Jump to content
  • Announcements

    • Szilárd Ervin Szőgyenyi

      Modificari modalitate Log In   07/26/2017

      În urma unor modificări  efectuate la platforma pe care rulează Forumul Mobilissimo, s-au produs câteva modificări la modalitatea de login. Dacă până acum se folosea numele de utilizator, de acum, logarea se va face cu numele afişat pe forum sau adresa de email cu care v-ați înregistrat pe forum. Parola contului a rămas aceeași. Ne cerem scuze pentru inconveniențe! Termenii și condițiile de utilizare ale forumului le găsiți aici.

Recommended Posts

Va salut. Am zis sa deschid acest topic din mai multe motive, în primul rand sa va povestesc ce am pățit eu iar in al doilea rand poate mai sunt persoane pe aici care au achiziționat produse de pe acest site și cum au decurs lucrurile bune/rele și cum ați rezolvat eventualele probleme avute cu ei.

Problema la mine sta in felul următor, pe data de 05-08-2017 am decis sa cumpăr o camera auto(xiaomi yi dashcam 40$). Când am plasta eu comanda a fost într-o sâmbătă deci nu ma asteptam sa se întâmple nimic pana luni. Doar ca în cazul meu nu sa întâmplat nimic pana marți când am trimis și primul email sa întreb de ce nu se procesează comanda și am primit un mail cum ca adresa de livrare era incompletă. Buun, le-am dat un răspuns cu adresa completa și într-un format cerut de ei.. A 2 zi nimic, nu se intampla nimic, eram fix în aceeași situație, le-am mai dat un mail și am primit fix același mail cum ca nu e bună adresa.... Le-am trimis înapoi iar un e-mail cu adresa. Următoarea zi nimic.... Nu se misca nimic... Într-o vineri m-am enervat si le-am trimis iar e-mail să-mi explice care e problema și de ce nu procesează comanda aia odată. Am primit sâmbătă dimineață un e-mail cum ca nu e buna adresa înregistrată în comanda și se trimit adresa după un format trimis de ei. Aici deja eram foarte nervos.... Bineînțeles ca am mai trimis încă odată un e-mail pe lângă ce mi-au cerut le-am atras atenția ca a al4 e-mail trimis cu același subiect și rapsun. Într-un final lunea de trecută am primit răspuns ca adresa e ok si ca în cel mai scrut timp comanda va fi procesata. Marți într-adevăr am primit un e-mail cum ca produsul a fost expediat si am primit un tracking number. În marțea respectivă am zis sa verific sa vad pe unde e pachetul dar nu mergea acel tracking number dar am zis ca o fi prea devreme sa verific fiind chiar în ziua în care a fost trimis. Problema cea mai mare aici e ca nici pana în ziua de azi nu merge ace tracking number... Si bineinteles ca nici a e-mailuri nu imi rapsund, le am trimis 2 pe tema aceasta. Dacă luni de dim nu primesc un răspuns bun si imi dovedesc ca pachetu e trimis deschid disputa la PayPal. Nu stiu ce părere aveți voi despre acest site dar eu unu sunt foarte dezamăgit....

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-am auzit, nu folosesc.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@fLu Incerc sa te ajut! Da-mi pe privat numarul comenzi si al tracking number-ului.

Din experienta proprie pot sa spun urmatoarele:

  1. de multe ori listeaza ca fiind pe stoc produse care de fapt nu se afla pe stoc
  2. daca alegi regular post, poti astepta chiar si peste 60 zile pana sa se livreze produsul
  3. alege DHL si plateste 10 - 15 euro. Iti aduc produsul acasa si ajunge in 5 zile.

Din cate ne-ai povestit, tind sa cred ca produsul inca nu a fost ridicat de curier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, mai mult ca sigur doar a fost inregistrat tracking number-ul la curier si coletul n-a fost inca preluat. Dureaza cateva zile bune pana poti verifica tracking number-ul. De pe Tomtop n-am comandat niciodata nimic, am comandat de pe alte 4-5 magazine chinezesti si n-am avut niciodata probleme, dar asta nu inseamna ca toti sunt perfecti. Orice magazin online, oricat de bun ar fi, tot da chixuri. Ideea e ca atunci cand o comit, sa nu ti se intample tocmai tie

Sent from my Galaxy S8+ using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super, atunci rămâne sa așteptăm un răspuns în săptămâna care vine . Mulțumesc mult încă odată.
Eu am crezut ca produsul a fost preluat de curier ca am primit mail-ul cu acel tracking number în care și scria "We are glad to inform you that the goods you ordered have been shipped out. It is on the way to your address!". La partea cu livrarea nu am știut ca poate dura chair atat de mult din simplul motiv ca atunci cand am dat comanda îmi scria ca standard shipping 7-12 business days si nu am văzut nicăieri sa scrie de o durată de livrare mai mare, sincer chiar m-am mirat ca ajunge stat de reped. Ba chiar eram pregătit sa aleg o variantă de livrare și mai rapidă, de regulă prefer sa plătesc niste bani în plus la transport dar macar să stiu ca ajunge repede si la usa casei, doar ca acum când am văzut timpul de livrare standard am zis ca e unul foarte rezonabil iar motivul cel mai mare pentru care nu am ales altă variantă de transport a fost ca ma costă 30$+.



Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Răspuns:

Dear Ervin,
I have checked with our logistic department, the product has been delivered out, but it was really delayed compared to the
shipping date it should be.
Your friend can track it here: (editat, chestii private)
 
Sorry for the troubel caused.
 
Best Regards,
Clara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

Terms of Use