Jump to content

Recommended Posts

Recent o cunostinta a primit din partea Allview un act de negatie pentru un produs Impera S cu Windows Phone .din call center am fost indrumat sa iau legatura cu cei de DOMO ,Am sunat la numarul 021.319.81.96 care este afisat pe www.domo.ro , cei de la domo mi-au spus ca nu pot sa mi dea alt Produs sau Bani inapoi pentru ca sunt in Insolventa . 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

:welcome:

Aici din pacate nu prea ai ce face. Insolventa ii protejeaza de astfel de situatii si nimeni nu are ce le face. Au datorii fabuloase si nimeni nu se va complica pentru un produs de cateva sute de lei. Paguba ramane, imi pare rau. :(

Eventual, poti intreba si un avocat, dar nu cred ca se poate face ceva in aceasta situatie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te pui la coada. Cand e insolventa, sunt protejati, dar asta ca sa nu rupa tot creditorii. Altfel, te pui la coada si, in limita banilor pe care ii are sau ii poate face Domoo, intr-o anumita ordine de prioritati (intai angajatii, apoi Bugetul, apoi bancile, apoi furnizorii etc. oricum, clientii sunt ultimii pe lista), se platesc datoriile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parerea mea este ca in meomentul cand au preluat obligatile de service de la domo ar trebui sa solutuioneze si partea de Negatie  tinand cont ca produsul beneficiaza de 24 Luni Garantie 

Share this post


Link to post
Share on other sites

   Faza tare e ca Allview puteam sa preia si partea de inlocuire ca de fapt asta se si intampla via Domo. Dau negatie, Domo inlocuieste la client si apoi se indreapta ei pentru inlocuire in directia Allview. Doar ca marlanii care produc telefonul stiu ca Domo e insolvent si merg pe varianta asta ca sa nu mai cheltuiasca ceva cu inlocuirea. Probabil nu esti singurul in situatia asta.

  Pe de alta parte atitudine de firma mica(si asa o sa ramana cat timp fac mizerii de produse si mizerii la garantii) ...probabil Samsung(de ex.) pentru un plus mic de imagine inlocuiau ei direct.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred ca, din punct de vedere al contabilitatii, pot inlocui ei direct. Relatia contractuala a clientului e cu Domo. Dar da, Domo ar putea face inlocuirea, ca nu e desfiintata si apoi sa rezolve cu Visual Fan. Vad ca pe site scrie la copyright Domo SRL, la adresa postala o firma din Liechtenstein, care este si detinatoarea domeniului domo.ro, aici zice ca este o firma noua, Family Home Concept SRL, la Termeni si conditii pe site se pomeneste de "societatea" si "client", dar nu e definita societatea. E rost de un DNA al clientilor :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Innoxius depinde de firma care rezolva garantia, si in ultimul timp garantia a cam fost pasata la producator.... mai ales la allview. Poate ma insel dar la ei ai in cutie o garantie pe care furnizorul o stampileaza si dateaza si cam atata. Chiar si cum zici tu puteam sa sune la domo si sa faca un schimb de acte si sa rezolve clientul...toata lumea era fericita. 

  E clar ca e legal ce face allview dar e o atitudine de toata jena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raspuns Primit  : Stimate domn,


Din partea noastra s-a oferit solutionare prin acordarea fisei de negatie, ceea ce face ca magazinul de achizitie, sa ofere o finalitate acestui act, prin inlocuirea cu un produs nou sau va restituie contravaloarea acestuia in functie de politica interna a magazinului.


Va multumim.


O zi buna!

 

Raspuns Primit II :

Stimate domn,

Decizia service-ului este una finala .

Va rugam sa luati legatura cu magazinul in vederea solutionarii.

Va multumim.

O zi buna!

Edited by ALLS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stimate domn,

Odata cu negatia s-a emis si o factura storno catre acestia, producatorul returnand banii pentru produs. Intreaga responsabilitate legala avand-o vanzatorul, in acest caz.

Va multumim pentru intelegere! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Eu deduc ca cineva a ramas parlit la bani. Si mai deduc ca allview putea sa dea dovada de inteligenta si in loc de negatie sa faca inlocuirea. Dar aste este nivelul lor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu un telefon defect cumparat de la domo, inca in garantie. Nu stiu daca sa-l trimit in service, adica daca nu poate fi reparat si primeste negatie, telefonul ramane in service si raman si fara bani sau alt telefon la schimb, dat fiind ca domo e in insolventa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×

Important Information

Terms of Use