Clicky

Jump to content
Arsinel Alexandru

Mobileshop.eu

Recommended Posts

Salutări! Mai demult, la auzul cum că un coleg de la muncă a comandat de pe Mobileshop.eu un Samsung S8 cu 2900 lei (trebuie să recunosc, este cel mai mic preț de pe piață, și până la el nu auzisem despre site-ul acesta), am intrat de curiozitate și am văzut că au prețuri bune mai la toate terminalele ( un iPhone 7 este 2750 lei, la fel cum ai lua unul sh de pe Olx, sau alte site-uri de gen). Acum mă întreb: a comandat cineva de la ei? sunt ok, se merită să achiziționezi de la ei? Mulțumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am înţeles, dar, uite ce spun la ei pe site:

"Produsele vândute prin intermediul site-ului sunt clasificate în două categorii de garanție:

UE-GARANȚIE – 12- 24 de luni de garanţie de către "manufactorul garanției" (depinde de manufactor).

În Uniunea Europeană, cu factura originală, aveți dreptul la un/ doi ani de asistenţă la centrele de servicii autorizate din întreaga Uniunea Europeană. În caz că produsul nu funcționează corespunzător, produsul îl puteţi trimite direct la centrul de service autorizat. Această garanție nu se manifestează prin intermediul nostru.

În cazul în care centrul de servicie autorizat refuză să accepte produsul dumneavoastră, produsul va fi trimis înapoi la dumneavoastră şi d-voastră veţi avea nevoie să plătiţi cheltuierile.

GARANȚIA VÂNZĂTORULUI – această garanție vă oferă 24 luni de garanţie din parte web shop-ului nostru.

Garanţia Vânzătorului este o garanție prevăzută din cauza unor limitări în garanția pe care o oferă producătorul sau pentru alte limitări. Garanția însuşi garantează pentru toate defecțiunile posibile de hardware, sau alte operaţii de bază în perioada de timp de 24 luni. Garanţia Vânzătorului acoperă tot aceleași aspecte ca şi garanția UE. Această garanție se manigestează prin intermediul nostru. MobileShop are o rețea de centre de servicii în unele țări din Uniunea Europeană, chiar și în România. Vă rugăm să luați legătura cu centrul de asistență lui Mobileshop la adresa: [email protected], iar agentul nostru responsabil vă va oferi toate detaliile necesare pentru expedierea produsului la cel mai apropiat service autorizat. Costurile de transport la centrul de servicii (într-o direcţie) vor fi acoperite de către client."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sincer, este treaba ta de unde cumperi telefonul, dar dupa achizitie sa nu plangi.....

Eu prefer sa-l iau la liber sau la abonament. S7 cat si S7 Edge Edge l-am cumparat din Germania dar de la un magazin de incredere si am confirmare de la Samsung Romania pe baza de IMEI ca telefonul cumparat din Germania beneficiaza de garantie si in Romania. Fetei mele am cumparat un A5 2017 de la Vodafone, dar nu ma intereseaza garantia lor atata timp cat beneficiez de service de la ESD, deoarece telefonul este importat de Samsung Romania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie nu-mi inspira incredere un site care traduce "anulare" prin "cancelare". OK, Slovacia, tineri, vor sa se extinda in RO, le urez succes. Dar nu prin mine. Trebuie sa cumpar ca sa aflu unde se repara? Plus asta

Quote

Produsele care sunt deschise, folosite vor fi evaluate din nou și clientului (i) se va deduce un anumit procent din suma totală

Pai tocmai asta e ideea protectiei oferita de UE pentru cumpararea de la distanta: ai cumparat ceva "in orb", nu ti se potriveste, il returnezi si primesti TOTI banii. Cum sa-mi dau seama daca mi se potriveste daca nu deschid cutia si nu incerc chestia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Who's Online (See full list)

    There are no registered users currently online

×

Important Information

Terms of Use