Clicky

Jump to content
mesersmith

Intrebare pentru Tudor.

Recommended Posts

  Salut Tudor .Am vrut sa iau si eu tableta de la voi , vdf smart tab 3 10 inch cu minunata promotie de rate pe factura. Sun la *222 si cei de acolo habar nu au, zic sa merg la magazin.Asta si fac .Ajuns acolo mi se cere garantie de 550 ron ca sa pot sa o iau desi sunt abonat la voi si avansul trebuia sa fie 0.Chiar si la clientii noi se cere avans 50 euro nu suma acea. 

  Poate ma ajuti tu sa inteleg ... pt mine suna a reclama mincinoasa dar nu vreau sa acuz pana nu aflu care e problema.Adica daca vroiam sa dau jumate ca garantie mai stau putin si strang toata suma dar asa sa dau si jumate din ea si apoi sa o mai platesc aproape dublu e cam aiurea.Daca te ajuta cu ceva abonamentul meu e pe 33917442.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta cu garantia mi se pare o stupizenie. Cand am luat Note 2(anul trecut) mi-au cerut si mie garantie....fiind sambata ziua cand l-am achizitionat am fost de acord,dar si primele facturi sau platit din acea garantie ;)

Si asta unui abonat care este client din 1998.......

No comment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Daca o sa o tot tina pe asta cu garantia o sa renunt.... ori e avans 0 care include si garantia,  ca de asta inseamna avans, ori e pe bani ca merge vanzarea , caz in care o sa ma agit nitel ca inseamna reclama mincinoasa.

  Daca mie ca abonat de al lor cer atata la un client nou ce fac? Cer 90% avans?.. nu merge asa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Am reusit sa aflu cum sta treaba pe forumul vodafone, de la o doamna moderator mai draguta dupa ce un stimabil moderator mi a dat cu flit considerand ca bat campii (frumoasa atitidine).

 Se definesc urmatorii termeni: 1. avans: suma pe care o cere vodafone si din ea se platesc facturile emise imediat pana la epuizarea sumei  2. garantie: suma pe care o cere vodafone si se returneaza sau se foloseste pentru plata facturi abia dupa 6 luni !!!.

  Acum pentru client voda se cere garantie in majoritatea cazurilor si valoare ei depinde de cat de mic e abonamentul tau actual, cat de vechi esti si cat de scumpa e tableta pe care o vrei + bonus suma creste daca nu ai un abonament dedicat pentru internet( la dracu mai iau alt abonament daca aveam deja??). Daca esti client nou ti se cere avans fix plus garantie dupa bunul lor plac (ma rog raspuns oficial :suma este generata de un program/algoritm).

 

 

 Voi ce parere aveti? Mie mi se pare un soi de creditare pe banii unora pentru tabletele altora. Si uite asa, tot rostogolind sumele vodafone scoate mai putin din buzunar pentru programul lor de tablete cu avans 0.Si ca o ultima intrebare: este reclama mincinoasa sau sunt eu exagerat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din garantie sau avans se opreste doar pretul serviciilor sau si rata la tableta? Daca se opreste si rata la tableta ar fi reclama mincinoasa, dar cum nu-i opreste nicio lege sa ceara garantie sau avans, ei pot justifica oricand ca nu cer tuturor garantie sau avans, ci doar persoanelor pe care le banuiesc ei ca n-ar plati la timp.

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e clar daca intra si rata.Probabil ca da, din ce am putut eu sa inteleg. Ideea pe care ma bazam eu e ca trebuia sa fie specificat clar acolo unde apare reclama ca exista posibilitatea de a solicita o garantie.Dar asta lipseste.Nu e vorba sa nu ceara garantie ... e alegerea lor, dar e gresit sa promovezi "tablete cu avans 0" si apoi sa vi sa ceri o garantie care se restituie dupa 6 luni.Apoi sa nu uitam vodafone nu e institutie bancara sau ifn.... bine ca nici nu trebuie ca o sa ii creditam noi cei care dam garantie cu dobanda 0 :) .

 

Uite ce a raspus doamna moderator: Daca este vorba de plata in avans -ti se scade suma pentru urmatoarele facturi, daca este vorba de garantie -ti se va returna dupa 6 luni in contul de plati sau cash. Informatia legata de achitarea platii in avans sau a garantiei poate fi oferita doar in magazin in momentul introducerii datelor in sistem sau plasarii unei comenzi online pe site-ul www.vodafone.ro . 

 

E foarte posibil sa interpretez eu gresit de aia ma si consult cu voi.

Edited by argoteck

Share this post


Link to post
Share on other sites

E interpretabil. In cel mai bun caz ANPC ar putea sa-i oblige sa bage o steluta cu text mic: Daca esti Gheorghe Èšiganu' sau nu ne place de fața ta, iti cerem garantie sau avans. Practica asta cu garantia si avansul e destul de veche, deci presupun ca e legala. Sau poate nu s-a sesizat nimeni inca.

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu ca se finalizeaza prin steluta. :) Iar faptul ca practica cu avansul inca merge si asa e pentru ca cei la care le cere asa ceva renunta si o lasa asa.Practica oricum e legala dar trebuie stipulata la vedere.Era dragut sa dea dobanda la cele 6 luni in care tin banii tai blocati la ei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa cum pe noi ne taxeaza daca intarziem plata facturii. Normal, grantiile trebuie depuse intr-un cont separat si dobanda sa mearga catre aceeasi destinatie.

 

Era dragut sa dea dobanda la cele 6 luni in care tin banii tai blocati la ei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt prea mari ca sa le pese.Sunt multe cazuri in care le convine sa fie amendati de autoritati si ei sa tot continuie sa faca ce doresc. Daca am noutati va anunt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din garantie sau avans se opreste doar pretul serviciilor sau si rata la tableta? Daca se opreste si rata la tableta ar fi reclama mincinoasa, dar cum nu-i opreste nicio lege sa ceara garantie sau avans, ei pot justifica oricand ca nu cer tuturor garantie sau avans, ci doar persoanelor pe care le banuiesc ei ca n-ar plati la timp. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4

Si mie mi-au cerut avans(garantie sau cum se mai numeste) cu toate ca le sunt client din 1998 si fara nici o zi intirziere la plata facturii.

De curiozitate.....si ceilalti operatori cer garantii?

 

@argoteck

Da-mi si mie pe PM linkul de pe forum Vodafone....sa-i intreb si eu de sanatate :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am cumparat doua tablete de la VF anul trecut.

Am facut actele si dupa aceea, ma suna o voce evident blonda, care-mi spune ca desi eu platest aproape 300euro pe luna, trebuia sa platesc o garantie, care urma sa mi se returneze dupa 6 luni.

M-au apucat toti dracii si dupa negocieri ca la usa cortului, am reusit s-o determin pe duduie sa trasnforme acea suma, din garantie in avans.

Astfel, am platit 900 ron drept avans, urmand sa-mi fie returnati in prima factura.

Surpriza, prima factura si a doua daca nu ma insel, au venit normal, fara avansul respectiv cu minus.

A trebuit sa sun la ei sa reglam in a treia factura povestea asta.

 

In alta ordine de idei, mai am aproape un an de contract cu ei si chiar daca imi vor da luna de pe cer, n-o sa mai raman la ei, pentru ca atata nesimtire fata de un client, nu am putut sa vad.

 

Si Tudor, poti, te rog, sa verifici contul meu? Pentru ca atunci cand am luat acele tablete mi s-a extins durata abonamentului cu inca un an si nu inteleg de ce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie avansul s-a scazut automat din urmatoarele facturi.Adica nu am mai virat bani catre Vodafone atata timp cat pe factura aparea acea suma ca si avans.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi pare rau atunci. Roaga-l eventual sa te aloce altcuiva :D Nu stiu exact procedurile lor, dar tu poti cere asta..

Edited by Tudor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tudor,

 

In cazul meu poti verifica situatia contului? Stiu ca contractul pe un numar trebuie sa expire acum in octombrie. Si as fi curios si pt numerele pt care am primit oferta daca s-a respectat perioada contractuala conform discutiei telefonice.

Iti trimit pe PM numerele sau este suficient doar numarul principal?

Multumesc anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tudor referitor la problema mea si parerea ta e aceasi ? Bine sa fiu sincer nu ma asteptam sa mi ignori mesajul initial in care ceream ajutor, dar ma rog.

Adica bine daca un client de 300 euro/luna trebuie sa dea avans nu stiu la ce sa ma mai astept.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tudor referitor la problema mea si parerea ta e aceasi ? Bine sa fiu sincer nu ma asteptam sa mi ignori mesajul initial in care ceream ajutor, dar ma rog.

Adica bine daca un client de 300 euro/luna trebuie sa dea avans nu stiu la ce sa ma mai astept.

am observat ca ti-ai exprimat parerea/frustrarea pe diverse forumuri si ai primit raspunsuri. personal, am preferat sa nu mai raspund si eu in legatura cu asta.

 

Later edit: am vazut mesajele tale din topic abia după ce discuția a degenerat, iar eu prefer să nu mai răspund cand sunt invocate amenințări cu ANPC & co.

Edited by Tudor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use