Silviu S Posted September 28, 2013 Report Share Posted September 28, 2013 Salut Tudor .Am vrut sa iau si eu tableta de la voi , vdf smart tab 3 10 inch cu minunata promotie de rate pe factura. Sun la *222 si cei de acolo habar nu au, zic sa merg la magazin.Asta si fac .Ajuns acolo mi se cere garantie de 550 ron ca sa pot sa o iau desi sunt abonat la voi si avansul trebuia sa fie 0.Chiar si la clientii noi se cere avans 50 euro nu suma acea. Poate ma ajuti tu sa inteleg ... pt mine suna a reclama mincinoasa dar nu vreau sa acuz pana nu aflu care e problema.Adica daca vroiam sa dau jumate ca garantie mai stau putin si strang toata suma dar asa sa dau si jumate din ea si apoi sa o mai platesc aproape dublu e cam aiurea.Daca te ajuta cu ceva abonamentul meu e pe 33917442. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feri Posted September 28, 2013 Report Share Posted September 28, 2013 Asta cu garantia mi se pare o stupizenie. Cand am luat Note 2(anul trecut) mi-au cerut si mie garantie....fiind sambata ziua cand l-am achizitionat am fost de acord,dar si primele facturi sau platit din acea garantie Si asta unui abonat care este client din 1998....... No comment. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silviu S Posted September 28, 2013 Report Share Posted September 28, 2013 Daca o sa o tot tina pe asta cu garantia o sa renunt.... ori e avans 0 care include si garantia, ca de asta inseamna avans, ori e pe bani ca merge vanzarea , caz in care o sa ma agit nitel ca inseamna reclama mincinoasa. Daca mie ca abonat de al lor cer atata la un client nou ce fac? Cer 90% avans?.. nu merge asa. samyjuanito and Feri 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silviu S Posted October 1, 2013 Report Share Posted October 1, 2013 Am reusit sa aflu cum sta treaba pe forumul vodafone, de la o doamna moderator mai draguta dupa ce un stimabil moderator mi a dat cu flit considerand ca bat campii (frumoasa atitidine). Se definesc urmatorii termeni: 1. avans: suma pe care o cere vodafone si din ea se platesc facturile emise imediat pana la epuizarea sumei 2. garantie: suma pe care o cere vodafone si se returneaza sau se foloseste pentru plata facturi abia dupa 6 luni !!!. Acum pentru client voda se cere garantie in majoritatea cazurilor si valoare ei depinde de cat de mic e abonamentul tau actual, cat de vechi esti si cat de scumpa e tableta pe care o vrei + bonus suma creste daca nu ai un abonament dedicat pentru internet( la dracu mai iau alt abonament daca aveam deja??). Daca esti client nou ti se cere avans fix plus garantie dupa bunul lor plac (ma rog raspuns oficial :suma este generata de un program/algoritm). Voi ce parere aveti? Mie mi se pare un soi de creditare pe banii unora pentru tabletele altora. Si uite asa, tot rostogolind sumele vodafone scoate mai putin din buzunar pentru programul lor de tablete cu avans 0.Si ca o ultima intrebare: este reclama mincinoasa sau sunt eu exagerat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
samyjuanito Posted October 1, 2013 Report Share Posted October 1, 2013 Este mincinoasă. Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silviu S Posted October 1, 2013 Report Share Posted October 1, 2013 Mai astept si alte pareri.Daca toate sunt in aceasi directie o sa ma apuc sa redactez o scrisoare catre ANPC. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sp1tfire Posted October 1, 2013 Report Share Posted October 1, 2013 Din garantie sau avans se opreste doar pretul serviciilor sau si rata la tableta? Daca se opreste si rata la tableta ar fi reclama mincinoasa, dar cum nu-i opreste nicio lege sa ceara garantie sau avans, ei pot justifica oricand ca nu cer tuturor garantie sau avans, ci doar persoanelor pe care le banuiesc ei ca n-ar plati la timp. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silviu S Posted October 1, 2013 Report Share Posted October 1, 2013 (edited) Nu e clar daca intra si rata.Probabil ca da, din ce am putut eu sa inteleg. Ideea pe care ma bazam eu e ca trebuia sa fie specificat clar acolo unde apare reclama ca exista posibilitatea de a solicita o garantie.Dar asta lipseste.Nu e vorba sa nu ceara garantie ... e alegerea lor, dar e gresit sa promovezi "tablete cu avans 0" si apoi sa vi sa ceri o garantie care se restituie dupa 6 luni.Apoi sa nu uitam vodafone nu e institutie bancara sau ifn.... bine ca nici nu trebuie ca o sa ii creditam noi cei care dam garantie cu dobanda 0 . Uite ce a raspus doamna moderator: Daca este vorba de plata in avans -ti se scade suma pentru urmatoarele facturi, daca este vorba de garantie -ti se va returna dupa 6 luni in contul de plati sau cash. Informatia legata de achitarea platii in avans sau a garantiei poate fi oferita doar in magazin in momentul introducerii datelor in sistem sau plasarii unei comenzi online pe site-ul www.vodafone.ro . E foarte posibil sa interpretez eu gresit de aia ma si consult cu voi. Edited October 1, 2013 by argoteck Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sp1tfire Posted October 1, 2013 Report Share Posted October 1, 2013 E interpretabil. In cel mai bun caz ANPC ar putea sa-i oblige sa bage o steluta cu text mic: Daca esti Gheorghe Èšiganu' sau nu ne place de fața ta, iti cerem garantie sau avans. Practica asta cu garantia si avansul e destul de veche, deci presupun ca e legala. Sau poate nu s-a sesizat nimeni inca. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silviu S Posted October 1, 2013 Report Share Posted October 1, 2013 Stiu ca se finalizeaza prin steluta. Iar faptul ca practica cu avansul inca merge si asa e pentru ca cei la care le cere asa ceva renunta si o lasa asa.Practica oricum e legala dar trebuie stipulata la vedere.Era dragut sa dea dobanda la cele 6 luni in care tin banii tai blocati la ei. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innoxius Posted October 1, 2013 Report Share Posted October 1, 2013 Asa cum pe noi ne taxeaza daca intarziem plata facturii. Normal, grantiile trebuie depuse intr-un cont separat si dobanda sa mearga catre aceeasi destinatie. Era dragut sa dea dobanda la cele 6 luni in care tin banii tai blocati la ei. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silviu S Posted October 1, 2013 Report Share Posted October 1, 2013 Sunt prea mari ca sa le pese.Sunt multe cazuri in care le convine sa fie amendati de autoritati si ei sa tot continuie sa faca ce doresc. Daca am noutati va anunt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feri Posted October 1, 2013 Report Share Posted October 1, 2013 Din garantie sau avans se opreste doar pretul serviciilor sau si rata la tableta? Daca se opreste si rata la tableta ar fi reclama mincinoasa, dar cum nu-i opreste nicio lege sa ceara garantie sau avans, ei pot justifica oricand ca nu cer tuturor garantie sau avans, ci doar persoanelor pe care le banuiesc ei ca n-ar plati la timp. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4 Si mie mi-au cerut avans(garantie sau cum se mai numeste) cu toate ca le sunt client din 1998 si fara nici o zi intirziere la plata facturii. De curiozitate.....si ceilalti operatori cer garantii? @argoteck Da-mi si mie pe PM linkul de pe forum Vodafone....sa-i intreb si eu de sanatate Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mesersmith Posted October 1, 2013 Author Report Share Posted October 1, 2013 Eu am cumparat doua tablete de la VF anul trecut. Am facut actele si dupa aceea, ma suna o voce evident blonda, care-mi spune ca desi eu platest aproape 300euro pe luna, trebuia sa platesc o garantie, care urma sa mi se returneze dupa 6 luni. M-au apucat toti dracii si dupa negocieri ca la usa cortului, am reusit s-o determin pe duduie sa trasnforme acea suma, din garantie in avans. Astfel, am platit 900 ron drept avans, urmand sa-mi fie returnati in prima factura. Surpriza, prima factura si a doua daca nu ma insel, au venit normal, fara avansul respectiv cu minus. A trebuit sa sun la ei sa reglam in a treia factura povestea asta. In alta ordine de idei, mai am aproape un an de contract cu ei si chiar daca imi vor da luna de pe cer, n-o sa mai raman la ei, pentru ca atata nesimtire fata de un client, nu am putut sa vad. Si Tudor, poti, te rog, sa verifici contul meu? Pentru ca atunci cand am luat acele tablete mi s-a extins durata abonamentului cu inca un an si nu inteleg de ce. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tudor Posted October 1, 2013 Report Share Posted October 1, 2013 Nu am acces pe contul tau, imi pare rau. Ia, te rog, legatura cu major account-ul tau Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feri Posted October 1, 2013 Report Share Posted October 1, 2013 Mie avansul s-a scazut automat din urmatoarele facturi.Adica nu am mai virat bani catre Vodafone atata timp cat pe factura aparea acea suma ca si avans. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mesersmith Posted October 1, 2013 Author Report Share Posted October 1, 2013 Am luat legatura cu el, dar crede-ma ca nu ai vazut un copil mai inocent decat acest baietas. Nu a stiut sa-mi raspunda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tudor Posted October 1, 2013 Report Share Posted October 1, 2013 (edited) Imi pare rau atunci. Roaga-l eventual sa te aloce altcuiva Nu stiu exact procedurile lor, dar tu poti cere asta.. Edited October 1, 2013 by Tudor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mesersmith Posted October 1, 2013 Author Report Share Posted October 1, 2013 Da, e ok... Stiam ca inainte puteai sa te uiti in diferite conturi ale unor clienti. Thanks. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tudor Posted October 1, 2013 Report Share Posted October 1, 2013 Sa fac modificari, da. Dar nu pot sa verific perioadele contractuale. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feri Posted October 1, 2013 Report Share Posted October 1, 2013 Tudor, In cazul meu poti verifica situatia contului? Stiu ca contractul pe un numar trebuie sa expire acum in octombrie. Si as fi curios si pt numerele pt care am primit oferta daca s-a respectat perioada contractuala conform discutiei telefonice. Iti trimit pe PM numerele sau este suficient doar numarul principal? Multumesc anticipat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tudor Posted October 1, 2013 Report Share Posted October 1, 2013 imi poti trimite.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silviu S Posted October 1, 2013 Report Share Posted October 1, 2013 Tudor referitor la problema mea si parerea ta e aceasi ? Bine sa fiu sincer nu ma asteptam sa mi ignori mesajul initial in care ceream ajutor, dar ma rog. Adica bine daca un client de 300 euro/luna trebuie sa dea avans nu stiu la ce sa ma mai astept. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feri Posted October 1, 2013 Report Share Posted October 1, 2013 imi poti trimite.. Ti-am trimis PM, cand ai timp,nu este urgent. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tudor Posted October 1, 2013 Report Share Posted October 1, 2013 (edited) Tudor referitor la problema mea si parerea ta e aceasi ? Bine sa fiu sincer nu ma asteptam sa mi ignori mesajul initial in care ceream ajutor, dar ma rog. Adica bine daca un client de 300 euro/luna trebuie sa dea avans nu stiu la ce sa ma mai astept. am observat ca ti-ai exprimat parerea/frustrarea pe diverse forumuri si ai primit raspunsuri. personal, am preferat sa nu mai raspund si eu in legatura cu asta. Later edit: am vazut mesajele tale din topic abia după ce discuția a degenerat, iar eu prefer să nu mai răspund cand sunt invocate amenințări cu ANPC & co. Edited October 1, 2013 by Tudor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.