Clicky

Jump to content
Alexandru Nan

Problema in urma achizitiei lui S6

Recommended Posts

As dori sa imi impartasesc durerea creata in urma achizitiei lui S6 de la QuickMobile. La cateva zile de la primirea telefonului am observat ca nu ii pot face update-ul la soft din aceasta cauza: http://imgur.com/7w9ezNE. Dupa mai multe cautari pe net am realizat ca telefonul poate fi rootat lucru confirmat de faptul ca aveam preinstalata aplicatia SuperSu http://imgur.com/VAB30F0 .In doar 3 zile telefonul avea si cateva zgarieturi pe butonul Home ( bineinteles ca am fost foarte atent cu el) asa ca am depus o cerere de inlocuire pe motiv ca a mai fost folosit inainte.Ieri am primit un mesaj cum ca returul a fost refuzat din cauza acelor zgarieturi si  al unui soc mecanic de pe fata laterala ( care nu exista in momentul in care am impachetat telefonul si l-am trimis). Momentan astept sa primesc coletul prin curier. Credeti ca as mai putea face ceva? Ma gandeam sa ii contactez direct pe cei de la Samsung.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ii contactezi degeaba pe cei de la Samsung. Daca telefonul avea garantie la Samsung , era inlocuit automat.

Ai cumparat un telefon venit pe cai neoficiale , cu garantie la coltul blocului.

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa spunem ca ar fi o posibilitate , desi e destul de greu. Ei ti-au vandut telefonul ca si cum ar fi nou si nu cred ca ai filmat sau macar sa faci poze atunci cand ai desfacut pachetul , ca sa demonstrezi ca telefonul a fost folosit de altcineva.

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fie ti-au vandut un resigilat ca telefon nou, fie l-au rootat ei, pentru ca de obicei quickmobile aduce telefoane destinate pietelor asiatice. Cel mai probabil l-au rootat ca sa-ti puna soft european.

 

Sent from my LG G3-D855

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate, daca se vede ca a suferit un soc mecanic, acest lucru anuleaza garantia, cel putin pe parte de ”schimbat telefon”! In ceea ce priveste softul, daca magazinul a umblat la el, acestia trebuie sa rezolve problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am uitat sa precizez ca acea eroare imi sugera  update-ul prin aplicatia Samsung smart switch ceea ce am si facut, si mi-a dat si unroot la telefon. Singura mea nemultumire este ca ar fi fost folosit inainte sa il cumpar. Daca ei imi confirmau ca au umblat la soft nu ar fi fost o problema, sincer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use