Clicky

Jump to content
Adu Mihailescu

ESD-ROM - o bataie de joc la service-ul oficial Samsung

Recommended Posts

Va salut!

Totul incepe asa:

In urma cu 2 luni, imi schimb telefonul.Aleg sa imi cumpar tot un Samsung, fiind fan Samsung (S1,S2,S3,S4,S5).Pana acum nu am avut nicio problema cu niciun telefon Samsung, toate telefoanele le-am cumparat noi, din magazin.
Cumpar in data de 26 octombrie 2015, Samsung Galaxy S6 din reprezentanta vodafone Romania.
Acum cateva zile, fiind afara, vreau sa apelez pe cineva.Se aprinde ecranul, dar touch-ul nu functiona de nicio culoare.Dau folia jos, la fel nu functiona.Ajung acasa, dupa 10 minute incepe sa mearga ok.Am zis â€Eh, cu 5 telefoane nu am fost in garantie, uite ca ma duc cu asta dupa nici 2 luni de utilizare...asta e.â€
Telefonul din secunda care l-am cumparat, am cumparat si o folie originala Samsung pt. display si o husa UAG (Urban Armor Gear).Nu e primul smartphone, deci stiu ce inseamna un telefon, sa ai grija de el si cand dai atatia bani pe telefon, nu te mai uiti la 150 lei o husa si o folie de calitate.

Stiind ca de service se ocupa ESD-ROM (service oficial Samsung).Nu am vrut sa il duc la vodafone, sa il duca la Samsung/Regenersis si etc.Am ales sa ma duc personal cu el la ESD-ROM din Bucuresti, Bld. Iuliu Maniu nr. 7 sector 6, citind pe site â€SERVICE IN 1Hâ€.Ok, incerc sa imi fac timp pentru asta si ma duc cu telefonul, factura si garantia.
Stau ce stau la coada dupa bonul de ordine si ma duc la o fata, ii spun problema si imi spune ca intr-o ora incerca sa fie gata.Plec putin si ma intorc dupa o ora si ceva.Alt bon de ordine...erau cateva persoane si spuneau ca ii reclama...mi-am vazut de bonul meu de ordine.La predare telefonul era INTACT, da, exact...INTACT.L-am tinut tot timpul in husa si cu folie.Mi-l aduce cu o folie pe display, imi spune â€A fost schimbat kit-ul display.â€, dau folia jos...ma uit mai atent...o gaura de 1mm in rama in coltul din dreapta al display-ului.Ii spun â€Dar urma aceasta de la ce este?†si imi spune fata de la predare â€Il chem imediat pe tehnicianul care s-a ocupat de elâ€.Vine un baiat, si imi spune ca â€Il fac in 10 minute, poti astepta.†zic eu â€Pai...l-am lasat pentru display si acum plec cu rama ciobita?â€.In incita acolo se poate vedea ce fac tehnicienii in service, il tot vedeam ca tot freaca cu unghia intr-una rama.Vine inapoi â€Imi pare rau, nu avem pe stoc rama pentru Galaxy S6.Poti reveni in 2-3 zile?â€.

E hai...asta e chiar culmea.La service Samsung nu aveti in stoc o rama pentru Galaxy S6?
Ma duc pentru display si plec cu rama ciobita?Pai va laudati ca sunteti service mare si voi reparati cu dalta si ciocanul?Tehnicieni Samsung...
Acum sincer, cui ii convine sa se duca cu telefonul pentru una si sa plece cu alta?
Semnul este vizibil ca s-a fortat extragerea display-ului.Dupa cum stiti rama este metalica, deci automat se vede orice pe ea.Cand eu stiu cum pastrez telefoanele si am grija de ele...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai de ce nu te duci din nou cu el ? Sa repare si rama.

Eu am schimbat display la S4, mufa de incarcare la S3 si Note 3, plus la Note 3 si bateria si mereu a fost ok si a durat maxim 40 de minute.

 

Eu in locul tau ceream o hartie scrisa ca imi va fi reparata rama sau ii intrebam ok, peste 2 zile? deci joi sunt aici sa inteleg, da? Simplu si la obiect

Share this post


Link to post
Share on other sites
Buna ziua!

Cu ceva timp in urma am avut si eu probleme cu service-ul Samsung sau mai bine spus cu un reprezentant ESD ROM-Samsung in Bucuresti .

Povestea este in felul urmator,la vremea respectiva detineam un Galaxy S4 cumparat de nou de la Vodafone Romania,dupa aproximativ 6 luni am constatat ca bateria telefonului sa umflat,am cautat pe Net un service Samsung in apropiere si am gasit reprezentantul lor de pe B-dul.Decebal din Bucuresti,la vremea aia se laudau cu reparatie in 3 ore.

Am dus telefonul impreuna cu toate actele si accesoriile,la receptie telefonul a fost preluat de o domnisoara care la analizat pe toate partile gasind undeva la interior sub capacul de la baterie ceva rupt(nu din vina mea)si avertizandu-ma intru-un  mod foarte serios : - Domnule vedeti ca ia-ti rupt "piesulica" respectiva!

Eu am ramas masca ca nu umblasem deloc la telefon,nu ii rupsesem nimic etc,avand in vedere ca nu era ceva care tinea de functionarea telefonului am trecut ce vederea afirmatia domnisoarei.

Am predat telefonul in service urmand sa ma contacteze ei telefonic cand este gata.

Dupa aproximativ 2-3 ore m-au sunat sa ma duc sa ridic telefonul ca este gata,m-am dus l-am luat,am verificat bateria si era ok,intradevar o schimbasera si l-au si resoftat.

Toate bune si frumoase pana aici , dupa 1-2 saptamani am inceput sa am probleme cu touch-screenul,in general cand telefonul era expus la frig nu mai functiona decat daca tineai apasat pe coltul stanga sus.

Din intamplare printr-un amic am dat de cineva care lucra la ei chiar la locatia respectiva,l-am sunat pe tip si i-am spus problema rugandu-l sa ma ajute in aceasta problema si omul a fost de acord.

Am dus iar telefonul la ei ,m-am intalnit cu baiatul respectiv i-am dat telefonul si la dus el personal in service,la intoarcere dupa 20-30 minute respectivul a venit si mi-a comunicat faptul ca: Displayul imi fusese schimbat anterior!!!

Am ramas stupefiat si i-am spus ca singura data cand sa umblat la tel.a fost cand am fost tot la ei in service si mi-au schimbat bateria.

Asa ca trageti voi concluziile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Concluzia mea:

Ai cumparat de la Vodafone un S4 refurbished la pret de telefon nou.

 

Trimis de pe al meu Nexus 5 folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai sa zic si eu , chiar d enimeni nu vede si nu se ia masuri , am trimis cu display dezlipit...dupa 2 saptamani vine cu aceeasi problema, ce sa inteleg?       mi-ai dat alte casti si telefonul a venit resoftat, plus spun ei kit display schimbat, deci cam asa sta treaba, acum l-am trimit prin orange sa vedem cu vine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×

Important Information

Terms of Use