Clicky

Jump to content

Recommended Posts

Din tot ce ai spus, eu, daca as fi avocatul diavolului, as zice asa : "Fugi dom'le d'acilea, ca asta e furat". Daca asta e regula ? Factura si certificat de garantie ? Atata ne cer ei. Sa avem documentele astea. Si eu am avut probleme mari cu un HTC. De trei ori dus la garantie. Ultima data cu 8 zile inainte de expirare. Si mi l-au reparat fara discutii. Si mai e o treaba. O2 primeste niste bani de la HTC pentru vanzarea acelui telefon. Daca in contractul lor scrie ca in acei bani e inclusa si asigurarea service-ului in garantie, atunci garantia acelui telefon se asigura de catre O2 din Anglia. Este o diferenta de costuri in a asigura garantie locala sau garantie internationala. Oricine cumpara un produs, inainte de a da banii, intreaba (sau ar trebui) unde e garantia. Daca nu-i convine, nu cumpara. Si nu, nu e acelasi lucru ca la masini. Masinile sunt toate la fel, indiferent de unde le cumperi. Telefonul are ROM pentru O2, pentru Vodafone, pentru T-Mobile. De ce vin actualizarile la date diferite functie de operator ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Una la mână...ei au verificat telefonul după imei si totul a fost ok. Doi: ce treaba are romul cu ecranul care se îngălbenește intr-un punct sau wi-fi-ul merge bine doar dacă il apesi pe capac. Asta sunt probleme de fabrică recunoscute de ei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Una la mână...ei au verificat telefonul după imei si totul a fost ok. Doi: ce treaba are romul cu ecranul care se îngălbenește intr-un punct sau wi-fi-ul merge bine doar dacă il apesi pe capac. Asta sunt probleme de fabrică recunoscute de ei.

 

ROM-ul era un exemplu sa intelegi cum e cu service la aparate vandute prin operatori.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa nici 24 de ore (16:00 ieri - 13:00 azi), am probleme iar cu display-ul... De data aceasta aceeasi problema pe care a avut-o baad si anume pete galbene pe display. Ceea ce vreau eu este inlocuirea, am vorbit cu 5 persoane care aveau legatura fie cu htc fie cu vodafone fie cu cordon.

 

1. reprezentant primire produse cordon : noi suntem service, reparam, e imposibil sa nu reparam ceva, produsul nu poate fi inlocuit.

2. reprezentant call center cordon : se poate face inlocuirea daca problema e constata si htc spune ca e defect de fabricatie.

3. reprezentant call center vodafone : daca semnalati de 3 ori aceeasi problema se inlocuieste produsul.

4. un prieten care lucreaza la un vodafone store : trage de ei pana ti-l schimba, cand ti-or umple certificatul de garantie cu reparatii poate ti l-or schimba.

5. nick de la htc romania : e posibil orice, vrem sa va ajutam, poate s-o rezolva daca il mai duceti in service, duce-ti-l oricum ca noi nu va putem ajuta daca nu e la cordon...

 

dupa cum observati, nu seamana deloc raspunsurile.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Deio

Vlad, dar de unde l-ai cumparat? Deoarece, conform legii de care tot va zic de saptamani incoace, ai dreptul la inlocuire si/sau sa ceri banii inapoi de la comerciantul care ti l-a vandut. Cere banii inapoi si cumpara-ti alt telefon de la alt comerciant. Atentie insa si la cel de la care o sa il cumperi, afla toate detaliile inainte.

 

Vlad, ia masuri legale, ANPC te va ajuta in mod sigur, daca nu se va solutiona pe cale amiabila, ai incredere de data asta in ei, te vor ajuta in mod sigur, ai un caz solid de abatere de la lege.

ANPC nu se dezic de la lege pentru ca sunt apolitici si la persoane fizice se baga in comercianti ca lupul la oi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de la vodafone... prelungire abonament.

cand am semnat prelungirea am semnat-o pe baza achizitionarii unui telefon, deci nu prea merge sa imi iau din alta parte pt ca ei imi dau o suma si la liber ar fi dublu telefonul + ca eu sigur nu prelungeam amomamentul pe 24 de luni daca nu achizitionam telefonul.

 

Asa nu o las, asta e clar. stiti cumva care e programul anpc? sun la telefonul lor de pe site si nu raspund... si e doar 3 dupa-amiaza..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Deio

Atunci ai dreptul la alt produs. Indiferent cum l-ai cumparat, nu inseamna ca Vodafone nu este obligat sa te rezolve legal. Tocmai ca pentru asta si ei sunt obligati sa respecte legea. Dar nu o fac acum, pentru ca ar insemna un telefon pierdut pentru ei. Dar o vor face, daca ii presezi cu legea si OPC.

 

Si mai e ceva, un telefon asa scump, nu stiu de ce nu l-ai asigurat, e 2 euro asigurare premium pe luna la Vodafone, intreaba pe Tudor, un fel de CASCO pt telefoane, sunt obligati sa te rezolve inclusiv daca il spargi tu voit sau din greseala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru acest telefon asigurarea era de 7 euro pe luna. Mi se pare un pic cam mult...

 

Legat de vodafone, ce sa mai zic, am vrut pe alb si se gasea doar online la ei pe site.

Nicio problema, prelungire la telefon si promisiunea ca in 30 de minute, maxim o ora pot cumpare online telefonul. dupa 5 zile de asteptare mi s-a spus ca nu merge site-ul si ca sa-l iau din magazinul fizic...doar pe negru. 5 zile in care eu am platit in plus cate 30 de centi (atat revine pe zi avand in vedere ca mi-am marit abonamentul) si nu am beneficiat de serviciu. ok... nu-i intereseaza daca am eu sau nu telefon dar cand am facut prelungirea s-a discutat si promis ca a doua zi primesc telefonul.

 

30 de centi x 5 zile . 1 euro jumatate.

stimate vodafone, daca tu te bucuri cand primesti 5 euro pe luna de la un utilizator prepay afla ca eu nu am banii tai si ma bucur si la un euro si jumatate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am intrat, cred, deloc pe acest topic, fiind despre o marca si un model care-mi sunt necunoscute, am considerat ca nu am pricepere sa postez aici. Insa vad ca discutia a capatat conotatii generale, legate de garantie.

 

Eu cu telefoane nu am avut probleme de garantie, ultimele probleme au fost de pe vremea cand smart phone-urile erau pe teava.

Dar de curand am cumparat un laptop de 60 milioane, care, ce sa vezi?...dupa vreo doua luni a hotarat el sa i se ia vopseaua de pe doua taste.

 

Vreau sa va spun ca, stiind exact din experiente proprii ce inseamna garantia in Romania, indiferent despre ce obiect defect vorbim, nici nu m-am deranjat sa ma duc la service in Ro, stiind ca n-o sa ma bage nimeni in seama.

Am cautat si am gasit(nu stiu cum am avut norocul asta), o lista cu adresele de email, ale cui credeti?...ale actionarilor Acer.(lapropul este un produs premium de la Acer).

Le-am facut un mail si l-am trimis intregii liste.

Reactie instantanee, seful de zona pe Europa de est m-a rugat sa nu mai trimit mail-uri la intreaga lista de actionari, ca ma rezolva el.

Sa scurtez, dupa cateva mail-uri schimbate, a dat dispozitie unui service in Ro sa aiba grija de mine.

Sun la nesimtiti si-mi spun aia sa le duc laptopul sa vada si ei, desi pozele trimise actionarilor ajunsesera si la ei.

Bineinteles ca a fost mare, urias scandal la telefon, i-am spus idiotului sef de service ca e convorbirea inregistrata, ca o voi traduce si o sa le-o trimit actionarilor.

Si-a revenit imediat, a acceptat sa faca o comanda de tastatura pe nevazute, doar pe baza pozelor, a acceptat sa vada laptopul numai dupa ce vine tastatura si si-a cerut si scuze de vreo 105 ori.

 

Cu alte cuvinte, service-urile din ro, indiferent de produs, prima data vor incerca sa o coteasca, iar daca e si un produs scump, sigur o incerce sa ne fenteze.

Asa cum spune si Deio, scandal cu actele in mana, pe toate caile, direct la fabrica daca e cazul.

Eu am discutat la telefon cu unul dintre actionari(cel putin asa a zis ca e) din Taiwan si i-am spus ca eu ma urc in avion si vin in Taiwan, chem doua televiziuni de pe acolo si dau foc laptopului.

Evident ca nu as fi facut asta, ca eu nu pot sa zbor, dar ce stia el? Eu i-am spus clar ca nu stie cu cine sta de vorba. Ca poate n-a auzit de un alt roman f cunoscut: Emil Matasareanu :)

Vlade, nu-i lasa, fa scandal pe toate fronturile.

Agita-i, du-te in fiecare zi la ANPC, intreaba-i, freaca-i, fii pain in the ass, cand te vad aia, sa-si doreasca sa rezolve cat mai repede, numai sa scape de tine si sa nu te mai vada.

Ameninta pe toata lumea ca vrei expertize tehnice.

Aia cu laptopul cand au auzit ca vreau sa fac o analiza spectrala a vopselei, nu mai stiau romaneste, vorbeau limba bebelusilor...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mishto faza aia cu emailul......mi-ai dat niste idei.....

Multumesc ;)

 

PS.@Vlad

Pe ei frate...ca doar nu ai primit cadou telefonul....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ceea ce e clar e ca atunci cand le-am zis ca vreau sa vorbesc cu cineva superior lor ( la htc ) mi s-a spus ca e ok... ma va suna un manager (manager direct de la htc europe cu care trebuia sa vorbesc in engleza), si apoi in 3 ore m-a sunat consultantul la care am facut si reclamatiasi mi-a zis... am rezolvat-o :) nu mai e nevoie sa vorbiti cu managerul.

 

Deci mai mult ca sigur le e frica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu i-am spus clar ca nu stie cu cine sta de vorba. Ca poate n-a auzit de un alt roman f cunoscut: Emil Matasareanu :)

Vlade, nu-i lasa, fa scandal pe toate fronturile.

 

Asta a fost cea mai tare. Nu merge cu Nadia si Hagi, bagam cu Matasareanu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ca tot s-a ajuns la discutii generale de garantii, sau de obligatii ale unu vanzator de servicii in romania, in experienta mea de pana acum am ajuns la concluzia urmatoare.

 

- reactioneaza doar de frica fie a superiorilor de la companiile mama fie de umilirea publica.

 

singurii care nu reactioneaza la nimic sunt RDS :) dar macar au net ieftin si bun.

 

 

Exceptia de la regula cel putin pt mine a fost Dell. Am un laptop xps l502x ( e linia premium).

 

Dupa ce l-am achizitionat am avut neplaceri cu wifi-u (intel centrino 1030) viteze foarte mici de transfer (10 mbps la 2 m de router pe wireless n )

Am sunat la ei au trimis un inginer dell acasa (da vine service-u la tine ) direct cu alta placa de retea ( nu ca stai sa investigam noi ca tu ne minti, nu ca ba merge cu 10 mbps deci merge pa). a venit cu o noua placa acelas model. a inlocuit-o a vazut ca situatia nu s-a schimbat, a sunat la sediu a facut comanda pentru antena noua ( e in rama din jurul display-ului), peste 2 zile a venit iarasi acasa cu rama a schimbat-o si pe aia , problema persista, dupa juma de ora de forum dell si google s-a ajuns la concluzia ca trebuie schimbat modelul de placa wifi cu unu mai performant, au facut comanda in US, peste o saptamana mi-au facut upgrade la un centrino 6230. fara bani in plus fara comentarii.

 

 

Ulterior am avut probleme cu camera web, daca lumina in camera era prea slaba camera nu pornea, daca ii bagam o lanterna in obiectiv pornea si functiona, iarasi telefon la dell, trimis a 3 zi inginerul la mine acasa cu camera noua.

 

 

Vineri pe 27 i-am sunat ca sageata jos de pe tastatura iese din cleme daca apasam pe ea in partea dreapta. Singuru lucru care m-a intrebat tipa care imi preluase apelul "doriti sa trimitem un inginer cu tastatura sau v-o trimitem prin curier si o montanti dvs." "nu pierd garantia? " "nu, dell da garantia pe componente nu pe laptop" . azi luni a venit UPS-u si mi-a adus tastatura noua, aia veche dupa ce o s-o schimb ramane bonus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutari tuturor!

De mult timp ma interesez de un HTC One X. Am observat pe mai multe forumuri din Romania si din strainatate ca acest One X prezinta mai multe sau mai putine probleme. Insa parca prea multe fata de alte produse ale concurentei.

Am inteles eu gresit situatia sau...? Sa fie acestea doar niste cazuri izolate, sa zicem 2% din totalul terminalelor?

2300 RON, pentru mine sunt bani multi si as vrea ceva pe masura. Nu vreau sa alerg din service in service, sau sa-mi pierd timpul cautand persoana potrivita...

Deci...un sfat, ceva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si daca nimeresti cei 2% te incalzeste cu ceva ? Probleme poti avea cu absolut orice telefon, indiferent producatorul sau pretul.

Si ca sa-ti raspund si la cererea de sfat: eu, daca 2.300 de lei ar fi bani multi pentru mine, as mai reduce din suma pe care sunt dispus sa o dau. TocmaI pentru ca exista riscul "sa alerg din service in service, sau sa-mi pierd timpul cautand persoana potrivita...".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nimeni nu-ti poate garanta nimic. Pentru mine, pretul maxim pe care l-as da pe un smartphone e 2000 de lei. Asta nu inseamna sa cauti unul SH, poti avea probleme mult mai mari asa. Tot ce e peste 2000 de lei trebuie sa stie sa prepare cartofi prajiti ca sa ma convinga sa dau atat de multi bani pe el (a se citi "nu ma poate convinge").

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stii, se spune ca zborul e cel mai sigur mijloc de transport.

Si ca se intampla o catastrofa la nu stiu cate milioane de zboruri.

Ghici ce? Pe zi sunt cateva mii de zboruri in lumea asta, asa ca nu stiu cate milioane se pot face in timp f scurt.

Si cand voi fi in avion, al nu stiu catelea milion, si se prabuseste, ce fac? Ma gandesc ca e ok, doar pt ca sunt nu stiu cate milioane care au zburat ok?

La fel si cu telefoanele astea.

2% o fi el 2%, dar din cate vandute? Ca 2% dintr-un milion de unitati vandute, inseamna 20.000. Ce zici de asta?

Si nu stiu cate one x-uri s-au vandut pana acum, dar nu cred ca doar 1 milion.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutari tuturor!

De mult timp ma interesez de un HTC One X. Am observat pe mai multe forumuri din Romania si din strainatate ca acest One X prezinta mai multe sau mai putine probleme. Insa parca prea multe fata de alte produse ale concurentei.

Am inteles eu gresit situatia sau...? Sa fie acestea doar niste cazuri izolate, sa zicem 2% din totalul terminalelor?

2300 RON, pentru mine sunt bani multi si as vrea ceva pe masura. Nu vreau sa alerg din service in service, sau sa-mi pierd timpul cautand persoana potrivita...

Deci...un sfat, ceva?

 

indiferent de produs sau producator e posibil sa ai probleme cu produsul la un moment dat, de aceea iti recomand sa-l iei de pe canale oficiale ca in cazul in care ai probleme sa poti sa mergi la service.

 

vlad chiar a avut ghinion din pacate sa ii apara problema dupa 1 zi de la service.

 

 

Iti mai pot recomanda sa-l iei de la emag.ro, au 30 zile posibilitate de retur, sau orice magazin online cunoscut (prin lege ai voie la retur in 10 zile la orice produs cumparat online)

 

De ce te-ar ajuta asta? Defectele lui HOX sunt 4 care se pot vedea in maxim 2 zile de la achizitie

 

1. Nicotine dots (pete galbene - cazul meu si a lui vlad) iei telefonul il bagi la incarcat dai luminozitatea la maxim, iei un joc care mananca resurse la greu si te joci vreo 30 min, telefonu se va incinge, daca nu au aparut atunci nici nu vor mai aparea ( din cate stiu apar din cauza lipiciului folosit la display cand temperatura e mare)

 

2. probleme semnal slab la wifi si / sau gsm - din cauza unui contact oxidat sau imprerfect cu antenta - iei telefonu te duci cat mai departe de router, vezi cum e semnlu daca e slab rau incearca sa apesi pe spate cu degetu langa camera, daca se imbunatateste ai ghinion.

 

3. ripple effect - simplu apesi pe marginea display-ului in special in colturi vezi daca se schimba coloritul - cu toate ca nu stiu cat se poate numi o problema,la service mie mi-au zis ca toate fac asa plus ca nu vad niciun motiv pt care irl ai apasa de nebun pe display

 

 

4. nu se imbina bine la margine cu unibody-u (unde se termina negru si incepe albul / gri in functie de model) si aduna praf, asta o poti vedea din prima te uiti atent sub o lumina puternica .

 

 

Daca intampini oricare din probleme poti sa returnezi produsul pe motiv ca nu-l mai vrei sau poti sa mergi la service si sa ceri reparatie sau inlocuire

 

 

Sper sa ajute si alte persoane postul meu in cazul in care vor dori achizitionarea acestui telefon.

 

E drept sunt probleme dar afecteaza un procent redus de telefoane si in general HTC nu comenteaza ca nu ti-l vor repara pt problemele de mai sus pe motiv ca i-ai facut unlock pt ca e la mintea cocosului ca nu au legatura. sigur sa nu crezi ca daca-l brickuiesti cu vreun rom / kernel ca ei ti-l vor repara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu am zis ca tu esti vinovat......si ma bucur ca esti multumit de alegerea facuta.......dar ma surprinde diversitatea problemelor aparite la un flagship HTC.....

Nu stiu cum sta concurenta.....cu problemele ;)....Ma asteptam la asa probleme de la LG sau Huawei....dar nu de la HTC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Similar Content

    • By andyground
      Vând HTC One M7 Black - liber de rețea:

      - specificațiile se găsesc pe internet;
      - memorie interna 32 GB;
      - prezintă urme de uzură normale (a se vedea pozele);
      - husa din TPU;
      - are cutia originală cu toate accesoriile originale (cablu de date, încarcator, caști, cărți - a se vedea pozele).

      Nu sunt interesat de schimburi.
      Predare personală în Târgu-Jiu, iar prin curierat se mai adaugă transportul.
      Preț - 350 lei.







    • By Liviu Roşca
      Pe scurt, am dat la schimb Nokia 520 pe un Desire 500 care rămânea blocat cu logo-ul HTC pe fundal alb. Am dat Nokia cu un incarcator iar HTC-ul l-am primit cu cutie, absolut toate cartile și accesoriile. Chiar și folia de protectie originală.
       
      Am intrat in recovery, fastboot, am deblocat bootloader-ul si am instalat CWM Recovery iar de acolo un ROM de pe XDA. Maxim 2 ore timp pierdut.
       
      Azi l-am colantat
       
      -sunetul in casti e bun, beast audio + dsp manager;
      -memoria interna de (doar) 4 gb face telefonul aproape imposibil de utilizat, mai ramane 1 gb liber. Rezolvam in curand cu partitionarea cardului SD;
      -putine rom-uri pentru el chiar daca am varianta single-sim;





    • By Szilárd Ervin Szőgyenyi
      HTC One A9
       
      Mobilissimo.ro prezintă telefonul HTC One A9 și realizează un unboxing și review pentru acest model. Terminalul costă în jur de 1800 lei la retailerii locali și vine cu un șasiu metalic destul de subțire, un ecran Full HD de 5 inch și o cameră de 13 MP cu stabilizare optică a imaginii. Avem la bord și Android 6.0 Marshmallow, 2 sau 3 GB RAM și 16 sau 32 GB stocare, plus o baterie de 2150 mAh.
       
      HTC One A9 prețuri actualizate:
       
      eMAG.ro QuickMobile.ro Cel.ro evoMAG.ro MarketOnline.ro Compari.ro  
      HTC One A9 Unboxing
       


       
       
      HTC One A9 Review
       


       
       
      HTC One A9 Galerie Foto
       

    • By Arsinel Alexandru
      Producatorul Taiwanez de telefonie mobila HTC, planuieste ca in data de 20 Octombrie sa lanseze pe piata modelul de telefon HTC A9 sau HTC Aero, cum mai este numit acest terminal. Datorita unor scurgeri de pe dot com, de catre OnLeaks din diferite unghiuri, lăsând impresia ca este o copie fidela a terminalul celor de la Apple, iPhone 6s. Acesta ar avea urmatorele caracteristici: ecran 5-inch Full HD , procesorul Snapdragon 617, 2GB  RAM, si 16GB care poate fi marita cu ajutorul uni card MicroSD, camera Ultrapixel pe spate, inclusiv un senzor pentru amprenta incorporat in butonul Home.

      Anterior, producatorul a creat dispozitivul în șase variante de culori, iar una dintre ele pare a fi Space Gray. Așa cum am văzut mai înainte, telefonul are un corp din metal cu benzi de antenă de-a lungul partea de sus și de jos pe panoul din spate. Metalul este ușor curbat pe margini, în timp ce cele patru colțuri sunt rotunjite, probabil pentru a da un simt mai confortabil în mână și un aspect mai "prietenos".  Pe marginea din dreapta, există un control volum lung stând deasupra unui buton de alimentare cu textură bogată, în timp ce pe de altă parte, există două tăvi detașabile, metalice: unul pentru un card microSD, celălalt pentru o cartelă SIM. Marginea de jos, la fel ca iPhone 6 / 6S, dispune de  găuri prelucrate pentru vorbitor, un jack de 3,5 mm si microfon, precum și un port non-Micro USB centrat. De asemenea, cum ar fi iPhone, camera din spate este găzduit într-un inel metalic usor proeminente pe partea din spate.   HTC se confrunta cu mari deficiente financiare si de aceea ei isi pun sperantele in urmatorul lor terminal.   sursa      
    • By forevertoday
      Salutare,
       
      Sunt in cautarea unui nou telefon si nu sunt tocmai decis.
      In principiu cel mai probabil o sa aleg intre M8 si S5, dar sunt deschis si la alte recomandari din partea voastra.
      As vrea ca telefonul sa aibe camera buna (folosita in special pe timp de zi), procesor minim quad core, si macar 2 gb ram.
       
      Probabil ca m-as fi decis spre HTC si nu as mai fi deschis acest topic in cazul in care nu citeam cateva pareri nu tocmai bune despre camera lui. Pe de alta parte, trebuie sa avem in vedere si materialul folosit la S5 (plastic), pe langa aliajul folosit de cei de la HTC,
       
      Una peste alta, voi ce ati recomanda?
       
  • Who's Online (See full list)

    There are no registered users currently online

×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use