai ales ca aveam prieteni care erau pe cartela prepay si la ei chiar este gratuit.

Avand in vedere ca de mult timp am optat ca factura sa mi se emita doar online, nu am vazut ca respectivul serviciu costa 2,49 euro (costul facturii la sfarsitul lunii mi se parea just pentru ca vorbesc mult si in strainatate iar cei 2,49 de euro nu se simteau). Acestea fiind spuse, mergeam si-mi plateam mereu factura fara a mai verifica pe orange.ro.

Ieri, am hotarat sa vad si eu ce se mai intampla pe contul pe de pe orange.ro si surpriza! La "optiuni adaugate abonamentului" aparea PrePay Suporter in valoare de 2,49 euro lunar. :) O alta surpriza a fost ca optiunea nu poate fi dezactivata (nu de pe net, cel putin).

Deci, cei care nu au abonament se bucura de acelasi serviciu ca si mine, fara sa plateasca. Iar eu, platesc 2,49 euro lunar pentru o optiune gratis oferita de Orange celor pe prepay.

Urmeaza sa ma duc luni sa ma cert cu ei. Observ ca nu au nicio rusine. Macar de-as fi fost informat ca acest serviciu costa. :|

 

Edit: Ceea ce mi se mai pare amuzant la acest "serviciu" este ca primesc pe telefon un fel de mesaje ("push" le zic ei) cu stiri despre echipa. Aceste mesaje sunt citite doar daca te conectezi la internetul lor, de pe telefon. Prin wireless nu se poate. :)

Edited by r3cky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×

Important Information

Terms of Use