Jump to content
fLu

Evitati sa mai cumparati telefoane de la VODAFONE

Recommended Posts

Incer doar sa va dau un sfat sa nu ajungeti in situatia mea foarte penibila pentru 2017 .... Anul trecut prin Aprilie am cumparat de la Vodafone un Iphone 6s plus toate bune si frumoase pana saptamna trecuta cand modulul de vibratii a telefonului s-a stricat si in momentul cand vibra scoate un sunet extrem de urat. Buun, am decis bineinteles sa-l duc la garantie. Eu stiam din ce am citit pe internet ca de regula ,90% din cazuri, telefoanele apple se schimba si nu se repara ba chiar si cineva de la VDF relatii cu clientii mi-a confimat acest lucru. JOI 05.01.2017 ora 11:00 eram la Vodafone Mosilor , am fost preluat de cineva pentru ma ajuta cu problema si dupa cateva vorbe schimbat cu reprezentatul VDF printre care si faptul ca mai mult ca sigur voi primi un alte telefon la schimb am constanat si ca sunt nevoie sa las telefonul la ei si apoi ei sa-l trimita mai departe catre service ....Ceea ce pe mine m-a socat .... De ce asa ceva ? De ce trebuie sa las telefonul in service si nu se poate face o constatare pe loc si in cazul in care se dovedeste ca se inlocuieste telefonul, nu-l pot primi pe loc pe cel nou ??? Suntem in 2017 unde daca te duci frumos la Samsung ai reparatie intr-o ora.... La LG la fel, unde chiar eu am pati-o si in maxim o ora mi-a fost reparat telefonul (sa nu mai zis ca mai intai au verificat stocurile de piese pentru a nu-mi tine telefonul degeaba in service in cazul in care lipsea piesa necesara) si SIiii LA ORANGE ... O-R-A-N-G-E, daca te duci frumos cu un Iphone stricat in 2 ore maxim pleci de acolo cu un telefon nou NOU(bineinteles sa fie pe stoc modelul respetiv) . De ce la Vodafone nu se poate face asa ceva ???de ce trebuie sa stau nu stiu cate zile pana se repara telefonul sau mai rau pana primesc unul nou ?? SI pe langa asta o alta bataie de joc marca Vodafone a fost ca, asa cum am scris mai sus eu ca Joi 05.01.2017 ora 11:00 am predat telefonul, seara, avand posibilitatea de a verica statusul "reparatiei" am zis sa vad in primul rand daca a ajuns in service. Bineinteles ca nu era ajuns , am incerc si vineri de 2-3 ori si nimic, telefonul a fost dus in service abia Sambata. E normal asa ceva? Dupa ce ca au o mentalitate atat de vechie, ca trebuie sa stau 15 se repare un amarat de telefon, au mai tinut si telefonul 2 zile la ei in sediu.... SI acum stau ca prostu si astept sa primesc telefonul din service ca cei de la Vodafone nu sunt in stare sa ofere niste servici demne de 2017....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu exista nici o lege care sa forteze mana vreunui comerciant sa schimbe un produs. 

Comerciantii se folosesc de legea 449/2003/2008 republicata 2015, lege ce ar proteja consumatorii, dar partial si pe comerciant. In lege nu scrie nicaieri obligativitatea vreunui comerciant de a inlocui produsul, decat daca nu se poate repara sau daca depaseste o anumita perioada sedere in service sau daca revine clientul de multe ori in service, era cumulat vreo 3 luni parca sederea totala in service a unui produs. (10% din perioada de garantie)

 

Apple nu schimba telefoane decat in anumite tari, in anumite magazine si la ei se repara telefoanele. Nu sunt obligati sa inlocuiasca.

Samsung nu repara intr-o ora telefoanele. ESD-ROM, ca despre ei este vorba, au un serviciu de 1 ora daca mergi la ei la sediu, dar nu se refera la garantie, ci la reparatii de tip ecran spart si evident, in limita stocului de piese.

 

Termenul legal este 15 zile calendaristice si asta e. Toti ne inarmam cu rabdare cand avem produse defecte, in garantie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu vreau să fiu cârcotaș dar ESD repară și telefoane cu garanție într-o oră ;) Am destui colegi cu G3 care au beneficiat...

 

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

In limita stocului disponibil, ca e imposibil sa iti faca orice telefon intr-o ora. Eu ce trimit la ESD, stau cam 7-8 zile, fara transportare.

Serviciul e valabil doar daca mergi fizic la ei la sediu, nu au online asa ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai eu nu am zis ca vreau sa primesc unul nou, eu tot ceea ce as fi vrut era să-mi fi reparat telefonul pe loc sau macar în ziua respectiva nu sa stau 15 zile după ei... Samsung lucrează cu esd-rom... bun, LG la fel... I am pus eu pe astia de la Vodafone sa lucreze cu regenersis sau cordon ?? Nu.... Deci depinde doar de ei dacă vor sa ofere clienților servicii bune sau nu. Dacă nu ma înșel înainte samsung si Lg lucrau cu cordon dar la cât de serioși erau băieți de serviciul ala au decis sa lucreze cu esd rom. Deci se pot face schimbări în bine dacă vor. Iar în legătură cu Apple, asa am citit pe net si asa mi-au confirmat mai mult persoane de pe un forum fan Apple, toți care au dus în iPhone în service au primit unul nou. Ba chiar și un prieten f bun a dus un telefon în service și a primit altu nou

 

Trimis de pe al meu GT-N7100 folosind Tapatalk

Pai da, asa e la esd rom... dacă te duci tu acolo si astepti cu coada etc. Vreau și eu sa ma duc la regenersis sa las telefonul acolo si seara să-l ridic, deci nu vreau în 2ore vreau în 8 ore să-l repare hai chiar și a 2 zi as accepta fără probleme.... Dar sa stai mai mult după o reparație la telefon în ziua de azi pentru mine e penibil, părerea mea...

 

Trimis de pe al meu GT-N7100 folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi pare rau, dar asta e legea. E 15 zile si nu are legatura cu unitatea de service.

Samsung are mai multe unitati service autorizate in Romania, dar termenul nu il poate impune. 

Exista servicii premium, se poate asigura telefonul contra-cost si la defectiune, furt sau distrugere mecanica, clientul sa primeasca o compensatie/contravaloare/alt produs.

 

Asa functioneaza peste tot, nu doar la telefoane. Cum ar fi sa ma duc eu cu laptopul la Dell si sa ii spun, "hai mai, faceti-l pe loc". Cel mai bun serviciu este NBD (next business day), daca il cumperi cu laptopul si inseamna ca nu ti-l fac in 1 zi lucratoare, ci il diagnostichez. La NBD primesti un SLA (service level agreement) de 2-3 zile in care trebuie sa il rezolvi, altfel Dell iti poate ridica autorizatia de service.

La telefoane nu exista asa ceva, chiar daca unii comercianti, ca sa atraga clienti, mai schimba produsul si asta nu o face la toti. Fiecare caz e tratat in parte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au primit unul nou si nu prea. De obicei sunt reconditionate. Au fost cazuri cand au gasit contul de iTunes al fostului proprietar. Daca ar da telefoane noi pentru fiecare defect minor, ar ramane Apple fara stocuri.

 

Sent from my MI 5 Pro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

.... Anul trecut prin Aprilie am cumparat de la Vodafone un Iphone 6s plus.....

JOI 09.03.2016 ora 11:00 eram la Vodafone Mosilor ,

Parca ceva nu iese la socoteala

 

Sent by Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

De suparare a gresit omul datele :) Il cred, e frustrant sa ti se strice ceva, dar ideea e ca toate produsele se strica, traim in era consumerismului si a produselor perisabile.

Din pacate, e necesara asteptare, asa functioneaza lucrurile peste tot in lume. Nu poti merge cu un produs defect si sa primesti instant altul.

Unitatea de service il verifica, are si alte produse in lucru, exista un timp de diagosticare si replicare a defectului sau a reclamatiei clientului. Apoi se comanda produsul defect sau se ia de pe stocul oferit de producator si se inlocuieste SP-ul defect (spare part). In cazul in care nu se mai poate repara, din varii motive, se ia deciza de negatie service. Atunci abia se poate vorbi de inlocuire sau contravaloarea produsului.

 

Ar fi utopie, o lume ideala in care te duci cu orice produs defect in service si ei iti dau pe loc altul. Poate intr-un Univers Paralel :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ,scuze, din greseala am gresit data, am corectat oricum. Eu nu spun ca nu aveti dreptate si nici lor nu am ce sa le reprosez nimic atata timp cat se incadreaza in cele 15 zile legale. Ceea ce vreau sa spun e ca se pot face ca lucrurile sa devina mult mai simple si usoare pentru ambele parti chiar si fara a plati bani suplimentari pentru nu stiu ce servici extra de garantie sau service

 

Cu toate ca o se para ca insist ,azi se cam adeveresc spusele mele de mai sus, ca problema este la Vodafone . Telefonul meu a fost reparat fix intr-o zi dar am stat fara telefon  7 zile , cum sa nu fiu norvos si revoltat. Avand posibilitatea de a verifica statusul reparatiei si am verificat zilnic iar lucrurile au stat cam asa:

- de joi pana luni telefonul a stat degaba : 2 zile la vodafone si apoi weekendul la ei in service

- luni la ora 4 am avut statusul REPARAT

- azi ,Marti, in dimineata asta vad ca am statusul impachetat, presupun ca se pregateste pentru expediere si cred ca mericuri o sa ma pot duce sa-l ridic din magazinul vodafone.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sistemul servisare e la fel orice operator. Chiar și Orange doar ca ei îți dau telefon(ar trebui și la Vodafone) la schimb pe perioada servisarii.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oameni buni, de ce mama ma-sii nu apelati la Noumax/ iStyle? Stati si va chinuiti cu toate jegurile astea de tonete pentru a va schimba produsele, marca Apple in cazul nostru.

Iti garantez eu ca daca apelai la Noumax sau iStyle, ori iti reparau pe loc telefonul ori in maxim doua zile aveai telefon nou FARA BATATI DE CAP!

Un produs Apple odata ce a fost activat, are un an de garantie internationala de la mama lui, garantie in adevaratul sens al cuvantului!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu repara nimeni pe loc sau a doua zi decat ESD-ROM: http://www.esdservice.ro/service-intr-o-ora.php

Si asta doar la 2 branduri: Samsung si Huawei. Evident, probabil in limita stocului de piese, nr echipamente, model, etc. Au si sala de asteptare :))

 

Dar in rest, e 15 zile. Asta e, asa functioneaza totul in lume. Eu inteleg, am fost si eu de multe ori in situatia fara produs 15 zile cand s-a stricat, uneori si mai mult de atat si am asteptat. M-am inarmat cu rabdare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Deio , ai avut cumva experienta cu cei de la Noumax in schimbarea unui produs Apple? Sau repararea acestuia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci nu pot sa te contrazic. Cu toate ca am avut o experienta foarte buna cu ei.

La un iPhone 5 am avut problema cu bateria care tinea foarte putin. L-am trimis la ei (sunt din Iasi) iar in 2 zile mi-a venit curierul cu un telefon nou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gata mi-am recuperat telefonul . Așa cum ma așteptăm a fost schimbat.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×

Important Information

Terms of Use