Clicky

Jump to content
mesersmith

Intrebare pentru Tudor.

Recommended Posts

No offense,dar eu indiferent ce SIM bag in telefon de la Vodafone,primesc automat setarile pt net prin SMS. Nu a trebuit niciodata sa configurez manual setarile indiferent ca este prepay sau abonament.

Poate sunt mai norocos......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate esti. Depinde de telefon. Se pare ca Nexus 4 nu este suportat. Daca suni la *222 poti sa-ti trimiti setariile de internet (2-1-2) si MMS (2-1-1). Dar pentru telefonul meu aceste setari nu exista. 

Plus ca problema era de la ei din centrala. Pana nu au dat un reset nu a mers nici cu setariile noi (si bune).

Trebuie sa ai multa rabdare cu ei (sunt mai speciali) - trebuie sa le explici ca ai facut totul ca la carte si tot problema vine de la tine... :) Nu are cum sa fie de la ei. Ei au verificat si totul este in regula acolo. Poate tu nu esti in stare sa introduci exact configuratia cum ti-au trimis-o ei. Poate ai adaugat o virgula in plus :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai probabil a fost faza ca ai avut in paralel ambele APN-uri in centrala, si dezactivand o optiune mai veche pe numar, s-a retras si APN-ul vechi in centrala. Ti-a scris Ionut de unificarea APN-urilor pe forumul Vodafone.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si referitor la informarea clientiilor despre schimbari? Care-i procedura? Sau nu exista asa ceva?

 

O informatie utila nu primesc prin sms dar reclame nesolicitate da. Interesanta atitudine a acestui operator.

O sa fac inca o plangere la OPC pentru aceste lucruri ca vad ca la voi numai asa se pot rezolva lucrurile. Nu este prima reclamatie. Dupa fiecare reclamatie mai primesc si "oferte" de la VDF. Macar sa primiti amenda. Poate asa sefii mai mare se vor autosesiza si vor schimba ceva in acesta atitudine a voastra.

 

Platesc un serviciu pe care nu il pot folosi cand am nevoie mai mare.

Aceste lucruri se intampla cand schimbariile se fac fara cap de oameni putini interesati de munca prestata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esti sigur ca nu exista o bifa pe contract la faza cu "nesolicitate" ? Eu am facut o cesiune acum 2 luni si cand mi-a listat contractul am fost atent si i-am cerut sa-l mai listeze cu bifa pusa pe "Nu".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selectarea mesajelor cu continut de publicitate se poate face apeland *567 si selecatand da sau nu la fiecare din cele 4 intrebari.


Personal, eu am selectat da la toate acum cativa ani, insa am primit 4-5 mesaje in tot acest timp. Si da, cum spune Innoxius, la contracte se poate selecta acest lucru la semnarea lor. Tot acolo e si o bifa pentru factura electronica.

 

Referitor la APN-uri, nu s-a trimis o notificare pentru clienti pentru ca impactul preconizat a fost foarte mic. Si pe forumul Vodafone, intr-atatea sute(poate chiar peste o mie) de postari, doar 2 sau 3 au fost legate de acest aspect(dintre care una cea a lui LV23). Modificarea in principiu se face aproape transparent pentru cei de la cartela, mai ales daca primesc setari OTA. In centrala se activeaza in paralel si APN-ul nou live.vodafone.com si ramane si cel vechi live.pre.vodafone.com, iar cand o optiune veche de pe numar ce proviziona APN-ul vechi este dezactivata, abia atunci nu se mai poate folosi APN-ul vechi si trebuiesc setari noi.

 

In acest moment mai exista doar doua APN-uri ca si baza:

 

1. cel de live.vodafone.com disponibil la cartela(inainte era live.pre.vodafone.com) si la abonamente fie cu optiuni de internet, fie cele de smartphone ce acorda discount-uri suplimentare.

2. cel de internet.vodafone.ro disponibil la cartela internet(inainte era tobe.vodafone.ro) si la abonamentele de date(VMB) plus pe numerele de voce pe care se activeaza optiunile de mobile internet(pentru cunoscatori)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 In centrala se activeaza in paralel si APN-ul nou live.vodafone.com si ramane si cel vechi live.pre.vodafone.com, iar cand o optiune veche de pe numar ce proviziona APN-ul vechi este dezactivata, abia atunci nu se mai poate folosi APN-ul vechi si trebuiesc setari noi.

 

In acest moment mai exista doar doua APN-uri ca si baza:

 

1. cel de live.vodafone.com disponibil la cartela(inainte era live.pre.vodafone.com) si la abonamente fie cu optiuni de internet, fie cele de smartphone ce acorda discount-uri suplimentare.

2. cel de internet.vodafone.ro disponibil la cartela internet(inainte era tobe.vodafone.ro) si la abonamentele de date(VMB) plus pe numerele de voce pe care se activeaza optiunile de mobile internet(pentru cunoscatori)

 

Nu am modificat nicio optiune. Doar am fost plecat din tara. Desigur la trecerea de la abonament la cartela optiunea de roaming mi-a fost dezactivata. Oricum am folosit o cartela din tara respectiva. Probabil asta a echivat cu modificarea optiunilor.

 

 

Iar referitor la cele doar 2 APN-uri disponibile acum, pe site-ul VDF inca exista si optiunea 3 cea cu live.pre.vodafone.com.

Desigur ca ti-am scris si despre acest aspect intr-un mesaj anterior. 

Si sa nu uitam ca nu mai trebuie setat proxy-ul care inca apare acolo...

 

Ce sa faci daca impactul preconizat e mic si foarte mic?

Ce sa faci daca un telefon din oferta VDF inca nu este suportat pentru setari automate?

Pentru alte companii conteaza si acei 1% dintre clienti care ar putea fi afectati. Dar na, fiecare cu strategia lui.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Am trimis asta prin mail, poate primesc raspuns maiu rapid aici. Tudor?

 

Buna ziua!
 
Este vorba de numarul de telefon 074******** (cel al sotiei) caruia am incercat sa-i fac un cont MyVodafone. Problema este ca in momentul in care am initiat acesta procedura, nu am putut introduce codul de validare primit prin SMS. Intre timp tab-ul de browser unde ar fi trebuit sa introduc codul, a fost inchis, deci chiar si cu acel cod la indemana, nu am mai putut valida cererea. Am incercat sa reiau procedura de la capat, insa mi se indica ca exista deja un cont creat pe acest umar de telefon. Problema este ca atunci cand ma lochez cu datele din prima incercare de creare de cont, mi se afiseaza textul: "Combinația utilizator-parolă nu a fost validată. Ai introdus corect datele?", fara insa a mi se pune la dispozitie posibilitatea de reinitiere a procedurii de validare! Ce este de facut?
 
Multumesc,
Erwin

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am revenit in tara si aceeasi probleme cu internetul mobil. Deja este BATAIE DE JOC acesta retea si tehnicienii ei.

 

Aceeasi telefon, aceeasi cartela vodafone dar setarile noi. NU AM INTERNET MOBIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DIN NOU! 

 

Desigur azi fiind si duminica nimeni nu lucreaza seara. Deci nimeni nu ma poate ajuta la *222. Nimeni nu poate RESETA DIN CENTRALA.

Din nou platesc pentru un serviciu pe care NU IL POT FOLOSI DIN CAUZA VDF.

Sa vad daca se sesizeaza cineva, candva si le da doua palme la tehnicienii care nici pana acum nu au fost in stare sa vina cu o solutie.

In toata Europa nu am avut nicio problema - dar am in reteaua de acasa. 

 

Le urez cateva vorbe de duh celor de la Vodafone.

Share this post


Link to post
Share on other sites
S-a rezolvat dupa inca 2 ore azi... si 2 consultanti.

 

Primul consultant dupa ce i-am spus ca am setariile corecte nu m-a crezut pe cuvant si le-am verificat impreuna. Desi i-am spus ca am resetat telefonul de mai multe ori fara niciun rezultat i-am facut si acesta placere. Dupa 5 minute m-a sunat increzator. Desigur ca nu a functionat. A mai facut verificari - toate pareau sa fie corecte atat la el cat si pe telefonul meu. Ultimile cuvinte de la el (gandindu-se cu voce tare) "de ce nu are conexiune de date totusi" dupa care probabil modificand ceva in centrala mi-a blocat pentru scurt timp toate apelurile telefonice pierzand astfel legatura telefonica. Am asteptat in zadar mai bine de o ora sa ma sune... eventual cu o solutie. Nu a mai facut-o.

 

Desigur ca am mai sunat incaodata eu la relatii clienti si am mai asteptat cateva minute pana sa ma ia in primire al 2-lea consultant cu care am repetat o parte din pasii de mai sus fara niciun succes: verificare APN, conexiune date activata, resetare telefon. Rezultatul evindent acelasi - conexiune inexistenta.

Ulterior a venit si solutia: APN - reset to default.

Share this post


Link to post
Share on other sites

imi pare rau ca a trebuit sa contactezi iar serviciul de asistenta, dar da, daca ai fost in roaming si aveai activ serviciul de date, trebuia sa ai un credit de minim 5 euro pentru a-l folosi. In caz negativ, accesul era complet blocat, urmand ca la revenirea in tara sa poti folosi internetul in urma contactarii celor suport. Ar fi trebuit sa se rezolve insa de la primul apel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Barbosanu, cel mai probabil, contul tau MyVodafone nu mai este configurat corect în aplicatiile interne.

 

Îmi poți lăsa PM cu numarul tău și verific pentru tine ca totul e în regula. Să îmi confirmi și dacă esti titularul, de cât timp ai abonamentul și adresa de email folosită la activarea contului. Mă asigur astfel ca fac modificări în cont doar la solicitarea titularului.

 

Seara plăcută!

Tudor

Edited by Tudor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hiii!! Nu pe forum, pe mesaj privat!! :) Editează mesajul, eu mi-am notat datele.

 

PS: PM înseamnă private message :P

Edited by Tudor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am șters mesajul anterior deoarece conținea date personale ;)

 

 

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am probleme cu aplicatia myvodafone. Cost controlul functioneaza cand vrea el. Este ceva de la aplicatia sau trebuie sa modific eu ceva?

 

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 4 Beta

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu cost controlul e o disfunctionalitate in momentul de fata. El nu e afisat corect nici pe site, asa ca implicit nici in aplicatie(isi ia datele din site). Daca vrei, te notez intr-o aplicatie de notificari, iar cand problema va fi remediata vei primi un SMS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@barbosanu, contul tău era și este configurat corect, totuși am dat o resetare. Reîncearcă acum.

 

@silt, te-am notat, vei primi SMS cand se va fi rezolvat.. Disfunctionalitatea este doar pentru o parte dintre clienți..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Tudor ai idee de vreo problema cu aplicația my Vodafone pentru Android? Merge din an în paște.

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4 Beta

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tocmai am scris, e aceeasi situație ca la silt.. Poți să îmi trimiti PM și cand se rezolva o să primești SMS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Văd că și al meu a luat razna. Interesant ca duminica mergea......

 

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc Tudor văd că acum merge!cît despre datele mele nu era vreo mare problema oricum scuzele mele:'(

 

Sent from my HTC One S using Tapatalk 4 Beta

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use