Clicky

Jump to content

Garanție LG G2


Gabii

Recommended Posts

După numeroase mail-uri și drumuri, am reușit să trimit telefonul în service.

Astăzi am primit un mail care arată așa :

fUWDWbV.png

 

Telefonul era în garanție când l-am depus la curier : data 02.02.2016

Garanția era până în 05.02.2016

A ajuns la sediul lor în 04.02.2016, m-au sunat să confirme crăpătura din colțul drept-jos al ecranului ca să nu spun că e defect din cauza transportului și a fost înaintat spre service apoi. Ecranul s-a crăpat la 3-4 luni după achiziție, cam în începutul verii lui 2014. Nu era crăpată rama pe atunci, arăta impecabil. Tot timpul a avut husă de silicon pe el.

Deci produsul a ajuns la ei oricum în perioada GARANÈšIEI, nici decum POST-GARANÈšIE cum spun ei că este.

 

Defectul pentru care l-am trimis a fost funcționarea necorespunzătoare a senzorului de proximitate/luminozitate și rama crăpată/decojită.

Rama nu s-a crăpat nici decum din cauza șocurilor, s-a decojit și crăpat cu timpul, un exemplu de poza aici : http://prntscr.com/a0zjuv

Sigla LG la fel, m-am trezit cu literele lipsă, una câte una : http://prntscr.com/a0zk49

 

Aș avea nevoie de ajutorul vostru, mai ales al lui @DTTR ca să continuu lupta cu ei.

Vă mulțumesc de pe acum. Aș avea nevoie de un răspuns rapid ca să le dau reply la mail 

Link to comment
Share on other sites

Să vedem.

Către (destinatar)

Ca urmare a negației dvs de service vin cu câteva precizări:

Produsul a ajuns la dvs în data de 04.02.2016 adică în perioada de garanție.

 

Defectul reclamat de mine este funcționarea necorespunzătoare a senzorului de proximitate/luminozitate și ramă decojită/crăpată.

 

Decojirea ramei s-a produs in utilizarea normală a telefonului și a continuat până la crăparea acesteia.

 

 

Sent from my LG-V500 using Tapatalk

 

Opinie personală.

Cu șocuri mecanice și ecran crăpat, carcasă deformată... Și alte din astea, nu ai nici o șansă de reparație.

Cade telefonul... Se mișcă un contact ceva la un senzor...

Nu poți acuza defecțiunea senzorului...

 

Nici măcar eu n-am puteri magice...

Link to comment
Share on other sites

Dar nu a avut șocuri... decât acela la început când s-a crăpat ecranul, de atunci nimic.

Problema cu senzorul a apărut recent.

 

Carcasa nu e deformată nicăieri după cum zic ei. Doar rama decojită și crăpată. Și la note 3 si S4 care au carcasă de plastic, la mulți am văzut decojire și crăpare excesivă.

 

aici sunt pozele trimise de ei : https://drive.google.com/folderview?id=0B4qQfTiGmtoDU21scVdTUklzX00&usp=sharing

Link to comment
Share on other sites

Well... Asta e viața.

Cred (și nu sunt rău) că nu ai nici un argument pentru a avea câștig de cauză.

Scrie-le cum ți-am început eu scrisoarea și argumentează că șocul care a spart ecranul nu a dus la defectarea imediată a senzorului și că nu crezi că există cauzalitate între cele două evenimente.

Apoi argumentează că uzura de pe ramă și de pe carcasă sunt rezultatul utilizării zilnice a dispozitivului.

 

Sent from my LG-V500 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Au zis că datorită faptului că reparația trebuie făcută cu piese noi, nu îmi pot înainta un cost de reparație post-garanție fiindcă nu mai oferă suport. Ca și cum „nu îl putem repara nici contra cost că nu avem piese.”

Nu au zis că e anulată, ba din contră au zis că e ok :

 

Ca urmare a constatarii din fisa service, produsul nu se afla in situatia unei neconformitati legale


Am primit răspuns :

 

„Constatarea efectuata de catre unitatea de service autorizata este in conformitate cu termenii si conditiile enuntate in certificatul de garantie. Conditia enuntata pentru pierderea garantie este urmatoarea: Defecte cauzate de manevrarea brutata ( ex: defecte cauzate de obiecte ascutite, de indoire sau cadere etc.) sau defecte si stricaciuni cauzate de utilizarea incorecta a produsului.

Constatarea service-ului autorizat ramane neschimbata.”

Link to comment
Share on other sites

... fiind vorba de o clauza a excluderii garantiei, mentionata in certificatul garantiei (virgula imi apartine).

 

Adica:

1. Produsul a ajuns in termenul care ar fi dat dreptul unei reparatii "pe garantie"

2. Produsul a suferit socuri mecanica, ceea ce duce la pierderea garantiei.

3. Nemaifiind in garantie, se poate repara doar contra-cost

4. Legea ii obliga sa-l repare cu piese noi.

5. Nu mai exista piese noi

6. Pentru ca piesele noi, eu am presupus, sunt tinute pentru baietii cuminti, care nu lovesc telefoanele in termenul de garantie

 

Ca urmare a constatarii din fisa service, produsul nu se afla in situatia unei neconformitati legale, neconformitate legala care i-ar fi obligat sa-l repare "pe garantie"


Corect era "produsul nu se afla in situatia unei neconformitati, asa cum este definita prin lege". Ca neconformitatile nu pot fi "legale".


LE vad ca au spus cam acelasi lucru in raspuns.

Link to comment
Share on other sites

Apoi să-și bage LG piesele de schimb în funduleț dacă nu mai au sau și cele care le au sunt direcționate către utilizatorii foarte grijulii. Chiar îi rog să mă scuze că am folosit telefonul și nu l-am ținut în cutie 2 fucking ani.


Am citit acum toată garanția și da, spun acolo că garanția nu acoperă „defecte cauza de manvrare brutală”. Să zicem că rama nu o pot repara

 

Dar, pentru senzori, nu am aflat nici o clauză pentru care să-mi refuze garanția. Degradarea ramei nu are legătură cu senzorii! O să le spun asta în următorul mail, momentan aștept răspuns.

Link to comment
Share on other sites

La ce firma ai trimis LG G2 in garantie? Q??? :D Daca da, nu trebuia sa te obosesti sa il impachetezi, la ei garantia e ca la Allview - INEXISTENTA.

 

In alta ordine de idei, dupa 2 ani de utilizare, 90% din telefoane au suferit socuri mecanice, deci sunt scoase din garantie cand intra in service.

Link to comment
Share on other sites

@Gabii, nu vreau sa te dezamagesc, dar opinia mea e ca nu ai nicio sansa, daca telefonul are crapaturi, zgarieturi etc. Macar la LG G3 e cunoscut la nivel mondial ca are o rama de 2 lei, care crapa in conditii de utilizare normala. Mie nu mi-au anulat garantia pe motiv de soc mecanic, ci pe motiv de software modificat si tot nu sunt optimist ca voi rezolva ceva. Poti sa incerci sa scrii la ANPC, dar in situatia data, service-ul nu avea cum sa ia alta decizie, pentru ca ei n-au de unde sa stie daca telefonul a ajuns asa in urma unei utilizari normale sau in urma faptului ca ai jucat fotbal cu el.

 

Sent from my LG G3-D855

Link to comment
Share on other sites

Pai n-a fost niciodata rootat, nu aveam de ce sa fac unroot. Ramane in memorie orice instalare de aplicatie care poate roota telefonul, indiferent ca il rootezi sau nu. BusyBox s-a instalat automat din Play, cand am trecut de la S4 la G3. Asa ca desi telefonul nu era rootat, ei au zis ca e si mi-au anulat garantia.

 

Sent from my LG G3-D855

Link to comment
Share on other sites

Dacă scoți sa nu apară în download mode nu mai are unde sa apară. Cel puțin la G2 așa e, m am documentat o groaza mai ales înainte sa fac root. Pui recovery și rom stock și ai rezolvat

 

Trimis de pe al meu GT-I8190 folosind Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Si a venit G2 ul inapoi tot asa. Nereparat.

Dar mai bine cu el, e o problema cu care pot trai. Ii fac root si dezactivez senzorul de proximitate :)

 

Astept sa vad ce raspund cei de la ANPC si apoi ii pun si folie de sticla daca nu il mai trimit nicaieri

 

Trimis de pe al meu LG-D802 folosind Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use