Clicky

Jump to content
mesersmith

Intrebare pentru Tudor.

Recommended Posts

Tudor,

 

In cazul meu poti verifica situatia contului? Stiu ca contractul pe un numar trebuie sa expire acum in octombrie. Si as fi curios si pt numerele pt care am primit oferta daca s-a respectat perioada contractuala conform discutiei telefonice.

Iti trimit pe PM numerele sau este suficient doar numarul principal?

Multumesc anticipat.

Am primit răspuns și este normal să confirm și aici, că în cazul meu se respectă condițiile contractuale convenite cu Vodafone.

 

Sent from my Toshiba Tablet

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Ok, scuze ca am intrebat.

  Era o intrebare nu parere nu frustrare , Am cerut ajutor si lamuriri dar daca va spune cineva adevarul in fata ....deranjeaza si ameninta.

  Frustrarea e ca atitudinea unora din voi fata de clienti este de cacao.Nu o zic doar eu, e plin internetul. Pe vremuri serviciul clienti la vodafone era de calitate.

Edited by argoteck

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Problema mea a fost rezolvata de doua colege ale lui Tudor. Doamnele se numesc Roxana si Georgiana si le multumesc pentru interes. Ambele lucreaza ca moderator din partea vodafone pe un alt forum.

 

Numai bine Tudor .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Ma bucur si imi prezint scuze pentru purtarea mea. Toti cei care suntem pe online ne ocupam de toate proiectele(Facebook, forum Vodafone, softpedia si computergames). Aici eu intru optional de la lansarea forumului - mai 2012. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noi sa fim sanatosi ca certurile vin si pleaca. Si eu reactionat cam tare dar eram deja enervat de colegul tau claudiu cu care nu puteam sa port o discutie constructiva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel mai important este ca s-a rezolvat problema. Și nu trebuie să ne razbunam pe Tudor, și el ne ajută în limita posibilităților.

Eu de câte ori am apelat la el m-a ajutat și îi mulțumesc pe aceasta cale.

 

Sent from my Toshiba Tablet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare Tudor,

 

Acum ca am rezolvat cu tableta am o intrebare.Pot vizualiza costurile totale din contul my vodafone creat deja(pe numarul de voce) sau trebuie cate un cont pentru fiecare numar(cel de date din tableta) pe care il am.Intreb pentru ca desi am tab. de o saptamana in contul meu nu apare si serviciul asociat ei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In MyVodafone - Serviciile mele zici ? Mie imi apare si Internetul de pe tableta. Dar, din cate tin minte, nu au aparut de la inceput. Pana se actualizeaza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Who's Online (See full list)

    There are no registered users currently online

×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use