Clicky

Jump to content

Recommended Posts

Am telefonul (ALLVIEW P5 QUAD) de aproximativ 17 luni si acum il am in service pentru a 3 a oara. Prima defectiune a fost mufa de incarcare si a cazut functia smart si bateria nu tinea nici macar 6 ore. A doua oara numai aveam semnal pe nici o cartela. Acum pentru a 3 a oara numai aveam semnal pe cele 2 sim-uri  si l-am trimis la reparat . Am incercat sa iau legatura cu cei din conducerea firmei dar fara nici un rezultat . Am vrut inlocuirea telefonului dar nu se poate. Avand in vedere legislatia foarte lejera din tara noastra , am ajus sa fim bataia de joc a unor companii , care au niste produse cu un grad mare de defectare (nefiabile). Am luat legatura cu cei de la ANPC si cu greu ai sanse de izbanda cu ei . Un sfat , FERITI-VA . :angry:  :angry:  :angry:  :angry:  :angry:  :angry:  :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e nevoie sa postezi acelasi lucru in mai multe locuri. Vad in ultima vreme un apetit deosebit pentru copy/paste.

Se inchide.


Si se continua aici, unde a postat prima oara http://forum.mobilissimo.ro/index.php?/topic/3429-probleme-cu-produse-allview-trimise-in-service/page-13?p=101850&do=findComment&comment=101850

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use