Clicky

Jump to content
Alydor

Vector Luna - smartwatchul facut de romani cu autonomie declarata de 30 de zile

Recommended Posts

Detin ceasul din septembrie, bateria tine foarte mult, in 2 saptamani abia ajuns la 67 %. Inainte am avut un Samsung Gear 2 Neo caruia i-a decedat bateria dupa un an si jumatate. Il folosesc cu un Galaxy A9, sistem de operare Android 6.0.1

Pro
- baterie de lunga durata.
- vizibilitate buna atat pe intuneric cat si in soare puternic
- rezistenta la apa si praf
- solid, materiale premium, nu se zgarie usor.
- posibilitatea de personailzare a interfetei, sunt zeci de fete de ceas gata facute, daca nu te multumesc poti sa iti creezi singur o interfata pe gustul tau din aplicatia de developer, lucru pe care l-am si facut.
- notificare la primire apeluri, sms-uri, whatsapp.
- notificare evenimente din calendarul de munca si personal 
- permite afisarea temperaturii exterioare dintr-o localitate
- permite afisarea starii bateriei ceasului si/sau a telefonului.
- Contorizare pasi, distanta, calorii consumate, ore dormite. Cu contorizarea o cam da de gard adica arata o valoare mai mare decat cea parcursa, iar daca dai seara ceasul jos de pe mana nu mai contorizeaza somnul. 
- curea metalica larga, foarte usor de modificat dimensiunea bratarii
- modalitatea de inchidere a bratarii nu permite deschiderea accidentala
- daca este lumina scazuta in camera si intoarceti mana rapid pentru a privi ceasul ecranul se lumineaza automat.
- foarte multe setari personalizabile din telefon.
- notificarile sunt primite instant si pe ceas 
- Rezolutie buna, din ce am vazut altii se plang de aspectul asta, nu sta nimeni sa se uite la ceas cu lupa. Pe mine nu ma deranjeaza.

- Vibratia este destul de puternica, nu prea ai sanse sa ratezi daca iti suna telefonul sau primesti un mesaj/mail

Contra:
- nu pot raspunde unui apel de pe ceas, pot doar refuza apelul . Se poate doar pe iOS momentan
- se deconecteaza de la telefon destul de des, daca sunt la distanta de 3-4 metri pierde legatura cu telefonul, am testat problema asta pe mai multe telefoane, nu stiu daca este problema de hardware sau de software, banuiesc ca este totusi soft, din ce am inteles problema urmeaza a fi remediata in urmatorele realease de software. Intre timp am luat legatura cu cei de la Vector pentru problema deconectarii, inca o scalda baietii... De vreo 2 luni tot schimbam mailuri si impresii inca nu s-a remediat.
- pretul destul de mare, dar din cand in cand se mai gaseste la promotii, de blackfraierday parca a fost la 900 de lei

 

Faptul ca nu are touch screen si ecran color eu le consider un plus, abia nu sunt chestii in plus care sa consume bateria, nu ma incalzeste cu nimic faptul ca imi arata color ca am un mesaj primit sau un apel pierdut daca trebuie sa il pun la incarcat in fiecare seara. Este un ceas destul de greu, sunt telefoane mai usoare ca si ceasul, da impresia de solid, bine facut, are un aspect business. Ca si tips & tricks, daca alegeti o interfata care nu se schimba in fiecare secunda (ceas analogic sau digital, fara afisarea secundelor) autonomia creste. 
Este un ceas business, cine doreste emoticonuri colorate si touchscreen se poate orienta spre alte variante de plastic ale altor firme in detrimentul autonomiei.

 

Optiunea de a raspunde unui apel e valabila doar pentru iPhone pentru Android inca nu s-a implementat, din ce am vorbit cu cei de la Vector urmeaza a fi implementata. Am incarcat ceasul cand l-am cumparat, pe data de 9 septembrie si in 26 octombrie inca avea 13 % din baterie.

Nu spun ca e ceasul perfect dar isi face treaba. Pot sa vad cine ma suna fara sa mai cotrobai dupa telefon prin buzunar cand conduc si sa vad daca am chef sau nu sa raspund. Daca am chef apas pe casca daca nu, apas pe ceas.

 

 

Suma respectelor, Alydor

Edited by Alydor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutări! O opinie după aproape 1 an de folosire? Mă bate gândul să mi-l iau și eu și am tot citit în dot com cum că ar avea probleme cu softul, mai ales după ce a fost cumpărat de către cei de la  Fitbit. Se merită achiziționat?Mulțumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu daca exista probleme cu softul, dar functii noi sau update-uri sigur nu mai vezi. Dupa achizitia lor de catre Fitbit au scazut preturile foarte mult. E clar ca vor sa scape de ele, iar suportul software va fi limitat spre deloc. Poate ne spune colegul daca a mai primit vreun update in ultimul timp.

Sent from my Galaxy S8+ using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca si ceas isi face treba cu brio. Notificarile se vad, si cam atat. Update-uri din parti. Mai ales ca i-au cumparat FitBit. Au un flux de vreme care mai mult nu merge. Cam de 5 luni. Le-am scris de cand nu mai merge , ii doare de unde incepe spatelui sa ii zica coada. Ca lucram, ca o sa il rezolvam, ca dracu-lacu... Nici acum nu merge. Merge 2-3 zile dupa care crapa... Nu isi mai face update, plus ca acum imi arata (de vreo 4 zile) 10AoC .  Mai ziceau ca rezolva problema cu raspunsul de pe ceas...  canci.

Le-am scris un mail in 7 august

"Buna ziua

Doresc sa va "multumesc" pentru extraordinara "calitate" a produsului si a suportului oferit pentru aces ceas care se dovedeste a fi un "adevarat" produs romanesc. Desi v-am semnalat in nenumarate e-mailuri problemele pe care le-am intampinat, si s-au promis rezolvari in update-urile urmatoare, nici pana acum acestea nu s-au rezolvat. Ma mai mult "tehnicienii" dumneavoastra mi-au recomandat sa fac upgrade folosind conexiunea de date nu cea wireless. Desi pe wireless se conecteaza TCP. Asta inseamna ca pachetele primite sunt verificate. Dar acestea sunt probleme prea complexe pentru a intelege cum functioneaza o retea TCP versus o conexiune de date, la care semnalul poate fluctua din vari motive.Una peste alta ceasul a devenit complect inutilizabil de cand serverul dumneavoastra este "cazut". Si este cazut de vreo 5 zile. Dar cui ii pasa? Ca dumneavoastra cu siguranta nu. Nu ca inainte ar fi fost foarte multe utilizari ale serverului... dar macar era ceva. Este penibil sa nu aveti o soluti de backup. Va inteleg... nu aveti bani pentru a investi inca intr-un server. Sau aveti dar considerati ca cei care au cumparat produsul nu merita atata osteaneala.. Da-i dracu ! Sa se descurce cu ce au.... Serviciul de meteo nu functioneaza din luna mai, si acest lucru v-a fost semnalat de neneumarate ori de multi utilizatori. Dar nu s-a obosit nimeni sa gaseasca o rezolvare, probabil ati mers pe principiu "merge si asa". De ce ai nevoie sa stii cat e temperatura afara? I-ati un termometru de perete cu 20 de lei, si ai scapat de probleme. Cine te-a pus sa dai o caruta de bani pentru un rahat de "smartwatch". Intre noi fie vorba numai smart nu este. In afara de faptul ca produsul are o autonomie buna si este rezistent la apa, in rest nu are nici un punct care sa merite pretul. Cand acest produs costa cat doua salarii minime pe economie te astepti totusi sa primesti un suport cat de cat adecvat pentru el. Dar mi-ati demonstrat inca o data ca este un produs cu suport romanesc. Adica a dar prostul de client 1800 de lei pe ceas gata... ce mai are nevoie? Sa primeasca apeluri? Ei da... pentru aia are telefon. Sa isi citeasca mesajele? Prea complicat... a dat banul , gata ne-am spalat pe maini. Am mai pacalit un prost. Se deconecteaza de la telefon la o distanta mai mare de 1 metru? Pai este "working as designed" Cine naiba are nevoie de notificari pe ceas la mai mult de 1 metru distanta? Sa isi ia naibii telefonul cu el ca nu il doare mana. Daca nu l-a luat inseamna ca nu e important.Acum ca ati vandut compania celor de la Fitbit cu siguranta nu o sa mai apara nici un update. V-ati spalat pe maini...
"Felicitari" inca o data pentru "calitatea" suportului oferit.
Un client dezgustat.Atat de ceas cat si de "serviciile" si "suportul" total inexistente.

 

Si raspunsul lor:

"Va multumim pentru timpul acordat exprimarii nemultumirilor dumneavoastra!

In ceea ce priveste situatiile ce au fost gestionate in ticketele dumneavoastra anterioare, dorim sa va informam de faptul ca informatiile comunicate raman valabile.

De asemenea, dupa achizitia Fitbit, vom continua sa actualizam aplicatia Vector Watch pentru a rezolva bug-urile critice ce pot aparea astfel incat sa fie mentinuta functionalitatea produsului. Nu vom mai lansa functii noi si imbunatati din punct de vedere software si hardware produsul, insa, asa cum am mentionat, functionalitatea de baza pentru telefoanele compatibile va fi asigurata prin update-uri ce adreseaza bug-urile critice pentru intreaga perioada de garantie a produsului.

Daca aveti nevoie de asistenta pentru orice alta situatie, va rugam sa ne trimiteti un e-mail din aplicatia Vector Watch continand log-urile aplicatiei."

 

Banuiesc ca nu mai e nevoie sa va spun ca am trimis logurile pentru problema semnalata cu meteo dar ca nu ii intereseaza.

 

Concluzie: Daca vrei un ceas aratos, business si nu ai ce face cu banii.... ia-l. Autonomia e buna, il incarc o data la 2 luni. Notificarile merg, vezi un mesaj, un mail, cine te suna, rezista la apa foarte bine, am intotat cu el fara nici o problema chiar si la adancime. Poti sa iti faci fata de ceas dupa cum te lasa imaginatia daca nu gasesti una care sa iti placa, sunt destule. Probleme cu softul in afara de aia cu vremea nu sunt. Cica e normal sa se deconecteze de la ceas la o distanta de 5 metri (zic ei) ca foloseste BLE (bluetooth low emision) . Daca nu te deranjeaza asta. Go for it. 

Daca vrei sa stii ceva punctual, intreaba ca nu e suparare.

 

Suma respectelor, Alydor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Who's Online (See full list)

    There are no registered users currently online

×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use