Clicky

Jump to content
mesersmith

Intrebare pentru Tudor.

Recommended Posts

Cum pot sa-mi securizez factura de pe societate, ca sa nu fie ceruta de altcineva decat de mine?

De exemplu, daca cineva din firma suna la *222 si spune ca e administratorul si ca vrea factura detaliata de pilda, Vodafone face verificari minore, cere doar codul fiscal care poate fi luat de oriunde, cere data de facturare si asta poata fi luata de orice angajat de pe orice factura, etc.

Cum se poate ca orice modificare de genul asta sa se poata face ceva mai dificil?

Mi se pare scandalos sa se poata opera diverse modificari doar cu cateva informatii care pot fi date de oricine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da. Subscriu. Si ce e ciudat e ca la Vodafone Germania, cel care administreaza contul din partea firmei are o parola pe care o comunica operatorului. Abia atunci se fac operatiunile cerute. Adica nu e ciudat, asta este normalul :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, e o idee foarte buna. O sa-i sun si o sa le impun o astfel de parola.

Problema este ca Vodafone, in buna lui traditie de a nimici clientii prin toate mijloacele, a ales sa o inventeze pe Andreea, peste care se poate sari foarte greu, spre imposibil, astfel incat sa ajungi la un nenorocit de operator.

Tudore, am nevoie de ajutor in problema asta, vreau sa comunic o parola celor de la Vodafone si daca nu o da cel care suna, sa fiu si anuntat de incercare. Ce zici? Se poate intra in normalitate? Te poti interesa la colegi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuze de intarziere. Nu am mai intrat de vreo cateva zile pe forum Mobilissimo. Doua zile am fost la voluntariat(prima si a doua zi) si doua zile liber. In seara asta am intrat pentru ca mi-am adus aminte :)

 

Referitor la ce a cerut mesersmith, da, exista o posibilitate. Pentru gestionarea clientilor se foloseste o aplicatie. In aceasta aplicatie, pe fiecare din numere se poate seta un flash sau un popup, o notificare prin care se cer anumite informatii ce a stabilit administratorul firmei ca sa poata fi date informatii mai departe, spre exemplu: "A nu se se da informatii decat in urma confirmarii parolei MOBILISSIMO" sau "A se da informatii doar daca suna de pe 0372022222"

 

Lucrul acesta il poti cere urmatorului agent cu care vei vorbi la *222 sau *777. Daca ai nevoie de mai multe informatii, trimite-mi mesaj privat. De asemenea oricarei persoane ce vrea sa ia legatura cu mine pentru orice fel de informatie sau problema ii transmit acelasi lucru, sa imi dea mesaj privat. De ce? Pentru ca primesc instant notificare pe iPhone.

 

Seara buna, Tudor.

Edited by Tudor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intre timp am intrat pe forumul vostru si am discutat cu Alina-Elena. Apoi pana m-a sunat ea, eu deja am sunat la clienti si am rezolvat problema.

Acum, exista doua coditii, prima e sa se sune musai de pe nr meu si a doua este sa mi se ceara obligatoriu o parola. Mai mult, daca sunt in public si n-o pot spune, operatorul sa ma intrebe aleatoriu anumite litere din parola.

Tudore, felicitari pentru noul robot, de fapt pentru organizarea celor ce spune acel robot de la 222.

Nu am mai sunat de multe luni din...sila. Ca sa intri cu un operator, trebuia sa ascult toate balariile pe care le debita Andreea. Acum din doua-trei apasari, esti in legatura cu un operator. Sper sa nu mai schimbati asta niciodata.

 

Si Tudore, ce dzeu forum aveti voi acolo? Uita-te aici un pic.

Nu-mi vine sa cred. Un gigant ca Vodafone nu e in stare sa-si cumpere licenta pentru o interfata de tip forum? WOW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Compusesem acum vreo trei ore un raspuns profesionist insa colegul de camera mi-a inchis laptopul :))

 

Ce voiam sa spun e ca interfata mi se pare in regula, o folosesc zilnic de zeci de ori. Platforma apartine celor de la Lithium, gasesti informatii pe site-ul lor www.lithium.com.

 

Interfata a fost adoptata de tot grupul si o poti gasi la Vodafone UK, DE, ES, HU, GR si inca vreo cateva. Pana acum, fiecare avea o alta platforma. Cei din UK au trecut doar de cateva luni la noua interfata.

 

Daca te referi la contoare de posturi necitite, atunci le poti reseta si seta cum doresti din meniul de la pagina https://forum.vodafo...erences:general

 

Sunt convins ca te vei descurca :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tudore, ma refeream ca pe platforma voastra nu exista, sau nu gasesc eu, niste amarate de butoane de posturi scrise de la ultima mea vizita sau posturi active, etc.

Uite doua exemple de pe doua platforme diferite.

Mi se pare cel putin aiurea scaparea asta.

Ce spui tu in link-ul ala este altceva. Eu vreau sa intru acum pe forum la tine si sa apas un buton cum e cel din dreapta sus de pe forumul asta si sa-mi afiseze toate topicurile in care s-a scris ceva de la ultima mea vizita.

 

In a doua poza, vezi sus vreo cateva link-uri directe catre ceea ce spuneam eu.

Tu pe forumul VF, cum vezi posturile scrise de la ultima ta vizita? Intri in fiecare subforum si vezi care posturi sunt bolduite?

 

Din puctul meu de vedere, acest lucru face total nefrecventabil forumul, cel putin pentru mine.

Si mi-ar fi placut sa nu fie asa.

ScreenShot023.jpg

ScreenShot022.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu folosesc contoarele din imaginile de mai jos.

 

 

screenshot003ia.jpg

 

Aici am continuat la Feedback si sugestii unde aveam 17 postari necitite.screenshot004kr.jpg

Edited by Tudor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, Tudor, am folosit si eu acei contori, dar nu numai ca e peste mana, e un fel de a ara campul cu furculita.

In mod logic, daca apesi pe forumul mobilissimo pe view new content, iti returneaza o lista cu tot ce e nou, indiferent din ce subforum fac parte acele thread-uri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aici gasesti ultimele topicuri create https://forum.vodafo...ost-type/thread

Daca te astepti la altceva de la pagina asta, atunci nu, se limiteaza doar la atat pentru a vedea continutul nou.

 

Si butonul care sa ma duca mereu in pagina asta, unde il gasesc?

 

 

Si inainte daca stiai ce sa apesi nu trebuia sa asculti. :)

 

Da, si invatasem cifrele, dar le schimbau mereu.

Si acum pe o harta pe care o am in birou, am scris calea directa catre operatori, dar le frecau mereu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si butonul care sa ma duca mereu in pagina asta, unde il gasesc?

 

 

In josul paginii conform cu imaginea.

 

screenshot007hph.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dreptu-i ca forumul Vodafone are o gramada de hibe. La logare am intampinat mereu probleme.Chiar Tudor (un tip extraordinar) a fost nevoit sa-mi tot refaca contul ca sa pot intra.Intr-un final m-am lasat pagubas,chiar daca imi placea sa scriu pe acolo. In tot cazul interfata nu este una prietenoasa,ori poate noi nu suntem obisnuiti cu ea :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, din pacate, este o interfata ciudata, nu are nimic din ce stiu eu ca trebuie sa aibA orice interfata de forum.

Si imi pare rau, pentru ca si eu as fi vrut sa scriu pe acolo.

Asta e, poate vor renunta la ea si vor trece la orice tip de intefata cu adevarat de forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

q: ce e acela un vodafone? a: un serviciu de telefonie de pe care poti suna la orange pe fix ca sa afli ce abonamente poti sa-ti faci.

 

:D

 

eu sunt de ani buni client fidel vodafone. si ma rasplatescu anual cu Multe Urari si Iubire Eterna. de aceea anual solicit rezilierea contractului si asadar anual ma tziganesc cu dansii pentru un nou abonament in conditii acceptabile de cost.

 

acum sunt mandrul detinator al unui abonament de 3 euro redus la jumatate. dar in octombrie am impresia ca nu o sa mi-l mai permit nici pe acesta... ma gandeam la un abonament in care vodafone sa-mi dea mie bani pentru ca stau la dansii in retea.

 

"acesta este un pamflet cu parfum de adevar si trebuie tratat ca atare"

Share this post


Link to post
Share on other sites

q: ce e acela un vodafone? a: un serviciu de telefonie de pe care poti suna la orange pe fix ca sa afli ce abonamente poti sa-ti faci.

 

:D

 

 

acum sunt mandrul detinator al unui abonament de 3 euro redus la jumatate. dar in octombrie am impresia ca nu o sa mi-l mai permit nici pe acesta...

 

"acesta este un pamflet cu parfum de adevar si trebuie tratat ca atare"

 

Sincer....no comment.... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

hai feri ca nu e asa grav. la orange am abonament de 2.5 euro... :D deci internationalele de telefonie mobila iau "dupe mine" 4 euro (tv inclus) luna de luna.

luna asta m-am intins ca am cost suplimentar 1.84 euro din care 1.50 date (traiasca-mi smartphone-ul). deci uite... 6 euro de pe mine...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum se calculeaza cursul de schimb valutar la Vodafone?

Cu siguranta nu este cursul oficial BNR...

 

Multumesc anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru magazinul online este un al curs. Îl citez pe Ionuț de pe forum Vodafone.

 

Informatia despre cursul de schimb este inclusa in fisierul de termeni si conditii magazin online.Termeni si conditii(la capitolul 5 mai exact).

 

'5. PRETURI

 Preturile prezentate includ TVA (24%) si cheltuielile de livrare.

 Pretul de achizitie prezentat pe factura va fi acelasi cu cel prezentat pe site la momentul

achizitiei, pret la care se adauga si costurile de livrare.

 Preturile produselor din magazinul online Vodafone sunt valabile pentru saptamana

calendaristica in curs.

 Oferta de produse este valabila in limita stocului disponibil.

 Cursul valutar pentru telefoane se schimba o data pe luna si este cursul BNR din ultima

Joi (valabil pentru ziua de Vineri) a lunii in curs, cu conditia ca ziua de Vineri sa fie in

aceeasi luna calendaristica cu ziua de Joi. Acest curs este valabil pentru perioada

urmatoarea, incepand cu ziua de Luni pana in ziua de Duminica, de dupa ultima zi de

Vineri din luna pentru care este valabil cursul

"

 

Link document https://www.vodafone.ro/shop/images/placeholders/Termeni%20si%20Conditii%20magazin%20online%20Vodafone.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Setariile de internet pe mobil s-au schimbat. Cel putin pe cartela VDF.

Desigur ca pe site-ul VDF sunt aceleasi setari vechi si nefunctionale: https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/telefoane-si-echipamente/setari-generale/acces-internet/vodafone-internet-pe-mobil/index.htm

 

La setarile noi APN-ul si Proxy-ul s-au modificat. Desigur nimeni nu m-a informat. Daca nu este reclama de ce sa isi consume ei un mesaj sMs?

Desigur am observat ca internetul mobil nu imi functioaneaza tocmai atunci cand aveam mai mare nevoie de el.

 

Ce poti sa le ceri celor de la Vodafone? Saraci cu duhu si nu numai...

 

Desigur nici cu noile setari nu functioneaza... Probabil au fost testate temeinic.

  • Name: VF Internet pe Mobil
  • APN: live.vodafone.com
  • Proxy: Nu completam
  • Port 8080
  • Username: live
  • Password: vodafone
  • Server: Nu completam
  • MMSC: Nu completam
  • MMS Proxy: Nu completam
  • MMS Port: Nu completam
  • MMS Protocol: Nu completam
  • MCC: 226
  • MNC: 01
  • APN type: default

Telefonul este Nexus 4 si folosesc o cartela VDF (nu abonament).

Este activata optiunea de date (desigur). APN-ul creat este conform setariilor primite fara a adauga ceva in plus si fara a uita vreo setare. Si totusi nu merge.

Desigur cel mai probabil problema vine din setariile din centrala VDF. Tehnicienii de acolo se jura ca nu e o problema din centrala. Totul este perfect acolo.

Am cerut si o resetare din centrala. Niciun efect. Profesionistii Vodafone in actiune... Ei nu mai au nicio solutie. In manualul lor nu mai scrie nimic. Si totusi problema exista.

 

@Tudor:

Pareri, solutii la acesta problema?

 

Sau VDF s-a dus pe ***...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am mai repornit incaodata telefonul (a 5-a pe ziua de azi in 2 ore) si acum se pare ca merge. Se pare ca resetarea din centrala Vodafone si-a facut efectul in cele din urma.

 

Ce fel de comunicare este acesta? Suntem si noi informati cand se schimba ceva care ne afecteaza?

Suntem sau nu clienti?

 

 

E bataie de joc acesta retea, Din ce in ce mai rau o duce. Locul 3 este foarte aproape. Locul 1 sunt doar vise. La cum se comporta acesta companie cu clientii actuali  nu au nicio sansa de ramane pe locul 2 la clienti.

 

PS: Intr-o luna, doua poate reusiti si voi sa actualizati setariile reale de internet mobil pe site. Sper totusi sa nu fiu prea optimist.

 

RIP Vodafone!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Who's Online (See full list)

    There are no registered users currently online

×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use