Clicky

Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 469
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

si bomboana de pe coliva, pt one x+ de il lanseaza pe 19 care de fapt e doar un one x cu lte si tactat cu vreo 200 mhz in plus, au deja JB with Sense 4.5 FINAL. pt prostii care au dat 600 eur pe one x

Nu am intrat, cred, deloc pe acest topic, fiind despre o marca si un model care-mi sunt necunoscute, am considerat ca nu am pricepere sa postez aici. Insa vad ca discutia a capatat conotatii generale,

Pentru acest telefon asigurarea era de 7 euro pe luna. Mi se pare un pic cam mult...   Legat de vodafone, ce sa mai zic, am vrut pe alb si se gasea doar online la ei pe site. Nicio problema, prel

Posted Images

http://insertcoin-ro...-si-htc-romania

 

si vladmihail va poate spune cum htcdev zice "MAY void warranty" si HTC Romania traduce asta prin, l-ai deblocat te-ai dat dracu, nu mai ai garantie, ce conteaza ca de vina e lipiciul (vezi cazul meu din link-ul de mai sus) sau un contact slab la atenta (vezi probleme cu wifi-u si gsm-u la HoX) ai pus custom rom ala a stricat lipiciul si contactul.

 

Culmea ca il alte tari (Germania de exemplu) cand ai o problema cunoscuta ca defect de fabricatie la un anumit lot de telefoanele, il iau si-l repara, indiferent de unde l-ai cumparat (ca-i germania ca-i vreun magazin online de te miri unde) sau ca i-ai facut unlock la bootloader.

Doar HTC Romania arunca pisica si nu acorda garantia, ca deh e Romania, ANPC-ul are la birocartie de te doare capul si chiar daca un client razbeste prin hatisul birocratic se poate foarte usor mitui un reprezentat ANPC. aia e, companie internationala (multinationala) manageri romani => treaba romaneasca

Link to post
Share on other sites

Mda... nesimtirea-i in floare. eu am problema cu screen flex si m-am gandit sa duc telefonul la service ( telefonul e

luat de la vf).

Problema intervine acum: am deblocat bootloaderul prin metoda oficiala si am pus custom rom. La deblocarea bootloaderului ma atentiona ca pot piede garantia sau parti din garantie. (am zis ok, daca ma mananca sa pun custom rom si fac ceva gresit ( software) problema mea si m-am gandit ca daca e ceva hardware nu va fi problema)

Totusi inainte de al duce m-am gandit sa vorbesc si cu ce-i de la htcro (chat-ul de pe site) sa ii intreb ce inseamna "MAY VOID", ei raspunzandu-mi ca odata deblocat SE PIERDE DEFINITIV garantia. Le-am zis stati un pic, acolo scrie se poate pierde, cum puteti sa spuneti ca se pierde sigur? m-au asigurat ca ei cunosc de scrie pe htcdev.com si ca garantia s-a pierdut, i-am intrebat iar, domne... de ce scrie ca se poate si nu se pierde SIGUR garantia si ei mi-ai raspuns "va mai pot ajuta cu ceva?".

 

PS. la final m-a rugat sa le dau niste note referitoare la serviciul lor cu clientii... bineinteles le-am dat doar 1( minimul)

 

 

[media=]

[/media]

post-25-0-43285200-1341846765_thumb.png

 

 

PS. le-am scris pe twitter pe 27 iunie, pe 28 iunie si pe 2 iulie si nu au raspuns nici pana acum.

am sunat azi la ora 17.45 la numarul de pe site-ul htc si robotul mi-a zis ca proigramul e pana la 17:00 si sambata deloc desi pe site apare program 9:21 (L-V) 9:13 (S)

 

BRAVO HTC ROMANIA.

post-25-0-31068400-1341847096_thumb.png

Link to post
Share on other sites

Escaladati problema la HTC Europe sau la HTC Taiwan. Nu este posibil ca un "poate veti pierde" sa se transforme in "veti pierde".

 

am vorbit eu la HTC UK de problema mea. Mi-au zis ca ei mi-l repara, dar platesc transportul si mi-a mai zis ca probabil durata transportului + timpul de reparatia va fi mai mare decat daca astept sa revina service-ul meu din concediu.

 

De asemenea mi-au zis ca nu pot sa vorbeasca ei cu HTC RO, nu ii pot contacta oficial sa le spuna ce sa faca.

Link to post
Share on other sites

Nashpa......chiar nu ma asteptam de la HTC la asa chestii.Fiind suparat pe cei de la LG(updateuri) mi-am pus in gand si HTC-ul....dar pana la urma singurul contracandidat va ramane...........il deduceti voi :)

Link to post
Share on other sites
Guest Deio

O sa va zic ceva ce nu ar trebui. Indiferent de producator, el trebuie sa respecte legile consumatorului din tara in care vrea sa vanda. In cazul nostru, este vorba despre Legea 449/2003 republicata in 2008.

HTC, sau Samsung, sau oricine, trebuie sa ofere declaratie de conformitate in tara respectiva atasata la certificatul de garantie si sa respecte aceasta lege. Daca nu el, atunci revanzatorul sau "Reseller/Retailerul/Service-ul autorizat".

 

Orice alte cuvinte scrise pe site-ul producatorului, publicate ulterior, sunt praf in ochii lumii daca nu sunt specificate in certificat sau declaratie. Pentru ca acel consumator nu a fost chemat sa semneze modificare in declaratie, ea este nula.

 

Asa ca daca nu scrie in certificat ca nu am voie sa modific nimic in software, atunci nu au dreptul sa imi refuze produsul in garantie.

Garantia se ofera pentru defecte de fabricant, adica greseli de fabricatie si/sau defecte de produs pe perioada garantiei oferite care la persoane fizice este OBLIGATORIU 24 luni.

 

Cred ca e destul, nu ati auzit-o de la mine ca va invat prostii. Oricum multe din informatii sunt publice si pe ANPC.

Link to post
Share on other sites

Voi intreba maine la HTC RO ce se poate rezolva!

 

poate reusesti tu ceva daca cunosti pe cineva pe acolo.

tinand cont ca pana acum nu m-a lovisem n-am cautat. dar incepand cu azi am tot citit forumuri cu probleme la HOX si in mare pare se pare ca tot gasesc motive sa refuze reparatiile.

 

http://forum.xda-dev...16&postcount=12

 

si asta nu numai la noi.

Oricum problemele asta nu apareau daca se face o testare ca lumea inainte de lansare - dar asta insemna bani. Vanzarile HTC au scazut de la an la an si probabil in curand vor fi in pragul falimentului. Cu fiasco-ul de la HOX am pierdut pana si cei mai fanatici clienti

Link to post
Share on other sites

Stimate ,

 

Stimate Domn, ne pare rau de situatia intervenita dupa deblocarea dispozitivului si care a generat implicit anularea garantiei asupra dispozitivului. Produsele HTC nu pot fi diferentiate pe baza platformelor hardware/software care conform opiniei dvs garantia ar trebui sa prevada un grad de eligibilitate sporit "pieselor" si nu "aplicatiilor". Garantia produselor HTC se bazeaza pe totala interdependenta intre componenta hardware si software. Este foarte adevarat ca in cazul in care dvs specificati natura problemei ca fiind una sporadic relatata si remediata fie prin swap-ul dispozitivului fie in centrul de reparatii, aceasta nu se poate pune in reala dependenta cu operatiunea de unlocking. Cu toate acestea "se poate" constituie titlu preventiv si nu relativ privind pierderea garantiei. In calitate de utilizator si beneficiar al serviciului de garantie dvs ati avut de optat intre a debloca dispozitivul prin metoda oficiala, deci anula garantia, si a pastra dispozitivul intact sub aspectul software/functional continuand a beneficia gratis pe perioada de garantie de serviciile HTC. Va rugam sa trimiteti dispozitivul pentru investigatii in centrul nostru de reparatii, in cazul in care inginerii nostri vor decide ca dispozitivul dvs poate fi exceptat si reparat "in garantie" vom fi foarte fericiti sa concordam o solutie in beneficiul dvs ca utilizator al unui prestigios model din gama One's. In cazul in care va putem ajuta in continuare cu alte date care sunt de interes, HTC doreste sa va aminteasca ca ofera serviciile sale cu maximum de responsabilitate si operativitate tuturor utilizatorilor sai.

Va rog sa gasiti mai jos datele de contact ale centrului de asistenta din Bucuresti unde va puteti prezenta cu telefonul pentru a se realiza o expertiza tehnica si a se constata care este problema:

 

CORDON Electronics

Strada Spataru Preda nr. 12

Sector 5 Bucuresti

Tel: +40213009905

Email: office@cordongroup.ro

www.cordongroup.ro

 

Daca nu locuiti in Bucuresti va rog sa ne informati pentru a va da datele de contact de la un punct de colectare din orasul dumneavoastra sau apropiat. Puteti suna la urmatoarele numere de telefon pentru a obtine informatiile necesare:

 

Call Center:

+40740 209 932

+40743 893 650

+40721 909 190

+40730 616 100

 

Inainte de a trimite insa telefonul in centrul de asistenta tineti cont de urmatoarele aspecte:

1. Faceti o copie de rezerva a datelor de pe telefon

2. Indepartati toate componentele (SIM, card de memorie, baterie, carcasa de pe spate, stilou, etc.)

3. Faceti o copie dupa factura

4. Plasati telefonul intr-o cutie bine inchisa si sigilata (nu cutia originala pentru ca aceasta contine informatii foarte importante si nu trebuiesc pierdute).

Daca tehnicienii vor constata ca diagnosticul nu este acoperit de garantie va vor trimite o notificare prin care va vor informa problema si costul reparatiei. Daca nu doriti sa continuati cu procedura, va rog sa luati aminte ca va trebui sa platiti costul transportului (daca a fost asigurat) si costul diagnosticarii.

 

 

 

 

Cu deosebita stima si respect,

HTC Technical Support Team

Link to post
Share on other sites

Consider raspunsul unul de bun simt. Sper sa ti-l repare in garantie.

 

Sa nu ne ascundem dupa deget, cu totii stim ca pierdem garantia odata cu unlock. Pe de alta parte consider ca problemele de hardware trebuie tratate distinct.

Link to post
Share on other sites

scrie clar pe htcdev "MAY void"

 

sunt de acord ca daca imi fac unlock si brickuiesc telefon dintr-un motiv sau altu e problema mea si HTC sa ma trimita de unde am venit

 

Dar in conditiile in care problemele reportate de client, fac parte din cele trecute ca defect de fabricatie sau viciu ascuns ca nu se manifesta in primele zile, e datoria lor sa il repare / schimbe.

 

 

Cum am mai spus, e ridicol ca HTC sa-mi spuna ca devina pt decolorarea ecranului (lucru confirmat de mii de utilizatori) e de la unlock, sau ripple effect pe display, sau contactul prost la antena samd.

 

 

Si daca tot nu vrem sa ne ascundem dupa deget, Popularitatea device-urile HTC a fost data in primul rand de comunitate acelui device, custom rom si restul . Eu inteleg ca HTC vrea sa taie din costuri si sa nu-si asume nimic in caz de deblocare, dar cum i-a fost foarte profitabil in vanzari exact acele custom roms pe care acum le reneaga macar probleme hardware care nu sunt generate de unlock sa le repare.

 

Samsung a inteles aceast lucru, dand telefoane gratuite echipei CM, incercand sa popularizeze device-urile datorita suportului oferit de comunitate.

HTC a luat "for granted" asta din timpurile cand erau singurii si nu i-a interesat, ba chiar au facut tot posibilul sa limiteze accesul la custom software.

Link to post
Share on other sites

Problemele hardware ar trebui rezolvate in baza garantiei, indiferent ca ti-ai pus custom rom sau nu. Dar cum ei au scris cuvantul "may", asta inseamna ca esti la latitudinea oamenilor de la service, care sa fim cinstiti, vor si ei sa castige un ban, nu vor sa repare numai pe baza garantiei. Asa ca de cele mai multe ori platesti reparatia chiar si pentru un defect hardware. Eu din aceasta cauza m-am abtinut de la a instala custom roms pe SII-ul meu. Dupa ce-mi expira garantia pot sa joc si fotbal cu el, dar cat e in garantie prefer sa am rom stock, tocmai pentru a evita nervi, stres, drumuri inutile, timp pierdut si bani dati aiurea.

Link to post
Share on other sites

Nu scrie nicaieri ca "may" e pus acolo pentru oamenii de la service. Ar trebui sa renunte atunci la programul lor de deblocare a bootloader-ului. Sa pot trece si eu la alt producator.

Link to post
Share on other sites

Nu scrie nicaieri ca "may" e pus acolo pentru oamenii de la service. Ar trebui sa renunte atunci la programul lor de deblocare a bootloader-ului. Sa pot trece si eu la alt producator.

 

Nu e pus pentru oamenii de la service, dar lasa loc de interpretari, iar cei de la service interpreteaza ca ti se anuleaza garantia. Ei considera ca iti fac o favoare ca iti deblocheaza bootloader-ul, dar in acelasi timp te avertizeaza ca poti pierde garantia, spre deosebire de Motorola care nu-ti ofera un astfel de tool. Esti ca la ruleta ruseasca, ai sanse sa dai de cineva intelegator, care sa ti-l repare in baza garantiei sau sa dai de cineva care il ia pe "nu" in brate, care sa te puna sa platesti reparatia.

Link to post
Share on other sites

esti la latitudinea oamenilor de la service, care sa fim cinstiti, vor si ei sa castige un ban, nu vor sa repare numai pe baza garantiei

 

Ei sunt platiti si pentru reparatiile in garantie, de HTC. Problema e ca, daca se duc la decontare, HTC ar putea considera ca nu e in garantie. Probabil, cand ajunge la ei un telefon in garantie, il pun la teste si rezultatele (care sigur contin informatia ca e custom rom) trebuie sa ajunga la HTC. Ca nici aia nu dau banii cu ochii inchisi ;)

Link to post
Share on other sites

Eu cred ca nu e deloc asa. Daca un telefon e brickuit serios din cauza ca userul a flashuit ce nu trebuie, Daca e defect fizic, ei sunt obligati sa-l repare, tine de eticheta companiei. Service-ul care refuza asta pe baza faptului ca tu ti-ai deblocat bootloader-ul nu face imagine buna companiei.

Link to post
Share on other sites

Eu cred ca nici care nu ati citit ce v-am scris acum cateva posturi. Ce scrie pe declaratia de conformitate/certificatul de garantie de la comerciant? Scrie ca daca ti-l deblochezi, pierzi garantia? Ataseaza o copie sa vad si eu.

Daca nu scrie asa ceva, se poate ataca in instanta. Sau ANPC sunt obligati sa rezolve, nu ii mituieste nimeni, sunt organizatie apolitica, independenta. Aceste detalii sunt foarte importante, se poate sesiza ANPC si iti da castig de cauza!

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Similar Content

    • By andyground
      Vând HTC One M7 Black - liber de rețea:

      - specificațiile se găsesc pe internet;
      - memorie interna 32 GB;
      - prezintă urme de uzură normale (a se vedea pozele);
      - husa din TPU;
      - are cutia originală cu toate accesoriile originale (cablu de date, încarcator, caști, cărți - a se vedea pozele).

      Nu sunt interesat de schimburi.
      Predare personală în Târgu-Jiu, iar prin curierat se mai adaugă transportul.
      Preț - 350 lei.







    • By Liviu Roşca
      Pe scurt, am dat la schimb Nokia 520 pe un Desire 500 care rămânea blocat cu logo-ul HTC pe fundal alb. Am dat Nokia cu un incarcator iar HTC-ul l-am primit cu cutie, absolut toate cartile și accesoriile. Chiar și folia de protectie originală.
       
      Am intrat in recovery, fastboot, am deblocat bootloader-ul si am instalat CWM Recovery iar de acolo un ROM de pe XDA. Maxim 2 ore timp pierdut.
       
      Azi l-am colantat
       
      -sunetul in casti e bun, beast audio + dsp manager;
      -memoria interna de (doar) 4 gb face telefonul aproape imposibil de utilizat, mai ramane 1 gb liber. Rezolvam in curand cu partitionarea cardului SD;
      -putine rom-uri pentru el chiar daca am varianta single-sim;





    • By Szilárd Ervin Szőgyenyi
      HTC One A9
       
      Mobilissimo.ro prezintă telefonul HTC One A9 și realizează un unboxing și review pentru acest model. Terminalul costă în jur de 1800 lei la retailerii locali și vine cu un șasiu metalic destul de subțire, un ecran Full HD de 5 inch și o cameră de 13 MP cu stabilizare optică a imaginii. Avem la bord și Android 6.0 Marshmallow, 2 sau 3 GB RAM și 16 sau 32 GB stocare, plus o baterie de 2150 mAh.
       
      HTC One A9 prețuri actualizate:
       
      eMAG.ro QuickMobile.ro Cel.ro evoMAG.ro MarketOnline.ro Compari.ro  
      HTC One A9 Unboxing
       


       
       
      HTC One A9 Review
       


       
       
      HTC One A9 Galerie Foto
       

    • By Arsinel Alexandru
      Producatorul Taiwanez de telefonie mobila HTC, planuieste ca in data de 20 Octombrie sa lanseze pe piata modelul de telefon HTC A9 sau HTC Aero, cum mai este numit acest terminal. Datorita unor scurgeri de pe dot com, de catre OnLeaks din diferite unghiuri, lăsând impresia ca este o copie fidela a terminalul celor de la Apple, iPhone 6s. Acesta ar avea urmatorele caracteristici: ecran 5-inch Full HD , procesorul Snapdragon 617, 2GB  RAM, si 16GB care poate fi marita cu ajutorul uni card MicroSD, camera Ultrapixel pe spate, inclusiv un senzor pentru amprenta incorporat in butonul Home.

      Anterior, producatorul a creat dispozitivul în șase variante de culori, iar una dintre ele pare a fi Space Gray. Așa cum am văzut mai înainte, telefonul are un corp din metal cu benzi de antenă de-a lungul partea de sus și de jos pe panoul din spate. Metalul este ușor curbat pe margini, în timp ce cele patru colțuri sunt rotunjite, probabil pentru a da un simt mai confortabil în mână și un aspect mai "prietenos".  Pe marginea din dreapta, există un control volum lung stând deasupra unui buton de alimentare cu textură bogată, în timp ce pe de altă parte, există două tăvi detașabile, metalice: unul pentru un card microSD, celălalt pentru o cartelă SIM. Marginea de jos, la fel ca iPhone 6 / 6S, dispune de  găuri prelucrate pentru vorbitor, un jack de 3,5 mm si microfon, precum și un port non-Micro USB centrat. De asemenea, cum ar fi iPhone, camera din spate este găzduit într-un inel metalic usor proeminente pe partea din spate.   HTC se confrunta cu mari deficiente financiare si de aceea ei isi pun sperantele in urmatorul lor terminal.   sursa      
    • By forevertoday
      Salutare,
       
      Sunt in cautarea unui nou telefon si nu sunt tocmai decis.
      In principiu cel mai probabil o sa aleg intre M8 si S5, dar sunt deschis si la alte recomandari din partea voastra.
      As vrea ca telefonul sa aibe camera buna (folosita in special pe timp de zi), procesor minim quad core, si macar 2 gb ram.
       
      Probabil ca m-as fi decis spre HTC si nu as mai fi deschis acest topic in cazul in care nu citeam cateva pareri nu tocmai bune despre camera lui. Pe de alta parte, trebuie sa avem in vedere si materialul folosit la S5 (plastic), pe langa aliajul folosit de cei de la HTC,
       
      Una peste alta, voi ce ati recomanda?
       
  • Who's Online (See full list)

    There are no registered users currently online

×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use