Gabii Posted February 9, 2016 Report Share Posted February 9, 2016 După numeroase mail-uri și drumuri, am reușit să trimit telefonul în service. Astăzi am primit un mail care arată așa : Telefonul era în garanție când l-am depus la curier : data 02.02.2016 Garanția era până în 05.02.2016 A ajuns la sediul lor în 04.02.2016, m-au sunat să confirme crăpătura din colțul drept-jos al ecranului ca să nu spun că e defect din cauza transportului și a fost înaintat spre service apoi. Ecranul s-a crăpat la 3-4 luni după achiziție, cam în începutul verii lui 2014. Nu era crăpată rama pe atunci, arăta impecabil. Tot timpul a avut husă de silicon pe el. Deci produsul a ajuns la ei oricum în perioada GARANÈšIEI, nici decum POST-GARANÈšIE cum spun ei că este. Defectul pentru care l-am trimis a fost funcționarea necorespunzătoare a senzorului de proximitate/luminozitate și rama crăpată/decojită. Rama nu s-a crăpat nici decum din cauza șocurilor, s-a decojit și crăpat cu timpul, un exemplu de poza aici : http://prntscr.com/a0zjuv Sigla LG la fel, m-am trezit cu literele lipsă, una câte una : http://prntscr.com/a0zk49 Aș avea nevoie de ajutorul vostru, mai ales al lui @DTTR ca să continuu lupta cu ei. Vă mulțumesc de pe acum. Aș avea nevoie de un răspuns rapid ca să le dau reply la mail Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DTTR Posted February 9, 2016 Report Share Posted February 9, 2016 Să vedem. Către (destinatar) Ca urmare a negației dvs de service vin cu câteva precizări: Produsul a ajuns la dvs în data de 04.02.2016 adică în perioada de garanție. Defectul reclamat de mine este funcționarea necorespunzătoare a senzorului de proximitate/luminozitate și ramă decojită/crăpată. Decojirea ramei s-a produs in utilizarea normală a telefonului și a continuat până la crăparea acesteia. Sent from my LG-V500 using Tapatalk Opinie personală. Cu șocuri mecanice și ecran crăpat, carcasă deformată... Și alte din astea, nu ai nici o șansă de reparație. Cade telefonul... Se mișcă un contact ceva la un senzor... Nu poți acuza defecțiunea senzorului... Nici măcar eu n-am puteri magice... berila_mz 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabii Posted February 9, 2016 Author Report Share Posted February 9, 2016 Dar nu a avut șocuri... decât acela la început când s-a crăpat ecranul, de atunci nimic. Problema cu senzorul a apărut recent. Carcasa nu e deformată nicăieri după cum zic ei. Doar rama decojită și crăpată. Și la note 3 si S4 care au carcasă de plastic, la mulți am văzut decojire și crăpare excesivă. aici sunt pozele trimise de ei : https://drive.google.com/folderview?id=0B4qQfTiGmtoDU21scVdTUklzX00&usp=sharing Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DTTR Posted February 9, 2016 Report Share Posted February 9, 2016 Eu înteleg, dar tu ești cel ce trebuie să-ți prezinți argumentele. Sent from my LG-V500 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabii Posted February 9, 2016 Author Report Share Posted February 9, 2016 Deabia au trecut 2-3 luni peste 2 ani de la lansarea produsului și LG nu mai oferă suport pentru piese de schimb? mie mi se pare ciudat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DTTR Posted February 9, 2016 Report Share Posted February 9, 2016 Well... Asta e viața. Cred (și nu sunt rău) că nu ai nici un argument pentru a avea câștig de cauză. Scrie-le cum ți-am început eu scrisoarea și argumentează că șocul care a spart ecranul nu a dus la defectarea imediată a senzorului și că nu crezi că există cauzalitate între cele două evenimente. Apoi argumentează că uzura de pe ramă și de pe carcasă sunt rezultatul utilizării zilnice a dispozitivului. Sent from my LG-V500 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabii Posted February 9, 2016 Author Report Share Posted February 9, 2016 Am trimis deja un răspuns de genul. O să încerc în următoarele mail-uri. Legat de garanție ? ei au zis că e post-garanție... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innoxius Posted February 9, 2016 Report Share Posted February 9, 2016 Nu, ei au zis ca, datorita socului mecanic si-a pierdut garantia, deci nu s-au legat de data sosiriii. Si, probabil, LG nu mai asigura piese decat pentru reparatii in garantie. Sp1tfire 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabii Posted February 9, 2016 Author Report Share Posted February 9, 2016 Au zis că datorită faptului că reparația trebuie făcută cu piese noi, nu îmi pot înainta un cost de reparație post-garanție fiindcă nu mai oferă suport. Ca și cum „nu îl putem repara nici contra cost că nu avem piese.†Nu au zis că e anulată, ba din contră au zis că e ok : Ca urmare a constatarii din fisa service, produsul nu se afla in situatia unei neconformitati legale Am primit răspuns : „Constatarea efectuata de catre unitatea de service autorizata este in conformitate cu termenii si conditiile enuntate in certificatul de garantie. Conditia enuntata pentru pierderea garantie este urmatoarea: Defecte cauzate de manevrarea brutata ( ex: defecte cauzate de obiecte ascutite, de indoire sau cadere etc.) sau defecte si stricaciuni cauzate de utilizarea incorecta a produsului.Constatarea service-ului autorizat ramane neschimbata.†Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innoxius Posted February 9, 2016 Report Share Posted February 9, 2016 ... fiind vorba de o clauza a excluderii garantiei, mentionata in certificatul garantiei (virgula imi apartine). Adica: 1. Produsul a ajuns in termenul care ar fi dat dreptul unei reparatii "pe garantie" 2. Produsul a suferit socuri mecanica, ceea ce duce la pierderea garantiei. 3. Nemaifiind in garantie, se poate repara doar contra-cost 4. Legea ii obliga sa-l repare cu piese noi. 5. Nu mai exista piese noi 6. Pentru ca piesele noi, eu am presupus, sunt tinute pentru baietii cuminti, care nu lovesc telefoanele in termenul de garantie Ca urmare a constatarii din fisa service, produsul nu se afla in situatia unei neconformitati legale, neconformitate legala care i-ar fi obligat sa-l repare "pe garantie" Corect era "produsul nu se afla in situatia unei neconformitati, asa cum este definita prin lege". Ca neconformitatile nu pot fi "legale". LE vad ca au spus cam acelasi lucru in raspuns. Sp1tfire 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabii Posted February 9, 2016 Author Report Share Posted February 9, 2016 Apoi să-și bage LG piesele de schimb în funduleț dacă nu mai au sau și cele care le au sunt direcționate către utilizatorii foarte grijulii. Chiar îi rog să mă scuze că am folosit telefonul și nu l-am ținut în cutie 2 fucking ani. Am citit acum toată garanția și da, spun acolo că garanția nu acoperă „defecte cauza de manvrare brutalăâ€. Să zicem că rama nu o pot repara Dar, pentru senzori, nu am aflat nici o clauză pentru care să-mi refuze garanția. Degradarea ramei nu are legătură cu senzorii! O să le spun asta în următorul mail, momentan aștept răspuns. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabii Posted February 9, 2016 Author Report Share Posted February 9, 2016 Am formulat și terminat reclamația că văd că nu vor să o ia pe cale amiabilă. Aștept până mâine când răspund sau o trimit acum? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
berila_mz Posted February 9, 2016 Report Share Posted February 9, 2016 La ce firma ai trimis LG G2 in garantie? Q??? Daca da, nu trebuia sa te obosesti sa il impachetezi, la ei garantia e ca la Allview - INEXISTENTA. In alta ordine de idei, dupa 2 ani de utilizare, 90% din telefoane au suferit socuri mecanice, deci sunt scoase din garantie cand intra in service. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabii Posted February 9, 2016 Author Report Share Posted February 9, 2016 da, la quick mobile, la service-return Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sp1tfire Posted February 10, 2016 Report Share Posted February 10, 2016 @Gabii, nu vreau sa te dezamagesc, dar opinia mea e ca nu ai nicio sansa, daca telefonul are crapaturi, zgarieturi etc. Macar la LG G3 e cunoscut la nivel mondial ca are o rama de 2 lei, care crapa in conditii de utilizare normala. Mie nu mi-au anulat garantia pe motiv de soc mecanic, ci pe motiv de software modificat si tot nu sunt optimist ca voi rezolva ceva. Poti sa incerci sa scrii la ANPC, dar in situatia data, service-ul nu avea cum sa ia alta decizie, pentru ca ei n-au de unde sa stie daca telefonul a ajuns asa in urma unei utilizari normale sau in urma faptului ca ai jucat fotbal cu el. Sent from my LG G3-D855 Alpe d'Huez 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabii Posted February 10, 2016 Author Report Share Posted February 10, 2016 Am facut sesizarea, astept sa raspunda. Pai n-ai facut unroot si toate cele? eu m-am ocupat de toate inainte sa l trimit, e ca si scos din cutie d.p.d.v software Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
candrei Posted February 10, 2016 Report Share Posted February 10, 2016 Nu și hardware. Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sp1tfire Posted February 10, 2016 Report Share Posted February 10, 2016 Pai n-a fost niciodata rootat, nu aveam de ce sa fac unroot. Ramane in memorie orice instalare de aplicatie care poate roota telefonul, indiferent ca il rootezi sau nu. BusyBox s-a instalat automat din Play, cand am trecut de la S4 la G3. Asa ca desi telefonul nu era rootat, ei au zis ca e si mi-au anulat garantia. Sent from my LG G3-D855 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabii Posted February 10, 2016 Author Report Share Posted February 10, 2016 Nu i-ai dat factory reset inainte sa l trimiti? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
candrei Posted February 10, 2016 Report Share Posted February 10, 2016 Poți sa ii dai, ii dai degeaba. Tot rămâne pe undeva salvat ca ai avut root. Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabii Posted February 10, 2016 Author Report Share Posted February 10, 2016 Dacă scoți sa nu apară în download mode nu mai are unde sa apară. Cel puțin la G2 așa e, m am documentat o groaza mai ales înainte sa fac root. Pui recovery și rom stock și ai rezolvat Trimis de pe al meu GT-I8190 folosind Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabii Posted February 12, 2016 Author Report Share Posted February 12, 2016 Deci de 3 zile n au răspuns la email și nici n au trimis telefonul. Ce inseamna asta? Trimis de pe al meu GT-I8190 folosind Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DTTR Posted February 13, 2016 Report Share Posted February 13, 2016 il pastreaza. e sticat. nu are rost sa cheltuie banii tai cu returul. il vor folosi ca "donator" pentru alte telefoane. Innoxius and berila_mz 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabii Posted February 13, 2016 Author Report Share Posted February 13, 2016 Un pumn în cap le dau Trimis de pe al meu GT-I8190 folosind Tapatalk soare 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabii Posted February 16, 2016 Author Report Share Posted February 16, 2016 Si a venit G2 ul inapoi tot asa. Nereparat. Dar mai bine cu el, e o problema cu care pot trai. Ii fac root si dezactivez senzorul de proximitate Astept sa vad ce raspund cei de la ANPC si apoi ii pun si folie de sticla daca nu il mai trimit nicaieri Trimis de pe al meu LG-D802 folosind Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.